Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, Shuriken napisał:

OPIS: jest odporny na granaty hukowo-błyskowe, jest bardzo wytrzymały.

Odporny na flashbang to jest chuligan,

Jest bardzo wytrzymały? co to ma znaczyć? bo 25 WYT to jest nic

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Modern Solider [SP]
Opis: Ma zmniejszona grawitacje i podwójny skok, +5DMG z każdej broni, zmniejszona widoczność podczas otrzymania obrażeń do 60% na 3s a także za pomocą sm_bind e use_class przez 5sekund widzi wrogów na radarze.
Broń: M4A1-S,AK47 i cz75-auto oraz posiada granat WH

Statystyki: 10HP,0 INT, 15 WYTRZ, 15 KOND, 0DMG

 

Jak już tak bardzo chcecie te SP to co myślicie o tym???

 

  • Like 1
  • Uwielbiam 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

                                                                                                           NAZWA KLASY: Bogacz

                                                               Opis: co rundę dostaje dodatkowe 2000$[ co 20 inty otrzymuje 500 dodatkowych $] , posiada granaty[smoke, flashbang, Granat odłamkowy], gdy chodzi na shifcie jest mniej widoczny.

                                                                             Statystyki: |INT 5| |HP 5 | | WYT 0| |KON 5| |DMG 10|

                                                                        Broń: |SG 553| |Dwie Beretty|

                                                                 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Gokuś napisał:

Nazwa Klasy: Modern Solider [SP]
Opis: Ma zmniejszona grawitacje i podwójny skok, +5DMG z każdej broni, zmniejszona widoczność podczas otrzymania obrażeń do 60% na 3s a także za pomocą sm_bind e use_class przez 5sekund widzi wrogów na radarze.
Broń: M4A4,AK47 i cz75-auto oraz posiada granat WH

Statystyki: 10HP,0 INT, 15 WYTRZ, 15 KOND, 0DMG

 

Jak już tak bardzo chcecie te SP to co myślicie o tym???

 

Zakochałem się w tej klasie goku a może dasz m4a4 zamiast m4a1-s

Edytowane przez seb!x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Gokuś napisał:


Broń: M4A1-S,AK47 i cz75-auto oraz posiada granat WH
 

Nie no zostawcie mu ak i dajcie m4a4 bo m4a1-s to jest słaba m4

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalić Pożeracza, nie działa jak było w założeniu i nikt tym nie gra

NAZWA: Zimny Drań

OPIS: Zamraża wszystkich graczy na: [0lvl-30lvl 2sek], [31-60 3sek], [61-90 4sek], [91-MAX 5sek] lub można zrobić wersje "od INT"

- posiada doublejump

- osoby zamrożone mogą strzelać

- nie działają na nim płonące naboje 

BROŃ: AUG, P250

STATYSTYKI: bazowe

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Myami napisał:

wywalić Pożeracza, nie działa jak było w założeniu i nikt tym nie gra

NAZWA: Zimny Drań

OPIS: Zamraża wszystkich graczy na: [0lvl-30lvl 2sek], [31-60 3sek], [61-90 4sek], [91-MAX 5sek] lub można zrobić wersje "od INT"

- posiada doublejump

- osoby zamrożone mogą strzelać

- nie działają na nim płonące naboje 

BROŃ: AUG, P250

STATYSTYKI: bazowe

Taka klasa może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Elitarny medyk [P]

Opis:

- od samego początku może dać 5 apteczek i odrodzić 5 osób

 - od 35LVL (6 apteczek i odrodzeń) i od 70LVL (7 apteczek i odrodzeń

- +3DMG, 40LVL (+6DMG)

- im więcej INT tym więcej leczy

Statystyki: 30 HP, 15 INT, 0 WYTRZ, 25 KONDY, 0 DMG

Broń: MP9, CZ75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, m3f1st0 napisał:

Nazwa Klasy: Elitarny medyk [P]

Opis:

- od samego początku może dać 5 apteczek i odrodzić 5 osób

 - od 35LVL (6 apteczek i odrodzeń) i od 70LVL (7 apteczek i odrodzeń

- +3DMG, 40LVL (+6DMG)

- im więcej INT tym więcej leczy

Statystyki: 30 HP, 15 INT, 0 WYTRZ, 25 KONDY, 0 DMG

Broń: MP9, CZ75

Nie ma sensu robić takich klas może stworzyć inną na gdy zginie ma szanse 1/4 na odrodzenie  4 członków swojej drużyny i 1/13 na cały team + coś tam jeszcze nie popadajmy w monotonność klas jeśli można tak powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, m3f1st0 napisał:

Nazwa Klasy: Elitarny medyk [P]

Opis:

- od samego początku może dać 5 apteczek i odrodzić 5 osób

 - od 35LVL (6 apteczek i odrodzeń) i od 70LVL (7 apteczek i odrodzeń

- +3DMG, 40LVL (+6DMG)

- im więcej INT tym więcej leczy

Statystyki: 30 HP, 15 INT, 0 WYTRZ, 25 KONDY, 0 DMG

Broń: MP9, CZ75

Rzeczywiście taka klasa jest do kitu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Boski strzelec [P]

Opis: Posiada scout'a 1/2 (lub 1/1), wbudowany nanopancerz, +3DMG z 5-7, zmniejszona grawitacja (na wyższym lvl'u jeszcze mniejsza), gdy kuca jest mniej widoczny

Statystyki: 10 HP, 0 INT, 0 WYTRZ, 10 KONDY, 0 DMG

Broń: Scout, 5-7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2018 o 18:41, Myami napisał:

wywalić Pożeracza, nie działa jak było w założeniu i nikt tym nie gra

NAZWA: Zimny Drań

OPIS: Zamraża wszystkich graczy na: [0lvl-30lvl 2sek], [31-60 3sek], [61-90 4sek], [91-MAX 5sek] lub można zrobić wersje "od INT"

- posiada doublejump

- osoby zamrożone mogą strzelać

- nie działają na nim płonące naboje 

BROŃ: AUG, P250

STATYSTYKI: bazowe

fajna fajna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, K3ndinh0 napisał:

Nazwa Klasy: Boski strzelec [P]

Opis: Posiada scout'a 1/2 (lub 1/1), wbudowany nanopancerz, +3DMG z 5-7, zmniejszona grawitacja (na wyższym lvl'u jeszcze mniejsza), gdy kuca jest mniej widoczny

Statystyki: 10 HP, 0 INT, 0 WYTRZ, 10 KONDY, 0 DMG

Broń: Scout, 5-7

Jest jedna klasa z scoutem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: [P]Złodziej

Opis: 1/3 na zabranie perku zabitej osobie(lub zniszczenie go na przykład - zniszczenie mi się podoba bardziej ale to tylko moje zdanie). zabieranie działa tylko wtedy kiedy sami nie mamy własnego perku. 70% widoczności. od 0-50 lvl +3 dmg. od 51 do 120 lvl +5 dmg, od 121 do max +9 dmg, na wszystkie bronie. 

Statystyki: 25 HP, 0 INT, 5 WYTRZ, 25 KONDY, 10 DMG

Broń: galil oraz m4a1s, a jako pistolecik dać mu CZ/kę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: [P]Clicker

Opis: Nieskończoność AMMO. 20 punktów w HP = +2 dmg. (tylko co 20, więc przy 10 punktach nie dostajemy +1 dmg). Kucając widzi wrogów na radarze przez sekundę.

Statystyki: 15 HP, 0 INT, 0 WYTRZ, 45 KONDY, 10 DMG

Broń: CZ'ka oraz famas.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: [SP]Fuhrer

Opis: 35% zwiększone obrażenia z pistoletu, + 7 dmg z reszty broni. Odbija pierwsze pociski, które w niego trafią. 0-20 lvl  jeden pocisk. 21-40 - dwa pociski. 41-65 - trzy pociski, 66-max - cztery pociski. Zmniejszone obrażenia w głowę o 30%, a w ciało o 15%. Plantuje bombę w jedną sekundę. Ta klasa nie może zdobyć perku duch.  Doublejump.

Statystyki: 35 HP, 0 INT, 35 WYTRZ, 15 KONDY, 0 DMG

Broń: CZKe, famas oraz ak47(bądź któraś z emek) 

Edytowane przez krzysiek0426
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: [SP] lub [P]Lucifer

Opis: 1/2 na podpalenie przeciwinika na 3 sekundy - obrażenia zależne od inteligencji, startowe 15 dmg przez sekundę, każde 5 inteligencji to + 1 dmg. Posiada 1/3 na odrodzenie się z połową swojego startowego życia. Jeśli ma mniej niż 10 HP jego widoczność spada do 30%. Doublejump. 

Statystyki: 25 HP, 10 INT, 0 WYTRZ, 25 KONDY, 0 DMG

Broń: AK47 oraz 5/7

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nazwa Klasy: Szeregowy

Opis: Posiada 3 skoki, spadochron, podczas lotu na spadochronie można go jedynie zabić w głowę a jego widoczność spada o 30% oraz posiada 1/4 na oślepienie wroga trwające 2 sekundy. 

Statystyki: 25 HP, 0 INT, 10 WYTRZ, 25 KONDY, 0 DMG

Broń: MP7 i FiveSeven.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Tank

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): podczas kucania +10dmg z M249, na "Use_Class" odnawia 25 HP i dostaje 10 wytrzymki (cooldown 10 sekund).

Statystyki: 25 HP, -10 INT, 20 WYTRZYMKI, -10 KONDY, 0 DMG

Broń: M249, dual beretty

Jest to odpowiednik klasy z cs'a 1.6. Myślę, że będzie to fajna i zbalansowana klasa dla ludzi lubiących grać tankownymi postaciami, gdyż aktualnie na serwerze z takich jest tylko KGB i Medyk. + jest łatwa do zrobienia co by się technik nie przemęczał XD

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Partyzant

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): Galil +5dmg, na "Use_Class" dostaje +70 kondy na 3 sekundy. (cooldown 15 sekund).

Statystyki: 10 HP, 0 INT, 0 WYTRZYMKI, 10 KONDY, 0 DMG

Broń: Galil, glock

Dobra klasa dla ludzi grających movement klasami typu komandos czy hassasin. Dalej jest to movement klasa, ale przynajmniej nie ma niewidki której na serwerze jest już bardzo dużo. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Kamikadze

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): +15 dmg z UZI (aby był jakkolwiek usefull podczas strzelanin xD), może się wysadzić zadając obszarowo 130 dmg+int (1int/1dmg) oczywiście po wysadzeniu ginie.

Statystyki: 0 HP, 0 INT, 0 WYTRZYMKI, 15 KONDY, 0 DMG

Broń: UZI, P250

Widziałem, że już ktoś chciał zaproponować taką klasę, ale w takiej opcji będzie bardziej zbalansowana i nie będzie tak irytująca.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności