Skocz do zawartości

Reset 01.10.2015 - Propozycje, bugi, itd


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka moich propozycji to: 

A: Klasy: 

 

1) Talib:
   Opis klasy: Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok.
   Bronie: Deagle, usp/glock, wszystkie granaty
   Statystyki klasy:
   Zdrowie: 20
   Wytrzymałość: 20
   Inteligencja: 0
   Kondycja: 30 

 

2) Zwinny Żołnierz
  
  Opis klasy: Posiada mniejszą grawitacje, podwójny skok w powietrzu i słabiej go widać.

    Bronie: Deagle, usp/glock. wszystkie granaty 

    Statystyki klasy:

    Zdrowie: 37
    Wytrzymałość: 0
    Inteligencja: 5
    Kondycja: 60

 

3) Amadeusz:
    Opis klasy: Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z MP5
    Bronie: MP5, usp/glock
    Statystyki klasy: 
    Zdrowie: 15
    Wytrzymałość: 3
    Inteligencja: 0
    Kondycja: 7 

 

B: Perki: 

 

1) Perk: Wykrywacz metali 

    Opis: Widzisz miny

 

2) Perk: Kamizelka NASA
    Opis: 
Dostajesz 30 wytrzymałości

 

3) Perk: Buty Szturmowego 
    Opis: 
Nie słychać twoich kroków

 

4) Perk: Adidaski 
    Opis: Dostajesz 50 kondycji oraz nie słychać Twoich kroków

Edytowane przez Emin3m
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej,

To może w końcu jakieś nowe pomysły na perki lub propozycje odnośnie czegoś nowego na serwerze, bo na razie to każdy mówi, ale nie widzę propozycji xD

@ Chciał by poddawać propozycję, więc podałem, moim zdaniem te perki, a już zwłaszcza klasy mogłyby być dodane na serwer.

 

PS: zamiast hejtować możesz również podać kilka swoich.

Edytowane przez Emin3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mapek, to prawda na większości serwerów CS'a jest taka iż ludzi mogą mieć miliard mapek do grania ale zawsze będą grane te same jak DD2, Westwood, Eldorado, Nuke itd. Ludzie zawsze wybierają te same mapy więc dodawanie nowych moim zdaniem nic nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka moich propozycji to: 

A: Klasy: 

 

1) Talib:

   Opis klasy: Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok.

   Bronie: Deagle, usp/glock, wszystkie granaty

   Statystyki klasy:

   Zdrowie: 20

   Wytrzymałość: 20

   Inteligencja: 0

   Kondycja: 30 

 

2) Zwinny Żołnierz

    Opis klasy: Posiada mniejszą grawitacje, podwójny skok w powietrzu i słabiej go widać.

    Bronie: Deagle, usp/glock. wszystkie granaty 

    Statystyki klasy:

    Zdrowie: 37

    Wytrzymałość: 0

    Inteligencja: 5

    Kondycja: 60

 

3) Amadeusz:

    Opis klasy: Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z MP5

    Bronie: MP5, usp/glock

    Statystyki klasy: 

    Zdrowie: 15

    Wytrzymałość: 3

    Inteligencja: 0

    Kondycja: 7 

 

B: Perki: 

 

1) Perk: Wykrywacz metali 

    Opis: Widzisz miny

 

2) Perk: Kamizelka NASA

    Opis: Dostajesz 30 wytrzymałości

 

3) Perk: Buty Szturmowego 

    Opis: Nie słychać twoich kroków

 

4) Perk: Adidaski 

    Opis: Dostajesz 50 kondycji oraz nie słychać Twoich kroków

Takie klasy były z tego co wiem i nikt nimi nie grał , jedynie ten amadeusz to jest ciekawa klasa którą się fajnie bardzo grało ta klasa mogła by wypalić. Perki tak samo są do dupy nikt ich nie będzie używał  kto będzie chodził z perkiem wykrywacz metali skoro nikt nie stawia prawie min. Kamizelka tez zbędna jest, jest juz podobny perk na serwie  i 3-4 perk to samo . Nikt nie będzie grał z takimi perkami. -_- zrób jakieś głosowanie jakie nowe perki dodać i tyle bo ludzie podają śmieszne propozycje  pomyślcie nad czymś nowym gdzie jeszcze takiego perku nie było na zadnym innym serwie. 

 

Fajny by był perk z typu Auto namierzanie czy coś takiego ze dostaje się 2 pociski samo na prowadzające które zabijają od razu a perk niszczy się po zużyciu .Coś takiego wymyślajcie coś co jednych będzie wkuria.... a innych będzie kładło ze śmiechu, a nie wy bierzecie perki z innych serwerów . 

 

 

Szczałka

Edytowane przez Rispekt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie będę robił głosowania, bo po to jest ten dział by tutaj wpisywać propozycje i je komentować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapy nie są powodem do braków ludzi na serwerze, prawdzie mówiąc nowe mapy są odpychające, ludzie biegają bez sensu nie wiedząc skąd wybiegnie wróg ani gdzie podłożyć pakę. Mapy obecne na serwerze są odpowiednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proponuje przenieść tą konwersacje na PW, nie każdy ma czas/ochotę czytać tych bezsensownych postów. 
Moje zdanie takie: Potrzebny jest ogarnięty, kreatywny opiekun na ten serwer, trochę poświęcenia, aby dana sytuacja zmieniła się na lepsze. Innego wyjścia nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebny jest :

 

1.RESET

2. Mała modyfikacja serewera

3. OPiekun 

 

To jest klucz do sukcesu 8) .OSobiscie  dodam ,ze mam pomysł ,ktory postawil by ten serwer  na nogi i uczynił go jednym z lepszych.

Edytowane przez Fat4lity
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwiazdy, nikt was nie będzie prosił.

Jeżeli macie jakieś propozycje to piszcie jeżeli nie to trudno. Można byłoby zacząć od resetu.

Uczepiliście się opiekuna, bo nie jest napisane na stronie głównej? Waszym opiekunem na chwile obecną jest -_-.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Uczepiliście się opiekuna, bo nie jest napisane na stronie głównej? Waszym opiekunem na chwile obecną jest -_-.

 

 

A siedzi on na serwerze, gra, obserwuje? żeby wiedział co się dzieje. Co jest złe/dobre? Bo tu potrzeba takiej osoby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Poprawki:

 

1.Perki:

 

a)Apteczka ( nie działa)'

b)Maksymalne skupienie (nie działa)

c)Naboje pułkownika ( dają 10 dmg  tylko ,  dmg + int nie działa w nich)

 

2.Klasy:

 

a) Saper ( chodzi o miny w wiekszości przypadków działaja , ale czasami ktoś w nie wejdzie  i nic nie zabierają tylko wybuchają. Zastanawiałem się czy to nie chodzi o kondycje bo czasem jak ktoś szybki przebiegł to nic ,ale to małe przypuszczenie)  pewnie z perkem notatki sapera to samo będzie.

 

b)Wsparcie ogniowe ( to samo co wyżej tylko tu chodzi o rakiety )  , perk wyposażenie wsparcia tak samo.

 

W takim sensie , że:

Apteczka nie pojawia sie pod nogami  jak u medyka np.  wgl jej nie ma jakbym nie miał tego perku. pod każdym klawisze sprawdzałem

Maksymalne skupienie( nie dodaje tego expa co pisze )

Naboje pułkownika ( dają 10 dmg  ale już + int nic !  np.  tytanowe Naboje 5(+int) dmg  , dałem sobie 270 inta i  na tytankach bije ostro , to samo zrobiłem na Nabojach Pułkownika i żadnego efektu  bije prawie tak samo jak bez nich a nadal mam  te 270 inta , tyle co te początkowe 10 dmg dają

Edytowane przez Fat4lity
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Perki:

 

1)Geniusz  -> + 75 int

2) Magiczne buty -> podwójny skok ,30 kondycji ,moduł odrzutowy

3)Naboje kalibry 20mm -> strzały nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika

4)Nano kamizelka -> Jesteś odporny na umiejętności klas i perków które zadają obrażenia

5)Podglądacz -> możesz zobaczyć co jest za drzwiami

6)ksiega expa -> za każdego fraga dostajesz 2x doświadczenia  ( podmianka za perk "maksymalne skupienie")

7)Wszechwidzący-> widzisz miny

8)Tajemnica Zabójcy -> 1/2 z awp  + cichobiegi

9)Mistrz scout -> 1/1-3 z scout

10)Sztuka Dezorientacji -> 1/2-4 na ukrycie celeownika wroga po strzale

11)Błyskawiczny transfer -> zapisuje miejsce do którego możemy wracać ( oczywiście co runde nowy zapis trzeba zrobić :D)

12)Akumulator 24v -> Masz o 25-50 procent większą szybkostrzelność

13)Snajperka Zołnierza -> Dostajesz Autokampe oraz 20 obrażeń z niej

14) Moc Generała ->dostajesz 50 kondycji i 50 wytrzymałości

15)Elektromagnes Militarny-> co runde możesz położyć elektromagnes ( przypomnę , ze perk przyciąga bronie z ziemi i  rak  graczy w jego obrębie )

16)Autodestrukcja -> wybuchasz zadając 150 ( +int )

17)Naboje wampira -> 25 procent zadanych obrażeń wraca do ciebie jako hp.

18)ciemne okulary -> odporny na fleshe

19)Przyjaciel -> 1/2-4 szansy na zreanimowanie członka drużyny po zabiciu wroga

20)Defibrylator -> wskrzeszenie zwłok  , exp za ciała wrogów

21) Zręczność skoczka -> Masz grawitacje zmniejszona do 100 - 500

22) Amulet spowolnienia - > 1/2-5 na spowolnienie przeciwnika

23)Elficka kamizelka -> jesteś odporny na strzały w klatkę piersiową

24)zestaw elektryka -> dostajesz 2 auto-namierzające błyskawice

25)Naćpane Naboje -> 1/4-6 na naćpanie przeciwnika po trafieniu

26)Padaczka -> 1/4-6 na trzęsienie ekranu przeciwnika

27)Naboje zdrady -> 1/2-5 ,ze po trafieniu w przeciwnika będzie zostawiać on po sobie ślady

28)Rozbłysk -> Użyj ,aby oślepić wrogów w promienu 250(+int) można użyc co 15 sek.

29)Tarcza SWAT -> Jesteś odporny na miny,rakiety,he

30)Naboje GPS -> po trafienu cały team śledzi przeciwnika na radarze

31)Uniesienie-> 1/4 na wyrzucenie przeciwnika w powietrze i oślepienie za pomocą pistoletu

32)Czekan -> Użyj ,a by wspinać sie po ścianach

33)Trujący granat -> posiadasz granat ,który otruwa graczy (DMG +int)

34)Mithril Armor -> 15-28 redukcji obrażeń

35)Medal laserzysty - > Dostajesz celownik laserowy

36)Uzi ->  Dostajesz uzi i 2x większy dmg z niej

37)Pułapka -> dostajesz 3 miny , które zakopują wrogów  (to jest świetny perk :) 

38)God Mode -> przez 3 sekund jesteś nieśmiertelny 

39)Moc Assassyna -> na nożu jesteś prawie niewidoczny

40)Zestaw semtex -> 3 granaty , które kleją się do wszystkiego

41)Zasłona Dymna ->dostajesz 5 smoke

42)Lustrzana zbroja -> przez 3 sekundy zadane ci obrażenia zamiast ciebie ranią przeciwnika

43)Naboje Rebelianta ->Zadajesz dodatkowe 25 obrażeń wszystkim klasą premium

44)Remik Style -> Po użyciu teleportujesz się na respa wroga , niszczy się po użyciu

45)Wysokie Ciśnienie -> im mniej Hp masz tym więcej obrażeń zadajesz

46)Wprawne oko -> 1/12 z każdej broni

47) Zastrzyk bojowy ->Każde użycie powoduje dodanie 40hp.Możesz wykorzystać 3 razy na rundę

48)Życiodajny granat -> za każde 30 dmg zdane przez granat he otrzymujesz 10 hp (aż do maksymalnej wartości)

49) Życiodajny nóż -> 50 obrażeń zadanych nożem zamienia się w hp, dostajesz 2 dodatkowe monety za killa nożem

50)Napalm Mino -> dostajesz 3 granaty podpalające

51)Mina laserowa -> dostajesz 1-3 min laserowych

52)ClayMore -> dostajesz minę przeciwpiechotną, którą możesz zdetonować ręcznie lub automatycznie

53)Variability ->dostajesz możliwość podnoszenia innych broni

54)Knifes attack distance -> Większy zasięg z noża (+int)

55)Narzędzia Pirotechnika -> Możesz natychmiast rozbroić bądź podłożyć pake 

56)Dziurawy kondon -> 40hp , 40 kondycji , 10 dmg

57)Platynowa kosa ->1/1-3 na zabicie z kosy, twoja widoczność spada do 60

58)Marzenie komandosa ->1/6-10 na zabicie z M4A1 (Świetny perk )  badź 1/7-11 z M4a1 ( mniejsze lvl-e też muszą mieć szanse )

59)adidaski ->40 kondycji , cichobiegi

Edytowane przez -_-
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MODYFIKACJA aktualnych klas i perków:

 

Klasy:

 

1)Medyk ( dodać apteczki + int)

2)Teleporter ( dodać teleportacje + int , czyli odległość na jaką może się teleportować  )

3)TrucicielUSUNĄĆ )

 

Premium:

a) Cichy Zabójca ( zmienić 1/2  na 1/1 z noża ) W zasadzie nikt tą klasą nie gra ,trzeba to zmienić.Myślę ze 1/1 to będzie dobre rozwiązanie bo tak człowiek szukać będzie tylko perku 1/1 z kosy bez tego ,a tak może pobawić sił z innymi perkami.Dodałem wyżej parę perków wiec 1/1 nie będzie problem. W ostateczności zabrać mu cichobiegi i zostawić (1/1 kosa i niewidka na niej) ,ale myślę że to nie  będzie konieczne.Staty  bez zmian.

 

b)Kapitan ( 200 procent obrażeń z AWP + (HP) ("1 hp = 1 dmg"),  1/3 z he.Jak widzicie tutaj zastosowałem innowacyjne rozwiązanie 8) .Całkiem nowe wcielenie kapitana nie tylko umiejętności , ale także ciekawy zestaw broni.Osobiście grałem taką klasa  i było calkiem przyjemnie , wiec jak widzicie jest to sprawdzone.

 

bronie: AWP, ump45, hegrenade,dual elites,  

 

Staty myślę bez zmian.

 

Perki:

 

1)Naboje oślepiające -> 1/4-8  szansy na oślepienie wroga

2)Porażające naboje ->1/4-8 sznas na wyrzucenie broni przeciwnika

 

*Pancerz neomexowy -> 1/2-6 szsnas na odbicie pocisku ( do przemyślenia  :co_jest: ) ale na tym serwerze nawet jak odbije awp 1/1 to przeciwnik dostając nie pada od razu tylko zabiera mu określoną liczbe hp , zatem to rozwiązanie powinno się przyjąć.

 

 

 

CO do Cichego zabójcy , to możesz zostawić widoczność jaka ma i kose 1/1  a zabierz cichobiegi to sie wyrówna . Jeśli zwiekszysz widoczność to może sie klasa osłabić . Bez cichobiegów ciężko będzie , zawsze bedzie słychać a ma tylko kose , jak zmienie broń  to widać mnie i nic już nie ma. GRALEm  z ta klasa  i nie mialem problemu zabic jej z broni przy aktualnej widocznosci  ,tylko te ciche cos jej dawaly ( elemnt zaskoczenia) TRACI.

 

 

CO do Kapitana ( chodzi o to ze zabiera z bomby 200 dmg  + jak zawsze było (int)  ja dałem (hp) np.   mam 50 w hp  to biorę 250 dmg. itd , ( myslalem zeby zamiast 200 dmg dac 150)   "2 pieczenie na 1 ogniu".HP daje i życie i obrażenia z AWP . Zamiast w inta pakowac jak na klasie Sniper

 

 

Pancerz neomexowy -> 1/2-6 DZIAŁA

Edytowane przez Fat4lity
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Klasy:

 

1) Kamikadze

Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie:mp5, deagle

Dodatkowy opis:  Ręczna destrukcja zadająca 100(+ int ) obrażeń      ( np. na "e"  wybuchasz kiedy chcesz )

 

2)Wampir

Inteligencja: 5

Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie:ak:ak47, Smoke
Dodatkowy opis: odnawia Hp z każdym trafionym strzałem (+int)

 

3)Shadow

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie:m4a1, flashbang
Dodatkowy opis: Niewidzialność (+inteligencja) słaba grawitacja

 

4)Wybijaka

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Bronie:mp5, HE, 
Dodatkowy opis: 1/6 na wybicie worga w powietrze oraz gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wiekszy dmg.  ( w ostateczności 1/7 )

 

5)Namiestnik

Inteligencja: 20

Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie:Galil,228 compact
Dodatkowy opis: Zadajesz 30% wiekszy dmg z Galil, dwa skoki

 

6)Krytyk

Inteligencja: 0

Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: p90, five seven
Dodatkowy opis: Szansa na trafienie krytyczne 1/8  , w plecy zadaje 2x wiekszy dmg.

 

7)SWAT

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie:deagle, usp,
Dodatkowy opis: Dostajesz tarcze , 5 dmg więcej

 

8)Czołgista

Inteligencja: 0

Zdrowie: -10
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 5
Bronie:m4a1, 
Dodatkowy opis: Możesz się czołgać klawisz "e" niwelując rozrzut broni 

 

9)Marnies

Inteligencja: 5

Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 0
Bronie:sg552, deagle
Dodatkowy opis: Co 5 sekund regeneruje ci się 10 hp

 

10)Terrorysta

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie:uzi, dual, 
Dodatkowy opis: 1/4 na odrodzenie sie po śmierci , 5 dmg więcej

 

11)Obronca

Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m249, HE, Smoke,flashbang
Dodatkowy opis: widzi miny,ubranie wroga,1/5 na odbicie pocisku

 

12)Farciarz

Inteligencja: 15

Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:ak47, deagle 
Dodatkowy opis: 30 expa więcej za fraga,zmniejszenie rozrzutu (+int)

 

13)Headshoter

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: famas, M3, 
Dodatkowy opis: 1/10 na trafienie w głowe

 

14)Partyzant

Inteligencja: 5

Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: -5
Bronie:p90,
Dodatkowy opis: Mniejsza widzialność , mniejsza grawitacja   ( ta widzalność to tak kolo 90 , żeby był widzialny ,taki przezroczysty)

 

15)Talib

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:, deagle, HE, 
Dodatkowy opis: 1/6 na zabicie z deagle , auto BH

 

 

16)Dr.house(Premka) 

 

Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie:aug, deagle,he
Dodatkowy opis:  Wskrzesza członków drużyny, a za zwłoki wrogów otrzymuje expa ,na nożu laduje sobie hp ( co 2 sekundy 10 hp ), gdy kuca z aug jest mniej widoczny,2 miny zakopujace wrogów

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Mapy:

 

1)de_contra

2)de_aztec_2012

3)de_survivor

4)de_cevo_arsenal

5)de_team74_mill cs

6)de_airstrip

7)de_salt2

8)cs_deagle5

9)de_sacrelige

10)cs_assault_hd

11)SG_ASSAULT

12)DE_CUP

13)de-russka

14)de_rorge

15)de_crete2

16)de_core

17)de_czl_karnak

18)de_czl_freight

19)de_cesky_krumlov

20)bb_assault

21)as_oilrig

22)de_pandavillage2

23)de_perfect_inferno

24)de_clan1_mill

25)de_skidrow_2010

26)dustyaztec

27)cs_italy2

28)De_Cbble

 

 

VOTE na mape

Otóż jest problem bo wyskakuje nagle i ludzie wciskają byle co , najczęściej 1 .Prosił bym o dodanie szczegółwszej informacji o vote i odliczaniu do niego.Przez to ludzie wybierają beznadziejne mapy i gracze opuszsczają serwer.

Edytowane przez -_-
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie ,że jeśli jakaś klasa będzie zbyt silna , bądz słaba to można ją edytować w dzień resetu (balans) w czasie gry, Wiec smiało można dodawać, jak np "Cichy Zabojca bądz Kapitan :)

Edytowane przez Fat4lity
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, ja w sprawie truciciela, jak tak czytam ostatnie komentarze to nie widzę powodu dla jakiego klasa została usunięta (przeoczyłem coś?) widzę tylko "usunąć -ok" a mi chodzi o uzasadnienie. Wkurzający? Też mam takie wrażenie ale czy to jedyny powód usunięcia ? Przygodę z serwerem zacząłem niedawno i to była klasa którą chciałem szybko wyexpić i przenieść później lvl, żeby mieć jakieś szanse z większymi lvl. Dzisiaj wchodzę na serwer i moje 102 lvl ciężkiej pracy zniknęło. Gniew i rozpacz. Chcę tylko znać konkretną argumentacje takiej decyzji i czy są szanse na jakieś odzyskanie/przeniesienie lvl na inną klasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem , miałam na trucicielu 76 lvl a teraz nie mam nic :D A gra od 1 lvl przeciwko 200+ nie ma najmniejszego sensu, więc wydaje mi się, że można było wstrzymać się z usunięciem tej klasy ( chociaż nie rozumiem dlaczego została usunięta) aż do resetu lvl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności