Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Wsparcie Ogniowe

fakt ze z mp7 bije bardzo jest i zostanie, ale mozna pomyslec np nad neutralizacja wytrzymki (zeby nie bylo sytuacji ze bijesz po 5 w cialo na pozniejszym etapie gry) ale tylko przy mp7, zeby nie mozna bylo tego wykorzystywac na innych broniach z perku takich jak AK czy M4. 

druga mozliwosc to np dodanie +10 dmg przy strzale w glowe, nie zmieni to za abrdzo obrazen ale zawsze troche pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam dajcie dmg, omijanie wytrzymi 

bezsensu klasa ma rakietki co bija ok.200dmg to jakies utrudnienie musi miec. zabije 6 z 3-4 rakietek i potem moze jeszcze 4 z samej mp7 

coś za coś odjąć troche dmg z rakiet to można coś myśleć o dodaniu innej broni czy dmg, omijanie wytrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Marine Corp [Może być K. Premium]

Ekwipunek: Famas, P250 i Kevlar [200]

Statystyki: 

HP - 5

Wytrz - 5

Kond - 15

Int - 0

Opis: Posiada unikalną umiejętność która się aktywuje po osiągnięciu 4 Eliminacji w rundzie, otrzymujesz "Śmiertelne Trafienie" 1 szt. [Zadaje 200 Obrażeń]

 

 

Nazwa Klasy:  Zadaniowiec [P / SP]

Ekwipunek: USP-S , Knife

Statystyki: 

HP - 5

Wytrz - 15

Kond - 10

Int - -20

Opis: [+45 DMG USP-S] Posiada unikalną umiejętność która się aktywuje po udanych 10 trafieniach zadaje 125 DMG. Ma double jump i jest mało widoczny

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa chorazy
Nie chce zmieniac nic w tej klasie, ale ten cholerny efekt krwawienia, trwa chyba ponad 10sekund i jest duzo gorszy niz flash.
Mozna zmienic w jakis sposob ten uciazliwy kolor, niech bedzie jakis dzwiek albo nawet efekt slapowania ale ten "czerwony flash" jest przesadzony

Edytowane przez adist8
alternatywny efekt krwawienia
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Szeregowy

Ekwipunek: M4A1-S , P250, HE

Statystyki: 

HP - 10

Wytrz - 5

Kond - 5

Int - 0

Opis: Jego M4A1-S ma dwa Tryby: Z tłumikiem Spowalnia przeciwnika o 15% przy jego trafieniu. Bez tłumika jego M4 zadaje +8 DMG

 

 

Nazwa Klasy:  Rewolwerowiec

Ekwipunek: R8 Revolver , Knife

Statystyki: 

HP - 5

Wytrz - 0

Kond - 20

Int - 0

Opis: [+75 DMG R8 Revolver] za każdą eliminacje otrzymuje nowy magazynek.

Druga Opcja ;)

Opis: [+75 DMG R8 Revolver] będąc na nożu przez 8 sek. ładuje jeden ładunek CELNEGO TRAFIENIA [ -200 DMG] Maksymanie jeden ładunek.

 

 

Nazwa Klasy: Tropiciel

Ekwipunek: Scout , Glock, SG

Statystyki: 

HP - 0

Wytrz - 10

Kond - 10

Int - 5

Opis: Posiada Scouta +85/90 DMG oraz jego glock na trybie BURST kradnie kradnie amunicje dla trafionego gracza [1 trafienie = -3 ammo]

 

 

Nazwa Klasy: Geniusz Wojny

Ekwipunek: AK-47 , Deagle

Statystyki: 

HP - 5

Wytrz - 5

Kond - 5

Int - 5

Opis: Co każdą Eliminacją wzmacnia się o +10 do każdej statystyki [Resetuje się co Rundę !] posiada +5 dmg z Ak-47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy:

[P]/[SP] Specjalista = Propozycja zamiany na [SP]Myśliwy lub [P]Zwinny

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada)

->Posiada 3 lasery które zadają 200 dmg jeden                                                                                                                                                                              -> Co 10/15 s dostaje 5hp ( zależne od inteligencji im więcej inteligencji tym więcej hp dostaje, jedyne zostaje do przemyślenia proporcja punktów inteligencji do punktów hp np 10 inta = 1hp)                                                                                                                                                                                  -> Po zabójstwie odnawia się magazynek

Statystyki:

Witalność: 10

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 0

Broń:

M4A1-S + P250

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
  • Zmieszany 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Cichociemny

Opis: Zmniejszona niewidzialność o 30%, ciche kroki i zwiększony dmg w plecy o 45% w plecy, 1/4 na 3x DMG w głowę, za killa dostaje 2 kule do magazynku.

Statystyki: HP: 10 WYTRZ: 5 INT: 0 SPEED: 15.

Broń: USP-S, NÓŻ.

 

Nazwa Klasy: Rekrut

Opis: Gdy zabije: odnawia magazynek, dostaje 20 HP, zwiększa prędkość o 5%.

Statystyki: HP: 15 WYTRZ: 0 INT: 0 SPEED: 10.

Broń: PP-BIZON, NÓŻ.

Edytowane przez Yedy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja dot. zmiany Klasy Chuligan

[Opis] Jest odporny na oślepienie, ma jeden flashbang oraz zadaje x1.50 wiecej obrażeń w klatkę piersiową 

Edytowane przez Tsumi
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja

 

Klasa: Chuligan

Opis: Odporny na flashbang, +2 DMG z AK na start, +1 DMG co +30LVL.

Zadaje 10% dmg więcej (+1% co 40 lvl). Dostaje granat błyskowy za zabicie.

Statystyki: INT -10 | HP 20 | WYT 5 | KON 5

WYT 0 | KON 10

Bronie: REVOLWER | AK47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja dodania skilla do komandosa przyspieszenie np.60 kondycji na 3 sekundy odnawialne co 40 sekund czy nawet mniej może umili w jakimś stopniu grę komandosem chyba,że da radę ogarnąć to ze spowolnieniem żeby to nie było odczuwalne kiedy zostaje postrzelony .

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozę tak by zmienić Trochę generała to tylko moje przemyślenia .

Klasa: Generał

Opis: Ma szanse 1/3 na respawn ( max 2 razy na rundę ), omija redukcję obrażeń przeciwnika, +2 DMG ze wszystkich broni Na kucaku w bezruchu jest do połowy nie widzialny

Statystyki: INT -10| HP 10 20 | WYT 20 10 | KON 0 

Bronie: Five-Seven  P250|  XM1014

 

 

 

Myślę że dobry pomysł :)

Nazwa Klasy: Szturmowiec

Opis:Posiada Moduł Odrzutowy 12 sec odnowienia( -1 sekunda do odnowienia co 30lvl)

Statystyki:INT -20 / HP 10 / WYT 5 / KON 10

Broń:Saved-off / Tec9

Edytowane przez RyKoS
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Podporucznik

Opis: Posiada Ump + neutralizacje pocisku.

Proponuję zmienić broń po prostu, bo klasa całkiem fajna, nie będę pisał tu całego opisu. Sam nią grałem trochę ale to, że ma umpa po prostu ją zabija, zabicie z umpa jak ktoś ma 200+hp to katorga, 4-5hs o ile się nie mylę. Może zmiana na m4a1-s?

 

EDIT1: No nie wiem, aktualnie klasa jest martwa więc nie wiem czy jest taka znowu silna, plus jest tylko 1 neutralizacja póki nikogo nie zabijesz.

 

EDIT:2 Tak tylko widzisz, zabicie kogoś z umpa jest baaaardzo trudne jak ktoś ma 200hp, dlatego chciałem zmienić broń. Okay m4a1-S za silna? To może coś słabszego, nie wiem famas? I skoro klasa jest wymagająca ale silna to ktoś by nią grał a jak dotąd nie spotkałem nikogo kto by grał tą klasą. 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Blavik napisał:

Nazwa Klasy: Podporucznik

Opis: Posiada Ump + neutralizacje pocisku.

Proponuję zmienić broń po prostu, bo klasa całkiem fajna, nie będę pisał tu całego opisu. Sam nią grałem trochę ale to, że ma umpa po prostu ją zabija, zabicie z umpa jak ktoś ma 200+hp to katorga, 4-5hs o ile się nie mylę. Może zmiana na m4a1-s?

Po takiej zmianie klasa by była zbyt OP

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podporucznik ma UMP'a dlatego że ma dosyć mocną umiejętność, a jak się zmieni broń na m4a1-s to ludzie jeszcze bardziej będą narzekać na tą klase jak się nastakuje tymi neutralizacjami, a m4a1-s bardzo by tej klasie w tym ułatwiła.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa nie jest martwa, tylko wymagająca. Musisz sobie sam stwarzać sytuację np. skracać, zaskakiwać bo jak zaczniesz się strzelać z ump po dachach na westwoodzie to wiadomo, że kaplica. Dodatkowo jak potrafisz dobrze ją kontrolować i przecinać po głowie to jest naprawdę spoko opcją do kontrowania snajperów, komandosów(nie zepsujcie tego, plox). Nie wspominając już o tym, że jak masz AWP snajper/granat1/2 i perki pod instakill to możesz nastakować się neutralizacjami i jesteś nie do zabicia.

A i chciałbym jeszcze dodać, że UMP >>> FAMAS/SRALIL

Edytowane przez dratewka.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.03.2019 o 11:52, Blavik napisał:

Tak tylko widzisz, zabicie kogoś z umpa jest baaaardzo trudne jak ktoś ma 200hp, dlatego chciałem zmienić broń. Okay m4a1-S za silna? To może coś słabszego, nie wiem famas? I skoro klasa jest wymagająca ale silna to ktoś by nią grał a jak dotąd nie spotkałem nikogo kto by grał tą klasą. 

Prev Sezon był uciążliwy ze względu na podporuczników [4] i nawet gdy ludzie mieli +75 LVL ta klasa dobrze sobie radziła na owych graczy. Dodajesz +50 DMG celujesz [Klatka][HS] i normalnie zabijasz ludzi, a jeśli dalej nie potrafisz zabić to zdobywasz perki typu [Tytanowe Naboje][Zestaw Strzelca/Zabójcy/Taliba][Moc SMG][Scout][AWP Sniper][Milosc Tsunami][Shootgany] i grasz dalej.

Następna rzecz spray na UMP jest łatwy do opanowania więc masz bardzo dużą przewagę na bliskim dystansie [Spray w HS] 

 

Podsumowując.. To że nie potrafisz grać tą klasą i że nie widzisz że mało ludzi gra tą klasą nie oznacza to iż ta klasa jest NIEGRYWALNA / MARTWA

 

EDIT1: 

Cytat

Zgodzę się z Tobą w wielu aspektach ale właśnie sam sobie trochę zaprzeczasz moim zdaniem. Tu nie chodzi potrafić/nie potrafić grać klasą, tylko jeśli nikt nie gra tą klasą to znaczy, że jest martwa. Ja rzuciłem propozycję, żeby to zmienić w jakimś stopniu, ale skoro jest taki ogólny problem z tym, to zapominamy o sprawie. 

Czyli jeśli na serwerze jest :

- 2 Amadeuszy

- 1/2 Oszustów

- 1 Obserwator

- 1 Obrońca

- 1 KGB

- 0 Chuliganów

- 0/1 Pistol.M

To oznacza że te klasy są martwe ? Nie. Ludzie po prostu mają wybór dot. KLAS wybierają to czym lubią a że Podporucznik ma broń UMP-45 to logicznie i normalne jest to że zainteresowanie tą klasą będzie o połowę mniejsze niż powyższymi klasami :)

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tsumi napisał:

Prev Sezon był uciążliwy ze względu na podporuczników [4] i nawet gdy ludzie mieli +75 LVL ta klasa dobrze sobie radziła na owych graczy. Dodajesz +50 DMG celujesz [Klatka][HS] i normalnie zabijasz ludzi, a jeśli dalej nie potrafisz zabić to zdobywasz perki typu [Tytanowe Naboje][Zestaw Strzelca/Zabójcy/Taliba][Moc SMG][Scout][AWP Sniper][Milosc Tsunami][Shootgany] i grasz dalej.

Następna rzecz spray na UMP jest łatwy do opanowania więc masz bardzo dużą przewagę na bliskim dystansie [Spray w HS] 

 

Podsumowując.. To że nie potrafisz grać tą klasą i że nie widzisz że mało ludzi gra tą klasą nie oznacza to iż ta klasa jest NIEGRYWALNA / MARTWA

Zgodzę się z Tobą w wielu aspektach ale właśnie sam sobie trochę zaprzeczasz moim zdaniem. Tu nie chodzi potrafić/nie potrafić grać klasą, tylko jeśli nikt nie gra tą klasą to znaczy, że jest martwa. Ja rzuciłem propozycję, żeby to zmienić w jakimś stopniu, ale skoro jest taki ogólny problem z tym, to zapominamy o sprawie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Blavik napisał:

Tak tylko widzisz, zabicie kogoś z umpa jest baaaardzo trudne jak ktoś ma 200hp, dlatego chciałem zmienić broń. Okay m4a1-S za silna? To może coś słabszego, nie wiem famas? I skoro klasa jest wymagająca ale silna to ktoś by nią grał a jak dotąd nie spotkałem nikogo kto by grał tą klasą. 

No tu się z tobą nie zgodzę, że zabicie z UMP jest bardzo trudne kogoś, kto ma 200hp+ była edycja, na której ludzie przestawali grać przez podporuczników, bo nie mogli nic im zrobić w tym były też osoby z topki mające po 140 lv grając klasami premium, które są o wiele silniejsze od podporucznika, który posiada UMP i neutralizacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że warto zerknąć na obecny balans klas premium oraz super premium.  Kupowanie SP jest po prostu nieopłacalne ze względu na to że za większą cene dostajemy jedynie 2 klasy w których tylko jedna trzyma sie gruntu(hashassyn, chociaż też nie jest zbyt mocny). Według mnie powinno się połączyć zakup klas premium z super premium przy zakupie pakietu SP lub wzmocnienie Mysliwego. Ta klasa jest obecnie całkowicie wyparta z gry przez inne klasy między innymi tańszego Pułkownika oraz darmowego Cichego zabójce i Seryjnego Zabójce które po prostu deklasują go w każdym aspekcie. Ew. proponuje aby dodać coś Elitarnemu Snajperowi i wrzucić go do puli SP zamiast Myśliwego.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja Klasy 

Nazwa Klasy:Zamachowiec/Terrorysta

Opis:Klasa Posiada 3 sztuki bomby (Breachcharge) jedna sztuka bomby zadaje 35 (+0,5DMG/INT) 

Statystyki: HP 10 , KON 20 , WYT -5 , INT 10

Broń: PP-Bizon , Glock 

 W grze są już aktualnie zaimplementowana klasa która posiada miny ,które są kładzione na ziemi a owe bomby Breachcharge można położyć na wiele różnych sposobów , przedmioty te są w używaniu bardziej mobilne niż wspomniane wcześniej miny .

Breachcharge moim zdaniem ma potencjał do bycia przedmiotem który posiada jakaś klasa ,jeżeli przedmiot ten pod względem technicznym jest nie możliwy do obniżenia dmg oraz zwiększania jest to bardzo duża strata ,jednak mam nadzieje że jest możliwość zmiany skryptu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wsparcie, demolitions,  saper, myśliwy + klasy z bonusami do granatów, wydaję mi się, że to wystarczająca ilość klas z 'wybuchowym asortymentem'.

 

 


APOCOTEKOLORYKOLEGOWygląda jakby to pisał 10latek. 

Edytowane przez dratewka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Zwinny [P]

Broń: Zamiast MAC-10 proponuję MP9 (ewentualnie umożliwić wybór między tymi broniami)

Z racji iż nie ma chętnych na tą klasę, taka zamiana mogłaby wyjść na korzyść. Sam bym chętnie pograł z MP9.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, dratewka. napisał:

Jest wsparcie, demolitions,  saper, myśliwy + klasy z bonusami do granatów, wydaję mi się, że to wystarczająca ilość klas z 'wybuchowym asortymentem'.

 

 


APOCOTEKOLORYKOLEGOWygląda jakby to pisał 10latek. 

A kolory po to aby się wyróżniało . Wiem jest bardzo dużo klas z (WYBUCHOWYMI ASORTYMENTEM) Ale breachcharge jest przedmiotem a nie umiejętnością klasy i w odróżnieniu od takie miny sapera można odpalać kiedy się chce i kłaść gdzie chce :)

Edytowane przez Foxnar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności