kys_greyson 10 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Szeregowy Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/20 na zabicie z glocka - 1/15 na 75 lvlu - 1/10 na 110 lvlu, ma dwa skoki. Statystyki: 10 HP, 0 INT, 0 WYTRZYMKI, 20 KONDY, 5 DMG Broń: glock, granat HE Myślę, iż jest to dobra kontra na irytujące klasy premium, które jest bardzo ciężko zabić na lvlach 100+ grając zwykłą klasą. Jeśli wylevelujesz tą klasę, masz spore szanse na zabicie takiego osobnika z 300+hp :)) 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kys_greyson 10 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Nazwa Klasy: Pomocnik / Sanitariusz (serio nie potrafie ogarnąć fajnej nazwy XD) Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): może dać sojusznikowi boost do statystyk na 5 sekund (odnawia 50hp, daje +40 kondy, +20dmg), (cooldown 10 sekund). Statystyki: 20 HP, 10 INT, 0 WYTRZYMKI, 5 KONDY, 0 DMG Broń: famas, usp Klasa supportująca, których na serwerze jest bardzo mało. Ostatnio widzimy wzrost popularności medyka i oszusta z racji tego, że takie klasy są potrzebne a pomaganie sojusznikom jest bardzo fun to play. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez kys_greyson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) 6 godzin temu, kys_greyson napisał: 1/20 na zabicie z glocka Jest El-pistolero, na którym możesz kupić glocka i ma jeszcze lepszą szanse na INSTA + są już dwie klasy z pistolami a nawet 4 jeśli liczyć Komandosa i Hashasyna więc nie widzę sensu dodawać kolejnej. 6 godzin temu, kys_greyson napisał: Myślę, iż jest to dobra kontra na irytujące klasy premium, które jest bardzo ciężko zabić na lvlach 100+ grając zwykłą klasą. Jeśli wylevelujesz tą klasę, masz spore szanse na zabicie takiego osobnika z 300+hp :)) Nie zgodzę się z tym, ja nie korzystam z premek (nawet jak wygram) i radzę sobie bez problemu, oto dowód: <---- UMP + HE Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek. 15 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Nazwa klasy: Macowiec Opis +10 dmg z maca na use_skill niewidzialnosc na 2 sec Statystyki: HP 10 int 0 wytrzymka - 10 kond 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szliwierka 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Nazwa klasy: Chimera Opis: Na use_skill zatruwa przeciwnikow w okolicy zadajac 10 hp na sekunde przez 4 sekundy oraz co 25 inty dodatkowe uzycie (przy 100 inty ma 5 ) i ewentualnie mozna dac regeneracje 5 hp co 10 sekund i podstawowe granaty . Statystyki: 10 kondycji i 15 hp broń: m4a4 lub aug i clock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MenVip 5 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Witam, Chciałbym zaproponować klasę: Nazwa Klasy: Poszukiwacz Przygód Opis: Klasa która by się opierała na totalnym expieniu zbieraniu i pomaganiu klanu w wyższej punktacji i wszystko oparte na zdobywaniu zabójstw np.za jedno zabójstwo otrzymujemy 2/3monetę 1000złota i 2/3 punkty klanu . Statystyki: Int:0 Hp:25 kond:5 Wytrz:5 Broń: Galil AR i do tego zestawu bym dołożył p250 lub usp Mało tego można ta klasę zrobić zamiast komandora taka klasa typu exp i suport do klanu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb!x 9 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 8 godzin temu, MenVip napisał: Witam, Chciałbym zaproponować klasę: Nazwa Klasy: Poszukiwacz Przygód Opis: Klasa która by się opierała na totalnym expieniu zbieraniu i pomaganiu klanu w wyższej punktacji i wszystko oparte na zdobywaniu zabójstw np.za jedno zabójstwo otrzymujemy 2/3monetę 1000złota i 2/3 punkty klanu . Statystyki: Int:0 Hp:25 kond:5 Wytrz:5 Broń: Galil AR i do tego zestawu bym dołożył p250 lub usp Mało tego można ta klasę zrobić zamiast komandora taka klasa typu exp i suport do klanu . To nie ma sensu jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MenVip 5 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) 14 minut temu, seb!x napisał: To nie ma sensu jak dla mnie Przyjacielu mamy takie suporty jak medyk , dlaczego nie można stworzyć bądź podmienić ową klasę za komandora .Jest ciut lepsza ponieważ dostajemy więcej punktów klanu aby szybciej rozbudować , jak i monety za które kupujemy przeważnie w exp . Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez MenVip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MenVip 5 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Mściciel Opis: Klasa Jak sama nazwa wskazuje ma się mścić , mam na myśli o punkty statystyk . Za każdego zabitego sojusznika dostajemy na kolejną turę 1 punkt wszystkich statystyk . Statystyki: Wszystko po 5 prócz dmg Broń:nowa broń MP5 + usp bądź p250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek0426 5 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Proponuję zmienić w klasie Wsparcie ogniowe jego shotguna, na MP5, tak jak w 1.6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, krzysiek0426 napisał: Proponuję zmienić w klasie Wsparcie ogniowe jego shotguna, na MP5, tak jak w 1.6 Według mnie nie pasowało by do tego wsparcia Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez Shadow #RoadToSilver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nect 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) [Pożeracz ciał] Ogólnie fajny pomysł na klasę ale za długi cooldown na zjadanie i słaba broń proponuje zmianę z 6s na 3s na zjadanie i zmiana umpa na auga lub inną lepsza bron @edit, ewentualnie gdyby to było za mało można by mu dodać skalowanie expa który dostaje w zależności kogo i z jakim levelem zje Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez nect 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdalenagejzer 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) Nazwa Klasy: Kucharz Opis: Po użyciu use_class leczy sobie 15 hp(co 20sec,+int(10)-2 sekundy) i ma +7 dmg do mp5. Posiada molo, granat odlamkowy i smoke'a. Statystyki: int: 0, kondycja -10, hp 20, wytrzymalosc 5. dmg: 0 Broń: mp5. tec-9, cz-75, kosa, molo, granat odlamkowy i smoke'a Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez magdalenagejzer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kys_greyson 10 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Lurker Opis: MP5+3DMG, ciche kroki, po zabiciu przeciwnika dostaje na 3 sekundy: +30 kondy, na 30lvlu +50 kondy, na 75 lvlu +100 kondy. Statystyki: int 0, kondycja 25, hp 10, wytrzymka 0, dmg 0 Broń: MP5, P2000 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kys_greyson 10 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Lotnik Opis: ma 1/11 na podbicie przeciwnika w powietrze, nie dostaje obrażeń od upadku. Ma famasa i nove na "e". Statystyki: 0 int, 10 kondycji, 10 hp, 10 wytrzymki, 0 dmg Broń: FAMAS, nova, p250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kys_greyson 10 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Wsparcie medyczne Opis: 2 skoki, raz na runde mozesz calkowicie uleczyć najbliższego sojusznika i dać mu +50 kondy na 5 sekund. Statystyki: 10 int, 5 kondycji, 25 hp, 10 wytrzymki, 5 dmg Broń: MP5, USP-S 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kys_greyson 10 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Wsparcie ogniowe Opis: +40 hp za zabicie, dostaje 25% mniej obrażeń od strzałów. Statystyki: int 0, -10 kondycji, 45 hp, 10 wytrzymki, 0 dmg Broń: Negev, UMP, glock 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 A że dodali moją ulubioną broń z 1.6 to taka klasa mi wpadła do głowy Nazwa Klasy: Zwinny Opis: +5DMG z MP5, jest bardzo szybki, ma double jump Statystyki: 0 int, 50 kondycji, 0 hp, 0 wytrzymki, 0 dmg Broń: MP5, p250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kys_greyson 10 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Hulk Opis: ma 400 hp i może zabijać tylko z noża. Nie może używać perków ktore dają mu broń. Statystyki: -10 int, -10 kondycja, +300 hp, 10 wytrzymki, 0 dmg Broń: brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futrist 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Nazwa Klasy: Szpieg Opis: Posiada ubranie przeciwnika, 1/8 na respawn w enemy team, +5 DMG z MP5 na start/+10 DMG na 50lvl / +15 na 100lvl Statystyki: 0 INT, 10 HP, 5 Wytrzymałość, 5 Kondycji, 0 DMG Bronie: MP5, p250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 NAZWA KLASY; MAG Opis; posiada 2 fireballe które zabierają 45+ dmg *(2 inta + 1 dmg), które zatrówają rywali 10dmg 2sek (trutka trwa 6 sekund) STATYSTYKI; 0 INT, 15HP, 5 WYTRZYMAŁOSĆ, 10 KONDYCHA, 0DMG BRONIE; MAC10, REVOLER R8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 nazwa klasy; Siewca Zagłady Opis; po naciśnięciu bind klawisz use_class wybuchał by przed nim flash który oślepiał by TYLKO rywali w danym obszarze oraz miał by 1/17 na odbicie pocisku statystyki; 0 int, 5hp, 15 wytrzymalosc, 10 kondycha, 5dmg bronie; mp5, usps 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 edycja klasy; Podporucznik :Raz na runde może zneutralizować dwa pociski wroga, 1.5 większe obrażenia w plecy bronie; mp5, CZ75A, FLASHBANG 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 edycja klasy; Pożeracz ciał nowy opisc; za wyssanie 15hp + ma 1/5 że przy 2 wyssaniach wskrzesi losową osobe z teamu bronie; xm (ten shootgun) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 (edytowane) Edycja klasy; Admirał Nowy opis: 15HP i pełen magazynek za fraga, 7/12/18HP na X sekund na 1/45/85lvl Bronie: mp5 Nazwa klasy: Krwiopicja Opis: Za każdego fraga dostaje 5dmg na daną rundę, wbudowane naboje krwiopijcy 25% na start Statystyki; 0 int, 15hp, 15 wytrzymalosc, 10 kondycha bronie; mp5/mp7 (w zależności jaka broń jest wybrana w ekwipunku), elitki I dodajcie jeszcze możliwość niszczenia min sapera, bo na takim ofice jak zaminuą przejście po hosty to pół teamu ginie zanim zobaczy przeciwnika a stawiane są jedna na drugiej Edytowane 25 Sierpnia 2018 przez Sakku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi