Zeus446 139 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Ponawiam pytanie czy klasa Człowiek Rozbłysk może zostać zmieniona ponieważ jest ona przesadzona posiada ona ak awp 1.5 na oslepienie i odpornosci na he/fb Jeśli już chcecie aby zostało awp i ak prosze o usunięcie odpornosc na he/fb bo to troche za duzo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Jeżeli chodzi o cichego postaram się to sprawdzić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Klasa Cichy na prawdę nie działa po trafieniu gdy jest na nożu pokazuje się normalnie dla innego gracza . Widocznie coś się zbugowało . Nie pierwszy bug na cichym . Chciałbym zgłosić bug perku Kamuflarz . majac 50/255 byłem normalnie widoczny przez przeciwników . Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Zeus446 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-BooM- 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 nie wiem czy to granat z jakiejś klasy czy z perku , ale 10 minut temu dwukrotnie koleś który był ze mną w teamie rzucił granat i dwukrotnie mnie ten granat podpalił ... czy tak powinno być ze ten granat podpala też swoich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Myślę że to jest bug . Chciałbym się zapytać czy będzie podjęta jakaś reakcja z strony opiekunów wzgledem tego co pisałem o klasach powyżej ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Myślę że to jest bug . Chciałbym się zapytać czy będzie podjęta jakaś reakcja z strony opiekunów wzgledem tego co pisałem o klasach powyżej ? Popieram, po co nam snajper skoro mamy klasę z awp, ak, 1/5 na oslepienie i odporność na He/fb, dodam jeszcze ze człowiek rozblysk ma statystyki na + a snajper ma na - . Taktyk wojenny to też słaby teraz jest, taktyk ma odporność na He (bez fb) i ma ciche kroki + m4 , no człowiek zamiast m4 ma ak i tylko nie ma cichych kroków, ale ma dodatkowo 1/5 oślepienie, odporność na fb no i oczywiście AWP, które jest zbędne, chce ktoś pograć z AWP zapraszam do gry snajperem, który jest bardzo słaby, można zabrać mu 1/2 z kosy, nikt tego nie używa oraz dać trochę statow w kondycję oraz może +30 kondycji na kosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Myślę że to jest bug . Chciałbym się zapytać czy będzie podjęta jakaś reakcja z strony opiekunów wzgledem tego co pisałem o klasach powyżej ? Jeżeli chodzi o klasy zostanie to zmienione ale nie teraz ze względu, że przy serwerze są obecnie ważniejsze niż poprawa tego. Prosiłbym aby za jakiś czas przypomnieć mi o tym na PW/gg jeżeli nie zostanie to zmienione 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Dziwne że teraz pojawiły się wątpliwości co do tej klasy, gdy wcześniej nic nie było takiego. Lekko statystyki poprawiłem i zmieniłem umiejętność to od razu pojawiły się sprzeczne opinie, dla mnie awp jest silne ale tylko w przypadku osób potrafiących z niej strzelać, także zostanie. Jeżeli chodzi o cichego, jest to popularny bug klas i perków, starczy zmienić klase, przecież to na logike idzie.. masz klase z x/255 , i perk z x/255 , zbuguje się. Tak samo oślepienie 1/4 i 1/6 , sie zbuguje, 1/3 i 1/7 bug... nie ma opcji żeby to się kumulowało w lepszą umiejętność. Jeżeli chcecie można zablokować perk kamuflaż. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Dziwne że teraz pojawiły się wątpliwości co do tej klasy, gdy wcześniej nic nie było takiego. Lekko statystyki poprawiłem i zmieniłem umiejętność to od razu pojawiły się sprzeczne opinie, dla mnie awp jest silne ale tylko w przypadku osób potrafiących z niej strzelać, także zostanie. Jeżeli chodzi o cichego, jest to popularny bug klas i perków, starczy zmienić klase, przecież to na logike idzie.. masz klase z x/255 , i perk z x/255 , zbuguje się. Tak samo oślepienie 1/4 i 1/6 , sie zbuguje, 1/3 i 1/7 bug... nie ma opcji żeby to się kumulowało w lepszą umiejętność. Jeżeli chcecie można zablokować perk kamuflaż. Siwy ale nie chodzi mi o blokadę perku Kamuflarz tylko że on też się buguje jak reszta perków z niewidka ... Więc tylko to zglosiłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja chciałbym zgłosić dodatkowo ze człowiek rozblysk ma wbudowany twardy baniak do klasy, czego w opisie chyba nie ma proponowałbym także w tej klasie, jak i u Rambo zmniejszyć szanse na oślepienie, ponieważ u jednej, jak i drugiej klasy wchodzi ona zwykle po 1/2 strzałach. Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez MichciO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shizoo 61 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ja chciałbym zgłosić dodatkowo ze człowiek rozblysk ma wbudowany twardy baniak do klasy, czego w opisie chyba nie ma proponowałbym także w tej klasie, jak i u Rambo zmniejszyć szanse na oślepienie, ponieważ u jednej, jak i drugiej klasy wchodzi ona zwykle po 1/2 strzałach. No z tym oślepieniem to jest fakt . Jak strzelam się na długi dystans z Rambo/Rozbłyskiem to potrafi mnie nawet 3 razy oślepić .. To jest tak wkurzające , że moja myszka ledwo to wytrzymuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Gdy mamy betonowe ciało na klasie człowiek rozbłysk jesteśmy w 100% nieśmiertelni przez 10sek ponieważ ta klasa nie dostaje obrażeń w głowę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Siwy ale nie chodzi mi o blokadę perku Kamuflarz tylko że on też się buguje jak reszta perków z niewidka ... Więc tylko to zglosiłem . Przecież Ci napisałem że to się buguje, i to jest normalne w każdych przypadkach takich samych umiejętności perk i klasy. To albo zablokuje, albo będziecie ganiać z 255/255. Gdy mamy betonowe ciało na klasie człowiek rozbłysk jesteśmy w 100% nieśmiertelni przez 10sek ponieważ ta klasa nie dostaje obrażeń w głowę A faktycznie, dzięki. Zostanie betonowe ciało zablokowane na tej klasie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Przecież Ci napisałem że to się buguje, i to jest normalne w każdych przypadkach takich samych umiejętności perk i klasy. To albo zablokuje, albo będziecie ganiać z 255/255. A faktycznie, dzięki. Zostanie betonowe ciało zablokowane na tej klasie A nie będzie żadnych zmian z oślepianiem ?? Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez Zeus446 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 A nie będzie żadnych zmian z oślepianiem ?? Zostało zmienione na 1/6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zostało zmienione na 1/6 Oslepienie radzę wywalić bo nie ma sensu dawać takiego czegoś nawet jeśli jest 1/6 bo ma ogranicznik wiec hity raczej nie lecą w ścianę tylko w przeciwnika. Oraz możecie człowiekowi rozblyskowi dać to awp 1/2 to będzie dobra premka... Jak chciałem dać klasę z famasem i z baniakiem to nie. Wy zaś daliście klasę z AK/awp odpornością na granaty na heady i z oslepniem 1/5 BRAWO! Ręce same składają się do oklasków. Dajcie to mu albo ogranicznik do tego AK i będzie premium albo to awp 1/2 chociaż znając wasze dotychczasowe reformy to można się spodziewać 1/1 z awp. Nie, że was krytykuje ale jak James chciałby ulepszyć te zwykłe klasy to by to zrobił lepiej, tyle w temacie człowieka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Oslepienie radzę wywalić bo nie ma sensu dawać takiego czegoś nawet jeśli jest 1/6 bo ma ogranicznik wiec hity raczej nie lecą w ścianę tylko w przeciwnika. Oraz możecie człowiekowi rozblyskowi dać to awp 1/2 to będzie dobra premka... Jak chciałem dać klasę z famasem i z baniakiem to nie. Wy zaś daliście klasę z AK/awp odpornością na granaty na heady i z oslepniem 1/5 BRAWO! Ręce same składają się do oklasków. Dajcie to mu albo ogranicznik do tego AK i będzie premium albo to awp 1/2 chociaż znając wasze dotychczasowe reformy to można się spodziewać 1/1 z awp. Nie, że was krytykuje ale jak James chciałby ulepszyć te zwykłe klasy to by to zrobił lepiej, tyle w temacie człowieka. Niestety nie jesteśmy (ja i Siwy) w stanie wszystkim dogodzić ponieważ jest to niemożliwe. Tak jak pisałem wcześniej nigdy nie uda nam się stworzyć idealnie równych klas. Praktycznie każdy patrzy z innej perspektywy na daną sytuację. W tym przypadku chodzi o to jak ma wyglądać klasa. Moim zdaniem spieranie się o tak mało ważną sprawę jak np oślepienie 1/6 wprowadza tylko niepotrzebny kwas na serwie. A ja tego nie chcę. Nie najważniejsze są klasy, perki tylko WY ludzie którzy gracie na tym serwie. Bardzo mi miło, że bezinteresownie próbujecie ciągle i ciągle ulepszać, poprawiać błędy na serwerze, ale jednak samo spotkanie się z ludźmi oraz gra i satysfakcja powinna być największa. Jeżeli chodzi o człowieka rozbłysk nie możemy sobie pozwolić aby była kolejna nowa premka, ze względu, że już i tak tych premek jest sporo i gracz ma przeważnie problem co wybrać. Przyjdzie kolejny sezon i nie wiadomo co on przyniesie, jakie klasy, ile premek itd. Myślę, że na reset/ kolejny sezon nie będzie trzeba długo czekać ze względu, że mamy no life Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez ORION 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Co do rozbłyska, mozna go zostawić w sumie, napisalem tylko o czymś, czego nie ma w opisie klasy. Ale Rambo i terminator to nie są klasy różniące sie za wieloma rzeczami.. Jest tez taki problem ze ludzie grają i jedna, i druga wiec usunąć nie da rady. Proponowałbym jednak ciut "znerdzic" jedna, jak i druga klasę. Zauważyłem ze terminator posiada 2 bronie ak/m4, posiada ogranicznik (łatwiej celnac) oraz większy dmg.. Proponuje usunąć jedna bron, ponieważ na prawdę ciężko zabić kogoś kto gra ta klasa. Ale w zamian za ak, proponuje sodac mu dodatkowe hp za zabicie gracza(tak jak w ghoscie). Wtedy wydaje mi się, ze klasa bedzie w sam raz Co do klasy Rambo.. Mozna usunąć rozblysk, gdyż posiada on większy dmg z mp5 ktora jest jedna z celniejszych broni, oraz sg, ktora takze z ogranicznikiem jest bardzo celna i klasa bez tego takze bedzie bardzo silna. Moj zryty baniak wymyśli jeszcze cos, co podam w temacie "propozycje klas". Wiem że te propozycje nie przejdą prawdopodobnie, ponieważ uznacie ze przesadzam z osłabieniem, ale te klasy jednak sa ciut przy dobre Przepraszam za bledy, napisalem posta z telefonu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shizoo 61 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zauważyłem ze terminator posiada 2 bronie ak/m4, posiada ogranicznik (łatwiej celnac) oraz większy dmg.. Proponuje usunąć jedna bron, ponieważ na prawdę ciężko zabić kogoś kto gra ta klasa. Ale w zamian za ak, proponuje sodac mu dodatkowe hp za zabicie gracza(tak jak w ghoscie). Wtedy wydaje mi się, ze klasa bedzie w sam raz Gram tutaj już dosyć długo i według mnie nie ma potrzeby zmieniać Terminatora (i nie chodzi tutaj o to , że nim gram) Jak zaczynałem tutaj gre połowa serwera grała Terminatorem i żaden gracz nigdy na niego nie narzekał , że jest zbyt mocny. Porównując go do np. Rambo to Terminator jest ciut słabszy gdyż ogromną przewagę u Rambo daje to oślepienie. Tak , że według mnie jakakolwiek zmiana u Terminatora jest bezsensowna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Terminator zostanie, pytanie jakie on perki blokuje? Zeus , mam propozycje do tej klasy. Usunąć rozbłysk AK47 , dgl , 1/6 na zatrucie [dmg 2-5 strzal] cos takiego , i cos sie wykombinuje, bardziej mi zależy na tym zatruciu, chcielibyście takie coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Terminator zostanie, pytanie jakie on perki blokuje? Zablokowane ma: -Tytanowe naboje( ale ten perk to akurat dobrze że ma zablokowany) -Naboje kapitana -Krytyczne naboje -Platynowe naboje -Prawa ręka rambo -Złote naboje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zablokowane ma: -Tytanowe naboje( ale ten perk to akurat dobrze że ma zablokowany) -Naboje kapitana -Krytyczne naboje -Platynowe naboje -Prawa ręka rambo -Złote naboje Terminator i bez naboi bije po 50/60 w ciało, jak zostaną mu odblokowane naboje to będzie mógł bić nawet po 100, ciekawy jestem kto będzie chciał grać przy terminatorze który ma ograniczony rozrzut, i zabija każdego na 2 hity z m4/ak :x I bez tego strasznie ciężko zabić kogoś kto gra terminatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zablokowane ma: -Tytanowe naboje( ale ten perk to akurat dobrze że ma zablokowany) -Naboje kapitana -Krytyczne naboje -Platynowe naboje -Prawa ręka rambo -Złote naboje Tak patrze na te perki, i faktycznie dużo zmieniają. Przy kolejnym resecie to już za pare miesięcy, zmienimy ilość perków bo jest multum ich. Na razie chyba zostanie jak jest teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Terminator i bez naboi bije po 50/60 w ciało, jak zostaną mu odblokowane naboje to będzie mógł bić nawet po 100, ciekawy jestem kto będzie chciał grać przy terminatorze który ma ograniczony rozrzut, i zabija każdego na 2 hity z m4/ak :x I bez tego strasznie ciężko zabić kogoś kto gra terminatorem. To samo można powiedzieć o rambo praktycznie co 2 drugi strzał bije po 50 a ma dostępne wszystkie perki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Terminator zostanie, pytanie jakie on perki blokuje? Zeus , mam propozycje do tej klasy. Usunąć rozbłysk AK47 , dgl , 1/6 na zatrucie [dmg 2-5 strzal] cos takiego , i cos sie wykombinuje, bardziej mi zależy na tym zatruciu, chcielibyście takie coś? Ale mi nie przeszkadza oslepianie w czlowiek rozblysk tylko bonusy które on posiada zadna z klas premium nie ma odpornosci na he/flesh/headshoot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi