mariusz2pa 321 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Został usunięty bug Cichego przez Karola. Jeżeli dalej będzie coś nie tak poproszę o informowanie o tym 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Na Rambo wystepuje bug a mianowicie taki że zadaje on 2.5x wieksze obrazenia, powinnien zadawać 1.5x wieksze. Zwykły hit idzie po 20 a tu krytyk po 50. Nie trzeba być matematykiem, żeby obliczyć, że hity są 2.5x wieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaaB00M 9 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Ej a tak w ogóle jest jakaś możliwość abyście dodali jakoś klasę zwykłą z niewidzialnością? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Ej a tak w ogóle jest jakaś możliwość abyście dodali jakoś klasę zwykłą z niewidzialnością? ;D Raczej wątpię ponieważ to by było już zbyt łatwe . Klasa Cichy nie została naprawiona mimo wszystko widzę że dalej dzieje się to samo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Ej a tak w ogóle jest jakaś możliwość abyście dodali jakoś klasę zwykłą z niewidzialnością? ;D Nie nabijaj sobie postów.. Może go jakiś admin wyciszyć? Gracz chce sobie nabić posty bo chce mieć admina, dowód jest w logach, pisał, że musi nabić posty, i idzie na forum szukać tematów, w których może nabić posty. Jeśli chcesz taka klasę to ja przedstaw/zrób jej statystyki, opis, bronie. Skoro cichy się "popsuł" może zmienimy ta klasę na jakąś inną, mogę zaprezentować parę klas xd. Tak żeby nie było, że nabijam posty to edytuje post gdy będę chciał parę klas przedstawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Proszę o zmniejszenie dmg rakiet ponieważ jest zbyt mocne . Proszę o blokadę perku Pompa dla klasy szaleniec . Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez Zeus446 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Prosze o osłabienie klasy Rambo, jak wejdzie jej kryt(co się często zdarza, bije po 90/100 dmg. Jesli dojdzie do tego oślepienie, które wchodzi bardzo często, nie mamy szans praktycznie na przeżycie. Friku mi dziś tłumaczył ze klasa wczesniej byla lepsza, ale ona teraz ma być ciut słabsza niż wczesniej czy jakos zbilansowana? Nie dziwne ze nikt praktycznie nie kmgra zeusem/ kapitanem(aktualnie chyba tylko ja nim gram), skoro mozna wybrac klasę o wiele lepszą i w tej samej cenie :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBlazE 149 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Proszę o zmniejszenie dmg rakiet ponieważ jest zbyt mocne . Popieram, przydałoby się zmniejszyć dmg troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Prosze o osłabienie klasy Rambo, jak wejdzie jej kryt(co się często zdarza, bije po 90/100 dmg. Jesli dojdzie do tego oślepienie, które wchodzi bardzo często, nie mamy szans praktycznie na przeżycie. Friku mi dziś tłumaczył ze klasa wczesniej byla lepsza, ale ona teraz ma być ciut słabsza niż wczesniej czy jakos zbilansowana? Nie dziwne ze nikt praktycznie nie kmgra zeusem/ kapitanem(aktualnie chyba tylko ja nim gram), skoro mozna wybrac klasę o wiele lepszą i w tej samej cenie :x Ja słyszałem, że miałbyc egzekutor zamiast Zeusa ale nic nie widzę, miałbyć tez ulepszony kapitan i został tylko tak ulepszony ze z 25hp ma 10hp i zamiast -25 kondycji ma -10 według mnie zmiana beznadziejna bo kapitan nadal jest wolny i nie dorównuje reszcie klas, Ci co umieją grać z AWP to coś im idzie ale jak Rambo cie oślepi to ni tu z AWP i ni z m4. Ja proponowalem kapitana z mp5 nie wiem czy Ci się podoba ale mi bardzo kiedyś tak było i się super grało. Mogę znów napisać jakbyś chciał zobaczyć staty/opis itd. Tego kapitana. PS. kapitanem gra jeszcze Zeus UK ale tak poza tym czasami krowa ale on gra tym zbyt mocnym Rambo. Jak kapitan zostanie ulepszony chętnie kupie go znowu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja słyszałem, że miałbyc egzekutor zamiast Zeusa ale nic nie widzę, miałbyć tez ulepszony kapitan i został tylko tak ulepszony ze z 25hp ma 10hp i zamiast -25 kondycji ma -10 według mnie zmiana beznadziejna bo kapitan nadal jest wolny i nie dorównuje reszcie klas, Ci co umieją grać z AWP to coś im idzie ale jak Rambo cie oślepi to ni tu z AWP i ni z m4. Ja proponowalem kapitana z mp5 nie wiem czy Ci się podoba ale mi bardzo kiedyś tak było i się super grało. Mogę znów napisać jakbyś chciał zobaczyć staty/opis itd. Tego kapitana. PS. kapitanem gra jeszcze Zeus UK ale tak poza tym czasami krowa ale on gra tym zbyt mocnym Rambo. Jak kapitan zostanie ulepszony chętnie kupie go znowu. Od wczoraj zezus gra Rambo, a krowa kapitanem gra tylko na mapach typu long. Jesli chodzi o kapitana, to sam nie wiem jak mozna go ulepszyć, ale Rambo przydałoby sie jeszcze osłabić.. Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez MichciO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FunnyPuma ^^ 155 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Można by było dodać, aby admin widział cały czat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Można by było dodać, aby admin widział cały czat. Admin widzi cały czat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Od wczoraj zezus gra Rambo, a krowa kapitanem gra tylko na mapach typu long. Jesli chodzi o kapitana, to sam nie wiem jak mozna go ulepszyć, ale Rambo przydałoby sie jeszcze osłabić.. Jeśli chodzi o Kapitana można zrobić tak: Kapitan (P) Int:0 Hp:30 Wyt:0 Kondycja:30 Bronie: AWP, mp5, deagle, HE Opis: 1/1 z AWP , +5dmg z mp5 oraz 1/4 HE. Nie mam pomyslu co moznaby dac zamiast np HE bo czasami nie zdarzymy rzucić a czasem nie trafia albo jest jakas odporność. Może podajcie jakie propozycje na ten temat A jesli chodzi o Rambo to caly czas mowie o tym bugu, że nie ma 1.5x wiekszych obrazen tylko 2.5x wieksze przez to jest taki mocny, jak to naprawicie bedzie mozna chyba coś pograć Nie odpornosc na oslepnie to nie ale mp5 to jest spoko kiedys się fajnie gralo jeszcze za czasow autk0 albo Promila czyli Jamesa Możemy sprobowac przeciez mozna ta zmiane cofnac Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Jeśli chodzi o Kapitana można zrobić tak: Kapitan (P) Int:0 Hp:30 Wyt:0 Kondycja:30 Bronie: AWP, mp5, deagle, HE Opis: 1/1 z AWP , +5dmg z mp5 oraz 1/4 HE. Nie mam pomyslu co moznaby dac zamiast np HE bo czasami nie zdarzymy rzucić a czasem nie trafia albo jest jakas odporność. Może podajcie jakie propozycje na ten temat A jesli chodzi o Rambo to caly czas mowie o tym bugu, że nie ma 1.5x wiekszych obrazen tylko 2.5x wieksze przez to jest taki mocny, jak to naprawicie bedzie mozna chyba coś pograć To nie bug rambo ma obenie 2x obrażenia jeżeli chcecie aby było tak jak wcześniej to piszcie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 He mozna zostawić 1/3, bo ono jak wejdzie to może zabić pól teamu ale jak nie wejdzie to nie zabije nikogo, taka troche loteria xd mpt5? No nw... Czy mp5 +5 dmg to nw.. Ja bym wolal osobiście odporność na oślepienie xD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Proszę o zmniejszenie dmg rakiet ponieważ jest zbyt mocne . Proszę o blokadę perku Pompa dla klasy szaleniec . Przecież wsparcie ogniowe zawsze tyle biło, tylko teraz napisałem wam chyba w 1albo 2 stronie, ile dokładnie bije. Ważne są dla mnie wasze opinie dlatego coś wykombinuje, i zaraz zamieszcze w miare poprawione propozycje klas , kapitan , rambo , i człowiek rozbłysk, 1 bron sie zmieni. ////// Kapitan - staty max 50 HP 15 Inta 0 Wytrzymalosc 0 Kondycja 35 1/1 awp, m4 3dmg , 1/4 HE RAMBO hp 15 inta 0 wytrzymalosc 15 konda 20 sg552 5dmg , 2x wiecej monet, 1/5 na ponowny respawn. (rozrzut tu nic nie zdziala, ale dalem monety, zamiast x2 dmg , dodatkowe dmg, i respawn) Dodatkowo dostanie 2x fb CZLOWIEK rozblysk staty zostaja //albo awp odpada, albo ak. sg552 i awp, zwiekszona szybkostrzelnosc , 1/9 na oslepienie, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru) zamiast sg5552 moze byc mp5 albo co innego, ale ak , m4 , p90 odpadaja. Co do odpornosci na hs przez jakis czas, to sobie wybierzcie, nie jestem pewny czy nie wywalic awp, to zostanie 1/7 oslepienie. Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez Siwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Kapitan HP 15 Inta 0 Wytrzymalosc 0 Kondycja 35 1/1 awp, m4+3 dmg , 1/3 HE RAMBO hp 15 inta 0 wytrzymalosc 15 konda 20 sg552 7dmg , 2x wiecej monet, 1/5 na ponowny respawn. (rozrzut tu nic nie zdziala, ale dalem monety, zamiast x2 dmg , dodatkowe dmg, i respawn) Dodatkowo dostanie 2x fb CZLOWIEK rozblysk staty zostaja wywalic awp, to zostanie 1/6 oslepienie z sg, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru) i myślę że będzie najs Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez MichciO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Przecież wsparcie ogniowe zawsze tyle biło, tylko teraz napisałem wam chyba w 1albo 2 stronie, ile dokładnie bije. Ważne są dla mnie wasze opinie dlatego coś wykombinuje, i zaraz zamieszcze w miare poprawione propozycje klas , kapitan , rambo , i człowiek rozbłysk, 1 bron sie zmieni. ////// Kapitan - staty max 50 HP 15 Inta 0 Wytrzymalosc 0 Kondycja 35 1/1 awp, m4 3dmg , 1/4 HE RAMBO hp 15 inta 0 wytrzymalosc 15 konda 20 sg552 5dmg , 2x wiecej monet, 1/5 na ponowny respawn. (rozrzut tu nic nie zdziala, ale dalem monety, zamiast x2 dmg , dodatkowe dmg, i respawn) Dodatkowo dostanie 2x fb CZLOWIEK rozblysk staty zostaja //albo awp odpada, albo ak. sg552 i awp, zwiekszona szybkostrzelnosc , 1/9 na oslepienie, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru) zamiast sg5552 moze byc mp5 albo co innego, ale ak , m4 , p90 odpadaja. Co do odpornosci na hs przez jakis czas, to sobie wybierzcie, nie jestem pewny czy nie wywalic awp, to zostanie 1/7 oslepienie. Rambo będzie teraz beż zadnych bonusów zrespienie będzie działalo raz lub dwa na mape to jest przesada kazdy kto gra rambo ma vipa więc nie widzę sensu dodawać 2x fb . Co do kapitana można mu dodać dmg z m4 +5 taka moja propozycja . Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez Zeus446 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 rambo musiałby dostać jakąs słabą bron np tmp, zeby miec szanse na zadanie x2 obrazen, dlatego dałem mu cos innego zamiast tego, mozna dac mu umiejetnosc wywalenia broni, albo inne ale to musicie pisac swoje propozycje bo ja nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Rambo: Int: 0 Hp: 10Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: mp5, deagle Opis: posiada 1/5 szansy na zadanie 2 razy większych obrażeń, ogranicznik rozrzutu, 2x he, 1/1 z noza? Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez MichciO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Mozna zrobic tak Rambo Int: 0 Hp: 20Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: sg552, mp5 ( moze zostać) Opis: Ma +8dmg, 30hp za killa oraz 1 rakieta. / zamiast rakiety moze byc 2x monety Moze cos takiego? Apropo kapitana moze byc juz to +5dmg @edit. Jak to za duzo ? 30 hp jest OK z perku sie dostaje 40 i magazynek a 20 hp to malo oczywiscie zalezy od tego ile kto zabija na rundę ^^ Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Rambo: Int: 0 Hp: 10 Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: mp5, deagle Opis: posiada 1/5 szansy na zadanie 2 razy większych obrażeń, ogranicznik rozrzutu, 2x he, 1/1 z noza? Nie lubie pomysłów z 1/1 a tym bardziej z kosą, odpada Mozna zrobic tak Rambo Int: 0 Hp: 20 Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: sg552, mp5 ( moze zostać) Opis: Ma +8dmg, 30hp za killa oraz 1 rakieta. / zamiast rakiety moze byc 2x monety Moze cos takiego? Apropo kapitana moze byc juz to +5dmg ciekawe, ale 30hp za killa to juz duzo, możemy dać te 15/20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Rambo: Int: 0 Hp: 10 Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: mp5, deagle Opis: posiada 1/5 szansy na zadanie 2 razy większych obrażeń, ogranicznik rozrzutu, 2x he, 1/1 z noza? Zbyt osłabiona klasa Mozna zrobic tak Rambo Int: 0 Hp: 20 Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: sg552, mp5 ( moze zostać) Opis: Ma +8dmg, 30hp za killa oraz 1 rakieta. / zamiast rakiety moze byc 2x monety Moze cos takiego? Apropo kapitana moze byc juz to +5dmg @edit. Jak to za duzo ? 30 hp jest OK z perku sie dostaje 40 i magazynek a 20 hp to malo oczywiscie zalezy od tego ile kto zabija na rundę ^^ Rakiety nie beda dobrym pomysłem i hp za kila sam widze po grze ze cały czas było by full hp Chciałbym zgłosić bug na klasie Rambo po wywaleniu lub ktoś wywali nam bronie możemy podnieść tylko sg wiem ze można podnieśc dwie bronie ponieważ na klasie kapitan był ten sam problem i został naprawiony Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez Zeus446 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Rambo: Int: 0 Hp: 10 Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: Deagle, famas Opis: Posiada przebranie wroga, 20 hp za kilka, gdy zabije w głowę dostaje 2xx więcej monet, oraz 1/5 szansy na krytyczne uderzenie, które zabiera 2x więcej hp (30 hp, kryt 60 a nie 90-100). Juz zaczyna mi brakować pomysłów xD Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez MichciO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shizoo 61 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Rambo: Int: 0 Hp: 10 Wytrz: 5 Kond: 15 Bronie: Deagle, famas Opis: Posiada przebranie wroga, 20 hp za kilka, gdy zabije w głowę dostaje 2xx więcej monet, oraz 1/5 szansy na krytyczne uderzenie, które zabiera 2x więcej hp (30 hp, kryt 60 a nie 90-100). Juz zaczyna mi brakować pomysłów xD Dla mnie pomysł trafiony tylko bym odjął to 20hp za killa , poza tym jestem całkowicie ZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi