Skocz do zawartości

Wasze propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Snajprcio. że ty masz vipa to może i nabijesz 500 ap.. Ale tutaj vipów jest mało. Poza tym w 90% rund zombie wygrywa.. To bez sensu.. Ciekawe jakbyś nabił te 999 kamizelki.. 1000:5=200. Pokaż mi ss'a kiedy miales 600 fragów.. + jak masz np 400 kamizelki i jesteś 1 zombie to Ci znika.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Maniak ten plugin to w 100% inna rzecz.

 

Powiększyłem HP lasermine

Proszę podać nazwy map które powinny byc usunięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę usunąć następujące mapy

zm_Kabal_Map_Gam3rz           ----------> jest zbugowana.. Jest limit chyba 10 osób może grac a reszta Tylko na spect.

zm_nkold              -------------> 0 kamp, chyba only surwiwur...

Postanowiłem wrzucić nowe ciekawe mapy, mam nadzieję że zostaną wgrane :P

zm_2day
zm_3rooms
zm_4_tours_fix
zm_assault_night2
zm_aztec_garf
zm_aztec2012
zm_battle_ground2
zm_caca
zm_cross
zm_dd_v1
zm_deko2
zm_dust_kamp
zm_dust2_final
zm_dust2_UBCS
zm_five
zm_foda
zm_foda_pct
zm_fun_world_2
zm_gbox3
zm_good_kamp_v2
zm_india2
zm_ivoka
zm_nuke_kamp
zm_nuke_spaced
zm_poland
zm_snow_s1h_v2
zm_tonga
zm_vip_pyramids

zm_tonga                            Bardzo fajna mapa, kilka minut temu ją znalazłem:p 

http://speedy.sh/XFXvT/zm-tonga.rar

 

Download:

http://www.sendspace.pl/file/91e671eecff5120d39b06fd

 

Edytowane przez Truskawkowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Te u góry zostaną dzisiaj dodane ^ ^Tylko wrzuć to na porządny hosting i podaj inne mapy do usunięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Download 

http://speedy.sh/3NQ8u/Mapy-zombie-mod.rar

Mapy do usunięcia:

 

zm_Kabal_Map_Gam3rz 

zm_nkold

 zm_Evil-night

zm_zod_toronto

zm_office

zm_school2_v2

 zm_bloodwood_final2
zm_bunkery
 Racja! ona też lipna :P

Te mapy albo nie mają kamp, albo są zbyt małe, ciemne albo są pobugowane. Nie są zbyt ciekawe.

Edytowane przez Truskawkowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Tak map to ja nie dodam bo pewnie połowa z nich potrzebuje jakiś modeli/sprites'ow/dźwiękówTamte mapy zostały usunięte, a ja dodam te o które prosiłeś, tylko najpierw je znajde w necie.Te mapy dodałem dzisiaj:zm_2dayzm_3roomszm_4_tours_fixzm_assault_night2zm_aztec_garfzm_aztec2012zm_battle_ground2zm_cacazm_cross

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Dodano:Jetpacka + bazooke za 120 ap oraz workizm_battle_ground2zm_dust2_finalzm_dust2_UBCSzm_fodazm_foda_pctzm_dd_v1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłbym za usunięciem jet packa.. Otóż w zombie modzie chodzi o to aby się skampić.. Moim zdaniem to zły pomysł aby był jetpack.
dodajcie lepiej możliwośc przekazywania ap 

http://amxx.pl/topic/91880-zp-donate-ap/
Plugin dający szanse na krytyczny strzał
http://amxx.pl/topic/91744-critical-hit-12/
NO-RECOIL (eliminator rozrzutu)

http://amxx.pl/topic/91748-no-recoil/

KNIFE blink

http://amxx.pl/topic/90889-extra-item-knife-blink-zombi/

Pozdrawiam Truskawkowy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Tak,

Jetpack usunięty ale ten blink i critical jest na wersję 5.0 a my posiadamy 4.3 ^ ^

 

 

A może takie coś

 

http://amxx.pl/topic/73377-addon-knife-speed/

 

Możesz też sprawdzić to

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=157986

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://amxx.pl/topic/73376-extra-item-knife-blink/

 na 4.3 podobno. moze odpali.. zaraz tu poszukam jeszcze czegośMam fajny plugin który daje 5 kamizelki za kill'a... 

http://www.sendspace.pl/file/6aa2537d428ac0939e70033/zp-bonuskill

 Moim zdaniem powinien dzialać, jeśli się spodba ;dNo-recoil na 4.3

http://amxx.pl/topic/45159-extra-item-no-recoil/ 

Wallclimb (zombie chodzi po scianach) chyba wersja 4.3

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=159587pipe bomb(bomba przyciągająca zombie) 

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116505

też chyba na 4.3.. wiem że na 4.3 działa :PMam nadzieję że coś z tego się wygrzebie i bd coś działać.Plugin "worki z piaskiem" z możliwoscią sciągania worków moze być fajny :P 

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=455476

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Worki z piaskiem są (i tamte zostaną)Knife blink dodanyWallclimb nie wiem czy dodaćPipe bomb dodamNo recoil to ździebka idiotyzm wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłbym za zwiększeniem ilości życia surwiwora i Nemesis'a. Otóż  runda trwa grubo ponad 6 min, a na surwie jak jest 10 graczy to ma tylko 1k hp. Powinien miec z 8k hp(ale i tak przegra). Podczas nemesis gracze się respią, wiec ja bym radził podwoic ilośc życia nemesis'a.

w zombieplague.cfg jest takie cos:

// Class: Nemesis
// --------------

zp_nemesis_health 2200 // Health [0 - base health * player count]
zp_nemesis_base_health 2000 // Base health
zp_nemesis_speed 1.05 // Speed
zp_nemesis_gravity 0.5 // Gravity
zp_nemesis_glow 1 // Glow effect
zp_nemesis_aura 1 // Aura effect
zp_nemesis_aura_color_R 0 // Aura color (red)
zp_nemesis_aura_color_G 150 // Aura color (green)
zp_nemesis_aura_color_B 0 // Aura color (blue)
zp_nemesis_damage 3.0 // Damage multiplier
zp_nemesis_kill_explode 1 // Gib explosion effect when killed

// Class: Survivor
// ---------------

zp_survivor_health 100 // Health [0 - base health * player count]
zp_survivor_base_health 100 // Base health
zp_survivor_speed 2.95 // Speed
zp_survivor_gravity 0.5 // Gravity
zp_survivor_glow 1 // Glow effect
zp_survivor_aura 1 // Aura effect
zp_survivor_aura_color_R 0 // Aura color (red)
zp_survivor_aura_color_G 0 // Aura color (green)
zp_survivor_aura_color_B 150 // Aura color (blue)
zp_survivor_weapon "weapon_m4a1" // Weapon given by default
zp_survivor_weapon_block 1 // Block weapons other than default

Jbc trzeba zmienić

 

zp_nemesis_health 2200 // Health [0 - base health * player count]
zp_nemesis_base_health 6000 // Base health

 

zp_survivor_health 100 // Health [0 - base health * player count]
zp_survivor_base_health 400 // Base health


Gdyby ktoś takie cos zmienił, ilość hp nemesis'a przy 20 graczach wynosiłaby 120000 (moim zdaniem dobrze ponieważ i tak gracze się respia)
a surwiwura 5000.


Ja daje tylko propozycje jbc :) Pozdrawiam Truskawkowy! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pomysl mianowicie blink knife dac za 6 ap a przywrocic znow jetpacka po 70 ap wtedy zombie bedzie mialo szanse.To tyle z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Trzeba podkręcić ilość surwa i nemka.. Jbc no-recoil moze byc, tp moim zdaniem nie, bo na txt bd ludzie siedzieć, chyba ze jeszcze wallclimb by dodać :P Niewidzialność owszem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NarestoN i tak runda trwa okolo 7 min. Surw powinien miec z 5-6 k hp a nie 3 :) Nemesis powinien przez 3-4 min sie utrzymać :P Moim zdaniem powinno się zrobic ze surw z 5-6k hp a nemek 100k albo i wiecej.. Przecież i tak się ludzie respią :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności