Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Będą 4 akty, po 10-15 misji + tutorial Oto aktualne misje /* 1. Wybierz klasę Ludzi 2. Wybierz klasę zombie 3. Zdobadz ammopacks 4. Kup item w sklepie 5. Zarażanie innych osob 6. Zadaj x DMG Zombie 7. Zabij Zombie 8. Zabij jako survivor 9. Zabij jako nemesis 10. Zadaj x DMG nemesisowi 11. Zadaj x DMG survivorowi 12. Zadaj x dmg surviv 13. Zadaj x DMG nemesis 14. Wygraj x rund + MAPA 15. Rozegraj x rund + MAPA 16. Zabij x zombie w ciągu jednej rundy */ Jeżeli macie propozycje na kolejne, które powinny znaleźć się na serwerze, to je opiszcie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 (edytowane) 1. Przeżyj 3 rundy z rzędu jako human 2. Zadaj x DMG humanowi 3. Przegraj na serwerze x minut bez wyjścia 4. Zabij x humanów - nie mylić ze zarażeniem 5. Podaruj x AP 6. Użyj bomby infekcyjnej x razy 7. Użyj antidotum x razy 8. Postaw x Laser mine 9. Zniszcz x Laser Mine /// @-_- Modele dla granatów - https://gamebanana.com/skins/160827 No i mógłbyś spróbować dać ten model dla lm'ow https://gamebanana.com/skins/160849 Jak to nie będzie działać, to trzeba szukać innego rozwiązania, bo aktualna gra nie ma sensu Edytowane 17 Czerwca 2018 przez Aven 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Nie wiem czy bedziesz wiedzial o jakie mi worki chodzi @-_- ale czy byla by mozliwosc wprowadzenia ich na zombie mod`a? CHodzi mi o to ze po kupnie worka mozesz go postawić i bedzie mial on naprzyklad 200 wytrzymalosci jedno uderzenie zombie zabieralo by 10 wytrzymalosci tego worka. Jest to alternatywa laserkow ktore nie blokuja zombie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciairek 7 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) Muszę przyznać, że serwer na 1.6 strasznie wbił mi się w pamięć i dużo na nim grałem, pamiętam jak padł gdy tylko wróciłem do gry na nim, szukałem w cholerę długo takiego serwera CS:GO i nawet nie wiesz jak się cieszę, że ta sama sieć stawia znowu serwer ZM EXP, wielkie dzięki za trud włożony w ten projekt. Pobieram cs i wbijam // @-_-Nawet nie wiesz jak ucieszył mnie ten mail. Po roku od PW na forum serwer jest, dzięki wielkie, że znalazłeś w końcu czas! // Aktualnie po 4 godzinach grania stwierdzam, że jest bardzo dobrze, jedyne czego mi brakuje to właśnie LM którymi można blokować i no recoil(tego w sumie bardziej mi brakuje), wrzuciłbym jakąś broń na 13 lvl bo o ile dobrze zobaczyłem żadnej na niej nie ma, a potrzeba troszkę czasu żeby wbić ten poziom. // @-_- Zapisywanie broni działa tylko czasami, z wczorajszego grania kojarzę, że bronie zapisywały się po trybie SWARM, ogólnie trzeba cały czas wybierać od nowa, co strasznie boli. Więcej błędów dopiszę jak wrócę do domu albo będę miał dłuższą przerwę w pracy, bo kilka się znalazło. // @-_- Dodaj proszę przenikanie CT, jak siedzi się we 2 w campie, wpadają wszystkie naboje w CT przed Tobą, a nie w zombie. Jak również brakuje, fragów oraz ap za zarażenie z bomby. Edytowane 19 Czerwca 2018 przez maciairek Odpowiedz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AhMeD*DeToNaToR*.* 119 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) Zdecydowanie brakuje LM które blokują zombie,oraz na trybie armagedon zombie jest za mocne 4 strzały i surva nie ma :d Można by było dodać też reset ap co mapę tak jak było to kiedyś. Paka zdecydowanie za tania i za duże pole rażenia Spadochron by się przydał(wyjadacze starego zombie moda zapominają że nie ma i trochę źle się to kończy :d) gdyby to było to menu trzeba by było zmienić na inny przycisk i spadochron dać na E NoRecoil oraz Szybkostrzelność(do sklepu)i było by super Duch dla Humanów (przechodzenie przez siebie) Long Jump dla zombie Komenda /daj Upierdliwe też jest to że za każdym razem na mapie trzeba włączać misję(co mapę się wyłączają) oraz żeby była opcja wybrania tej samej broni np.(wybieramy pierwszy raz broń i mamy opcję "Wybieraj tą broń co runde" taka opcja na pewno umiliła by rozgrywkę) I oczywiście na sam koniec Regulamin przydał by się i to bardzo Edytowane 18 Czerwca 2018 przez AhMeD*DeToNaToR*.* 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Zdecydowanie brakuje LM które blokują zombie,oraz na trybie armagedon zombie jest za mocne 4 strzały i surva nie ma :d Można by było dodać też reset ap co mapę tak jak było to kiedyś. Paka zdecydowanie za tania i za duże pole rażenia Spadochron by się przydał(wyjadacze starego zombie moda zapominają że nie ma i trochę źle się to kończy :d) gdyby to było to menu trzeba by było zmienić na inny przycisk i spadochron dać na E NoRecoil oraz Szybkostrzelność(do sklepu)i było by super Duch dla Humanów (przechodzenie przez siebie) Long Jump dla zombie Komenda /daj Upierdliwe też jest to że za każdym razem na mapie trzeba włączać misję(co mapę się wyłączają) oraz żeby była opcja wybrania tej samej broni np.(wybieramy pierwszy raz broń i mamy opcję "Wybieraj tą broń co runde" taka opcja na pewno umiliła by rozgrywkę) I oczywiście na sam koniec Regulamin przydał by się i to bardzo Jestem przeciwny dla ducha( przechodzenie) poniewaz czasami chcesz posiedziec w kampie sam, lub z kolega. Duzo osob bedzie wtedy przechodzic przez Ciebie i wbijac do kampy. Na 1.6 jak grywalem tego nie bylo i to był +. Na nie ktorych serwerach bylo to i czasami siedzialo po 5/6 osob w jednej kampie i z tego powodu zombie nie mialo szans do wbicia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Spadochron by się przydał(wyjadacze starego zombie moda zapominają że nie ma i trochę źle się to kończy :d) gdyby to było to menu trzeba by było zmienić na inny przycisk i spadochron dać na E albo ustawić bind na spadochron, który każdy by musiał sobie ogarnąć. Problem tkwi w tym, że większość osób nie ogarnia tego, iż to nie jest tak, że ja ustawiam sobie coś na klawisz taki i taki, a ustawiam na klawisz, który czemuś odpowiada, np: przeładowanie, używanie czegoś, do przodu, do tyłu, pokazywanie skina, itd 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Zdecydowanie brakuje LM które blokują zombie,oraz na trybie armagedon zombie jest za mocne 4 strzały i surva nie ma :d była o tym rozmowa już i powiedziałem, że zobaczymy jak będzie to dalej wyglądać na serwerze, a armageddon został usunięty 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: NoRecoil oraz Szybkostrzelność(do sklepu)i było by super Pierwsze dodane. Drugie odpada -> to nie cs 1.6 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Duch dla Humanów (przechodzenie przez siebie) na razie gra mało osób, więc zostawmy to na potem, ponieważ to ma utrudnić wchodzenie w kampy, a jeżeli będzie więcej osób, to wtedy te kampy można w jakiś sposób odblokować 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Upierdliwe też jest to że za każdym razem na mapie trzeba włączać misję(co mapę się wyłączają) oraz żeby była opcja wybrania tej samej broni np.(wybieramy pierwszy raz broń i mamy opcję "Wybieraj tą broń co runde" taka opcja na pewno umiliła by rozgrywkę) ale bronie powinny się zapisywać, a więc nie bardzo rozumiem Co do misji, to chodzi CI oto, że się usuwa progres czy jak? Jeżeli chodzi o progres, to powinien się resetować w przypadku tutorialu 11 godzin temu, maciairek napisał: // Aktualnie po 4 godzinach grania stwierdzam, że jest bardzo dobrze, jedyne czego mi brakuje to właśnie LM którymi można blokować i no recoil(tego w sumie bardziej mi brakuje), wrzuciłbym jakąś broń na 13 lvl bo o ile dobrze zobaczyłem żadnej na niej nie ma, a potrzeba troszkę czasu żeby wbić ten poziom. Zweryfikuje ten brak broni na tym lvl W dniu 17.06.2018 o 21:22, Kvasek napisał: Nie wiem czy bedziesz wiedzial o jakie mi worki chodzi @-_- ale czy byla by mozliwosc wprowadzenia ich na zombie mod`a? CHodzi mi o to ze po kupnie worka mozesz go postawić i bedzie mial on naprzyklad 200 wytrzymalosci jedno uderzenie zombie zabieralo by 10 wytrzymalosci tego worka. Jest to alternatywa laserkow ktore nie blokuja zombie. Tak, na pewno coś takiego się pojawi, ale jeszcze nie teraz No i proszę edytować swoje posty, a nie pisać nowe, ponieważ zrobi się syf 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 (edytowane) Pierwszemu zombie trzeba zmniejszyć hp do 6/7k bo jest za silny Co do spadochronu jestem za Mapy takie jak: westwood, blostos/blostos_v2 trzeba usunąć bo nei ma na nich kamp 16 godzin temu, -_- napisał: Co do misji, to chodzi CI oto, że się usuwa progres czy jak? Jeżeli chodzi o progres, to powinien się resetować w przypadku tutorialu Chodzi o to że ciągle musimy wybierać misje po wejściu na serwer np. Mamy misje zadaj 5000 obrazen survovi, wezmiemy misje na jednej mapie, zadamy dajmy to 400hp, po zmianie mapy musimy znowu wybrać tą samą misje, bo postęp nie będzie liczony. Lm nadal nie blokuje @-_- Zombie gdy padnie i się odrodzi dostaje bombę infekcyjna do ręki tylko ona działa tak jak he i nie zakaża. Usuń ją żeby się nie pojawiała Cenę bomby pasuje jeszcze zwiększyć do 35 ap myślę /// @-_- Dodaj coś takiego, że zombie może wyrzucić bombę gdy jest +6 ludzi na serwerze. Pomyśl sobie, że teraz pierwszy zombie dostaje bombę a na serwerze są 3 osoby Jeżeli zarazimy bombą nie dostajemy fraga Alltalk nie działa Bomba nadal się pojawia po respawnie i cena ta sama. Chyba restart serwera potrzebny @GrzegorzxD Bronię się zapisują, tylko musisz przeżyc runde jako human Edytowane 19 Czerwca 2018 przez Aven 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AhMeD*DeToNaToR*.* 119 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 (edytowane) No Recoila nie ma w sklepie Tak jak wyżej trzeba usunąć/zastąpić te mapy ponieważ nie ma na nich żadnych kamp A co do tego hp to mogło by był lecz wtedy trzeba zmienić dmg zadawane z broni bo za mało biją dobrą opcją było by danie paki dla pierwszego zombie Wabik miał chyba robić jako flara a nie działa I tryby dla granatów jak było w 1.6 bo granaty np.zamrażający za długo nie wybuchają Można by było dodać coś typu PipeBomby z 1.6 żeby ściągało zombie w jedno miejsce i wybuchając zadawać obrażenia Skin do spadochronu (przykładowy) https://gamebanana.com/skins/151902 Edytowane 19 Czerwca 2018 przez AhMeD*DeToNaToR*.* 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: No Recoila nie ma w sklepie mój błąd. Zapomniałem dodać 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Można by było dodać coś typu PipeBomby z 1.6 żeby ściągało zombie w jedno miejsce i wybuchając zadawać obrażenia Proszę, nie powielajcie treści. Dopiero co pisałem o tym wyżej. Nie ma odpowiedniego modelu, a więc nie zrobię czegoś takiego. 3 godziny temu, Aven napisał: Mapy takie jak: westwood, blostos/blostos_v2 trzeba usunąć bo nei ma na nich kamp Gotowe 3 godziny temu, Aven napisał: Pierwszemu zombie trzeba zmniejszyć hp do 6/7k bo jest za silny Gotowe 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: A co do tego hp to mogło by był lecz wtedy trzeba zmienić dmg zadawane z broni bo za mało biją Nie bardzo rozumiem o co chodzi 3 godziny temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: dobrą opcją było by danie paki dla pierwszego zombi Okej Cytat @-_- Zombie gdy padnie i się odrodzi dostaje bombę infekcyjna do ręki tylko ona działa tak jak he i nie zakaża. Usuń ją żeby się nie pojawiała Cenę bomby pasuje jeszcze zwiększyć do 35 ap myślę Zmieniłem jego cenę + sprawdź Cytat Lm nadal nie blokuje Nigdzie jeszcze nie pisałem, że to zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzxD 220 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Proponuje Dodac Wybór tej samej broni po rundzie bo nie chce sie kazdemu caly czas wchodzic w to menu i wybierac bron. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 (edytowane) Zrobiłem selekcje map które trzeba usunąć a które dodać. Do usunięcia: zm_blostos_v2 zm_blostos zm_cs16_x2 Mapy które trzeba zostawić: https://gamebanana.com/maps/199053 https://gamebanana.com/maps/193257 https://gamebanana.com/maps/199167 https://gamebanana.com/maps/199131 https://gamebanana.com/maps/199099 https://gamebanana.com/maps/199086 /////// Mapy które trzeba dodać(może są, ale nie ma ich w głosowaniu): https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=540860716&searchtext=zm_ice_attack https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=971496749&searchtext=zm_dust_world https://gamebanana.com/maps/196097 https://gamebanana.com/maps/196979 @Black14 Do resetowania ap jestem niestety na nie. Ewentualnie można dodać limit posiadanych ap @NosorozechUJ Gdybyś przeczytał temat, to zauważyłbys że taka propozycja już padła Edytowane 22 Czerwca 2018 przez Aven 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JC PLAMBYGG AS 252 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 (edytowane) Moja propozycja to dodanie coś typu "codtop15" tak jak było na zm 1.6 Pokazuje kto ile ma expa - top 15/20 osób z max lvl'em Bo !top20 z samymi punktami to tak troszke ten tego... xd Oraz jestem za dodaniem ap/expa za deda ( jako zm ) WIadomo o co chodzi (Cele) Edytowane 19 Czerwca 2018 przez JC PLAMBYGG AS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black14 132 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 (edytowane) Proponuję dodać skrzynki po zabiciu zombie (po zebraniu skrzynki mielibyśmy szansę na znalezienie: antidotum, wirusa, jakiejś losowej broni itp.) Komendę typu "!daj" gdzie będzie można przekazać komuś ap Reset ap na mapę, czyli nowa mapa xx ap na start Można też pomyśleć o expie np. x2 między jakimiś godzinami + dodać expa na koniec mapy za 3 pierwsze miejsca, np. 1 miejsce - 100 expa, 2 miejsce - 50 expa, 3 miejsce - 25 expa Tryby dla granatów (tak jak pisał o tym Ahmed) @maciairek Regulamin już jest stworzony. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez Black14 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemikphp 28 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 ja jednak sobie odpuszczę, nie przepadam za CS:GO wolę jednak stary klimat 1.6 może to już ze starości :) kiedyś to się grało w CSa na kafejkach bo internetu ludzie w domach zbytnio nie mieli (kozak klimat) , szkoda że został zamknięty serwer 1.6 dużo czasu na nim spędzałem dobrze się bawiąc, ale życzę udanego polowania na nowym serwerze. Pozdrawiam Chemik 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 16 godzin temu, Aven napisał: Zrobiłem selekcje map które trzeba usunąć a które dodać. Do usunięcia: zm_blostos_v2 zm_blostos zm_cs16_x2 Mapy które trzeba zostawić: https://gamebanana.com/maps/199053 https://gamebanana.com/maps/193257 https://gamebanana.com/maps/199167 https://gamebanana.com/maps/199131 https://gamebanana.com/maps/199099 https://gamebanana.com/maps/199086 /////// Mapy które trzeba dodać(może są, ale nie ma ich w głosowaniu): https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=540860716&searchtext=zm_ice_attack https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=971496749&searchtext=zm_dust_world https://gamebanana.com/maps/196097 https://gamebanana.com/maps/196979 @Black14 Do resetowania ap jestem niestety na nie. Ewentualnie można dodać limit posiadanych ap Mapy zostały dodane 13 godzin temu, JC PLAMBYGG AS napisał: Moja propozycja to dodanie coś typu "codtop15" tak jak było na zm 1.6 Pokazuje kto ile ma expa - top 15/20 osób z max lvl'em Bo !top20 z samymi punktami to tak troszke ten tego... xd Oraz jestem za dodaniem ap/expa za deda ( jako zm ) WIadomo o co chodzi (Cele) Na razie nie będzie t opki, bo i tak może dojść jeszcze do resetu, aj a chcę się skupić na najważniejszych rzeczach AP/XP za śmireć dodany 12 godzin temu, Black14 napisał: Proponuję dodać skrzynki po zabiciu zombie (po zebraniu skrzynki mielibyśmy szansę na znalezienie: antidotum, wirusa, jakiejś losowej broni itp.) Komendę typu "!daj" gdzie będzie można przekazać komuś ap Reset ap na mapę, czyli nowa mapa xx ap na start Można też pomyśleć o expie np. x2 między jakimiś godzinami + dodać expa na koniec mapy za 3 pierwsze miejsca, np. 1 miejsce - 100 expa, 2 miejsce - 50 expa, 3 miejsce - 25 expa Tryby dla granatów (tak jak pisał o tym Ahmed) 1. Na razie odpada 2. Na razie odpada, ponieważ chcę sprawdzić jak zachowają się gracze z limitem AP 3. Limit 500 AP na start, zobaczymy jak wypali 4. Dodano x2 pomiędzy godzinami 22-9, a co do topki, to jak nabardziej wejdzie w formie XP, ale nie teraz 5. Na razie niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AhMeD*DeToNaToR*.* 119 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) Podczas zadawania obrażeń zombie czat się buguje i cały czas są wyświetlane jakieś cyfry Jest juz regulamin 😉 Teraz, maciairek napisał: Skoro pierwsi administratorzy zostali już wybrani, proszę o stworzenie regulaminu żeby mieli się do czego odnieść podczas pilnowania rozgrywki na serwerze. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez AhMeD*DeToNaToR*.* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciairek 7 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) Skoro pierwsi administratorzy zostali już wybrani, proszę o stworzenie regulaminu żeby mieli się do czego odnieść podczas pilnowania rozgrywki na serwerze. // 1 godzinę temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Podczas zadawania obrażeń zombie czat się buguje i cały czas są wyświetlane jakieś cyfry Jest juz regulamin 😉 Nie widziałem na forum, siedzę na telefonie to może przeoczyłem. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez maciairek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NosorozechUJ 20 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) Parę moich propozycji: nie rozumiem sytuacji, w której glock w łeb zadaje 2 hp dodać liczby o zadawanych obrażeniach wokół celownika tak jak w 1.6 powinna być jasna informacja dla nowych graczy, że łatwo wchodzi level poprzez misje tutorialowe. Mi o tym powiedziano dopiero późno jak dla mnie odgłosy zombie przypominają żabę składającą skrzek: wolę te z 1.6 z zombie plague muzyka na koniec rundy, albo wycie zombie z 1.6 https://youtu.be/9L7mZH2u3Qc?t=2m39s https://youtu.be/QXOo1gErok8?t=9s granat podpalający zamiast nade'a na start Edytowane 21 Czerwca 2018 przez NosorozechUJ 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AhMeD*DeToNaToR*.* 119 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Po zabiciu paką nie widać kto zabił tą paką,co bardzo utrudnia adminom sprawdzanie kto rzucił pake (jak będzie przypuśćmy 15 osób na serwerze to już będzie ciężko znaleźć tego gracza co rzucił pake 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NosorozechUJ 20 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) Moje propozycji specjalnych klas (obok nemezis i survivor😞 assasin - zajebiście szybki, 5 000 hp, jego łapy zadają większe hity sniper - normalny chód, 500hp, zadaje 5 000 hp z awp, Moje jeszcze propozycje trybów rundy (obok zombie swarm, multiple infection) zombie plague - losowy nemezis, losowy survivor, reszta 50:50 ludzie, survivor nie kampi zombie armageddon - 50:50 nemezisy i survivory, survivory kampią zombie apocalypse - 25:25:25:25 nemezisy survivory sniperzy assasyni zombie (wymyślić nazwę) - 50:50 sniperzy vs assasyni zombie (wymyślic nazwę) - jeden snajper, jeden nemek, jeden survivor, jeden assasyn, reszta normalni zombie (wymyślić nazwę) - losowy sniper, losowy assasin, reszta 50:50 normalni Do sklepu: Kup assasina - 300 $ Kup nemezisa - 500 $ Kup snipera - 480 $ Kup survivora - 500 $ Zmiany modeli: model survivora - zmieńcie tego phoenixa na model opancerzonego ct'ka (nowy model w cs'ie) To z tymi snajperami i assasynami w kwestii przyszłości - tak, było to na jakieś becie w 1.6 Niech się misje tutorialowe automatycznie załączają. Ja o nich nie wiedziałem i dopiero kiedy ktoś mi o nich powiedział zacząłem wbijać level. Przez to ktoś się może łatwo zniechęcić do gry. Edytowane 21 Czerwca 2018 przez NosorozechUJ 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 20 godzin temu, NosorozechUJ napisał: nie rozumiem sytuacji, w której glock w łeb zadaje 2 hp podaj info z konsoli, które pokazuje DMG, ponieważ jest najlepszym źródłem takiej informacji 20 godzin temu, NosorozechUJ napisał: dodać liczby o zadawanych obrażeniach wokół celownika tak jak w 1.6 Nie, ponieważ to nie cs 1.6, a CS:GO mocno ogranicza tego typu informacje i nie mogę ustawić komuś czegoś, co może wywołać crash klienta. Zresztą sam HUD w CS:GO jest inaczej zrobiony niż w 1.6 20 godzin temu, NosorozechUJ napisał: powinna być jasna informacja dla nowych graczy, że łatwo wchodzi level poprzez misje tutorialowe. Mi o tym powiedziano dopiero późno Zgadza się i dlatego chcę dodać update do misji, który pokazuje menu o misjach w każdej rundzie gdy żadnej nie wykonujemy 20 godzin temu, NosorozechUJ napisał: jak dla mnie odgłosy zombie przypominają żabę składającą skrzek: wolę te z 1.6 z zombie plague takie dźwięki niestety mam. Nie jestem osobom, która tworzy modele, dźwięki i różnego rodzaju sprites, itd 20 godzin temu, NosorozechUJ napisał: muzyka na koniec rundy, albo wycie zombie z 1.6 https://youtu.be/9L7mZH2u3Qc?t=2m39s https://youtu.be/QXOo1gErok8?t=9s przyjmuje tylko przerobione w .mp3 lub .wav pliki z odpowiednią częstotliwością. To tak jak w przypadku rs'ow, ja ich nie tworzę, bo nie wiem jak wygląda kwestia z kodekami itd 20 godzin temu, NosorozechUJ napisał: granat podpalający zamiast nade'a na start OK 19 godzin temu, AhMeD*DeToNaToR*.* napisał: Po zabiciu paką nie widać kto zabił tą paką,co bardzo utrudnia adminom sprawdzanie kto rzucił pake (jak będzie przypuśćmy 15 osób na serwerze to już będzie ciężko znaleźć tego gracza co rzucił pake Właśnie nie wiem jak to załatwić. Na pewno będzie blokada, która spowoduje, że rzucenie granatu infekcyjnego na ostatno zombie, nic mu nie zrobi i oczywiście limit 1 na rundę granat 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Jakie macie propozycje do VIP? Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu. Na pewno są klasy VIP oraz myślę nad double jump i chyba to tyle jeśli chodzi o dodatki dla takiego VIP 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maus 833 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) 12 minut temu, -_- napisał: Jakie macie propozycje do VIP? Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu. Na pewno są klasy VIP oraz myślę nad double jump i chyba to tyle jeśli chodzi o dodatki dla takiego VIP Spadochron, oczywiście gracz będzie musiał sam sobie zbindować np. bind "e" "+paka; spadochron", zwiększony limit ap Nie wiem czy ja mam configu coś wpisane, że blokuje światło flary, ale jeżeli nie działa to naprawić, jak się nie będzie dało to zamienić flare na hegranade na start Edytowane 22 Czerwca 2018 przez Stitcher 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) 11 godzin temu, -_- napisał: Jakie macie propozycje do VIP? Dla Vipa: +50 keva/ +20hp / 4 granaty na start. Doublejump może być, sprawdzimy jak to będzie wyglądać, ewentualnie się usunie później @K3ndinh0 Przeczytałeś cały post który On napisał? "Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu." Pierwszy zarażony dostaje bombe, tylko od 6 graczy +. Nie ma co dawać VIP'owi Jetpacka za darmo, będzie to za duże ułatwienie. Edytowane 22 Czerwca 2018 przez Aven Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi