Skocz do zawartości

Zombie Mod CS:GO


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Będą 4 akty, po 10-15 misji + tutorial

Oto aktualne misje

/*
1. Wybierz klasę Ludzi
2. Wybierz klasę zombie
3. Zdobadz ammopacks
4. Kup item w sklepie
5. Zarażanie innych osob
6. Zadaj x DMG Zombie
7. Zabij Zombie
8. Zabij jako survivor
9. Zabij jako nemesis
10. Zadaj x DMG nemesisowi
11. Zadaj x DMG survivorowi
12. Zadaj x dmg surviv
13. Zadaj x DMG nemesis
14. Wygraj x rund + MAPA
15. Rozegraj x rund + MAPA
16. Zabij x zombie w ciągu jednej rundy
*/

 

Jeżeli macie propozycje na kolejne, które powinny znaleźć się na serwerze, to je opiszcie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Przeżyj 3 rundy z rzędu jako human

2. Zadaj x DMG humanowi

3. Przegraj na serwerze x minut bez wyjścia

4. Zabij x humanów - nie mylić ze zarażeniem 

5. Podaruj x AP 

6. Użyj bomby infekcyjnej x razy

7. Użyj antidotum x razy 

8. Postaw x Laser mine

9. Zniszcz x Laser Mine 

///

@-_-

 

Modele  dla granatów - https://gamebanana.com/skins/160827

No i mógłbyś spróbować dać ten model dla lm'ow https://gamebanana.com/skins/160849 Jak to nie będzie działać, to trzeba szukać innego rozwiązania, bo aktualna gra nie ma sensu 

Edytowane przez Aven
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bedziesz wiedzial o jakie mi worki chodzi @-_- ale czy byla by mozliwosc wprowadzenia ich na zombie mod`a? CHodzi mi o to ze po kupnie worka mozesz go postawić  i bedzie mial on naprzyklad 200 wytrzymalosci jedno uderzenie zombie zabieralo by 10 wytrzymalosci tego worka.

Jest to alternatywa laserkow ktore nie blokuja zombie. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że serwer na 1.6 strasznie wbił mi się w pamięć i dużo na nim grałem, pamiętam jak padł gdy tylko wróciłem do gry na nim, szukałem w cholerę długo takiego serwera CS:GO i nawet nie wiesz jak się cieszę, że ta sama sieć stawia znowu serwer ZM EXP, wielkie dzięki za trud włożony w ten projekt. :)

Pobieram cs i wbijam :D

// @-_-Nawet nie wiesz jak ucieszył mnie ten mail. :D Po roku od PW na forum serwer jest, dzięki wielkie, że znalazłeś w końcu czas! 

// Aktualnie po 4 godzinach grania stwierdzam, że jest bardzo dobrze, jedyne czego mi brakuje to właśnie LM którymi można blokować i no recoil(tego w sumie bardziej mi brakuje), wrzuciłbym jakąś broń na 13 lvl bo o ile dobrze zobaczyłem żadnej na niej nie ma, a potrzeba troszkę czasu żeby wbić ten poziom.

// @-_- Zapisywanie broni działa tylko czasami, z wczorajszego grania kojarzę, że bronie zapisywały się po trybie SWARM, ogólnie trzeba cały czas wybierać od nowa, co strasznie boli. Więcej błędów dopiszę jak wrócę do domu albo będę miał dłuższą przerwę w pracy, bo kilka się znalazło.

// @-_- Dodaj proszę przenikanie CT, jak siedzi się we 2 w campie, wpadają wszystkie naboje w CT przed Tobą, a nie w zombie. Jak również brakuje, fragów oraz ap za zarażenie z bomby.

Edytowane przez maciairek
Odpowiedz
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie brakuje LM które blokują zombie,oraz na trybie armagedon zombie jest za mocne 4 strzały i surva nie ma :d

Można by było dodać też reset ap co mapę tak jak było to kiedyś.

Paka zdecydowanie za tania i za duże pole rażenia 

Spadochron by się przydał(wyjadacze starego zombie moda zapominają że nie ma i trochę źle się to kończy :d) gdyby to było to menu trzeba by było zmienić na inny przycisk i spadochron dać na E

NoRecoil oraz Szybkostrzelność(do sklepu)i było by super 

Duch dla Humanów (przechodzenie przez siebie)

Long Jump dla zombie

Komenda /daj

Upierdliwe też jest to że za każdym razem na mapie trzeba włączać misję(co mapę się wyłączają) oraz żeby była opcja wybrania tej samej broni np.(wybieramy pierwszy raz broń i mamy opcję "Wybieraj tą broń co runde" taka opcja na pewno umiliła by rozgrywkę)

I oczywiście na sam koniec Regulamin przydał by się i to bardzo

Edytowane przez AhMeD*DeToNaToR*.*
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 18.06.2018 o 20:48, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Zdecydowanie brakuje LM które blokują zombie,oraz na trybie armagedon zombie jest za mocne 4 strzały i surva nie ma :d

Można by było dodać też reset ap co mapę tak jak było to kiedyś.

Paka zdecydowanie za tania i za duże pole rażenia 

Spadochron by się przydał(wyjadacze starego zombie moda zapominają że nie ma i trochę źle się to kończy :d) gdyby to było to menu trzeba by było zmienić na inny przycisk i spadochron dać na E

NoRecoil oraz Szybkostrzelność(do sklepu)i było by super 

Duch dla Humanów (przechodzenie przez siebie)

Long Jump dla zombie

Komenda /daj

Upierdliwe też jest to że za każdym razem na mapie trzeba włączać misję(co mapę się wyłączają) oraz żeby była opcja wybrania tej samej broni np.(wybieramy pierwszy raz broń i mamy opcję "Wybieraj tą broń co runde" taka opcja na pewno umiliła by rozgrywkę)

I oczywiście na sam koniec Regulamin przydał by się i to bardzo

Rozwiń  

Jestem przeciwny dla ducha( przechodzenie) poniewaz czasami chcesz posiedziec w kampie sam, lub z kolega. Duzo osob bedzie wtedy przechodzic przez Ciebie i wbijac do kampy. Na 1.6 jak grywalem tego nie bylo i to był +. Na nie ktorych serwerach bylo to i czasami siedzialo po 5/6 osob w jednej kampie i z tego powodu zombie nie mialo szans do wbicia.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 18.06.2018 o 20:48, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Spadochron by się przydał(wyjadacze starego zombie moda zapominają że nie ma i trochę źle się to kończy :d) gdyby to było to menu trzeba by było zmienić na inny przycisk i spadochron dać na E

Rozwiń  

albo ustawić bind na spadochron, który każdy by musiał sobie ogarnąć.

Problem tkwi w tym, że większość osób nie ogarnia tego, iż to nie jest tak, że ja ustawiam sobie coś na klawisz taki i taki, a ustawiam na klawisz, który czemuś odpowiada, np: przeładowanie, używanie czegoś, do przodu, do tyłu, pokazywanie skina, itd

  W dniu 18.06.2018 o 20:48, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Zdecydowanie brakuje LM które blokują zombie,oraz na trybie armagedon zombie jest za mocne 4 strzały i surva nie ma :d

Rozwiń  

była o tym rozmowa już i powiedziałem, że zobaczymy jak będzie to dalej wyglądać na serwerze, a armageddon został usunięty

  W dniu 18.06.2018 o 20:48, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

NoRecoil oraz Szybkostrzelność(do sklepu)i było by super 

Rozwiń  

Pierwsze dodane. Drugie odpada -> to nie cs 1.6

  W dniu 18.06.2018 o 20:48, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Duch dla Humanów (przechodzenie przez siebie)

Rozwiń  

na razie gra mało osób, więc zostawmy to na potem, ponieważ to ma utrudnić wchodzenie w kampy, a jeżeli będzie więcej osób, to wtedy te kampy można w jakiś sposób odblokować

  W dniu 18.06.2018 o 20:48, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Upierdliwe też jest to że za każdym razem na mapie trzeba włączać misję(co mapę się wyłączają) oraz żeby była opcja wybrania tej samej broni np.(wybieramy pierwszy raz broń i mamy opcję "Wybieraj tą broń co runde" taka opcja na pewno umiliła by rozgrywkę)

Rozwiń  

ale bronie powinny się zapisywać, a więc nie bardzo rozumiem

Co do misji, to chodzi CI oto, że się usuwa progres czy jak? Jeżeli chodzi o progres, to powinien się resetować w przypadku tutorialu

  W dniu 18.06.2018 o 12:46, maciairek napisał(a):

// Aktualnie po 4 godzinach grania stwierdzam, że jest bardzo dobrze, jedyne czego mi brakuje to właśnie LM którymi można blokować i no recoil(tego w sumie bardziej mi brakuje), wrzuciłbym jakąś broń na 13 lvl bo o ile dobrze zobaczyłem żadnej na niej nie ma, a potrzeba troszkę czasu żeby wbić ten poziom.

Rozwiń  

Zweryfikuje ten brak broni na tym lvl 

  W dniu 17.06.2018 o 19:22, Kvasek napisał(a):

Nie wiem czy bedziesz wiedzial o jakie mi worki chodzi @-_- ale czy byla by mozliwosc wprowadzenia ich na zombie mod`a? CHodzi mi o to ze po kupnie worka mozesz go postawić  i bedzie mial on naprzyklad 200 wytrzymalosci jedno uderzenie zombie zabieralo by 10 wytrzymalosci tego worka.

Jest to alternatywa laserkow ktore nie blokuja zombie. 

Rozwiń  

Tak, na pewno coś takiego się pojawi, ale jeszcze nie teraz

 

No i proszę edytować swoje posty, a nie pisać nowe, ponieważ zrobi się syf

  • Like 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszemu zombie trzeba zmniejszyć hp do 6/7k bo jest za silny

Co do spadochronu jestem za

Mapy takie jak: westwood, blostos/blostos_v2 trzeba usunąć bo nei ma na nich kamp

  W dniu 19.06.2018 o 00:40, -_- napisał(a):

Co do misji, to chodzi CI oto, że się usuwa progres czy jak? Jeżeli chodzi o progres, to powinien się resetować w przypadku tutorialu

Rozwiń  

Chodzi o to że ciągle musimy wybierać misje po wejściu na serwer np. Mamy misje zadaj 5000 obrazen survovi, wezmiemy misje na jednej mapie, zadamy dajmy to 400hp, po zmianie mapy musimy znowu wybrać tą samą misje, bo postęp nie będzie liczony. 

 

Lm nadal nie blokuje

 

@-_- Zombie gdy padnie i się odrodzi dostaje bombę infekcyjna do ręki tylko ona działa tak jak he i nie zakaża. Usuń ją żeby się nie pojawiała 

Cenę bomby pasuje jeszcze zwiększyć do 35 ap myślę

///

@-_- Dodaj coś takiego, że zombie może wyrzucić bombę gdy jest +6 ludzi na serwerze. Pomyśl sobie, że teraz pierwszy zombie dostaje bombę a na serwerze są 3 osoby

Jeżeli zarazimy bombą nie dostajemy fraga

Alltalk nie działa

Bomba nadal się pojawia po respawnie i cena ta sama. Chyba restart serwera potrzebny

 

@GrzegorzxD Bronię się zapisują, tylko musisz przeżyc runde jako human

Edytowane przez Aven
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Recoila nie ma w sklepie 

Tak jak wyżej trzeba usunąć/zastąpić te mapy ponieważ nie ma na nich żadnych kamp

A co do tego hp to mogło by był lecz wtedy trzeba zmienić dmg zadawane z broni bo za mało biją 

dobrą opcją było by danie paki dla pierwszego zombie

Wabik miał chyba robić jako flara a nie działa

I tryby dla granatów jak było w 1.6 bo granaty np.zamrażający za długo nie wybuchają

Można by było dodać coś typu PipeBomby z 1.6 żeby ściągało zombie w jedno miejsce i wybuchając zadawać obrażenia

Skin do spadochronu (przykładowy) https://gamebanana.com/skins/151902

Edytowane przez AhMeD*DeToNaToR*.*
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 19.06.2018 o 09:31, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

No Recoila nie ma w sklepie 

Rozwiń  

mój błąd. Zapomniałem dodać

  W dniu 19.06.2018 o 09:31, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Można by było dodać coś typu PipeBomby z 1.6 żeby ściągało zombie w jedno miejsce i wybuchając zadawać obrażenia

Rozwiń  

Proszę, nie powielajcie treści. Dopiero co pisałem o tym wyżej. Nie ma odpowiedniego modelu, a więc nie zrobię czegoś takiego.

  W dniu 19.06.2018 o 09:24, Aven napisał(a):

Mapy takie jak: westwood, blostos/blostos_v2 trzeba usunąć bo nei ma na nich kamp

Rozwiń  

Gotowe

  W dniu 19.06.2018 o 09:24, Aven napisał(a):

Pierwszemu zombie trzeba zmniejszyć hp do 6/7k bo jest za silny

Rozwiń  

Gotowe

  W dniu 19.06.2018 o 09:31, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

A co do tego hp to mogło by był lecz wtedy trzeba zmienić dmg zadawane z broni bo za mało biją 

Rozwiń  

Nie bardzo rozumiem o co chodzi

  W dniu 19.06.2018 o 09:31, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

dobrą opcją było by danie paki dla pierwszego zombi

Rozwiń  

Okej

  Cytat

 

@-_- Zombie gdy padnie i się odrodzi dostaje bombę infekcyjna do ręki tylko ona działa tak jak he i nie zakaża. Usuń ją żeby się nie pojawiała 

Cenę bomby pasuje jeszcze zwiększyć do 35 ap myślę

 

Rozwiń  

Zmieniłem jego cenę + sprawdź

  Cytat

Lm nadal nie blokuje

Rozwiń  

Nigdzie jeszcze nie pisałem, że to zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem selekcje map które trzeba usunąć a które dodać. 

Do usunięcia:

zm_blostos_v2
zm_blostos
zm_cs16_x2 

 

Mapy które trzeba zostawić:

https://gamebanana.com/maps/199053

https://gamebanana.com/maps/193257

https://gamebanana.com/maps/199167

https://gamebanana.com/maps/199131

https://gamebanana.com/maps/199099

https://gamebanana.com/maps/199086

/////// 

Mapy które trzeba dodać(może są, ale nie ma ich w głosowaniu):

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=540860716&searchtext=zm_ice_attack

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=971496749&searchtext=zm_dust_world

https://gamebanana.com/maps/196097

https://gamebanana.com/maps/196979

 

@Black14 Do resetowania ap jestem niestety na nie. Ewentualnie można dodać limit posiadanych ap 

@NosorozechUJ Gdybyś przeczytał temat, to zauważyłbys że taka propozycja już padła 

Edytowane przez Aven
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja to dodanie coś typu "codtop15" tak jak było na zm 1.6 

Pokazuje kto ile ma expa - top 15/20 osób z max lvl'em

Bo !top20 z samymi punktami to tak troszke ten tego... xd

 

Oraz jestem za dodaniem ap/expa za deda ( jako zm ) WIadomo o co chodzi (Cele) :)

Edytowane przez JC PLAMBYGG AS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję dodać skrzynki po zabiciu zombie (po zebraniu skrzynki mielibyśmy szansę na znalezienie: antidotum, wirusa, jakiejś losowej broni itp.)

Komendę typu "!daj" gdzie będzie można przekazać komuś ap

Reset ap na mapę, czyli nowa mapa xx ap na start 

Można też pomyśleć o expie np. x2 między jakimiś godzinami + dodać expa na koniec mapy za 3 pierwsze miejsca, np. 1 miejsce - 100 expa, 2 miejsce - 50 expa, 3 miejsce - 25 expa 

Tryby dla granatów (tak jak pisał o tym Ahmed)

 

@maciairek Regulamin już jest stworzony. 

 

Edytowane przez Black14
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jednak sobie odpuszczę, nie przepadam za CS:GO wolę jednak stary klimat 1.6 może to już ze starości :) kiedyś to się grało w CSa na kafejkach bo internetu ludzie w domach zbytnio nie mieli (kozak klimat) , szkoda że został zamknięty serwer 1.6 dużo czasu na nim spędzałem dobrze się bawiąc, ale życzę udanego polowania na nowym serwerze.

Pozdrawiam Chemik

  • Haha 1
  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 19.06.2018 o 19:10, Aven napisał(a):

Zrobiłem selekcje map które trzeba usunąć a które dodać. 

Do usunięcia:

zm_blostos_v2
zm_blostos
zm_cs16_x2 

 

Mapy które trzeba zostawić:

https://gamebanana.com/maps/199053

https://gamebanana.com/maps/193257

https://gamebanana.com/maps/199167

https://gamebanana.com/maps/199131

https://gamebanana.com/maps/199099

https://gamebanana.com/maps/199086

/////// 

Mapy które trzeba dodać(może są, ale nie ma ich w głosowaniu):

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=540860716&searchtext=zm_ice_attack

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=971496749&searchtext=zm_dust_world

https://gamebanana.com/maps/196097

https://gamebanana.com/maps/196979

 

@Black14 Do resetowania ap jestem niestety na nie. Ewentualnie można dodać limit posiadanych ap 

 

Rozwiń  

Mapy zostały dodane

  W dniu 19.06.2018 o 22:23, JC PLAMBYGG AS napisał(a):

Moja propozycja to dodanie coś typu "codtop15" tak jak było na zm 1.6 

Pokazuje kto ile ma expa - top 15/20 osób z max lvl'em

Bo !top20 z samymi punktami to tak troszke ten tego... xd

 

Oraz jestem za dodaniem ap/expa za deda ( jako zm ) WIadomo o co chodzi (Cele) :)

Rozwiń  

Na razie nie będzie t opki, bo i tak może dojść jeszcze do resetu, aj a chcę się skupić na najważniejszych rzeczach

AP/XP za śmireć dodany

  W dniu 19.06.2018 o 23:23, Black14 napisał(a):

Proponuję dodać skrzynki po zabiciu zombie (po zebraniu skrzynki mielibyśmy szansę na znalezienie: antidotum, wirusa, jakiejś losowej broni itp.)

Komendę typu "!daj" gdzie będzie można przekazać komuś ap

Reset ap na mapę, czyli nowa mapa xx ap na start 

Można też pomyśleć o expie np. x2 między jakimiś godzinami + dodać expa na koniec mapy za 3 pierwsze miejsca, np. 1 miejsce - 100 expa, 2 miejsce - 50 expa, 3 miejsce - 25 expa 

Tryby dla granatów (tak jak pisał o tym Ahmed)

Rozwiń  

1. Na razie odpada

2. Na razie odpada, ponieważ chcę sprawdzić jak zachowają się gracze z limitem AP

3. Limit 500 AP na start, zobaczymy jak wypali

4. Dodano x2 pomiędzy godzinami 22-9, a co do topki, to jak nabardziej wejdzie w formie XP, ale nie teraz

5. Na razie niestety nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas zadawania obrażeń zombie czat się buguje i cały czas są wyświetlane jakieś cyfry

Jest juz regulamin 😉

  W dniu 20.06.2018 o 15:47, maciairek napisał(a):

Skoro pierwsi administratorzy zostali już wybrani, proszę o stworzenie regulaminu żeby mieli się do czego odnieść podczas pilnowania rozgrywki na serwerze. :)

Rozwiń  
Edytowane przez AhMeD*DeToNaToR*.*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pierwsi administratorzy zostali już wybrani, proszę o stworzenie regulaminu żeby mieli się do czego odnieść podczas pilnowania rozgrywki na serwerze. :)

//

  W dniu 20.06.2018 o 14:15, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Podczas zadawania obrażeń zombie czat się buguje i cały czas są wyświetlane jakieś cyfry

Jest juz regulamin 😉

Rozwiń  

Nie widziałem na forum, siedzę na telefonie to może przeoczyłem. ;)

Edytowane przez maciairek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę moich propozycji:

  • nie rozumiem sytuacji, w której glock w łeb zadaje 2 hp
  • dodać liczby o zadawanych obrażeniach wokół celownika tak jak w 1.6
  • powinna być jasna informacja dla nowych graczy, że łatwo wchodzi level poprzez misje tutorialowe. Mi o tym powiedziano dopiero późno
  • jak dla mnie odgłosy zombie przypominają żabę składającą skrzek: wolę te z 1.6 z zombie plague
  • muzyka na koniec rundy, albo wycie zombie z 1.6 https://youtu.be/9L7mZH2u3Qc?t=2m39s https://youtu.be/QXOo1gErok8?t=9s
  • granat podpalający zamiast nade'a na start
Edytowane przez NosorozechUJ
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zabiciu paką nie widać kto zabił tą paką,co bardzo utrudnia adminom sprawdzanie kto rzucił pake (jak będzie przypuśćmy 15 osób na serwerze to już będzie ciężko znaleźć tego gracza co rzucił pake

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje propozycji specjalnych klas (obok nemezis i survivor😞

  • assasin -  zajebiście szybki, 5 000 hp, jego łapy zadają większe hity
  • snipernormalny chód, 500hp, zadaje 5 000 hp z awp, 

Moje jeszcze propozycje trybów rundy (obok zombie swarm, multiple infection)

  • zombie plague - losowy nemezis, losowy survivor, reszta 50:50 ludzie, survivor nie kampi
  • zombie armageddon - 50:50 nemezisy i survivory, survivory kampią
  • zombie apocalypse - 25:25:25:25 nemezisy survivory sniperzy assasyni
  • zombie (wymyślić nazwę) - 50:50 sniperzy vs assasyni
  • zombie (wymyślic nazwę) - jeden snajper, jeden nemek, jeden survivor, jeden assasyn, reszta normalni
  • zombie (wymyślić nazwę) - losowy sniper, losowy assasin, reszta 50:50 normalni

Do sklepu:

  • Kup assasina - 300 $
  • Kup nemezisa - 500 $
  • Kup snipera - 480 $
  • Kup survivora - 500 $

Zmiany modeli:

  • model survivora - zmieńcie tego phoenixa na model opancerzonego ct'ka (nowy model w cs'ie)

To z tymi snajperami i assasynami w kwestii przyszłości - tak, było to na jakieś becie w 1.6

 

Niech się misje tutorialowe automatycznie załączają. Ja o nich nie wiedziałem i dopiero kiedy ktoś mi o nich powiedział zacząłem wbijać level. Przez to ktoś się może łatwo zniechęcić do gry.

Edytowane przez NosorozechUJ
  • Like 1
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 21.06.2018 o 12:29, NosorozechUJ napisał(a):

nie rozumiem sytuacji, w której glock w łeb zadaje 2 hp

Rozwiń  

podaj info z konsoli, które pokazuje DMG, ponieważ jest najlepszym źródłem takiej informacji

  W dniu 21.06.2018 o 12:29, NosorozechUJ napisał(a):

dodać liczby o zadawanych obrażeniach wokół celownika tak jak w 1.6

Rozwiń  

Nie, ponieważ to nie cs 1.6, a CS:GO mocno ogranicza tego typu informacje i nie mogę ustawić komuś czegoś, co może wywołać crash klienta. Zresztą sam HUD w CS:GO jest inaczej zrobiony niż w 1.6

  W dniu 21.06.2018 o 12:29, NosorozechUJ napisał(a):

powinna być jasna informacja dla nowych graczy, że łatwo wchodzi level poprzez misje tutorialowe. Mi o tym powiedziano dopiero późno

Rozwiń  

Zgadza się i dlatego chcę dodać update do misji, który pokazuje menu o misjach w każdej rundzie gdy żadnej nie wykonujemy

  W dniu 21.06.2018 o 12:29, NosorozechUJ napisał(a):

jak dla mnie odgłosy zombie przypominają żabę składającą skrzek: wolę te z 1.6 z zombie plague

Rozwiń  

takie dźwięki niestety mam. Nie jestem osobom, która tworzy modele, dźwięki i różnego rodzaju sprites, itd

 

  W dniu 21.06.2018 o 12:29, NosorozechUJ napisał(a):

muzyka na koniec rundy, albo wycie zombie z 1.6 https://youtu.be/9L7mZH2u3Qc?t=2m39s https://youtu.be/QXOo1gErok8?t=9s

Rozwiń  

przyjmuje tylko przerobione w .mp3 lub .wav pliki z odpowiednią częstotliwością. To tak jak w przypadku rs'ow, ja ich nie tworzę, bo nie wiem jak wygląda kwestia z kodekami itd

 

  W dniu 21.06.2018 o 12:29, NosorozechUJ napisał(a):

granat podpalający zamiast nade'a na start

Rozwiń  

OK

  W dniu 21.06.2018 o 13:47, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał(a):

Po zabiciu paką nie widać kto zabił tą paką,co bardzo utrudnia adminom sprawdzanie kto rzucił pake (jak będzie przypuśćmy 15 osób na serwerze to już będzie ciężko znaleźć tego gracza co rzucił pake

Rozwiń  

Właśnie nie wiem jak to załatwić. Na pewno będzie blokada, która spowoduje, że rzucenie granatu infekcyjnego na ostatno zombie, nic mu nie zrobi i oczywiście limit 1 na rundę granat

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Jakie macie propozycje do VIP?

Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu.

Na pewno są klasy VIP oraz myślę nad double jump i chyba to tyle jeśli chodzi o dodatki dla takiego VIP

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.06.2018 o 09:18, -_- napisał(a):

Jakie macie propozycje do VIP?

Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu.

Na pewno są klasy VIP oraz myślę nad double jump i chyba to tyle jeśli chodzi o dodatki dla takiego VIP

Rozwiń  

Spadochron, oczywiście gracz będzie musiał sam sobie zbindować np. bind "e" "+paka; spadochron", zwiększony limit ap

Nie wiem czy ja mam configu coś wpisane, że blokuje światło flary, ale jeżeli nie działa to naprawić, jak się nie będzie dało to zamienić flare na hegranade na start

Edytowane przez Stitcher
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

  W dniu 22.06.2018 o 09:18, -_- napisał(a):

Jakie macie propozycje do VIP?

 

Rozwiń  

Dla Vipa: +50 keva/ +20hp / 4 granaty na start.

Doublejump może być, sprawdzimy jak to będzie wyglądać, ewentualnie się usunie później 

@K3ndinh0 Przeczytałeś cały post który On napisał? "Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu." Pierwszy zarażony dostaje bombe, tylko od 6 graczy +. Nie ma co dawać VIP'owi Jetpacka za darmo, będzie to za duże ułatwienie. 

Edytowane przez Aven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności