Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, RyKoS napisał:

Instakill 1/x na pewno odpada bo potem ludzie narzekają

5% na instakill, no rzeczywiście wszyscy będą narzekać.

To nie hasasyn, że klasa będzie strzelać z armaty w biegu.

Ale w sumie i tak nic na tej klasie sie nie zmieniło dalej tec + kondycja i hs'y za 180

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Quoth napisał:

Ale w sumie i tak nic na tej klasie sie nie zmieniło dalej tec + kondycja i hs'y za 180

Hashassyn bije  DMG * 1,4 a skoro TEC bije ponad 100 dmg w głowę to tak wychodzi. Ale jak ktoś ma skilla i potrafi TEC'iem bić po głowie to co złego? Dużo lepsze to niż ginąć w ciało jedną pestką + zwykła klasa ma kryta x3 dmg 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Elektryk

Opis: +5 DMG z Famasa, posiada dwa pioruny które zadają 80 + (int) obrażeń. (Piorun jest single target)

Statystyki:

INT: -15

HP: 15

WYT: 0

SPEED: 10

Broń: Famas, P250

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Tsumi napisał:

Klasa: Elektryk

Opis: +5 DMG z Famasa, posiada dwa pioruny które zadają 80 + (int) obrażeń. (Piorun jest single target)

Statystyki:

INT: -15

HP: 15

WYT: 0

SPEED: 10

Broń: Famas, P250

Była już taka klasa tylko, że z AUG i Zeusem i tylko jedna osoba z tego grała

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Alchemik

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/7 na zatrucie przeciwnika (8DMG/0,2int),

Statystyki: INT 0 HP 10 WYTRZYMKA 0 KONDYCJA 10

Broń: Famas, P250, HE

 

Nazwa Klasy: Rozbrajacz

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/10 na rozbrojenie przeciwnika, 1/20 na jego obrócenie

Statystyki: INT 0 HP 15 WYTRZYMKA 15 KONDYCJA 0

Broń: M4, 5-7

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2019 o 09:48, K3ndinh0 napisał:

Nazwa Klasy: Alchemik

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/7 na zatrucie przeciwnika (8DMG/0,2int),

Statystyki: INT 0 HP 10 WYTRZYMKA 0 KONDYCJA 10

Broń: Famas, P250, HE

Tak się zastanawiam czy to bardziej do NDM nie pasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: zatruty

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada) posiada 2 zatrucia działające na zasadzie apteczki ( nasza postawypuszcza 1 kólko i wszyscy w obrębie zostaja otruci)  75 inty +1 zatrucie / +2 dmg do broni głownej / 1/4 na zatrucie z HE / i 10dmg co sekunde przez 4 sekundy 1inta/0.15 dmg do zatrucia 

Statystyki: INT 5 HP 15 WYTRZYMKA 0 KONDYCJA 5

Broń:M4A4/AUG , FIVESEVEN , HE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym napisać o dwóch klasach:

1. Chorąży - 1/6 na krwawienie przy wystrzale 5 conajmniej pestek i za duzy zadawany dmg

2. Strzelec Wyborowy - 1/6 na zamrożenie i ten DMG x3 jesli zadziała a zawsze praktycznie wchodzi to jest za duża szansa

Myślałbym aby zmiejszyc szanse co najmniej 

1. Chorąży - 1/12 i mniejszy DMG

2. SW - 1/8 (2xdmg)

 

To jest moja propozycja co inni na to?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, QubekAthlet napisał:

2. SW - 1/8 (2xdmg)

Strzelec miał 1/6 oraz x2 dmg to był nie grany prawie, ma x3 obecnie od dwóch lub trzech sezon i dopiero teraz jest problem bo dużo osób zaczęło nim sobie grać...

2 godziny temu, QubekAthlet napisał:

Chorąży - 1/12 i mniejszy DMG

Dużo osób to mówi więc na pewno będzie mniejsza szansa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zmienić trochę klasę [P]Furiat

1. Jego Main Skill czyli 1/10 na obrót zmienić na 1/6 / 1/8 ponieważ rzadko kiedy trafia się ten obrót

2. Na Stałe +6 DMG bez względu na ilość hp

  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS

Myślę że po zbuffowaniu tej klasy będzie ona nawet grywalna gdy ten obrót będzie działać jak na leży więc chyba nie ma potrzeby tej klasy usuwać.

 

Co myślicie o klasie typu:

 

Nazwa Klasy: Pionek SMG

Statystyki:

Zdrowie: -10

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 5

Intelekt: -10

Opis: Raz na rundę może użyć umiejętności Niewrażliwość na obrażenia [Trwa 2 sekundy] +Int

Bronie: p90, p250

Edytowane przez Tsumi
Brak mozliwosci napisania drugiego postu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym zaproponowac zmiany w Mysliwym [SP] 

*Dodac M4A4 lub AK - w koncu jest to klasa SuperPremium, więc przydala by sie sensowna broń

*zwiększyć mu DMG do 8-10 albo wprowadzic mnożnik jak u hashassyna

Myślę, że zmiany te byłyby sensowne, ponieważ klasa wyróżnia się tylko tymi pułapkami, które są według mnie troche useless. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Chemik

Broń: p90,glock

Statystyki:

INT: 15

HP: 5

WYTRZYMAŁOŚĆ: -5

KONDYCJA: 0

DMG: 0

Opis: Jego Smouki zatruwają przeciwników [25 DMG co 1 sec]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tsumi napisał:

Jego Smouki zatruwają przeciwników [25 DMG co 1 sec]

Dodaliśmy w tym sezonie dwie klasy, któych umiejętnościa jest dmg ( w roznej postaci) od  LVL/ INT i widzę, że to się nie przyjmuje wiec raczej zrezygnujemy z dodawania tego typu klas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2019 o 00:12, bedi napisał:

Witam

Chciałbym zaproponowac zmiany w Mysliwym [SP] 

*Dodac M4A4 lub AK - w koncu jest to klasa SuperPremium, więc przydala by sie sensowna broń

*zwiększyć mu DMG do 8-10 albo wprowadzic mnożnik jak u hashassyna

Myślę, że zmiany te byłyby sensowne, ponieważ klasa wyróżnia się tylko tymi pułapkami, które są według mnie troche useless. 

Chciałbym dodać jeszcze, że zmiany w tej klasie są potrzebne, bo z tego co zaobserwowałem, jedyną osobą która gra tą klasą to ja. Jest ogromna przepaść pomiędzy Hashassynem a Mysliwym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie usuniecie modulu ze zwinnego. Ta klasa ma zbyt duzo i zbyt szybko sie na mapie porusza z tym modulem. Bez modulu to juz byloby sensowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, SnuFFy napisał:

Jak dla mnie usuniecie modulu ze zwinnego. Ta klasa ma zbyt duzo i zbyt szybko sie na mapie porusza z tym modulem. Bez modulu to juz byloby sensowne.

Nie wiem czy jest sens usuwania tego, ponieważ klasa nie zadaje dużo DMG i w otwartej walce jest słaba, przy wyższym lvl'u wygląda to inaczej. Moduł daje możliwość ucieczki w razie czego. Aby zabić trzeba podejść naprawdę blisko, a Rewolwer jest useless

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, PolandBeast napisał:

Nie wiem czy jest sens usuwania tego, ponieważ klasa nie zadaje dużo DMG i w otwartej walce jest słaba, przy wyższym lvl'u wygląda to inaczej. Moduł daje możliwość ucieczki w razie czego. Aby zabić trzeba podejść naprawdę blisko, a Rewolwer jest useless

No to bym powiedzil predzej ze ty jestes useless jak takie rzeczy piszesz xDDD

  • Haha 1
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SnuFFy Wbiłeś na serwer może z 3 razy i mówisz że coś do usunięcia, no to tak średnio bym powiedział, wyjebanie modułu= usunięcie klasy bo ta klasa będzie useless, mac z daleka wali po około 15, często mam wrażenie że te +10 dmg to nie działa, jak walcze z klasą o podobnym lvl to bez modułu bym raczej typa nie rozwalił co ma AK albo M4, on mi wywali 2 buły i dead, a ja muszę takich 4-5 by mieć podobny dmg i mówię tutaj o bliskim dystansie, bo na daleko to nawet nie wspominam bo mac to bron na bliski dystans, jedynie ja zabijam z tego rewolweru nie widziałem by ktoś inny tego zbytnio używał. Jak dla mnie jak zostanie usunięty moduł to możecie równie dobrze usunąć tą klasę.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SnuFFy

Klasa Zwinny [P] jest klasą EARLY GAME !

Mówisz że ta klasa jest zbyt OP lecz jak gram ową klasą nie mam żadnych szans na przykład ze strzelecem w. Ta klasa Kontruje w 100% Zwinnego, zauważ że jeśli będzie już MID i potem LATE game to zwinny ma cieżko ponieważ każdy będzie mieć FULL w statystykach typu HP i Wytrzymałość i wtedy ta twoja KLASA OP jest ussles na te tanki.

Następna sprawa zauważ że przy dodanym +50 do statystyk DMG zadaję -28 Z BLISKA ! a na odległość nawet nie mam szans z innymi klasami z AK \ M4 \ AWP

Moduł jest niezbędnym czynnikiem w tej klasie !

 

Klasa [Pulkownik [P]] Wymaga zmiany. 

Dlaczego ? Dodatkowy dmg za lvl okej to jest zbalansowane i grywalne lecz te leczenie za zabójstwo 7 HP to jest żart.

Przeciwnicy mają 235 HP a za zabójstwo tego tanka otrzymujemy 7 HP... jest to bezsensu przecież wiadome jest że nie wyjdziemy cało z tej strzelaniny, wykupienie Apteczki na sklepie daje więcej, więc zalecam zmianę w tej rzeczy. Proponuję aby Pułkownik otrzymywał 10-15% Zdrowia za zabójstwo

Edytowane przez Tsumi
Nowa Propozycja
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS @Blix

Proponuję dodać dla Komandosa [Ciche Kroki] aby był grywalny i częściej wybierany przez grono naszych graczy.

Dla zwinnego proponuje jednak zmienić te czyszczenie magazynka 1/15 na zmiane broni dla przeciwnika czyli np. na noz lub pistolet aby były szanse na zabicie zwinnego. (Rozmawialiśmy między graczami o tym na serwerze i większość popiera taką zmianę)

Testowałem klasę [Seryjny Zabójca] i problem w tej klasie polega na tym że Krytyczne trafienie rzadko się trafia w przeciwieństwie do x2 DMG w HS więc zalecam o sprawdzenie tej klasy, do porównania Perk Neomexowy Pancerz odbija zawsze co najmniej raz na jeden magazynek przy 1/8 :)

Następna Klasa to Medyk. Dlaczego on ? Hmm galil to trochę słaba broń więc proponuję zamienić Galila na Auga wtedy będzie on bardzo przyjemny do grania + Będzie on nawiązywać do czasów z cs 1.6 gdy medycy posiadali właśnie z Auga :)

Edytowane przez Tsumi
  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsumi napisał:

@RyKoS @Blix

Proponuję dodać dla Komandosa [Ciche Kroki] aby był grywalny i częściej wybierany przez grono naszych graczy.

Dla zwinnego proponuje jednak zmienić te czyszczenie magazynka na 1/15 na zmiane broni dla przeciwnika czyli np. na noz lub pistolet aby były szanse na zabicie zwinnego. (Rozmawialiśmy między graczami o tym na serwerze i większość popiera taką zmianę)

Testowałem klasę [Seryjny Zabójca] i problem w tej klasie polega na tym że Krytyczne trafienie rzadko się trafia w przeciwieństwie do x2 DMG w HS więc zalecam o sprawdzenie tej klasy, do porównania Perk Neomexowy Pancerz odbija zawsze co najmniej raz na jeden magazynek przy 1/8 :)

Następna Klasa to Medyk. Dlaczego on ? Hmm galil to trochę słaba broń więc proponuję zamienić Galila na Auga wtedy będzie on bardzo przyjemny do grania + Będzie on nawiązywać do czasów z cs 1.6 gdy medycy posiadali właśnie z Augiem :)

Co do komandosa bym sie wstrzymał 

Nad resztą pomyslimy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności