Blix 109 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, RyKoS napisał: @Blix ale Amadeusz w każdym pocisku ma DMG większy od INT, a piroman na podpalenie ma szanse 1/6 . @RyKoS Skarbie ale gdy mu siądzie to podpalenie to ma darmowe 6 auto atakow bym powiedział i no molotovy ma tez..powiem tak amadeusz opiera sie głownie na dmg z inta czy to ump czy nade to wszystko ma przeliczniki od int.Piroman ma molo z dodatkowym dmg miny z molo i dmg z podpalenia co jak a w tego molo wystarczy wejsc i juz dostajesz 160 praktycznie na hita Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez Blix 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AskerPL 61 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Nazwa klasy: Admiral Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Gdy ma mniej niż 25 hp zadaje 2x dmg, zmienic na: Gdy ma mniej niż 75 lub 50 hp ma 2x dmg bo jest ussles 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Przygotujemy na sobotę w takim razie drobne łatki, 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AskerPL 61 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Poprawienie hitboxów tych rakiet bo jest masakra jak one sie rozbijaja... (najlepiej gdyby wrociły stare rakiety ale niech nie bija przez sciane wtedy klasa byla by choć troche grywalna) Edytowane 30 Kwietnia 2020 przez AskerPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felicjano 7 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Nazwa klasy:Komandos Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: na perkach powinien być widzialnym, jak dostanie tajemnice nekosia, czy inny perk to zabicie go graniczy z cudem 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Gram komandosem od paru edycji i sumie nie mam w tym biznesu zeby byl nerfiony ale popieram kolege. Nawet Zjem cie chyba kiedys proponowal zeby komandos majac perki z bronia byl widzialny, ale rozeszlo sie po kosciach tazke popieram aby to zmienic 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 38 minut temu, Felicjano napisał: Nazwa klasy:Komandos Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: na perkach powinien być widzialnym, jak dostanie tajemnice nekosia, czy inny perk to zabicie go graniczy z cudem Jestem za, ta niewidka + perk z bronia (osobiscie wole walic z noza i deagla) jest mocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AskerPL 61 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Poprawienie hitboxów tych rakiet bo jest masakra jak one sie rozbijaja... pisze po raz kolejny bo nic z tym nie zrobiliście 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anima19 57 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Asker ma racje... rakiety sa teraz kiepskie... wczesniejsze byly lepsze 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landrynaa 3 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Nazwa:Demolitons Opis: Dostaje 2 dynamity na rundę (czas dostania drugie po użyciu pierwszego 40sec), detonacja przy użyciu bindu i zadaję obrażenia wrogom w pobliżu (nie detonuje siebie samego) Broń:Aug/p2000 Przelicznik: dynamit 150+0.5* INT/DMG Staty: Int:0 Hp:15 Wyt: - 5 Kon : 5 Psst!! Uważam, że aktualnie klasa ta jest bezużyteczna, a granie nią w takiej formie w jakiej jest aktualnie nie sprawia żadnej frajdy i jest typową "zapchaj dziurą" Mam nadzieję że klasa zostanie zmieniona tak jak zaproponowałem bo w przeszłości fajnie można było się nią bawić. Zapraszam innych graczy do dyskusji i wyrażenia swojej opinii. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraY 282 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 @......Obecnie na serwerze nie ma klasy Demolitons, ponieważ bardzo mało osób nią grało, a samą klasę ciężko jakoś rozsądnie zbalansować i zainteresować nią graczy, więc została usunięta i raczej nie pojawi się na serwerze w najbliższym czasie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Nazwa klasy:pulkownik Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: jest gigauseless wyglada jak klasa co kiedys była chuligan czy cos XDD i za takie cos sie płaci pogu Dali byscie mu chociaz magazynek za kill i wiecej hp w statach bo porazka 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BroomDriver 21 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 (edytowane) klasa:medyk rzecz bron p90 jak kiedys lub galil Edytowane 21 Czerwca 2020 przez BroomDriver 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 (edytowane) Piroman (nerf) Wiem, że był ostatnio nerfiony, ale still jest zbyt mocny przy full inteligencji(w dodatku z trucizną wystarczy czasem 1 hit zeby zabrac cale hp(przy full hp i staminie), proponuję mniejszy przelicznik i jeśli jest to wykonalne to niepodpalanie za pomocą HE, albo przy dmg mniejszym niż 10(??). Można też dodać go premium bez nerfa ale nie wiem czy to dobry pomysł Seryjny (nerf) Strong klasa, niemal najbardziej oblegana(wbrew pozorom niewymagająca skilla), przy 1/3 czesto wystarczy tap by zabić prawie każdego, można by dać ogólne 1/5 na krytyka. Hitman (buff) Klasa wymagająca jakichkolwiek umiejetnosci (jest też słaba w starciu z wysokim lvlem) przez co jest mało grana na dłuższą metę (a właściwie to w ogóle), dodałbym +5/+10( albo 10 od np. 75 lvl) dmg i nie wiem czy to jest poprawione już bo pare dni temu Zoom sprawdzał i nie było, chodzi mi o zadawanie dmg w głowe dla betonowej głowy i specjalistów. Może też jakieś monety za hs(ewentualnie dać bonus do monet innej klasie żeby nie tylko seryjny to miał). Można też poprawić działanie garoty żeby zamrażała tylko enemy albo zwiększyć trochę jej zasięg bo tak to nie ma ona zbyt dużo sensu Sorrki, że nie do końca ze wzorem ale chciałem w miarę uargumentować zmiany Edytowane 28 Czerwca 2020 przez Stejczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AskerPL 61 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 20 minut temu, Stejczu napisał: Piroman (nerf) Wiem, że był ostatnio nerfiony, ale still jest zbyt mocny przy full inteligencji(w dodatku z trucizną wystarczy czasem 1 hit zeby zabrac cale hp(przy full hp i staminie), proponuję mniejszy przelicznik i jeśli jest to wykonalne to niepodpalanie za pomocą HE, albo przy dmg mniejszym niż 10(??). Można też dodać go premium bez nerfa ale nie wiem czy to dobry pomysł Seryjny (nerf) Strong klasa, niemal najbardziej oblegana(wbrew pozorom niewymagająca skilla), przy 1/3 czesto wystarczy tap by zabić prawie każdego, można by dać ogólne 1/5 na krytyka. Hitman (buff) Klasa wymagająca jakichkolwiek umiejetnosci (jest też słaba w starciu z wysokim lvlem) przez co jest mało grana na dłuższą metę (a właściwie to w ogóle), dodałbym +5/+10( albo 10 od np. 75 lvl) dmg i nie wiem czy to jest poprawione już bo pare dni temu Zoom sprawdzał i nie było, chodzi mi o zadawanie dmg w głowe dla betonowej głowy i specjalistów. Może też jakieś monety za hs(ewentualnie dać bonus do monet innej klasie żeby nie tylko seryjny to miał) Sorrki, że nie do końca ze wzorem ale chciałem w miarę uargumentować zmiany Jeśli piroman dostanie jeszcze nerfa to nie bedzie wogole grywalny i bedzie do usuniecia Odnośnie seryjnego to zgodze sie klasa zdecydowanie do nerfa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 7 minut temu, AskerPL napisał: Jeśli piroman dostanie jeszcze nerfa to nie bedzie wogole grywalny i bedzie do usuniecia Odnośnie seryjnego to zgodze sie klasa zdecydowanie do nerfa Tbh mi wystarczy zeby 100 lvli wydane w hp i wytrzymke pozwoliło mi przetrwać combo trucizny i podpalenia na chociaż 10hp (albo żebym nie padał od tego bo dostałem HE za 1hp) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartex_ 32 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 (edytowane) Klasa: Pułkownik Zwiekszenie dmg co 50 lvl z 3 na 5 bo to chyba jakis zart ze assasyn dostaje 10 dmg z buta na 1 lvl a ja musze 100 wbic zeby dostac 11 dmg xD Edytowane 7 Lipca 2020 przez Bartex_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 (edytowane) W dniu 7.07.2020 o 04:09, Bartex_ napisał: Klasa: Pułkownik Zwiekszenie dmg co 50 lvl z 3 na 5 bo to chyba jakis zart ze assasyn dostaje 10 dmg z buta na 1 lvl a ja musze 100 wbic zeby dostac 11 dmg xD DMG z AK-47: [ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ] Głowa 143 111 Klatka piersiowa i ramię 35 27 Brzuch i miednica 44 34 Noga 26 26 DMG z M4A1-s: [ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ] Głowa 131 92 Klatka piersiowa i ramię 32 23 Brzuch i miednica 41 28 Noga 24 24 Tak więc: Pułkownik na 1 lvl bije: W głowę: 116 W klatkę piersiową: 32 W brzuch: 39 W nogi: 31 Assasyn na 1 lvl bije: W głowę: 102 W klatkę piersiową: 33 W brzuch: 38 W nogi: 34 [ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 1 lvl'ach ] No to teraz lvl 100: Pułkownik na 100 lvl bije: W głowę: 122 W klatkę piersiową: 38 W brzuch: 45 W nogi: 37 Assasyn na 100 lvl bije: W głowę: 102 W klatkę piersiową: 33 W brzuch: 38 W nogi: 34 [ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 100 lvl'ach ] Jeszcze jakieś pytania dotyczące dmg na tych dwóch klasach ? Edytowane 8 Lipca 2020 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartex_ 32 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 (edytowane) 22 minuty temu, RyKoS napisał: DMG z AK-47: [ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ] Głowa 143 111 Klatka piersiowa i ramię 35 27 Brzuch i miednica 44 34 Noga 26 26 DMG z M4A1-s: [ MIEJSCE | BRAK ARMORA | ARMOR ] Głowa 131 92 Klatka piersiowa i ramię 32 23 Brzuch i miednica 41 28 Noga 24 24 Tak więc: Pułkownik na 1 lvl bije: W głowę: 116 W klatkę piersiową: 32 W brzuch: 39 W nogi: 31 Assasyn na 1 lvl bije: W głowę: 102 W klatkę piersiową: 33 W brzuch: 38 W nogi: 34 [ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 1 lvl'ach ] No to teraz lvl 100: Pułkownik na 100 lvl bije: W głowę: 122 W klatkę piersiową: 38 W brzuch: 45 W nogi: 37 Assasyn na 100 lvl bije: W głowę: 102 W klatkę piersiową: 33 W brzuch: 38 W nogi: 34 [ Na zielono dmg, który ma większy klasa 1 vs 1 na 100 lvl'ach ] Jeszcze jakieś pytania dotyczące dmg na tych dwóch klasach ? Moze to zle ujalem chodzi mi glownie o to ze biorac pod uwage ze sa to obie klasy premium klasa assasyn oferuje 2 znikniecia na start +1 co 60 lvli brak dmg po upadku i +10 dmg do m4a1 a pulkownik dostaje 5 dmg na start i +3 co 50 lvli i 10 hp po zabiciu a potem 20 po 75 lvlu co w porownaniu z assasynem wypada nijako dlatego zaproponowalem buffa dla pulkownika zeby ludzie mieli wybor pomiedzy klasami premium dla porownania moge dodac ze jestem w tym momencie chyba jedyna osoba na serwerze ktora gra pulkownikiem a ilu mamy assasynow? wyjatkiem jest cocaine ktory jak jest kapitan w enemy to tez idzie na pulkownika. Edytowane 7 Lipca 2020 przez Bartex_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 4 godziny temu, Bartex_ napisał: Moze to zle ujalem chodzi mi glownie o to ze biorac pod uwage ze sa to obie klasy premium klasa assasyn oferuje 2 znikniecia na start +1 co 60 lvli brak dmg po upadku i +10 dmg do m4a1 a pulkownik dostaje 5 dmg na start i +3 co 50 lvli i 10 hp po zabiciu a potem 20 po 75 lvlu co w porownaniu z assasynem wypada nijako dlatego zaproponowalem buffa dla pulkownika zeby ludzie mieli wybor pomiedzy klasami premium dla porownania moge dodac ze jestem w tym momencie chyba jedyna osoba na serwerze ktora gra pulkownikiem a ilu mamy assasynow? wyjatkiem jest cocaine ktory jak jest kapitan w enemy to tez idzie na pulkownika. co ty wiesz o nijakiej klasie premium XD zobacz dmg sierzanta od inta :))) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuriBojka 7 Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 (edytowane) Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:Poprawienie hitboxow tych rakiet bo to jest po prostu H I T, dodał bym też większy dmg z tej mp5 bo nikogo nie da się zabić, albo jakiś większy dmg tych rakiet? P Edit : klasa jest mało grywalna A rakiety prawie bezużyteczne przez to że mają hitboxy 4 postaci.... EDIT 1: Opcjonalnie zmienił bym broń na jakieś p90 albo m4a4 Edytowane 15 Lipca 2020 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 W dniu 9.07.2020 o 01:45, JuriBojka napisał: Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:Poprawienie hitboxow tych rakiet bo to jest po prostu H I T, dodał bym też większy dmg z tej mp5 bo nikogo nie da się zabić, albo jakiś większy dmg tych rakiet? P Edit : klasa jest mało grywalna A rakiety prawie bezużyteczne przez to że mają hitboxy 4 postaci.... hitboxy są takie ponieważ karol nie chciał zeby dmg przechodził przez sciane Gdyby zmniejszyc hitbox rakiety tak zeby przechodziła np przez okno na westwood ,a wybuch nastąpił w chwili uderzenia w przeszkode i miałby zasięg wybuchu miny,tak aby dmg nie przechodził przez sciane to klasa byłaby grywalna co do zmiany broni to nie zgadzam sie ,poniewaz wsparcie ogniowe zawsze było i bedzie kojarzone z mp5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igik367 40 Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Nazwa klasy: Saper Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodanie natychmiastowego planta/defusa paki. Moim zdaniem cały motyw sapera polega na gościu, który jest specem od materiałów wybuchowych więc ta zmiana jak najbardziej doda mu klimatu, a jednocześnie nie zrobi z niego jakieś ultra op klasy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
revelian 23 Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Nazwa klasy: Obrońca Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: zmniejszenie bazowej prędkości o 40/50 pkt lub ograniczenie maksymalnego poziomu rozdania punktów na prędkość dla obrońców. Powód: obrońca z perkiem pod inną broń lub na nożu jest tak samo szybki jak inne klasy co w połączeniu z wytrzymałością i życiem na obrońcy jest przesadą.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZooM. 131 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 8 godzin temu, revelian napisał: Nazwa klasy: Obrońca Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: zmniejszenie bazowej prędkości o 40/50 pkt lub ograniczenie maksymalnego poziomu rozdania punktów na prędkość dla obrońców. Powód: obrońca z perkiem pod inną broń lub na nożu jest tak samo szybki jak inne klasy co w połączeniu z wytrzymałością i życiem na obrońcy jest przesadą.. Obrońca jest na serwie i moim zdaniem nic bym mu nie zmienial bo jest dobra klasa i dobrze zbalansowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi