Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa Klasy: Szeregowy

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/20 na zabicie z glocka - 1/15 na 75 lvlu - 1/10 na 110 lvlu, ma dwa skoki.

Statystyki: 10 HP, 0 INT, 0 WYTRZYMKI, 20 KONDY, 5 DMG

Broń: glock, granat HE

Myślę, iż jest to dobra kontra na irytujące klasy premium, które jest bardzo ciężko zabić na lvlach 100+ grając zwykłą klasą. Jeśli wylevelujesz tą klasę, masz spore szanse na zabicie takiego osobnika z 300+hp :))

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Pomocnik / Sanitariusz (serio nie potrafie ogarnąć fajnej nazwy XD)

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): może dać sojusznikowi boost do statystyk na 5 sekund (odnawia 50hp, daje +40 kondy, +20dmg), (cooldown 10 sekund).

Statystyki: 20 HP, 10 INT, 0 WYTRZYMKI, 5 KONDY, 0 DMG

Broń: famas, usp

Klasa supportująca, których na serwerze jest bardzo mało. Ostatnio widzimy wzrost popularności medyka i oszusta z racji tego, że takie klasy są potrzebne a pomaganie sojusznikom jest bardzo fun to play.

Edytowane przez kys_greyson
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kys_greyson napisał:

1/20 na zabicie z glocka

Jest El-pistolero, na którym możesz kupić glocka i ma jeszcze lepszą szanse na INSTA + są już dwie klasy z pistolami a nawet 4 jeśli liczyć Komandosa i Hashasyna więc nie widzę sensu dodawać kolejnej.

6 godzin temu, kys_greyson napisał:

Myślę, iż jest to dobra kontra na irytujące klasy premium, które jest bardzo ciężko zabić na lvlach 100+ grając zwykłą klasą. Jeśli wylevelujesz tą klasę, masz spore szanse na zabicie takiego osobnika z 300+hp :))

Nie zgodzę się z tym, ja nie korzystam z premek (nawet jak wygram) i radzę sobie bez problemu, oto dowód:20180812124209_1.jpg.4c6aab82fa120e63a8f7d06c1b65246d.jpg  <---- UMP + HE

 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Chimera

Opis: Na use_skill zatruwa przeciwnikow w okolicy zadajac 10 hp na sekunde przez 4 sekundy oraz co 25 inty dodatkowe uzycie (przy 100 inty ma 5 ) i ewentualnie mozna dac regeneracje 5 hp co 10 sekund i podstawowe granaty  .

Statystyki: 10 kondycji i 15 hp

broń: m4a4 lub aug  i clock

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym zaproponować klasę:

Nazwa Klasy: Poszukiwacz Przygód 

Opis: Klasa która by się opierała na totalnym expieniu zbieraniu i pomaganiu klanu w wyższej punktacji i wszystko oparte na zdobywaniu zabójstw np.za jedno zabójstwo otrzymujemy 2/3monetę 1000złota i 2/3 punkty klanu .

Statystyki: Int:0 Hp:25 kond:5 Wytrz:5

Broń: Galil AR i do tego zestawu bym dołożył p250 lub usp

Mało tego można ta klasę zrobić zamiast komandora taka klasa typu exp i suport do klanu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MenVip napisał:

Witam,

Chciałbym zaproponować klasę:

Nazwa Klasy: Poszukiwacz Przygód 

Opis: Klasa która by się opierała na totalnym expieniu zbieraniu i pomaganiu klanu w wyższej punktacji i wszystko oparte na zdobywaniu zabójstw np.za jedno zabójstwo otrzymujemy 2/3monetę 1000złota i 2/3 punkty klanu .

Statystyki: Int:0 Hp:25 kond:5 Wytrz:5

Broń: Galil AR i do tego zestawu bym dołożył p250 lub usp

Mało tego można ta klasę zrobić zamiast komandora taka klasa typu exp i suport do klanu .

To nie ma sensu jak dla mnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, seb!x napisał:

To nie ma sensu jak dla mnie 

Przyjacielu mamy takie suporty jak medyk , dlaczego nie można stworzyć bądź podmienić ową klasę za komandora .Jest ciut lepsza ponieważ dostajemy więcej punktów klanu aby szybciej rozbudować , jak i monety za które kupujemy przeważnie w exp .

 

Edytowane przez MenVip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Mściciel

Opis: Klasa Jak sama nazwa wskazuje ma się mścić , mam na myśli o punkty statystyk . Za każdego zabitego sojusznika dostajemy na kolejną turę 1 punkt wszystkich statystyk .

Statystyki: Wszystko po 5 prócz dmg

Broń:nowa broń MP5 + usp bądź p250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krzysiek0426 napisał:

Proponuję zmienić w klasie Wsparcie ogniowe jego shotguna, na MP5, tak jak w 1.6

Według mnie nie pasowało by do tego wsparcia

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Pożeracz ciał] Ogólnie fajny pomysł na klasę ale za długi cooldown na zjadanie i słaba broń proponuje zmianę z 6s na 3s na zjadanie i zmiana umpa na auga lub inną lepsza bron

 

@edit, ewentualnie gdyby to było za mało można by mu dodać skalowanie expa który dostaje w zależności kogo i z jakim levelem zje

Edytowane przez nect
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Kucharz

Opis: Po użyciu use_class leczy sobie 15 hp(co 20sec,+int(10)-2 sekundy) i ma +7 dmg do mp5. Posiada molo, granat odlamkowy i smoke'a.

Statystyki: int: 0, kondycja -10, hp 20, wytrzymalosc 5. dmg: 0

Broń: mp5. tec-9, cz-75, kosa, molo, granat odlamkowy i smoke'a

 
Edytowane przez magdalenagejzer
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Lurker

Opis: MP5+3DMG, ciche kroki, po zabiciu przeciwnika dostaje na 3 sekundy: +30 kondy, na 30lvlu +50 kondy, na 75 lvlu +100 kondy.

Statystyki: int 0, kondycja 25, hp 10, wytrzymka 0, dmg 0

Broń: MP5, P2000

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Wsparcie medyczne

Opis: 2 skoki, raz na runde mozesz calkowicie uleczyć najbliższego sojusznika i dać mu +50 kondy na 5 sekund.

Statystyki: 10 int, 5 kondycji, 25 hp, 10 wytrzymki, 5 dmg

Broń: MP5, USP-S

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A że dodali moją ulubioną broń z 1.6 to taka klasa mi wpadła do głowy

Nazwa Klasy: Zwinny

Opis: +5DMG z MP5, jest bardzo szybki, ma double jump

Statystyki: 0 int, 50 kondycji, 0 hp, 0 wytrzymki, 0 dmg

Broń: MP5, p250

 
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Szpieg

Opis: Posiada ubranie przeciwnika, 1/8 na respawn w enemy team, +5 DMG z MP5 na start/+10 DMG na 50lvl / +15 na 100lvl

Statystyki: 0 INT, 10 HP, 5 Wytrzymałość, 5 Kondycji, 0 DMG

Bronie: MP5, p250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAZWA KLASY; MAG

Opis; posiada 2 fireballe które zabierają 45+ dmg *(2 inta + 1 dmg), które zatrówają rywali 10dmg 2sek (trutka trwa 6 sekund)

STATYSTYKI; 0 INT, 15HP, 5 WYTRZYMAŁOSĆ, 10 KONDYCHA, 0DMG

BRONIE; MAC10, REVOLER R8 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nazwa klasy; Siewca Zagłady

Opis; po naciśnięciu bind klawisz use_class wybuchał by przed nim flash który oślepiał by TYLKO rywali w danym obszarze oraz miał by 1/17 na odbicie pocisku

statystyki; 0 int, 5hp, 15 wytrzymalosc, 10 kondycha, 5dmg

bronie; mp5, usps

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edycja klasy; Admirał

Nowy opis: 15HP i pełen magazynek za fraga, 7/12/18HP na X sekund na 1/45/85lvl

Bronie: mp5

 

Nazwa klasy: Krwiopicja

Opis: Za każdego fraga dostaje 5dmg na daną rundę, wbudowane naboje krwiopijcy 25% na start

Statystyki; 0 int, 15hp, 15 wytrzymalosc, 10 kondycha

bronie; mp5/mp7 (w zależności jaka broń jest wybrana w ekwipunku), elitki

 

I dodajcie jeszcze możliwość niszczenia min sapera, bo na takim ofice jak zaminuą przejście po hosty to pół teamu ginie zanim zobaczy przeciwnika a stawiane są jedna na drugiej

Edytowane przez Sakku
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności