RyKoS 474 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Nie wiem jakie pomysły macie na misje ale obecnie dużo osób misje już skończyło. Stąd moja propozycja na dodanie 4 kategori, nazwa obojętnie jaka, było by w niej 5 albo 10 misji typu zabij 200 osób (misje proste ale wymagające czasu). 4 kategoria charakteryzowała by się tym, że: -odblokowywuje się po wypełnieniu wszystkich misji -brak ograniczeń czasowych -misje z tej kategorii można powtarzać w nieskończoność 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Proponuję dodać komendę "!spis" . Będzie ona służyć nowym graczom, którzy nie wiedzą co robią dane klasy i często się pytają. Komenda będzie działać jak !pomoc i będzie pokazywać https://forum.cs-classic.pl/topic/63692-spis-klas/ . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Dodanie auto balans jak na diablo, na tym nie da sie grac czasami jest 17:0 i przez to ludzie wychodza 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepunio 12 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Moja propozycja to przestanie dodawania jakichkolwiek zmian ( zwłaszcza przesadzonych klas premium/superpremium tzn. egzorcysta bijący w ciało 50+dmg na 17 lvl.) podczas gdy na serwerze na każdym kroku widać błędy i bugi (lustrzany pancerz, nanopancerz itd.) Proponuję kierować się radami graczy, a nie własnym zdaniem. Tłumaczenia w stylu "premka musi być op, bo jest płatna" są kompletnie bez sensu, klasa premium powinna być dobra, ale nie psująca rozgrywkę innym. 2 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 44 minuty temu, Klepunio napisał: Moja propozycja to przestanie dodawania jakichkolwiek zmian ( zwłaszcza przesadzonych klas premium/superpremium tzn. egzorcysta bijący w ciało 50+dmg na 17 lvl.) podczas gdy na serwerze na każdym kroku widać błędy i bugi (lustrzany pancerz, nanopancerz itd.) Proponuję kierować się radami graczy, a nie własnym zdaniem. Tłumaczenia w stylu "premka musi być op, bo jest płatna" są kompletnie bez sensu, klasa premium powinna być dobra, ale nie psująca rozgrywkę innym. Najlepiej zmiejszyć DMG bo ludzie płacą realne pieniądze na klasy które są w 5% lepsze od podstawowych a o 20% gorsze od premium (chodzi mi o Super Premium). Elitarny Sniper jest strasznie op tak samo jak Pułkownik 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 1 godzinę temu, K3ndinh0 napisał: Najlepiej zmiejszyć DMG bo ludzie płacą realne pieniądze na klasy które są w 5% lepsze od podstawowych a o 20% gorsze od premium (chodzi mi o Super Premium). Elitarny Sniper jest strasznie op tak samo jak Pułkownik Zmniejszenie DMG nic tu nie da, takich klas nie powinno być na serwerze. Moje pytanie jest takie czy na zwykłym mm tak samo płaczesz, ze ktoś na hita z awp Ciebie zabija? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Wystarczy umiec strzelac i nie bedziecie mieli problemow z klasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Godzinę temu, HanRayS napisał: Zmniejszenie DMG nic tu nie da, takich klas nie powinno być na serwerze. Moje pytanie jest takie czy na zwykłym mm tak samo płaczesz, ze ktoś na hita z awp Ciebie zabija? Pierwsze primo nie wiem co ci zrobiłem że musisz tak ostro do mnie od razu, drugie primo każdy ma swoje własne zdanie i trzecie primo jeśli z Elitarnego ustawisz się gdzieś w kącie, za czymś to dead w 90% ( na przykładzie Office gdzie wystarczy pobiedz z ct do tej "dobudówki", być na kucaku i zabijać ). 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 22 minuty temu, K3ndinh0 napisał: Pierwsze primo nie wiem co ci zrobiłem że musisz tak ostro do mnie od razu, drugie primo każdy ma swoje własne zdanie i trzecie primo jeśli z Elitarnego ustawisz się gdzieś w kącie, za czymś to dead w 90% ( na przykładzie Office gdzie wystarczy pobiedz z ct do tej "dobudówki", być na kucaku i zabijać ). Jak już to "primo" może być tylko raz użyte. Secondo - to prawda każdy ma własne zdanie a ja mam prawo na te zdanie się wypowiedzieć. Terzo - każdą klasą jak się ukryjesz to masz 90% szans na zdobycie fraga (w dodatku, trzeba tą klasę ogarniać), a z tego co widzę to płaczesz o e-snajperów gdzie każdy tą klasą lata a nie kampi... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Superhero 11 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Dobra Inaczej, moim zdaniem dmg, który ma egzorcysta powinien być od 100 lvla a nie od początku od 1 lvla, taka zmiana wydaje mi sie sensowna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamlos 5 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 A nie lepiej zrobić +10 DMG na start a na 100 lvl +5 ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 (edytowane) Czyli pułkownik, który jest premium i ma +10 dmg, refil ammo, dwie głowne bronie i do tego się leczy jest w porządku a SP, które ma +15 dmg i ducha raz na rundę jest OP? Co wy wygadujecie Edytowane 27 Maja 2018 przez rykos155 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myami 9 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Ryśko dobrze mówi, ale jak wiadomo duszek niesie ze sobą konsekwencje więc trzeba jakieś zakazy zrobić (np. nie latać na respa przeciwnika, powiedzmy do 5 sekund po rozpoczęciu rundy) i wtedy myślę, że jako klasa SP będzie git 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepunio 12 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 - Proponuję zmienić Obserwatora tak aby na 50lvl dostał szansę 1/3, a na 100lvl 1/2. -Wprowadzić "blokadę" na umiejętność egzorcysty, ponieważ zbyt szybko może dostać się on na BS, bardzo często przed Ct . (np 10-15 sec od początku rundy) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Superhero 11 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Lustrzana zbroja dalej nie działa, nie można jej aktywować pod przyciskiem use_perk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 @Superhero nie ten post wariacie Bugi zgłaszamy tutaj -----> https://forum.cs-classic.pl/topic/63477-zgłaszamy-bugi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Misja "Wyrzuć 15 perków" jest zbugowana. Jeden wyrzucony perk jest liczony jako dwa wyrzucone perki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 42 minuty temu, HanRayS napisał: Misja "Wyrzuć 15 perków" jest zbugowana. Jeden wyrzucony perk jest liczony jako dwa wyrzucone perki Dział zgłaszamy bugi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 1 godzinę temu, HanRayS napisał: Misja "Wyrzuć 15 perków" jest zbugowana. Jeden wyrzucony perk jest liczony jako dwa wyrzucone perki hanrayu inaczej liczy kazdy perk ktory sie przez ciebie przewinie dostajesz perk masz +1 do misji wyrzucasz kolejne +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waloS 12 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Proponuję usunąć "Ducha" z egzorcysty, a dodać mu w zamian coś innego. Hmm. Hardcore / Adrenalina / Niewidzialność / Rykoszet. Drugie primo, nagradzać graczy za pracę na rzecz serwera. Za reklamy, czy chociażby robienie RS'ów. Czy jakieś konkursy o tematyce graficznej, karaoke które miało być (niby). Niech serwer ożyje. Do boju Kowboju ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 4 godziny temu, waloS napisał: Proponuję usunąć "Ducha" z egzorcysty, a dodać mu w zamian coś innego. Hmm. Hardcore / Adrenalina / Niewidzialność / Rykoszet. Drugie primo, nagradzać graczy za pracę na rzecz serwera. Za reklamy, czy chociażby robienie RS'ów. Czy jakieś konkursy o tematyce graficznej, karaoke które miało być (niby). Niech serwer ożyje. Do boju Kowboju ! Akurat konkurs karaoke i nie tylko chyba będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraY 282 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Zmienić walutę w rynku perków z $ na monety, myślę że to będzie bardziej opłacalne i więcej osób zacznie korzystać z rynku. Oczywiście ustawiłbym jakiś limit za ile max można wystawić perk np. 150 monet, aby nie było że ktoś komuś daje monety i pomaga wbijać level. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepunio 12 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Zmienić snajpera tak aby po wbiciu 100lvl dostał 1/1. Na tej edycji ciężko jest wbić 115lvl. Obecnie po wbiciu 75lvl przelicznik inteligencji nie działa tak jak powinien. Edytowane 29 Czerwca 2018 przez Klepunio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) Propzycja: Wprowadzenie zakazu teleportowania w miny/dynamit. Druga propozycja: Odstep czasu miedzy teleportowaniem na klasie oszust ALe jaki tu jest sens? Nawet nie mozna uciec przed tym.... @RyKoS Edytowane 23 Lipca 2018 przez Kvasek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) @Kvasek w miny bym zostawił, dynamit sam nie wiem a odstęp też bym dodał ;D Od wielu perków nie można uciec Edytowane 23 Lipca 2018 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi