Skocz do zawartości

Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel
17 godzin temu, Op0rNiK0W napisał:

Dało by rade ustać cos takiego by było widać kiedy mamy aktywnego skilla danej klasy?

Czekam na reakcję reszty graczy

21 godzin temu, _Hades napisał:

Jak VIPy mówią "szkoda złota" to znaczy że jest z nim lipa, ale ja zamiast więcej złota dałbym tańsze naprawienie runy (zamiast 65 złota dać 60? 55?) lub więcej pkt wytrzymałości runy za te 65 zlota

Mała poprawka do tego co komuś kiedyś pisałem, dla run także lekko spadło tracenie run :

Po zadaniu nam +5 DMG tracimy:

  • 6 pkt wytrzymałości runy
  • 3 pkt wytrzymałości itemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie questy z zabijaniem danych klas do wyjebania, tragiczne questy. Dodanie większej ilości doświadczenia z questów na dalszym poziomie i odpalenie ponownego robienia questów od początku po ukończeniu wszystkich lub dodanie większej ilości zadań/ aktów.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dodaj informację kiedy skill się włącza, czy jest aktywny i kiedy się kończy.

Questy też powinno się móc wykonywać od nowa po skończeniu tak jak to było na 1.6

Co do wytrzymałości jak dla mnie to teraz spada ona za wolno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwość wyłączenia granatów jako VIP lub coś podobnego. Jak jest pustoszyciel w przeciwnej nie chce mi się co runde po kolei ich wyrzucać.

Zmiana w regulaminie, by można było używać granatów i totemów na małych mapach, a zablokowanie itemów z szansą 1/x na natychmiastowe zabójstwo lub dodanie punktu w regulaminie z zakazem uzywania granatów mając ten item. Jeśli chodzi o totemy, skoro ropiejąca esencja destrukcji ma mniejszy zasięg, a przez ten item wprowadzony został zakaz, myślę że można ten punkt usunąć z regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, _Hades napisał:

Zmiana w regulaminie, by można było używać granatów i totemów na małych mapach, a zablokowanie itemów z szansą 1/x na natychmiastowe zabójstwo lub dodanie punktu w regulaminie z zakazem uzywania granatów mając ten item. Jeśli chodzi o totemy, skoro ropiejąca esencja destrukcji ma mniejszy zasięg, a przez ten item wprowadzony został zakaz, myślę że można ten punkt usunąć z regulaminu.

Jest to zakazane xDDD, zakazane używanie granatów 

 

-------------------------------------------------------------

 

Zdobiona zbroja płytowa/ zbroja chaosu zmienić odbijany dmg tak jak jest u nithla po naładowaniu pancerzu, aktualnie za dużo dmg odbija.

 

-------------------------------------------------------------

Edytowane przez Op0rNiK0W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
17 godzin temu, _Hades napisał:

miana w regulaminie, by można było używać granatów i totemów na małych mapach, a zablokowanie itemów z szansą 1/x na natychmiastowe zabójstwo lub dodanie punktu w regulaminie z zakazem uzywania granatów mając ten item. Jeśli chodzi o totemy, skoro ropiejąca esencja destrukcji ma mniejszy zasięg, a przez ten item wprowadzony został zakaz, myślę że można ten punkt usunąć z regulaminu.

Poprawione. Granaty można zdobyć tylko na klasach, które je mają (nie można kupić, zdobyć jako VIP, ze skilla)

17 godzin temu, _Hades napisał:

Możliwość wyłączenia granatów jako VIP lub coś podobnego. Jak jest pustoszyciel w przeciwnej nie chce mi się co runde po kolei ich wyrzucać.

Mogę na stałe usunąć. Nie widzę sensu w zapisywaniu takich wyborów gracza

13 godzin temu, Op0rNiK0W napisał:

Zdobiona zbroja płytowa/ zbroja chaosu zmienić odbijany dmg tak jak jest u nithla po naładowaniu pancerzu, aktualnie za dużo dmg odbija.

Poprawilem ilość odbić, bo to nie są Pancerze Nihli

22 godziny temu, Kyz.! napisał:

Proponuje dodac po ze stunowaniu na czacie informacje ile nam pozostalo korzeni.

Pojawiła się też taka propozycja. Chcecie to na każdej klasie z podobną umiejętnością?
Przypominam, że ilość informacji może być w pewnym momencie za duża i mogą się mieszać, stąd moje pytanie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, meroo napisał:

Daloby rade dodac cos co wywala gracza po 1 minucie stania na respie? 

Albo coś w stylu votekicka drużynowego, czesto ktos jest afk i poprostu przedluza on rundy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[NewDiabloMod] Sakiewka Berserkera [250]: Masz większą szanse na zdobycie złota

Sprzedając item co fraga mamy 1 złota plus za samego fraga moze wpasc 1-2 złota.

Ten item nie ma sensu.

Może pewne 2 złota za killa?

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nerf byl nie potrzebny Klasa bedzie nie grywalna. to ze jeden gracz nia gral i dobrze mu szlo nie znaczy ze kazdy bedzie nia tak grac.
2. scavenger to ze nikt nim nie gral nie znaczy ze jest slaby. w propozycjach klasy opisalem wiecej.
 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 8.05.2020 o 22:31, _Hades napisał:

[NewDiabloMod] Sakiewka Berserkera [250]: Masz większą szanse na zdobycie złota

Sprzedając item co fraga mamy 1 złota plus za samego fraga moze wpasc 1-2 złota.

Ten item nie ma sensu.

Może pewne 2 złota za killa?

Dobrze, zmienimy działanie tego itemu, zwłaszcza, że nie współgra z dodatkami za lvl

I cofnę też zmianę ze Scavengerem dla DMG

 

Zaraz minie miesiąc od startu i niedługo podam też datę resetu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zwiększyć wartość dmg od którego niszczy się runa. W sytuacji gdy ktoś wybiega na nas z smg lub shotgunem niszczy dużo wytrzymałości w krótkim czacie i nie ma szans utrzymać runy przy życiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 15.05.2020 o 15:36, _Hades napisał:

Proponuję zwiększyć wartość dmg od którego niszczy się runa. W sytuacji gdy ktoś wybiega na nas z smg lub shotgunem niszczy dużo wytrzymałości w krótkim czacie i nie ma szans utrzymać runy przy życiu.

No to mogę zrobić coś takiego, że runa jest niszczona wedle zadanego DMG i będzie najsprawiedliwiej

 

 

Dajcie znać czy aktualna sposób niszczenia itemów/run jest dobry czy jednak słaby i jeśli słaby, to czekam na propozycje (dokładne info jest w dzienniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, -_- napisał:

No to mogę zrobić coś takiego, że runa jest niszczona wedle zadanego DMG i będzie najsprawiedliwiej

 

 

Dajcie znać czy aktualna sposób niszczenia itemów/run jest dobry czy jednak słaby i jeśli słaby, to czekam na propozycje (dokładne info jest w dzienniku)

Tragicznie lepiej wrócić do poprzedniej wersji z runami i itemami

1 item niszczy się około 3 rundy 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
21 godzin temu, maxxspeed napisał:

Tragicznie lepiej wrócić do poprzedniej wersji z runami i itemami

1 item niszczy się około 3 rundy 

Poprzednia Wam nie odpowiadała, bo wszystko zależało od tego czym Cię kto strzela. W 1.6 było to dobre, bo tam z DMG sprawa wyglądała inaczej, tutaj liczą się PM, bo im większy DMG masz, tym lepiej ma ofiara, bo mniej straci

Zwiększę do 25. Dzięki za komentarz w tej sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja:

1) Przeinaczenie party powrotnie na gildie, gdzie można wpłacać złoto i kupować graczom w niej obecnym większy EXP boost, niż ten który oferuje party. Ciekawy dodatek zaproponował @Grand. - prefix drużyny dla członków

2) Nie rozumiem trochę idei sprzedawania wszystkich itemów za 1 golda. Może zrobić jakąś rozpietość 1-3/4 golda za item w zależności od, nie wiem, rzadkości?

3) Wprowadzenie rockthevote (nie tylko !malamapa)

4) Wprowadzenie !ruletka na ZŁOTO i !bet ct/tt <kwota $>

5) Zwiększenie ratio wypadania many, bo obecnie bez questów, run czy itemów jest to mozolne

6) Osobiście odczuwam niewykorzystany potencjał rozwoju postaci na wyższych poziomach przez duże wymagania EXP między poziomami. Osoby nowe powinny być nastawione - słusznie - na szybki start, zaś stali bywalcy mogą trochę powalczyć. Natomiast gdy jesteś graczem, który przebywa tak powiedzmy sobie przeciętnie czasowo na serwerze, to lvl/questy zabierają tyle czasu co expienie swojej własnej postaci w typowym MMORPG, a to jednak jest CS i ludzie chyba tak nie chcą zbyt często swego czasu poświęcać. Może kiedyś powstanie DM 101 lub 201, najlepsza osoba osiąga maxa, resetujemy  - zapętlić. 

EDIT:

7) Przy wejściu na serwer dobrze, żeby pojawiła się lista (jak wybór map) z jakimiś informacjami dla nowych graczy, bo jednak czują się często zagubieni. Czatu to nie czytają prawie w ogóle ;v

Edytowane przez Shrek
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja:


1) Item, który dodaje +50 wytrzymałości runy za kila i chroni przed utratą wytrzymałości runy podczas śmierci.

2) Item, który co rundę losuje z szansy 1/100, że runa sama ulepszy się o +1 poziom.

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 23.05.2020 o 02:06, Shrek napisał:

1) Przeinaczenie party powrotnie na gildie, gdzie można wpłacać złoto i kupować graczom w niej obecnym większy EXP boost, niż ten który oferuje party. Ciekawy dodatek zaproponował @Grand. - prefix drużyny dla członków

Gildie odpadają, a prefiks będzie dodany

W dniu 23.05.2020 o 02:06, Shrek napisał:

) Nie rozumiem trochę idei sprzedawania wszystkich itemów za 1 golda. Może zrobić jakąś rozpietość 1-3/4 golda za item w zależności od, nie wiem, rzadkości?

Musiałbym wprowadzić większy limit dla minimalnej ilości graczy, bo byście je nabijali -> rok temu parę osób pokazało jak można sobie w nocy to nabijać z kolegami

W dniu 23.05.2020 o 02:06, Shrek napisał:

3) Wprowadzenie rockthevote (nie tylko !malamapa)

Wydaje mi się, że lepiej po prostu usuwać mapy, które nie są grywalne

W dniu 23.05.2020 o 02:06, Shrek napisał:

4) Wprowadzenie !ruletka na ZŁOTO i !bet ct/tt <kwota $>

Musiałbym totalnie zmienić cennik w sklepie za złoto, bo dojdzie do sytuacji, w której gracz będzie miał zapas złota na całą edycję. Była loteria, która totalnie zepsuła ekonomię serwera

W dniu 23.05.2020 o 02:06, Shrek napisał:

6) Osobiście odczuwam niewykorzystany potencjał rozwoju postaci na wyższych poziomach przez duże wymagania EXP między poziomami. Osoby nowe powinny być nastawione - słusznie - na szybki start, zaś stali bywalcy mogą trochę powalczyć. Natomiast gdy jesteś graczem, który przebywa tak powiedzmy sobie przeciętnie czasowo na serwerze, to lvl/questy zabierają tyle czasu co expienie swojej własnej postaci w typowym MMORPG, a to jednak jest CS i ludzie chyba tak nie chcą zbyt często swego czasu poświęcać. Może kiedyś powstanie DM 101 lub 201, najlepsza osoba osiąga maxa, resetujemy  - zapętlić. 

Wynika to z tego, że ostatni sezon wyglądał tak, a nie inaczej. Opornikow sporo przegrał na serwerze, wbił wysoki lvl i każdy mi pisał na Steam, albo nawet na forum, że nikt nie ma z nim szans, a gra nie ma sensu. Ten serwer ma 101 lvl

Pytanie, czy znowu doprowadzamy do sytuacji, w której szybko wbija się 50 lvl, ale nowi gracze totalnie nie mają wtedy szans na rozgrywke, xzy utrudniamy rozgrywkę, boostując przy okazji nowych graczy, bo w proprzednim sezonie nie pomogło nawet dodanie XP za śmierć do 20 lvl i mądrości Ondala do 30 lvl

Tutaj rzecz jasna czekam na opinie

W dniu 23.05.2020 o 02:06, Shrek napisał:

7) Przy wejściu na serwer dobrze, żeby pojawiła się lista (jak wybór map) z jakimiś informacjami dla nowych graczy, bo jednak czują się często zagubieni. Czatu to nie czytają prawie w ogóle ;v

Tutaj akurat jest komenda !pomoc, !help, etc. Tam jest wszystko dokładnie opisane. Nie wiem jak jeszcze miałbym to ułatwić. Dodawanie info na czat, zleje się z resztą informacji, więc i tak tego nie przeczytają

 

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności