Pebble 74 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Przerobilbym klasę komandos na: Nazwa:Komandos Opis: Posiada kosę 1/2 (lub 1/3) niewidzialność 70/255 na nożu. Bronie: deagle Pisze to, bo sam gram komandosem, a to wnerwiające jak nie można skampić się na przeciwnika bo odrazu padasz, skoro cie widzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Nie, komandos zostaje taki sam, od niewidek są perki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shikkibane 54 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Byl juz dokladnie taki sam komandos i słabo dzialal, pozatym byłby prawie taki sam jak cichy z. Proponuje wprowadzić rynek i możliwość kupienia 1 perku na rundę na nim. Wtedy nie dałoby się tak łatwo ulepszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Proszę sprawdzić czy śnieg dziala na serwerze poprawnie. Najpierw to ten rynek musi działać poprawnie, zanim go dodam, na pewno nie wgram tej wersji, która jest dostępna, bo dam się tam zbugować sobie monety i perki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 -_- Klasy którymi nikt nie gra to: Defuser, Rekrut i Obrońca może by tak defuserowi wprowadzić trochę niewidke na kosie? Chociażby 100/255 pewnie trochę ludzi zaczęło by nim grać Mam rozumieć, że rekrut do wywalanie, obrońca też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Dokładnie tak, dodać jedną premium :TerminatorOpis. Brak rozrzutu, +5dmgBronie :M4, DeagleNie jestem pewny, czy ktokolwiek gra klasą cichy, widziałem tylko 2 osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siusiak2 25 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 hmm gram defuserem który ma 2 skoki, dziś mając perk "gumijagody", który daje 2 skoki + 15 każdej statystyki? bądź 20 - mniejsza, chodzi mi o skoki, skoków mi nie dodało, więc moje pytanie, czy z perkiem coś nie tak, czy jest tak celowo ustawione? B| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli perk daje tą samą umiejętność co klasa, to się to buguje Dzisiaj postaram się jeszcze wgrać rynek i usunąć zbędne klasy i perki. Potem zajmę się nowymi klasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Dodano rynek, zablokowano dwie klasy Obrońca i Rekrut i dwa wcześniej zgłoszone perki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoKaiNa 28 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) ★ James0v. ★ Masz racje cichym nikt nie gra. Grało nim tam kilka osób ale sobie podarowały bo 1/2 z kosy i mała widoczność na premke to trochę lipa, gdyby miał chociaż 1 dodatkowy skok myślę, że populacja cichego dużo by wzrosła a serwer by na tym więcej zarobił Edytowane 7 Grudnia 2014 przez KoKaiNa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacK SpaRRoW 10 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zrobcie cos z tym bo karol napisał ze teraz na serwie rządzi skill a wejdzie sobie taki miodek 240 lvl i sie go zabic nie da kondycja full hp wytrzymlka i po 11 go się bije a w head 60 zwiekszyć inteligencje zeby jak sie ma perk naboje pułkownika to bic po 50-60 w niego a nie ze sie go zabic nie da.. i zmiejszyć wytrzymalke zeby tyle nie dawała odpornosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacK SpaRRoW 10 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Trzzeba zwiększyć dmg jak ja Fatalitiemu z 4hitów wyciągłem 80dmg a normalnie po 30-50 zadaje normalnemu typowi,, wytrzymałka za dużo obniża otrzymywane dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoKaiNa 28 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 JacK SpaRRoW Trzzeba zwiększyć dmg jak ja Fatalitiemu z 4hitów wyciągłem 80dmg a normalnie po 30-50 zadaje normalnemu typowi,, wytrzymałka za dużo obniża otrzymywane dmg Patrząc na jego lvl 20 obrażeń za hitem nie to nie jest tak malutko, ale 30-50 obrażeń normalnemu typowi? PRZESADA :X Takie coś wdl mnie jest niedopuszczalne, że przyjdzie sobie gość i ma wszystkich z mniejszymi lvlami na 2 hity... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Mam pomysł "morze głupi morze mondry nie wiem"A zaś, trochę nie wyszło z klanem (moim skromnym zdaniem). Myślę, że klan mógłby założyć ten kto osiągnie 120lv.Dotychczas są TYLKO 2 klany z tego, że w jednym jest 3/4 serwera. Proponuję aby stawkę z 2000 monet przejść na 1000/1500 i zmniejszyć ilość ludzi w klanie, widzi mi się max 4/5 osób, byłoby wtedy dużo klanów i świetnie by się wtedy rywalizowało, aby zobaczyć swój klan na numerze jeden w zabójstwach. Sytuacja wygląda tak, że obecne klany mają 10k zabić, kolejny powstały zaczyna od zera i zanim go rozbuduje, to będzie patrzyć na niego do końca resetu z dołu, z tym przydałoby się coś zrobić, nie mówię, że koniecznie od 120 lvl, może być mniej, może więcej nie wiem. W każdym bądź razie ilość osób w jednym klanie moim zdaniem jest za duża, klan powinien być dopasowany do typu "mix" . Są tam klany, ale nie bierze w nich udział 15 osób, tylko 5, jest wtedy przyjemnie. Jeżeli też tak myślicie, możecie przed swoją propozycją zgodzić się lub też nie z moją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rispekt 15 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Mam pomysł "morze głupi morze mondry nie wiem" A zaś, trochę nie wyszło z klanem (moim skromnym zdaniem). Myślę, że klan mógłby założyć ten kto osiągnie 120lv. Dotychczas są TYLKO 2 klany z tego, że w jednym jest 3/4 serwera. Proponuję aby stawkę z 2000 monet przejść na 1000/1500 i zmniejszyć ilość ludzi w klanie, widzi mi się max 4/5 osób, byłoby wtedy dużo klanów i świetnie by się wtedy rywalizowało, aby zobaczyć swój klan na numerze jeden w zabójstwach. Sytuacja wygląda tak, że obecne klany mają 10k zabić, kolejny powstały zaczyna od zera i zanim go rozbuduje, to będzie patrzyć na niego do końca resetu z dołu, z tym przydałoby się coś zrobić, nie mówię, że koniecznie od 120 lvl, może być mniej, może więcej nie wiem. W każdym bądź razie ilość osób w jednym klanie moim zdaniem jest za duża, klan powinien być dopasowany do typu "mix" . Są tam klany, ale nie bierze w nich udział 15 osób, tylko 5, jest wtedy przyjemnie. Jeżeli też tak myślicie, możecie przed swoją propozycją zgodzić się lub też nie z moją. Jestem za ale tak o 150lv zeby mozna bylo robić klany i 2000monet mysle ze to jest w miare ja 5-6k monet zarobie w dzien a co do liczby członków w klanie to jest troszkie za dużo ja mam w klanie 18 ludzi i mozna miec wiecej ale jest sporo monet zaby zrobic next lv klanu 6k monet na 7 lv to troszkie za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoKaiNa 28 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Coś mi tutaj nie pasuje że ja nie mam gościa na hita z AWP uderzając go prosto w głowe... 3 razy trafiłem upadłego w tym 1 hs z AWP i nie padł. Śmiech na sali żeby coś takiego było na serwerze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoKaiNa 28 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Hefajstos Dobrze tak jest? Byłbyś zadowolony gdyby na cod modzie 350 lvl nie zabił byś gościa 3 strzałami z AWP w tym 1 headshot? Czyli mam rozumieć, że jak chce kogoś zabić to mam mu 2 banie wcisnąć z AWP tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SereG 27 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Moim zdaniem zrobienie klanu mozna dac tak od 135lvl, a max ludzi w nim to tak około 10 by było git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rispekt 15 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Moim zdaniem zrobienie klanu mozna dac tak od 135lvl, a max ludzi w nim to tak około 10 by było git 10 ludzi? jak ja mam klan na 8 poziomie i mam 18ludzi i co mam ich wyjebac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacK SpaRRoW 10 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Pisałem że zabcie dużych lvl jest cięzkie jak sie nie ma 1/1 z awp lub pompy... Wytzymałoż za dużo neutralizuje zadawane obrażenia ja go bije po 11 a normalnego goscia po 30-40 a w head go po 120 a upadlego to po 60 i graj tu jak ma 400 hp to sie go zabic nie da z broni szturmowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Co do klanów, ustawiono tam za 1 poziom 2 graczy. Mnie nie interesuje to, że macie tyle osób, sami chcieliście tej zmiany Ustawiono klan od 150 lvl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Poprawiono kondycję i wytrzymałość Proszę sprawdzić czy aby na pewno wszystko działa poprawnie, i tu i tu zostało to osłabione lekko, więc dużych różnich nie zauważycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekatroniks 9 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Okej, Teraz tak, żeby ulepszyć tę grę i ją jakoś urozmaicić, wpadłem na pomysł dodania, przelewania sobie monet. Chodzi oto, że założenie klanu będzie drogie i chciałbym aby grupa osób grająca w tym klanie, się na niego złożyła. Co o tym sądzicie? Dodatkowo dalej nie mam żadnej informacji o rynku, więc widocznie nie jest on potrzebny. Z jednej strony ten pomysł jest dobry chociaż ktoś będzie mógł wbić na kogoś innego konto tylko po to żeby przesłać sobie monety gdy dany gracz nie ma założonego hasła na konto. Lecz i tak było by lepiej jakby mogło by się składać na klan :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie będzie tego, już dawno to przegłosowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivan 20 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Proponuje żeby usunąć nie potrzebne klasy a w ich miejsce wstawić nowe , może akurat znajdą zainteresowanie Do usunięcia : -Skoczek -Rusher -Złodziej -Defuser Do dodania -Prosta znana klasa Replikant (stawia 1-2 repliki , bronie : USP, mp5) -Policjant (ma tarcze , bronie : USP + 5 dmg do niego i HE 1/5 lub 1/7) I tyle nie ma co więcej dodawać. Ewentualnie można dodać perk : -Nieśmiertelność ( nie można cię zabić do około 3-5 sec , dość rzadki do wylosowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi