MichciO 31 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Można by było dodać, aby admin widział cały czat. popieram :f admin nie widzi całego czatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Rambo statystyki : takie jak podajecie Bronie: Famas, mp5 Ubranie wroga, 1/5 na 2x większe obrażenia, autobh( nie wiem czy to dobry pomysł) Rambo v2 Famas, sg552 +5 obrażeń, 20hp za killa Jeśli chodzi o ulepszenie VIPa - kamizelka( myślę że nie trzeba dużo pomaga szczególnie na obrażenia z Famasa) -Zestaw granatów -x2 więcej monet -500$ za kill , 1000$ za head -1.5x więcej XP - +5/10 do każdej statystyki na start - powitanie gdy wchodzi na serwer - prefix przed nickiem - hajs za położenie/rozbrojenie bomby To chyba tyle wyraźcie opinie na temat Rambo i Rambo v2 oraz VIP Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie wiem o co chodzi ale przed chwilką sprawdziłem i na serwerze jest wgrany plugin Adminlisten.amxx - plugin pozwalający widzieć adminowi WSZYSTKIE czaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie wiem o co chodzi ale przed chwilką sprawdziłem i na serwerze jest wgrany plugin Adminlisten.amxx - plugin pozwalający widzieć adminowi WSZYSTKIE czaty To czemu nie widzimy? :f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie róbcie spamu i zamieszania Wyjaśnijcie to sobie na PW 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Na przyszłość - autorzy postów, które są bezsensowne lub nie wnoszą nic do ogólnej dyskusji/tematu będą karani, tym razem Wasze posty poukrywałem. Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno w tej sprawie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Jeśli chodzi o ulepszenie klas to snajper Nowy: Int:10 HP: 10 Wyt: 0 Kondycja:20 Bronie: AWP,deagle, 1 FB Posiada 160(+int) obrażeń z AWP oraz +5dmg z deagle Nowy: Int: 0 HP:10 Wyt:0 Kondycja: 0 Bronie: AWP,deagle, 1FB Ma 160(+int) obrażeń z AWP, oraz +40 kondycji na nożu. Chyba równo przedstawiłem te propozycje jedna nie różni się zbyt od 2 ale myślę że to z nożem fajniejsze Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Prponowalbym blokad na he skrócić do 7/8 sekund, zanim sie uzyje go to mozna 10 razy zginąć a w 7 sęk raczej ludzie dadzą rade wyjsc z respa :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Prponowalbym blokad na he skrócić do 7/8 sekund, zanim sie uzyje go to mozna 10 razy zginąć a w 7 sęk raczej ludzie dadzą rade wyjsc z respa :x blokada he zostaje na razie tak jak jest Rambo statystyki : takie jak podajecie Bronie: Famas, mp5 Ubranie wroga, 1/5 na 2x większe obrażenia, autobh( nie wiem czy to dobry pomysł) Rambo v2 Famas, sg552 +5 obrażeń, 20hp za killa Jeśli chodzi o ulepszenie VIPa - kamizelka( myślę że nie trzeba dużo pomaga szczególnie na obrażenia z Famasa) -Zestaw granatów -x2 więcej monet -500$ za kill , 1000$ za head -1.5x więcej XP - +5/10 do każdej statystyki na start - powitanie gdy wchodzi na serwer - prefix przed nickiem - hajs za położenie/rozbrojenie bomby To chyba tyle wyraźcie opinie na temat Rambo i Rambo v2 oraz VIP ok, ale bez +5/10 do każdej statystyki. Jeżeli zostanie to wprowadzone to powiadomię o tym. Jeżeli chodzi o klasy czekam na wypowiedź innych aby nie było, że zostanie zmieniona klasa i nagle wszyscy mają pretensje, a wcześniej się nie odzywały To czemu nie widzimy? :f zapraszam na PW 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Naszła mnie myśl, odnośnie min. nie da się zrobic czegos takiego jak (...). W momencie gdy umarlismy, i patrzymy na kogoś lub z wolnej kamerki to żeby pokazywały się nam miny, jak na wykrywaczu metali, + jak na nią nacelujemy to żeby wyświetlał sie nick właściciela? moze to być no tylko dla admina. Bardzo przydatna opcja w sytuacjach gdzie gracz stawia miny w nieodpowiednich miejscach. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Naszła mnie myśl, odnośnie min. nie da się zrobic czegos takiego jak (...). W momencie gdy umarlismy, i patrzymy na kogoś lub z wolnej kamerki to żeby pokazywały się nam miny, jak na wykrywaczu metali, + jak na nią nacelujemy to żeby wyświetlał sie nick właściciela? moze to być no tylko dla admina. Bardzo przydatna opcja w sytuacjach gdzie gracz stawia miny w nieodpowiednich miejscach. myślę, że to nie jest aż tak potrzebne ze względu, że mało osób używa te miny, a po drugie jeżeli już stawiają w złych miejscach to raczej nie ma problemu z rozpoznaniem kto to jest (kille). Jeżeli problem się nasili to wprowadzimy może to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Bandyta hp 15 inta 0 wytrzymalosc 15 konda 20 Bronie TMP, deagle. Opis: Posiada ogranicznik rozrzutu, więcej monet za zabójstwo, możliwość podniesienia broni (może posiadać maxymalnie 2), oraz odzyskuje jej się 2 hp za każdym trafionym strzałem w przeciwnika (tylko z tmp). Skąd ta zmiana? Klasa na prawdę bardzo fajna i ciekawa, lecz nikt nie chce nią grać, ponieważ ma strasznie słabą broni i nie posiada praktycznie żadnych ciekawych bonusów ;f Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez MichciO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Bandyta hp 15 inta 0 wytrzymalosc 15 konda 20 Bronie TMP, deagle. Opis: Posiada ogranicznik rozrzutu, więcej monet za zabójstwo, możliwość podniesienia broni (może posiadać maxymalnie 2), oraz odzyskuje jej się 2 hp za każdym trafionym strzałem w przeciwnika (tylko z tmp). Skąd ta zmiana? Klasa na prawdę bardzo fajna i ciekawa, lecz nikt nie chce nią grać, ponieważ ma strasznie słabą broni i nie posiada praktycznie żadnych ciekawych bonusów ;f przecież ja gram mnóstwo monet wpada, i w miare silna jest.. tyle że ludzie nie zwracają uwagi bo ma tmp, co jest na już ~50 lv potężną bronią. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FunnyPuma ^^ 155 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Mam kilka propozycji dotyczących Rambo: 1. Rambo: Staty i bronie te same Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika 2. Rambo Staty i bronie te same Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na zatrucie wroga 3. Rambo Staty i bronie te same Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na zatrucie wroga 4. Rambo Staty i bronie te same Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichciO 31 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Mam kilka propozycji dotyczących Rambo: 1. Rambo: Staty i bronie te same Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika 2. Rambo Staty i bronie te same Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na zatrucie wroga 3. Rambo Staty i bronie te same Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na zatrucie wroga 4. Rambo Staty i bronie te same Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika Co o tym myślicie? Ta klasa byłaby jeszcze lepsza niż jest aktualnie ;f pali licho oślepienie, ale jak będzie zadawało większe obrażenia i jeszcze wyrzucało bron? Zdecydowanie na nie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Propozycja co do klas: Nazwa klasy: Rambo Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Bronie: sg 552, aug Opis: Odporny na miny/he/flash/rakiety, +5dmg i zmniejszony rozrzut, 1/10 na wyrzucenie broni Modyfikacja klasy cichy: Nazwa klasy: Skrytobójca Inteligencja:0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość:0 Kondycja: 40 Bronie:scout Opis:Posiada tylko scout'a 1/1. Zmniejszona widoczność 80/255 podczas kucania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friko 56 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Nazwa klasy: Rambo Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Bronie: sg 552, aug Opis: Odporny na miny/he/flash/rakiety, +5dmg i zmniejszony rozrzut, 1/10 na wyrzucenie broni Modyfikacja klasy cichy: Nazwa klasy: Skrytobójca Inteligencja:0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość:0 Kondycja: 40 Bronie:scout Opis:Posiada tylko scout'a 1/1. Zmniejszona widoczność 80/255 podczas kucania Klasy premium powinny być tak samo "silne" czemu? Koszt za każdą premke jest ten sam, a tutaj mi się wydaje że rambo jest o wiele silniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jeśli chodzi o Rambo to powinne być odrzucane propozycje z 1/x na wyrzucenie broni i oslepnie, moze jest to jakas sznasa ale 3 hitami mozna wywalic 3 bronie i ofiara nie ma nawet jak sie bronić :C Rambo Int: 0 Hp: 20 Wyt: -10 Kon: 20 Bronie: Sg552, deagle Opis: +10dmg, 20hp za killa, radar. Można coś dorzucic bo nie wiem czy jest dobry, a ogranicznik nie potrzebny, trzeba sie nauczyc grać bez zadnych ogranicznikow/eliminatorów Jak z tymi propozycjami snajpera? Niech którys z opiekunów się wypowie Jak pamięć mnie nie myli nie był ulepszany. Można wprowadzić komendę /freelvl kazdy w codtop15 ma 100+lvl oraz już 1 osoba ( Am@z!nG) ma juz 200lvl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Propozycja co do klas: Nazwa klasy: Rambo Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Bronie: sg 552, aug Opis: Odporny na miny/he/flash/rakiety, +5dmg i zmniejszony rozrzut, 1/10 na wyrzucenie broni Bronie i staty dobre opis lekko do zmiany . nie potrzebne wyrzucenie broni . i można wywali odporność na miny Jeśli chodzi o Rambo to powinne być odrzucane propozycje z 1/x na wyrzucenie broni i oslepnie, moze jest to jakas sznasa ale 3 hitami mozna wywalic 3 bronie i ofiara nie ma nawet jak sie bronić :C Rambo Int: 0 Hp: 20 Wyt: -10 Kon: 20 Bronie: Sg552, deagle Opis: +10dmg, 20hp za killa, radar. Można coś dorzucic bo nie wiem czy jest dobry, a ogranicznik nie potrzebny, trzeba sie nauczyc grać bez zadnych ogranicznikow/eliminatorów Jak z tymi propozycjami snajpera? Niech którys z opiekunów się wypowie Jak pamięć mnie nie myli nie był ulepszany. Można wprowadzić komendę /freelvl kazdy w codtop15 ma 100+lvl oraz już 1 osoba ( Am@z!nG) ma juz 200lvl Jestem za wprowadzeniem freelvl. Opis klasy mi się podoba ale bronie są bardzo osłabione niech zamiast deagle będzie aug tak jak wczesniej to bylo . Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez Zeus446 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Bronie i staty dobre opis lekko do zmiany . nie potrzebne wyrzucenie broni . i można wywali odporność na miny Jestem za wprowadzeniem freelvl. Opis klasy mi się podoba ale bronie są bardzo osłabione niech zamiast deagle będzie aug tak jak wczesniej to bylo . Można wprowadzić tego Rambo co ja podałem tylko zmienić broń z deagle na aug oraz jeśli będzie zbyt mocna to zamiast +10 dmg dać 5 i zamiast 20 hp za kill dać 10/15 Oraz zablokować perk eliminator bo będzie zbyt mocna Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Można wprowadzić tego Rambo co ja podałem tylko zmienić broń z deagle na aug oraz jeśli będzie zbyt mocna to zamiast +10 dmg dać 5 i zamiast 20 hp za kill dać 10/15 Oraz zablokować perk eliminator bo będzie zbyt mocna Jestem za można spróbować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Kapitan HP 15 Inta 0 Wytrzymalosc 0 Kondycja 35 1/1 awp, m4+3 dmg , 1/3 HE RAMBO hp 15 inta 0 wytrzymalosc 15 konda 20 sg552 7dmg , 2x wiecej monet, odporny na HS // tutaj lekka zmiana propki michcia CZLOWIEK rozblysk staty zostaja wywalic awp, to zostanie 1/6 oslepienie z sg, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru) i myślę że będzie najs A co z tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 A co z tym ? Jedynie kapitan mi się podoba jak chodzi o rozblyska trochę słabe to użycie heada na jakiś czas, a Rambo nie, wole tego co z zeusem ustaliliśmy, tylko niech sie inni wypowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jedynie to wydaje mi się w miare okej, znowu wychodzicie z inicjatywą klasy tytan, odporność na wszystko, w tym dmg i wywalenie broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jedynie to wydaje mi się w miare okej, znowu wychodzicie z inicjatywą klasy tytan, odporność na wszystko, w tym dmg i wywalenie broni Jeśli zauważyłeś odrzucam pomysły innych jeśli chodzi o odporności i wywalanie nie rozumiem w jakim celu miała by powstać klasa tytan . Najlepsze rozwiązanie będzie jeśli klasa rambo będzie miała sg auga 1.5 na krytyka 2x wiecej monet tak ja to było wcześniej tylko bez expa za kila Ponieważ coraz dziwniejsze propozycje powstają na prawdę a kombinowanie jest zbędne w tym momęcie . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi