Blix 109 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 1 godzinę temu, Tayschrenn napisał: Proponuje zrobić tak by klasa Komandos nie dostawała spowolnienia od strzału, bo właściwe jak trafi cię ktoś raz to jest już po tobie nie mozemy tego zrobic mowilismy juz o tym jakis czas temu ;/ jest problem bo to jest w cs go tak zrobione ze nade strzał etc spowalniaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkedherun 32 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Ehem da się zrobić tylko widocznie do tego jeszcze nie doszliście Co prawda ja sam nie wiem jak to zrobić, ale grałem na takim serwie taka klasa co jej strzały nie spowolniały no ale cóż trudno 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Będzie jakaś informacja n/t tego czy kondycja będzie ruszana czy pozostanie bez zmian? Bo do tej pory jeszcze jakoś dało się to przeboleć, że pomimo że jest to bardziej medium serwer, to i tak każdy biega jak na jakimś easy 30000lv codzie , ale wraz z wprowadzeniem: Cytat Dodanie nowej klasy Najemnik Już teraz mogę wam powiedzieć, że najemnik(chodzi o szanse na krytyk) + aktualny stan kondycji + p90 + jakikolwiek perk pod szybkość/dmg = rozpierdol i nawet nie będzie jak tego skontrować 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 (edytowane) Wiem ze ten temat byl juz poruszany ale czy nie daloby sie dodac anulowania misji? Zalozmy ze ktos na poczatku mapy odpala misje podloz 10 razy bombe po czym np w 3 rundzie zdobywa perk Zestaw Strzelca i moglby odpalic misje dla vip Zabij 10 osob z M4A4. Wiadomo ze teoretycznie moze dac komus perk na przetrzymanie i zrobic reconnecta ale to sporo zachodu. Druga sprawa: Czy nie daloby sie dodac wiecej info nt klanow? Mam tu na mysli aby po wejsciu w zakladke Top Klany mozna bylo sprawdzic kto jest wlascicielem i zastepca danego klanu aby mozna bylo ewentualnie poprosic o zaproszenie. Fajnie jakbysmy mogli oprocz tego sprawdzic czlonkow klanu ale to juz nie koniecznie Edytowane 25 Września 2018 przez zielo151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gokuś 160 Opublikowano 8 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 W dniu 16.09.2018 o 14:36, RyKoS napisał: Rebuild nie jest zlym pomyslem, ale zablokowanie kondycji na 50 to chyba przesada. Fakt klasa z PM'em i maksem kondycji biega tak szybko, ze nie mozna jej trafic. Wiem że dosyć stary temat ale nie lepiej ograniczyć kondycję tylko dla klas z PM'em albo poprostu zmniejszyć im w statystykach konde bo czemu wszystkie klasy maja cierpieć przez jedną, dwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 6 godzin temu, Gokuś napisał: Wiem że dosyć stary temat ale nie lepiej ograniczyć kondycję tylko dla klas z PM'em albo poprostu zmniejszyć im w statystykach konde bo czemu wszystkie klasy maja cierpieć przez jedną, dwie? Zacznijmy od tego, że nie każdy od razu leci w kondycję (mówię tu o klasach z PM'em). Nie ma aż tak znaczącej różnicy jeżeli chodzi o speeda w klasach z różną bronią (PM vs Karabiny), aby od razu traktować minusem klasy z PM'em. Różnicę widać w późniejszych lvl, gdy gracze zaczynają kombinować ze statystykami, ale tak będzie zawsze. Jeśli aż tak to przeszkadza możecie to przyblokować gdzieś w górnych rejonach (80-90), ale osobiście uważam że kondycja jest OK i nie trzeba jej zmieniać. Ja gram medykiem i z początku miałam statystyki kondycji na minusie (była zmiana i są podsinione do 0) i naprawdę nie było lekko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 ograniczylismy wartosc wytrzymki i kondycji do 0 na klasach z pm poniewaz w starciu z kałachem nawet gdy ktos biega lewo prawo ludzie nie maja po prostu szans jesli posiadacz kalacha umie strzelac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Do tego kondycja została znerfiona z przelicznika 1.2 na 0.8 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rustic 75 Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 (edytowane) A Co wy na to żeby wgrać plugin który wywala graczy za afk? Po co admin ma się męczyć dawać slay albo kicki :< @Gokuś To nie jest żadne obciążenie i wręcz pomoże a admin jest od Banowania za nieprzestrzeganie regulaminu a co do afk to połowa ma ich gdzieś no chyba że są jako ostatni żyjący Nie każdy musi się z tym zgadzać w sumie to tylko propozycja Edytowane 11 Października 2018 przez Rustic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gokuś 160 Opublikowano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 20 godzin temu, Rustic napisał: A Co wy na to żeby wgrać plugin który wywala graczy za afk? Po co admin ma się męczyć dawać slay albo kicki :< Nie potrzebne obciążanie servera pluginami skoro admin może to zrobić po to między innymi jest admin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 To ja mam małą uwagę, taką drobną. A mianowicie chodzi o apteczki, czy to te u medyka czy z perku. Użycie apteczki skutkuje pojawieniem się na ziemi znacznika w postaci powiększającego się okręgu. W momencie gdy gracz chce uciec i schować się dodatkowo podnieść sobie HP, ten znacznik pokazuje jego położenie, co niejako utrudnia mu życie i uniemożliwia skuteczne schowanie się. Czy jest możliwość usunięcia tego znacznika ? I tak każdy kto chce HP zbliża się do medyka/posiadacza perku na dość bliską odległość. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rustic 75 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 (edytowane) W dniu 10.10.2018 o 22:23, Agnes napisał: To ja mam małą uwagę, taką drobną. A mianowicie chodzi o apteczki, czy to te u medyka czy z perku. Użycie apteczki skutkuje pojawieniem się na ziemi znacznika w postaci powiększającego się okręgu. W momencie gdy gracz chce uciec i schować się dodatkowo podnieść sobie HP, ten znacznik pokazuje jego położenie, co niejako utrudnia mu życie i uniemożliwia skuteczne schowanie się. Czy jest możliwość usunięcia tego znacznika ? I tak każdy kto chce HP zbliża się do medyka/posiadacza perku na dość bliską odległość. Jeżeli chodzi o medyka zgadzam się z tym taka sytuacja powtarzała się nie jeden raz np. wczoraj na longu Agnes używa 2 apteczek po chwili zielone promienie przenikają przez ścianę wtedy nie trudno się domyślić, gdzie są gracze. Żeby nie robić zbędnego spamu ja proponuję dodać perk Szybkostrzelność myślę, że każdy się z tym zgodzi jest to znany perk i nie muszę pisać co on (robi/posiada) jak się nie mylę wspomniałem o takim Perku na serwerze i nikt nie miał nic przeciwko tym bardziej czemu by nie umilić gry 1 Perkiem? @Tayschrenn Cześć, w jaki sposób niby źle wpływa na serwer? @Tayschrenn To było 1,5 roku temu są ludzie którzy umieją robić takie *i nie tylko* perki bez żadnych problemów Edytowane 13 Października 2018 przez Rustic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkedherun 32 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 (edytowane) Perk Szybkostrzelność jest fajny,ale z tego co wiem źle wpływa na serwer ;/ @Rustic Nie pamiętam dokładnie bo to było z 1,5 roku temu, ale chyba przyspieszało działanie jakichś plików przez co serwer crashowało, albo lagowało. @Rustic Wiesz robiła to osoba, która z czegoś co uważano za niemożliwe zrobiła coś normalnego - w tym np to co u was jest nie do zrobienia czyli Komandos nie dostawał spowolnienia od strzału, No i zrobił pierwszy porządny CoD mod No ale faktycznie trochę mineło może w jednym jesteście gorsi a w innym lepsi i dacie sobie z tym rade Edytowane 18 Października 2018 przez Tayschrenn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Proponuję jakiegoś buffa dla komandosa i hasassyna typu grawitacji troszkę na skoku, +5 DMG z deagle,kondycję podreperować bo moim zdaniem na 145pkt kondychy to wolny jest jeszcze ten weteran jest to komandos i hasassyna robi się troszkę usslese 😋 Edytowane 27 Października 2018 przez 2styKot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 To ja bym proponowała jakiś maleńki update jeśli chodzi o Pulkownika[P]. Jak na klasę premium troszkę ubogi. Fakt ma AK47 i M4A1-S ale z nich tylko +5dmg (ktoś powie aż). Może można było mu coś dodać lub zmienić jakiś dmg ? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Proponuję usunięcie odporność na Insta killa na weteranie bo ta sama klasa w sobie jest jest broken a z tym Insta to już wgl... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donozor 129 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Dodanie max 40% redukcji z statystyk i perków co dają wytrzymałość bo aktualnie gdy ktoś wpakował wszystko w wytrzymałość i dropnie ironmen to dostaje średnio 1-2 obrażeń z m4/ak w ciało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fal 15 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 10 minut temu, Donozor napisał: Dodanie max 40% redukcji z statystyk i perków co dają wytrzymałość bo aktualnie gdy ktoś wpakował wszystko w wytrzymałość i dropnie ironmen to dostaje średnio 1-2 obrażeń z m4/ak w ciało. Ten damage dla typa który ma ironmana i full wytrzymki jest zbugowany, bo dopiero miałem ironmana i w najlepszym przypadku dostawałem 2 obrażenia w głowę. xD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjahack 21 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Trzeba coś zmienić z mapami, bo obecnie jest grane max 6 map, a przydała by się jakaś roznorodnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Zestaw granatów w sklepie za 3000$ - zmienilibyście to wreszcie, żeby non vip'y mogły mieć granaty. (Proponuje smoke i flash za 500$, zakup raz na rundę.) KBG i GROM moim zdaniem obecnie najsłabsze klasy na serwerze. + 5 hp za trafienie + 10 hp za zabicie. Przy obecnych klasach chyba nie trzeba tłumaczyć, że się nawet nie uleczysz. Proponuje dla klasy zmiany, mianowicie: - Zmienić wartość leczenia na % tak jak w nabojach krwiopijcy. Bez hp za zabicie. lub - Dodać unikalną umiejętność leczenia ( Tutaj moja propozycja - po zabiciu przeciwnika regenerujemy przez 3 sekundy hp. 7HP / SEK (+INT) Teraz tylko dobrać jakieś użyteczne przeliczniki. 7 hp to za zabicie gracza 21 hp. (Jeżeli 10 int to 1 hp, to na 100 int'a 17HP x3 = 51HP) Proponowałbym przelicznik coś miedzy 0.11-0,13. Dlaczego taka propozycja? W przypadku 1 kopiujecie perk do klasy, mało roboty. Przy 2 - HP dostajemy po zabiciu gracza. GROM: Fajna klasa, ale może z 1 osobę widziałem jak tym gra. Obecnie ma tylko 2 sekundy niewidzialności po otrzymaniu obrażeń. Proponuje dla klasy zmiany, mianowicie: - Dodać aktywną umiejętność klasy - redukcja obrażeń na poziomie 50% przez 2 sekundy. Niewidzialność to mało gdy widać ci elementy ekwipunku. Myślę, że dzięki temu może więcej osób się skusi na tą klasę. Balans perków, statystyk, zwiększenie zdobywanego expa. - To też by się przydało. Usunąć klasę oszust. (Czasami mam wrażenie, że zamiast coda na serwerze robi się symulator tepania przez ściany. A jaki zasięg tego.) Dla podporucznika usunąć znikanie celownika. Nie tyle celownik znika co hud twojej drużyny przez co łatwo jest pomylić swojego z przeciwnikiem. No i klasa jest przez to za mocna bo a) nie masz celownika, b) on ma odporność na pociski, c) umarłeś Edytowane 13 Listopada 2018 przez Quoth 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 4 godziny temu, Quoth napisał: estaw granatów w sklepie za 3000$ - zmienilibyście to wreszcie, żeby non vip'y mogły mieć granaty. (Proponuje smoke i flash za 500$, zakup raz na rundę.) Przy ponad 20 osobach gdyby każdy miał smoke i flash to by był armagedon. Możliwe, że zostanie to "przecenione" 4 godziny temu, Quoth napisał: GROM: Fajna klasa, ale może z 1 osobę widziałem jak tym gra. Obecnie ma tylko 2 sekundy niewidzialności po otrzymaniu obrażeń. Proponuje dla klasy zmiany, mianowicie: - Dodać aktywną umiejętność klasy - redukcja obrażeń na poziomie 50% przez 2 sekundy. Niewidzialność to mało gdy widać ci elementy ekwipunku. Myślę, że dzięki temu może więcej osób się skusi na tą klasę. Dziwne bo grałem Gromem i grało mi się nim świetnie ( aż nerfa dostał HE ). Próbowałeś chociaż zagrać nim 1 sezon ? Nie dodam redukcji obrażeń bo już mam skargi, że za dużo klas ma jakieś odporności na dmg/ instakille Możemy dodać dłuższą przezroczystość ( te 3 sekundy zamiast 2) + trochę ją zwiększyć 4 godziny temu, Quoth napisał: Balans perków, statystyk, zwiększenie zdobywanego expa. - To też by się przydało. Coś za ogólnie 😕 4 godziny temu, Quoth napisał: Usunąć klasę oszust. (Czasami mam wrażenie, że zamiast coda na serwerze robi się symulator tepania przez ściany. A jaki zasięg tego.) Bardzooo dużo grałem przez weekend i więcej niż dwóch oszustów na serwerze nie widziałem więc gdzie ten symulator? 4 godziny temu, Quoth napisał: Dla podporucznika usunąć znikanie celownika. Nie tyle celownik znika co hud twojej drużyny przez co łatwo jest pomylić swojego z przeciwnikiem. No i klasa jest przez to za mocna bo a) nie masz celownika, b) on ma odporność na pociski, c) umarłeś Celownik znika ci w momencie, w którym podporucznik zniweluje twój strzał więc rzadko musisz odróżniać swojego od podporucznika + ubranie wroga ma tylko Oszust a jeżeli ty nie odróżniasz swoich od wrogów to chyba musisz troszkę poćwiczyć d) UMP zadaje 15 dmg Miło, że w końcu coś napisałeś a nie tylko narzekania na serwerze. Oczywiście weźmiemy te propozycję pod uwagę i coś pomyślimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 4 godziny temu, ninjahack napisał: Trzeba coś zmienić z mapami, bo obecnie jest grane max 6 map, a przydała by się jakaś roznorodnosc A czy ja wam nie pozwalam grać innych map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 4 godziny temu, RyKoS napisał: Przy ponad 20 osobach gdyby każdy miał smoke i flash to by był armagedon. Możliwe, że zostanie to "przecenione"😕 Nie każdy, bo nie każdy kupuje. Większość w sklepie widzi tylko exp lub perk, po drugie jest dużo vip'ów, którzy maja granaty i jakoś nie ma dużego armagedonu, ba nawet nie ma pokrycia mapy bo każdy może sobie raszować i większości pozycji nikt nie zablokuje granatem dymnym lub oślepiąjacym. 4 godziny temu, RyKoS napisał: Dziwne bo grałem Gromem i grało mi się nim świetnie ( aż nerfa dostał HE ). Próbowałeś chociaż zagrać nim 1 sezon ? 😕 Napisałem propozycje dla 2 najsłabszych klas - Ty odpowiadasz, że dobrze ci się grało. Gratuluję. 4 godziny temu, RyKoS napisał: Nie dodam redukcji obrażeń bo już mam skargi, że za dużo klas ma jakieś odporności na dmg/ instakille Jak byś grał obecny sezon, to byś wiedział, że obecnie perki np. hulk, ironman - czynią cię czołgiem w połączeniu z wymaksowaniem wytrzymałości. Co świadczy o braku balansu na serwerze, na który umiejętność w propozycji ni jak by już nie wpłynęło, bo to umiejętność klasy. No ale pod moim wpisem pod balansem napisałeś "coś za ogólnie" 4 godziny temu, RyKoS napisał: Miło, że w końcu coś napisałeś a nie tylko narzekania na serwerze. Oczywiście weźmiemy te propozycję pod uwagę i coś pomyślimy Rozumiem, że lepiej jest napisać coś w internecie, niż powiedzieć w grze. Narzekają ludzie widocznie to za mało i trzeba przenieść sprawę z serwera na internet Tak patrze na twoją wypowiedź i nie widzę w niej żadnych pozytywów. Na wszystko luźne odpowiedzi, że niby problemy pojedynczych osób, a tak na prawdę problem jest tylko uciszany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) 19 minut temu, Quoth napisał: Napisałem propozycje dla 2 najsłabszych klas - Ty odpowiadasz, że dobrze ci się grało. Gratuluję. Skoro klasa z AK jest dla ciebie najsłabsza 😕 19 minut temu, Quoth napisał: ak byś grał obecny sezon, to byś wiedział Ale wiesz, że jestem w top10 obecnie ? Co oznacza, że przegrałem bardzo dużo w ten weekend ? Po drugie wytrzymałość na pewnym etapie jest zablokowana i nie ważne czy masz jej 100 czy 200 19 minut temu, Quoth napisał: Rozumiem, że lepiej jest napisać coś w internecie, niż powiedzieć w grze Chodzi mi o to, że często po prostu padały od ciebie teksty "brak balansu" "nie da się grać" itd. Bez żadnych propozycji zmian aż do dziś 19 minut temu, Quoth napisał: Tak patrze na twoją wypowiedź i nie widzę w niej żadnych pozytywów. Na wszystko luźne odpowiedzi, że niby problemy pojedynczych osób, a tak na prawdę problem jest tylko uciszany. Co to za teorie spiskowe ? PS: Kilka zmian ogarnęliśmy i niedługo powinno zostać wgrane. Edytowane 13 Listopada 2018 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majami 26 Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) Proponuje Usunąć weteraonwi odporność na instakile Proponuje kiedy ma sie perk z bronią zeby ta byla odrazu zamiast strandardowej. Bardzo to utrudnia na mapie gdzie sa dzwi Edytowane 17 Listopada 2018 przez Kematu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi