Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Klasa: Rzezimieszek

Opis: Scout (+10dmg) oraz szansa na natychmiastowe zabójstwo 1/10 (albo nieco większy wzrost DMG z INT), co 30/40lvl dodatkowy DMG oraz nieco zmniejszona grawitacja i ciche kroki.

Broń: Scout, USP

Statystyki: nw

 

Edytowane przez freunde bobby
  • Like 2
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Lekki Snajper

Opis: Posiada Scout (100DMG 0.8/0.9 / INT), zmniejszona grawitacja, zmniejszona widzialność, 2x jump

Statystyki: 0 INT, 5 HP, 0 WYT, 10 KON 

Broń: SSG 08, p250

Może jakaś klasa z AutoBH? Powrót Chorążego?

Nazwa klasy: Chorąży / Ninja

Opis: Posiada AutoBH, 2x jump, 1/6 na krwawienie (zależne od opiekunów)

Statystyki: 0 INT, 15 HP, 10 WYT, 0 KON

Broń: Obrzyn, 5-7, toporek

Edytowane przez PolandBeast
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, FilipeX napisał:

Nazwa Klasy: Rusher

Opis: Ma 1/8  szans na natychmiastowe zabicie, Co 50 lvl szansza wzrasta o 1/10. 50lvl+ 1/7 100lvl+ 1/6 150lvl+ 1/5 200lvl+ 1/4.

Lub posiada stały przelicznik 1/7 ale posiada ubranie wroga. 

Statystyki: Int -5, Wit 0, Wyt 0, Kon 45, Dmg 0.

Broń: XM1014, P250, 

Jak dla mnie moze byc wieksze DMG, ale uważam ze natychmiastowe zabójstwo z XM będzie za dobre i znów będzie płacz na serwerze, że jest za dobra klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa zwinny powinna dostać lekkiego nerfa lub poprawienie podczas niewidzialności nie powinno być tak że po skoku long jump jest sekunda lub nawet 2 gdzie biega na nóżkach i jest niewidzialna

 

@Shadow #RoadToSilver Patrz Dziennik Zmian

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Elektryk

Opis: 1/LW (zależne od lvl)/ na porażenie i oślepienie wroga. DMG zależny od inteligencji.

Statystyki: 0, 20, 10, 10

Broń: Chciałbym zobaczyć klase z Sawed-Off ale to chyba nierealne więc SG553. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Medyk

powinien mieć 1 albo 2 wskrzeszenia

 zamiast 100 exp  dostaje 60% exp za pierwsze zabójstwo wskrzeszonej osoby lub 50% exp za zabójstwo wskrzeszonej osoby (w momencie wskrzeszenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grom. Proponuję lekki buff do jego obecnego granatu. Opcja pierwsza przy trafieniu granatem za więcej niż 20hp, 1/3 na unieruchomienie przeciwnika na 2s + to co teraz. Opcja druga - 1/4 na zadanie dwukrotnego DMG z granatu + to co teraz.

Tak jak we wcześniejszych postach wspominałem, grom nie zachęca do grania od zera z racji tego, że jego granat mocny jest dopiero na wysokim levelu i perspektywa brania klasy tylko po to, żeby później móc bić mocniej z granata jest imo lipna. 

Oszust. Osobiście nie gram tą klasą z jednego powodu. Zawsze jak ją brałem to losowalem zazwyczaj awp albo obrzyna XD Dlatego też proponuję by z puli broni do losowania usunąć niegrywalne bronie. Jeszcze lepszym pomysłem byłoby zostawienie w puli tylko AK, obie M4, sg556, aug, famas, p90, galil. Także proponuję przy oszuście buff w postaci j/w.

 

 

A no i ten piroman to padaka totalna, zupełnie to samo co wcześniej. Ogólnie to taka tajemnica rudzielca, która jest perkiem wpierdala tą klasę w przedbiegach.

Edytowane przez dratewka.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja zmiany klasy 

Snajper

Aktualnie musi miec 150 inta zeby miec 1/1 co sie rowna z 76 poziomem . Moim zdaniem e-snajper ma na 51 poziomie max konde i 1/1 a snajper dopiero to ma na 126 

75 poziomow przewagi to troche za duzo jak na moje. Oczywiscie rozumiem ze e-snajper to klasa platna ale to jednak 76 poziomow a to troche jest. Proponuje zmienic snajpera na takiego ktory na 75/76 poziomie mial 1/1 z AWP bez inta 

Bronie takie jak zawsze

Staty takie jak zawsze tylko ze konde ma -15 co jest mniejsza kondycja od obroncy . Jak na moje lepiej by bylo mu dac konde -5 lub 0

 

 

Propozycja klasy 

Obserwator

Ma 1/3 na zadanie 3x wiekszy dmg , obrazenia od int  - 1 int 1.5dmg , +5% dmg ze scouta , double jump  ( i moze lekko zmniejszona grawitka )

Bronie : Scout , cezeta / tec-9   

staty: 

Int: 0

Hp: 5

Wytrzymalosc: -5

Kondycja: 5/10

 

 

Propozycja klasy

Ninja SP

Jest caly czas niewidzialny , slychac jego kroki , ma 1 hp 1/1 z kosy jak uzywa shifta dluzej niz 5 sekund to go widac

bronie: Tylko noz

Staty

Hp - 

Wytrzymalosc - 0

Kondycja - 45

Dmg- 0

Int - -50

 

 

Propozycja klasy

Murzyn

Odporny na flash , Plantuje bombe w sekunde , rozbraja bombe w 7 sekund , ma +1 dmg z ak na 35 lvlu +2 dmg z ak na 50 lvlu +4 dmg z ak  na 125 lvlu +5 dmg z ak

Bronie : ak-47 , Deagle

Staty:

Int: -10

Hp: 10

Wytrzymalosc: -5

kondycja:-5

 

 

Propozycja klasy

Murzyn

Odporny na flash , Plantuje bombe w sekunde , rozbraja bombe w 7 sekund , ma +1 dmg z ak na 35 lvlu +2 dmg z ak na 50 lvlu +4 dmg z ak  na 125 lvlu +5 dmg z ak

Bronie : ak-47 , Deagle

Staty:

Int: -10

Hp: 10

Wytrzymalosc: -5

kondycja:-5

 

Propozycja Klasy

Nazwa : Bizon Majster

Ma +2 dmg z bizona i 1/13 na oproznienie przeciwnikowi magazynku , na 50 lvlu 1/11 a na 100 lvlu 1/10 , ma 1/20 na oproznienie magazynku tak ze nie ma wogole ammo i nie mozna juz nawet przeladowac

Bronie: Bizon , five-seven

Staty:

Int-5

Hp-5

Wytrzymalosc: -5

Kondycja - 5

Dmg- 0

 

Medyk Specjalista SP

Moze uzyc zestawu leczniczego na caly team 1 raz , na 100 lvlu 2 razy - use_class , moze wskrzesic 3 losowe osoby w zasiegu calej mapy , sm_wskrzes 1 raz a na 150 lvlu 2 razy

Bronie: Mag-7 USP

Staty:

Int - 0

Hp - 0

Wytrzymalos:    -10

Konda - -5

Dmg - -5

 

Propozycja Klasy

Spider-man

Ma 3 liny i moze przyciagac sie do scian, lub do sufitu mapy , gdy doleci do konca liny ( use_class ) to ma normalny recoil ( nie taki jak wchodzisz na drabinke ) 

Bronie: Aug Revolver

Staty nie wiem

Edytowane przez Smigol
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Proponuje zmienic snajpera na takiego ktory na 75/76 poziomie mial 1/1 z AWP bez inta 

Czyli snajper od 76 levela będzie oferować, to co płatna klasa. Nie miałbym nic do tego, gdyby nie to, że można przenosić level między postaciami. Dlaczego? Wbić 75+lv zwykłym snajperem jest pewnie ciężko i jako nagroda w postaci upgrade'u klasy wydaję mi się w porządku. Z drugiej strony, są cwaniacy, którzy szybko dobiją 75lv jakąś łatwą klasą, a potem na pewno skorzystają i przeniosą level na snajpera z 1/1. Reszty propozycji nie skomentuję, bo szansę że wejdą są małe D

 

A tutaj taka ciekawostka, tak prezentuje się top50 graczy tej edycji (możliwe, że któraś klasa danej osoby została pominięta, Karol w bazie ma pewnie lepsze dane ^^)
HySHRaa.png
Not great, not terrible.

edit, @Smigol, weź to pozbieraj do kupy i wkej w Twoim pierwszym poście, bo jak Rykos to zobaczy to załamania nerwowego dostanie.

@RyKoS przecież nie uwzględniałem, że ktoś na dwie rundy se przeniósł lvl na daną klasę, starałem się podać te, które przeważały u danej osoby.
Tak z ciekawości, gdzie się pomyliłem? Bo np wiem, że z1ro później zmieniał na generała, ale po co miałem to pisać jak 100+ wbił snajperem?

Edytowane przez dratewka.
  • Like 3
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dratewka. - twoja wiedza na temat kto jaką klasą gra jest przerażająca....

 

 

@Smigol - jeszcze jeden taki spam i się Kasia Tobą zajmie :)

 

 

Edit: 

@dratewka. Chodzi mi o to, że właśnie wiesz aż za dużo haha :)

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja klasy :

Nazwa : Malarz 

Bronie: UMP, Glock/Rewolwer

Posiada 1/12 na zamazanie obrazu przeciwnika, +2 dmg z ump'a na start, przy 100 lvl +4 dmg

Glock moze mieć tylko 8 pestek np jeśli jest taka opcja, żeby nie było za kolorowo. Jeśli nie to druga bronią zrobić rewloler. 

Staty: Int: 0, HP: 0, Wytrzymka: 10, speed : 10, dmg : 0

 

 

Propo klasy : Magik 

Bronie: XM'ka, Tec. 

1/9 lub 1/10, że przy trafieniu go przez przeciwnika znika on w inne miejsce na mapie, lub strzelajacemu nagle wybucha pod nogami smoke, co powoduje że generalnie chłop bije na ślepo. Neutralizuje mu 10 procent obrażeń w ciało. 

Staty: 

Int: 5

HP: 0

Wytrzymka : 0

Kondycja : 15

Dmg : 0

Dobra, bo literki mi się zamazuja przy piątkowym alkoholu, ale no, chciałem dobrze 😂

 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mały dodatek do Podporucznika - bardziej wizualny niż buff/nerf - dodać informację na chacie o odbiciu/zneutralizowaniu pocisku wroga. Bardzo przydatna rzecz, była już kiedyś i ją wcięło w tym sezonie

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maveric według mnie powinien zostać ciu zmieniony. Jak na razie nie widzę by ktoś grał tą klasą , a jest ona uboga w umiejętności w porównaniu do zwykłych klas. Proponował bym mu dodać nwm np teleport na nożu co 30 sekund

  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje cos kontrowersyjnego ale moze sie przyjmie. Moja propozycja jest usuniecie Elitarnego Snajpera oraz przesuniecie zwyklego Snajpera do Premium. Snajper na P bedzie dzialal tak samo jak dziala teraz, lecz mozna mu lekko zbuffowac staty albo zmniejszyc ilosc Inty na 1/1. Elitarny jak dla mnie jest pod kazdym wzgledem silniejszy i przy okazji irytujacy, bo jest to typowo zrobiona klasa pod noobow, ktorzy trafia byle gdzie raz i zabija, oraz typowa klasa do farmienia sobie fragow.

 

@Pancio. No dobra masz racje, ale powiedz mi, kto tym gra? :P 

Edytowane przez SnuFFy
  • Like 3
  • Zmieszany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm

@SnuFFy ogólnie nie chcę Cię w tym momencie atakować ale jest mocny kontratak na E Snajpera w postaci Generała który może z nim robić co mu się podoba. Trzeba pamiętać że są także perki typu Nanopancerz lub Betonowe ciało, które po prostu pomagają.

 

Jednak co jak co jakiś nerf I dla E Snajpera I dla Generała jest potrzebny. Tylko nie można robić takich nerfów gdzie zaraz dana klasa nie będzie grywalna

 

E Snajper - +20DMG (1lvl = 1DMG) po 50 lvl 1/1

--20INT, 0HP, 0WYT, -10KON

Generał - +2DMG z każdej broni, odporność na instakill

0INT, 10HP, 0WYT, 0KON

  • Like 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja jest na temat generala

Aktaulnie Odpornosc na instakill

Zmiana :

1/3  na odbicie w przeciwnika instakilla, cos jak ten perk lustro (?)

Przynajmniej nie bede obsrany jak 5 generalow  bedzie lecialo na mnie albo slyszal teksty "dobra trzeba zmienic na generala bo sie grac na mnie nie da :kappa: 

 

Moze sie przyjmie a jak nie oblejcie cieplym moczem tą wypowiedz na temat tej klasy.

 

 

 

To niezle masz tam slajden na bani

Edytowane przez Kvasek
  • Like 2
  • Haha 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^XD zmieńmy klasę, bo nie mogę nicz zrobicz haszaszynemXD
Tak na prawdę generał ma tylko odporność na instakillle i majstrowanie przy tym tylko uśmierci tą klasę. Tego dodatkowego dmg z broni nawet nie zauważysz(nawet nie jestem pewny czy to działa, a wbiłem tym gównem 0->110 w poprzednim sezonie), a omijanie wytrzymałości rywala też jest imo lipne, bo i tak kevlar bierze na barki cały dmg, a mp9 ma bardzo niską penetracje panca.

O elitarnym już napisałem masę postów które i tak zostały zlane, a jest to klasa, którą najłatwiej jest natrzaskać 40 fragów nie mając nawet dużego lvla. Na całe szczęście nie ma (jeszcze) ani jednego dobrego snajpera, który mógłby to wykorzystać.

Skoro nie ma KGB, proponuję leczenie za hit dodać do strzelca wyborowego. 5hp/hit oraz +2/50lv.

 

@kys_greyson

No właśnie to jest bardzo przemyślane, bo zamrożony gracz wbrew pozorom zregeneruje ci mniej HP niż gracz którego nie zamrozisz. Zamrożony otrzyma zwiększony DMG, a co za tym idzie - przyjmie mniej hitów. Mała ilość hitów równa się w tym przypadku małym leczeniem. Docelowo bonus ten ma pomagać graczom, gdy zamrożenie nie będzie siadać, bo wtedy mamy postać z gołą M4.

Przykład ze strzelaniem w nogi wydaje mi się lekko absurdalny, bo kto normalny w duelu skupiałby się na strzelanie po nogach, zamiast uziemić szybciutko zamrożonego agenta.

Edytowane przez dratewka.
  • Zmieszany 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^ imo z wyborowym za mocne, bo na freezie bedzie heal do 100%, ale tez uwazam ze ta umiejka byla calkiem spoko i powinna zostac dodana na jakas klase.

Wyborowemu przyda sie imo inny mechanizm defensywny np: gdy zamrozi przeciwnika, odnawia X hp i otrzymuje X wytrzymki, ktora resetuje sie pod koniec rundy. ( idk cos w tym stylu, bo gdyby mial od strzalu, za duzo by sie leczyl na latwych zamrozonych celach np walac w nogi. 

+ uwazam, ze podporucznik potrzebuje wiecej statystyk, bo przyda sie zastapic jego maly bazowy dmg i dlugi reload np kondą i hp.

Proponuje tez dodanie klasy z szansami na efekty po trafieniu przeciwnika, mysle ze bylaby calkiem fun2play, cos jak losowa bron oszusta. np: 

Nazwa Klasy: Chemik 

Opis: Szansa 1:30 na podpalenie, 1:30 na zamrozenie, 1:30 na zatrucie, 1:20 na podbicie przeciwnika w powietrze.

Statystyki: INT 5 HP 5 WYT 0 KONDA -15

Broń: MAG 7, P250, nade 

Edytowane przez kys_greyson
  • Like 1
  • Zmieszany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerf piromana , mianowicie zmniejszyć szanse na podpalenie minimum na 1/8 albo zmniejszyć ilość hitów zadawanych przez podpalenie z 8 na 4. Obecnie gra tym pół servera a wystarczy samo podpalenie + 2/3 strzały żeby zabić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności