Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Pisząc propozycje dotyczące broni pamiętajcie jedną rzecz: nie możemy dać pięciu klasom AK bo z tą bronią będą dobre a pozostałym dziesięciu klasom po 10 różnych broni. W tym aspekcie też musi być balans ( po 2 sztuki każdego rodzaju broni mniej/ więcej w klasach)

 

@SnuFFy co 3-4 sekundy ma podmiankę jak dobrze kojarzę. Tyle razy to już było zmieniane, że sam nie wiem :D haha

 

Ale tak ogólnie gadacie o różnych klasach, ale ich chyba za bardzo ruszać nie będziemy. Co innego jeżeli chodzi o te klasy:

  • zwiadowca
  • seryjny zabojca
  • general
  • wsparcie

@XarXen @freunde bobby @Tsumi @adist8 @PolandBeast o tych klasach cos powiedzcie bo na pewno jakis update grubszy wleci z nowym sezonem

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jak już się rozgrzałem to ja proponowałbym dać większy limit czasu (odstęp) od kolejnej podmianki oszusta. Klasa ok, wkurza każdego, ale jest unikatowa i nie ma sensu jej nerfic. Jak dla mnie jedynym problemem jest to, że ma taki oszust 100000 inty i się podmienia co sekundę z każdym i wtedy jest taka panika gaming, że nie wiesz do kogo strzelasz. Jakiś większy odstęp by się przydał ;) 

 

Edytowane przez SnuFFy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, RyKoS napisał:

seryjny zabojca

Co do niego hmm na serwerze widziałem 2 osoby grające tą klasą i są one zgodne że klasa strzelec wyborowy jest lepsza bo zamrożenie zawsze wchodzi a te krytyczne i x2 dmg w hs to loteria u seryjnego. Sam specjalnie przeniosłem lvl na tą klasę i mogę potwierdzić że te jego magiczne rzeczy nie wchodzą. Może to być głupie to co zaproponuje ale miło by było mieć auga na tej klasie i zmienic mu na 1/6 na trafienie krytyczne i 1/4 x2  w głowę.

Edytowane przez Tsumi
Błędy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do generała... nie wiem dlaczego potrzebuje on zmian gdy jest on dobry w late i mid game. Jego pominięcie wytrzymałości jest bardzo dobre już na takich ludzi co mają tą wytrzymałość na max 

Dla wsparcia ogniowego można by dać jeszcze + 5/10 dmg do mp5 prócz tych rakiet nie ma nic a ciężko jest trafić tym czymś.. 

 

Hmm a co do zwiadowcy dajcie mu p90 i kondycję , zobaczymy jak wtedy będzie się zachowywać ta klasa na tle innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.Meister zablokować CZtke ale znerfic kryty do 1/4 1/5 bo za czesto z tej broni wchodzi i to bardzo czesto jak ci z CZ walnie w heda wiecej niz Snajper z awp

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw kto zagra to klasa jak nie bd CZ-ki,sam osobiscie zaczolem grac ta klasa jako pierwszy i do tej pory jest ona malo spotykana.Nie mowie tu o sytuacji kiedy jest 12osob na serwie i otwieram tabele i wtedy jest takie "o kurde jaki ten p master jest zajebisty,trzeba tym grac" i wtedy nagle wszyscy maja ta klase na jakies 1-2 mapy i zmieniaja bo grac tym nie umieja.Nikt procz mnie nie wbil ta klasa wiekszego lvl,pomine tu Kubika ktory ma chyba 75lv bo on przenosil.P majster to klasa specyficzna i wiem ze da sie robic dobre wyniki nia,sam niezle krece jak mam "ta chwile",ale grac tym trzeba umiec,nie tylko walic full auto z M4 czy Ak albo jakiego MPa,ale walnac bursta,troche pomyslec.Jak dla mnie jest w porzatku taka jaka jest,a wprowadzenie 1/4 krytyka duzo tu nie zmieni tylko da pretekst dla innych zeby bardziej to zmniejszac.

Ewentualnie mozna dac ja wtedy jako premium jezeli jest "za mocna".

Tyle ode mnie,pozdrawiam 112lv wbity Juz :P

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Popieram Mahesa

2. Ortografia proszę.

3. No nie wiem czy jesteś jedyną osobą, która takie poziomy wbijała :D 

4. Nie no na blisko z CZ pomyslec, jakiegos burscika, to pierwsze slysze, taki troche argument nie do podwazenia, ja to bym z kalacha pestkowal na blisko :D 

A teraz tak powazniej. Jezeli chodzi o close range combat to jest ona mocna. Masz na niej ciche kroki co juz jest bardzo duzym pretekstem, zeby to znerfic. Jak ci podejdzie taki cwaniaczek p meister i zarabie full auto z cztki to cie nie ma i sam jestem swiadkiem tego ze ten krytyk potrafi wiecej niz AWP dupnac xDD. Jak dla mnie, do znerfienia tak jak to opisal maheswara.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pistol Meister ale bez CZ ? to z pewnością się nie stanie.

Jakiś czas temu miał troche gorszego kryta to klasa umarła prawie.

a kryt x3 dmg więc jak się w głowę trafi to dmg wchodzi spory wtedy

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierw trzeba trafic w glowe,a potem liczyc ze siadzie ta 1/3,tak bardzo czesto to sie zdarza xd

a co ze na blisko op? zagraj na jakim kolwiek serwerze z CZ na blisko i traf 2-3 hity,zawsze ktos zginie,na pro scenie jest to samo,tak CZ zostal zrobiona zebry grac na bliski/sredni dystans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS

 

Takie tam proozycje ;3

Klasa [Obrońca] Ludzie narzekają że jest on szybki jak żółw sportowy więc

Co myślicie o danie dla tej klasy Tarczy SWAT z 1.6 i pistol ;)

Druga opcja Zabranie Negeva i dodanie Jakiegoś shootgana i deagla dla tej klasy ale zostawiając wciąż przy tym jego odporności na dynamit,miny itp.

Kolejna opcja jest taka że jeśli ok jest wolny to może warto mu dodać mechanizm / opcję ogłuszania,spowalniania graczy. Np. Ma 25% szans na spowolnienie gracza przy trafieniu o 50%

 

Klasa [Obserwator] 

Na serwerze jest może max 1/2 graczy który grają tą klasą, więc może warto spojrzeć na tą klasę czy wszystko jest ok :)

Jeśli porównamy Snajpera do Obserwatora to widzimy pewną różnicę:

- Snajper nie ma Ujemnego Hp w statystykach bazowych, a scout nie dość że musi dodawać +INT to jeszcze Nadrabiać +HP

- Obserwator jest szybszy ze scoutem lecz da się to nadrobić kondycją ! na snajperze i innych klasach [LVL LVL LVL]

- Oczywiście Scoutem szybciej zoomujemy i mamy lepszą celność z noscoupów bądź z strzałów podczas ruchu lecz scoutem nie przeskanujemy wszytskiego tak jak z AWP

- Snajper Ma zawsze ten +DMG z INT przy trafieniu z AWP a Krytyczne z Obserwatora są częste tylko przy +100 LVL gdy mamy 1/2

 

Więc co powiecie o dodaniu dla Obserwatora zwiększonej niewidzialności coś jak u komandosa i tak mamy mało HP więc można by to zrekompensować tą niewidocznością

 

 

Klasa [Ozuszt] 

Mamy już pewne grono zakochanych graczy w tej klasie i po dłuższej rozgrywce zauważyli oni pewną irytującą rzecz, otóż gdy oszust otrzyma scout,awp nic nie może zrobić na bliski dystans [Podmiany] z tych broni i dlatego chcieli by oni o zablokowanie tych broni dla Oszusta w losowych broniach. Jest to w sumie logiczne po co nam te snajperki jeśli i tak stoimy przeważnie parę metrów od przeciwnika.

 

Edytowane przez Tsumi
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem seryjnym troszkę czasu i te jego "umiejętności" to faktycznie jest loteria. Po przerzuceniu się na cichego o niebo lepiej się gra i strzela, także zmiany są potrzebne.

A co do nowej klasy, a jakby na serwer wleciała typowo postać pod rush?
Dać mu kondycję komandosa, nove i jeszcze coś ciekawego dorzucić. Strzelam że parę osób by się skusiło żeby nią pograć

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Bojowy Medyk [P] lub [SP]

Opis: Może wskrzesić sojusznika 1 (+1 za kill lub asyste) (max 3 ładunki),

posiada 2 Medi-Shot (+1 co 50lvl'i) (max 4), Medi-Shot leczy 50 +0.4 per int (max 70)

Statystyki: Int: 0 HP: 20 Wytrz: -10 Kondycja: 20

Broń: p90, p250

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Dowódca
Umiejętności: 20% otrzymanych obrażeń jest Odbijanych (Oprócz instakilli)
Posiada Smoke który zadaje 100 Obrażeń + 1DMG/INT (jeżeli trafi lecącą puszką)
1INT = 0.15 Dmg z M4A4 

Statystyki:

Kondycja +10

Hp +20

DMG +0

Wytrzymałość +0

Prędkość +25

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scorpionpl11 myślisz, że powielanie zwykłej klasy i ulepszenie jej po to by była P/ SP jest dobrym pomysłem ?  😕  (Już wystarczy, że jest taki E. Snajper. Po co więcej)

 

2 godziny temu, Armia ZeboPL (RiQ) napisał:

Klasa: Dowódca

:D 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Rusher

Opis:Posiada 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika, +5 DMG z Nova

Statystyki: Int: 0 HP: 10 Wytrz: 5 Kondycja: 40

Broń: Nova, Five-Seven






 

Nazwa Klasy: Rusher

Opis: Duch, 1/10 na natychmiastowe zabicie

Statystyki: Int: 0 HP: 10 Wytrz: 5 Kondycja: 40

Broń: XM3, Five-Seven

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS Właśnie tak myślę widzac ile osob gra klasa e.sniper, oraz kierowalem sie tym zeby klasa nie irytowala innych graczy jak np. Oszust tylko zeby wywolywala pozytywne emocje (wskrzeszajac). Widzac jak ludzie wspominaja dobrym slowem starego medyka z p90 wpadlem na taki a nie innym pomysl. Uwazam ze ta klasa jako dodatkowy pretekst zeby jakis gracz kupil premium lub sp bedzie tylko na plus dla serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2019 o 19:36, scorpionpl11 napisał:

Nazwa Klasy: Bojowy Medyk [P] lub [SP]

Opis: Może wskrzesić sojusznika 1 (+1 za kill lub asyste) (max 3 ładunki),

posiada 2 Medi-Shot (+1 co 50lvl'i) (max 4), Medi-Shot leczy 50 +0.4 per int (max 70)

Statystyki: Int: 0 HP: 20 Wytrz: -10 Kondycja: 20

Broń: p90, p250?

@scorpionpl11 Klasa z P90 i która ma niezliczoną ilość wskrzeszeń oraz w każdym etapie gry  EARLY / MID / LATE jest op klasą.

I ty mówisz że ta klasa będzie "wywoływać pozytywne emocje " no chyba wręcz przeciwnie sama p90 będzie irytować. Podam ci fakny przykład, stanarodowo zabijam 4-8 osób na rundę czyli mogę wskrzesić max 8 osób + do tego się lecze, w późniejszym etapie gry mam wysoki lvl wiec idę w tanka i dalej tez mogę się leczyć i zadawać dobre obrażenia z p90  oraz wciąż wskrzesać.  W late robię Tank + dmg bez int bo i tak będę mieć leczenie +100. I teraz mi powiedz czy ta klasa jest ok gdy w dobrych rękach jest ona immortal? 

 

A co do tego...

Uwazam ze ta klasa jako dodatkowy pretekst zeby jakis gracz kupil premium lub sp bedzie tylko na plus dla serwera.

Przez takie idiotyczne myślenie, wprowadzamy broken klasę aby dobrze się sprzedała, zniszczymy dobrze rozwinięty serwer nad którym ciężko ktoś pracował aby go rozkręcić do obecnego stanu.

Po prostu krew mnie zalewa jak ktoś pisze / gada takie bezmyślne rzeczy.

Edytowane przez Tsumi
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tsumi przemyslalem to co napisales i częściowo masz racje, ale jest taka klasa jak pułkownik [p]: nieskończone leczenie, bardzo duże obrażenia, dwie dobre bronie, wykorzystam ja w celu porównania. Ta klasa może się leczyć bez zatrzymywania i chowania broni, gdzie medi-shot wymaga schowania broni co nie pozwala leczyc się podczas ostrzalu. W kwesti wskrzeszenia masz racje, wymaga to dopracowanie, które widać poniżej. Co do p90 to wiadomo ze kazda bron może denerwować ta czy inna osobę, ale wlasnie z tego powodu ta klasa nie ma żadnych dodatkowych obrażeń lub innych umiejętności bojowych i poprawiam statystyki tak, żeby postać była bardziej krucha. Chciałbym zaproponować nowa wersje w/w klasy i podziękować bardzo @Tsumi za krytykę. Czekam na dalsze opinie.

Nazwa Klasy: Bojowy Medyk  v.2

Opis: Może wskrzesić sojusznika 1 (+1 za kill) (max 1 ładunek),

posiada 2 Medi-Shot (+1 co 50lvl'i) (max 4), Medi-Shot leczy 50

Statystyki: Int: 0 HP: -10 Wytrz: 0 Kondycja: 30

Broń: p90, nóż, (nie wiem jak to wygląda w kwestii technicznej, ale myślę, że można zostawić tę klasę bez pistoletu)

Edytowane przez scorpionpl11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Łowca
Umiejętności:
Posiada łuk 80 dmg + 10% maxymalnego hp przeciwnika
Cięciwę naciąga się przytrzymując LPM a strzela się puszczając przycisk. Cięciwę naciąga się 1s wyjęcie strzały z eq także 1s.
50 level daje efekt Wybuchowa strzała.
Wybuchowa Strzała: strzał w głowe sprawia że przeciwnicy w pobliżu celu dostają niewielkie obrażenia od wybuchu.
Bronie:
Łuk, nóż, flash, brak broni pobocznej
Statystyki:
-10hp
-20 wytrzymałości
+25 speed
+0 dmg

  • Haha 2
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Chemik
Umiejętności: Dostaje 2 smoke, które są w połowie przezroczyste i zielone.
Gdy w nich stoi nasz przeciwnik zadaje to mu 5dmg/s a gaz utrzymuje się 10 sek

1int = 0.08dmg/s więcej

klasa ta ma na celu sprawdzanie ciasnych pomieszczeń lub wypłaszanie przeciwników z ukrycia.

do tego ma 1/8 na uleczenie się 10HP +0.1hp/int przy trafieniu przeciwnika

Bronie: Aug, USP-S, nóż 2 smoke (pojemniki z gazem)

Statystyki:

Hp +20

Wytrzymałość + 10

Speed -20

Int = 0

Dmg = 0

Może ta klasa przypadnie do gustu. Pasuje do cod moda i jest dosyć fajną klasą Free to play

Edytowane przez Armia ZeboPL (RiQ)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Specjalista/Inżynier (Do ustalenia jak kto woli)

Umiejętności: Szybciej przeładowujesz broń, masz szansę 1/10 na spowolnienie gracza

Bronie: Do ustalenia, nie wiem jakie bronie teraz są posiadane przez klasy, ale myślę, że taki AUG by się przydał. Do tego p250 bo nie widzę klas z tym pistolem no i nóż.

Staty:

HP: 10

Int: -10

Speed: 10

Stamina: 5

Dmg: 0

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności