Skocz do zawartości

Milosh

Bywalec
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Milosh w dniu 17 Czerwca 2021

Użytkownicy przyznają Milosh punkty reputacji!

3 obserwujących

O Milosh

  • Urodziny 25 Stycznia

Informacje o Profilu

  • Nick
    Milosh
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 363 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Milosh

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Młodociany Uczeń
  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

92

Reputacja

  1. Zadania i emotki myślę, że na spory plus, wierzę, że JB się podniesie 🙏
  2. Fajny pomysł, w przyszłości jeśli to przejdzie i serwer będzie stabilny to widzę fajne zastosowanie modeli jako RARE gang'owe dodatki, - gang, który "wygra edycję", całą następną edycję ma paczkę modeli np. modele postaci z meksyku, widzę to jaki fajny bajer.
  3. No tak średnio bym powiedział, któryś raz z rzędu wrzucasz to samo podanie (screen), twoja aktywność ostatnimi czasy też nie powala na kolana, przez cztery dni nie rozegrałeś na serwerze nawet pełnej godziny, pchasz się na siłę po uprawnienia na serwerze (zrzut ekranu twoich tematów), w podaniu piszesz o proponowaniu zmian na serwerze, możesz bez jakiejkolwiek posady to robić, tak - zrób to dobrze a zdobędziesz poparcie graczy, osobiście nie znam cię, lecz przeglądając twój profil jestem na stanowcze nie. - Duplikacja podań -Braki w aktywności -Czatu nie mam zamiaru ci oceniać, u każdego gracza czy admina znalazłoby się wiele wyzwisk czy prowokacji, to co się dzieje na serwerze nie powinno być windowane przez gameme na forum, Pograj trochę na serwerze, ta posada jest dana praktycznie każdemu, wystarczy się sprawdzić. EDIT : Jednak ocenię twój czat, umknął mi wątek z "darzeniem szacunkiem każdego niezależnie od wieku", rycerzu o podwójnej osobowości, parodia.
  4. Pomijając moją zerową aktywność na tej edycji nie ominę postu. Nie podobało mi się: - Sklep CT, totalnie nie zbalansowany w wielu momentach utrudniający rozgrywkę do maksimum. - Powielenie tego co zawsze - mam na myśli (rasy, gangi, reguły gry) - Bronie na zabawach -+ "dzieci w ct" - w tym punkcie nigdy żadna ze stron nie dojdzie do porozumienia, każdy młodzik chce zagrać w CT, starszych to irytuje, więcej zrozumienia. Podobało mi się: - Mapy - /nowe/ zabawy Propozycje: - "Z racji, że na serwerze zauważalny jest znaczny spadek graczy a ta edycja to jeden wielki niewypał" - nowe, nowe i jeszcze raz nowe mechaniki gry, wprowadźcie nowe reguły, innowacja to hasło do przyciągnięcia graczy. - Przebudowa systemów Ras/gangów. - Sklep CT do naprawy
  5. Sądzę, że DR i tak zabłyśnie przez chwile po tym jak stanie na nogi a po chwili będzie stał pusty tak samo jak DiabloMod, w skrinie dorzucam wskazniki graczy polski serwerów DR, jestem wręcz pewien, że obciąży to tylko finansowo sieć a nic dobrego nie przyniesie, lepiej zainwestować w coś prostszego typu arenki czy ??, rozumiem, ze osoby ktore glosowaly na DR chetnie by na nim pograly, lecz ciekawe czy beda graly na nim na tyle by serwer mogl sie utrzymac i nie przynosić strat. @Milosh napisałem już na SB. Mam wolne serwery, które nie są wykorzystywane. Na pukawce są limity kasy, a ja te limity stale przekraczam, więc muszę ładować w serwery, a więc to nie jest tak jak napisałeś. Mówiłem już, że tylko SMS są w 100% odłączone, a reszta jest ładowana w pukawkę, więc stale gromadzi się tam wirtualna gotówka, której nie da się wyciągnąć. PS: Nie przeczytałeś też tego co pisałem odnośnie ankiety. Mówiłem jasno, że serwery będą robione zgodnie z ich pozycją w ankiecie. Nie napisałem nigdzie, że robię tylko jeden serwer. Ta ankieta pokazuje mi w jakiej kolejności wykonywać serwery
  6. Twój nick : Milosh Serwer na którym masz admina : JB Ranga: Admin Link do tematu:
  7. W tej edycji nie podobało mi się: Respekt, respekt i jeszcze raz respekt, szybkość jego zdobywania powinna zostać całkowicie przebudowana, cyt. "pamiętam, że kiedyś będąc w najlepszym gangu na serwerze ulepszaliśmy go na full'a około 3 miesięcy za to w tej edycji zrobiliśmy to w 40 dni z 5 aktywnymi osobami w gangu" Powtarzanie tych samych schematów a propos ras, gangów. Dążenie do całkowitego p2w na serwerze. W tej edycji podobało mi się: Dążenie do wszelkiego rodzaju napraw na serwerze W następnej edycji chciałbym zobaczyć: Nowe zabawy Nowe systemy Rework systemu ras/gangów Poprawienie systemu respektu.
  8. jb_mangaroonies https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=434083379&searchtext=jb - kolejna ogromna mapa, wiele zabaw, od autora z poprzednich polecanych map ode mnie jb _notch https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=673787239&searchtext=jb+notch - mniejsza mapa, typowa pod nocne granie, poranne gdzie jest 10/12 osób, tworzona we współpracy z twórcą map "roonies" jb_kanker https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1097439312&searchtext=jailbreak - mapa zbita, wiele zabaw, łatwa do ogarnięcia, średnio-mała mapa.
  9. jb_winterwonderland - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2082128558 jb_tacoroonies - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1636810695 jb_banteroonies - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1244062257 Trzy dość duże mapy.
  10. Po pierwsze, zastanówmy się co ZNOWU dzieje się z JB - 8 graczy w szczytowych godzinach, serwer od czasu do czasu stoi nawet pusty o godzinach pokroju 15 - Według mnie chodzi tu o monotonność, gramy od wielu lat te same mapy, od wielu lat widzimy to samo, co edycje zmieniają się nam tylko rasy, gangi (w dodatku nie są to za duże zmiany), gdy piąty raz widzę dzisiaj którąś z minecraftowych map czuje obrzydzenie, serwer potrzebuje ogromnych zmian, potrzebuje świeżości. Spójrzmy na to myśląc trzeźwo minęły dwa miesiące od startu edycji a serwer ma tendencję spadkową i stoi z wielką pustką zamiast graczy. Brakuje świeżych nowych map z nowszych roczników, czy wciąż nikt nie zauważył, że gramy te same mapy gramy co rok? 2016/2017/2018, mapy z propozycji pewnie nie zostają nawet sprawdzone. Rasy? - Rasy to jest jakiś żart, co edycję widać to samo, dmg z noża, speed, czy więcej hp, jest to najprostszy sposób uzupełnienia serwera o nowy system ale to już niestety według mnie jak pewnie wielu innych osób zostało wypalone, system ma ogromny potencjał, lecz powinien zostać przerobiony na nowszy, innowacyjny. System mógłby zostać zamieniony w zupełnie niezależne drzewko umiejętności podzielone na dwie drużyny, które moglibyśmy rozwijać jak nam się podoba, dodalibyśmy tam też wiele nowych opcji powiązanych z osiągnięciami np. "Przeżyj 20rund jako CT" po odblokowaniu osiągnięcia możemy jako CT w drzewku rozwinąć sobie dodatkowe + HP dopłacając do tego blunty kolejno idąc levelami, "Przeżyj 50rund jako CT" - kolejne +HP, i tak kilka poziomów kwitując to np "Przeżyj 800rund jako CT"- na start dostajemy super ciężką kamizelkę tracąc jednak całe HP, które do tej pory ulepszyliśmy. TT - przykładowo "Zabij 50 więźniów" - + HP na zabawach TTvsTT, "zabij 150 więźniów" - + HP , "zabij 1500 więźniów" - + HP na wszystkich zabawach etc. Dodatkowo jak każde drzewo i to posiadałoby wiele korzeni po każdej ze stron, tutaj podam przykłady które widzę jako najrozsądniejsze Bogacz - Od wydania 500tys $, co rundę na start dostajemy 1k$, po wydaniu 1250000$, co rundę na start dostajemy 2k$, mamy tutaj ogromną dowolność. Buntownik(czytaj dalej), po 100 udanych buntach - możemy rozwinąć pierwszy poziom tej umiejętności przez co mamy 4% szans na dostanie zeusa na start rundy, idąc kolejno, 400 buntów 8%, etc. Życzeniobiorca - po 100 odebranych życzeniach, możemy odblokować pierwszy poziom tej umiejętności po czym mamy procentowe szanse na odebranie freeday'a na start rundy. ^Kilka przykładowych umiejętności z według mnie o wiele lepszego poprowadzenia systemu ras. Kolejna sprawa wracając do map jestem zdania, że powinniśmy wprowadzić system "jeśli/if" Jeśli jest mniej niż 12 graczy, do vote wskakują tylko mniejsze mapy, dostosowane pod mniejsze serwery, mniejszą ilość graczy. Jeśli jest więcej niz 12 graczy, do vote wskakują średnie mapy, dostosowane pod średnie serwery Jeśli jest więcej niż 18 graczy, do vote wskakują duże mapy, dostosowane pod granie większej ilości graczy. I wracając znów do tego samego, za przeproszeniem wypierdolmy te wszystkie monotonne mapy, które widzimy już tyle lat pod rząd. System gangów, system w który jedynie pakowalibyśmy nasz zebrany respekt, tutaj nie mamy za dużo opcji do wyboru ale jak dotychczas wiadomo gangi są wymaxowane dosłownie 2/3 tyg. po starcie edycji, ewentualnie po dwóch dniach, gdy ktoś ma trochę większą kieszeń. Poprawki, które według mnie zmieniłyby sporo w grywalnosci i chęciach do serwera. 1. Gang powinien być czymś unikatowym, czymś do czego chcemy założyć a nie czymś co każdy może mieć. 2. Zmiana ceny założenia gangu przykładowo 10k-50k 3. Dodanie nowych umiejętności do gangu - tj. przykładowo 0/5% szansy na znalezienie zeusa w celi 4. Dodanie dla gangów czegoś charakterystycznego i unikatowego, np czapek gangowych, z których każdy gang miałby inną ( w dopuszczalnej formie nie niszczącej aż tak modeli postaci) Koszt - 150k, chcesz się wyróżniać? - Płać 5. Usunięcie wymiany bluntów na respekt, jest to według mnie wciąż absurd. Mówiąc dalej, nagrodzenie nie buntujących się graczy, dajmy im możliwość naprawienia błędu -Wykupienie odrodzenia -SVIP ma % szans na odrodzenie Dodanie pomniejszych minigierek na czacie, które utrzymają graczy przy grze gdy zginą -Quizy Pisząc tą propozycję niechce nikogo oskarżać o zaniedbanie serwera, lecz tak się dzieje. Są to tylko przykładowe zmiany, które podałem, serwer potrzebuje tych zmian. Jeśli serwer nie bujnie się w najbliższym czasie dużo na tym straci. Pozdrawiam.
  11. Twój nick : Milosh Serwer na którym masz admina : JB Ranga: Guard Link do tematu:
  12. Nick na serwerze: Milosh Link do gameme : https://classicffa.gameme.com/m/playerinfo/704270/sessions?b=https://classicffa.gameme.com/m/servers/csgo8/10/1?uid=0aa3105f09d156c2d140ccdf2d5e428d
  13. Na tym silniku da się zrobić wiele rzeczy, a dobrze wiem, że da się zrobić to o czym pisze ;> Zabawa bugowała się - coś było nie tak w kodzie Trwała 15 minut? - Dołączmy CT do zabawy jako "strażaków" i bawmy się wszyscy
  14. Milosh

    Urodziny -_-!

    Spełnienia, i zdrówka bo to najważniejsze 🎁
  15. Propozycja Zabawy pt. "Płonący ziemniak" inaczej możemy nazwać ją też po Bożemu, czyli tak jak prawdopodobnie pierwotnie została nazwana "TNT TAG" Na początku rundy więźniowie dostają 10 sekund na rozbiegnięcie się po mapie następnie między więźniami rozlosowany zostaje "Ziemniak" czyli osoba, która [(jest podświetlona na czerwono jak prowadzący), pojawia się obok niej particle wybuchu, czegokolwiek by reszta TT mogła zorientować się w porę kto jest ziemniakiem], Ziemniak traci swoje hp w proporcjach 2hp-1 sekunda > minuta ma 60 sekund, przeciętnie gracz ma 110 HP, traci 120 hp na minutę, w ciągu minuty jest w stanie bezproblemowo przerzucić ziemniaka po wielu graczach. (wydaje mi się najrozsądniejsze), ważnym jest też by po wybraniu zabawy TT respiło się na nowo by zapobiec tzw. "kupnom" - wydanie całych swoich pieniędzy na +HP. Cel Gry - jak najszybsze pozbycie się ziemniaka z rąk, łatwo się nim sparzyć. Do zabawy możemy dołączyć wroga Ziemniaka, czyli strażaka, jest on w stanie zamrozić na trzy sekundy Ziemniaka, czym pomaga współwięźniom uciec. (Ziemniak podczas zamrożenia nie dostaje dmg, jest nieruchomy) - Strażak mógłby być losowany spośród reszty TT. 5graczy - 1strażak 10graczy - 2 strażaków V W załączniku podrzucam link do filmiku na yt, jak gra wygląda w mc. - Do zabawy można byłoby dorobić trzy osiągnięcia 1. Czas trzymania ziemniaka - x 2. Oddane ziemniaki - Masterchef 3. Ugaszone pożary - Strażak Ostatni żyjący ma życzenie. Warto również dodać coś przeciw chowającym się w jednym miejscu - gdy gracz stoi w miejscu kilka sekund dostaje tzw "slapa", fajnie byłoby też gdyby musiał poruszyć się po tym po większym obszarze a nie zrobić krok w bok, to uskuteczniłoby walkę z tzw "kamperami"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności