Skocz do zawartości

Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel
8 godzin temu, liseq napisał:

Mana to jakiś żart, w ciagu calego sezonu da się za nią ulepszyć max tylko raz bo zebranie 200 pkt to już wyczyn. Kiedyś lepiej to działało i zachęcało ludzi do wbijania na serwer.

Kiedy? Przed tą edycją? Czy jeszcze wcześniej? Przecież kiedyś właśnie ta mana to było przekleństwo i ludzie po miesiącu mieli wymaksowaną postać, to jak lepiej działało i zachęcało skoro właśnie przez to odchodzili ludzie, bo uważali, że nie mają szans z osobą, która ma wymaksowaną postać? Powiedz mi kiedy dokładnie tak działało, bo ostatnie 2 sezony, to był właśnie problem z mana, który powodował, iż ludzi po miesiącu, mając wymaksowanego zabójcę, robili cały serwer.

8 godzin temu, liseq napisał:

Exp za $

Nie będzie żadnego exp za dolary. 

Po 1, da się to w łatwy sposób bugować

Po 2, dolary można nabijać sobie na graczach, niezależnie kiedy się gra

8 godzin temu, liseq napisał:

Odblokować bizona, skoro taka pompa jest dostępna to nie rozumiem problemu dlaczego jest on zabroniony.

Bizon został zablokowany, ponieważ niektórzy zamiast mózgu mają orzeszek i nie potrafią pojąć, że ta broń nie służy do tego by spamować IN_ATTACK

23 minuty temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Reset jak najszybciej ponieważ już mało  graczy gra z powodu wysokich lvl

Pisałem o tym, ale nikt tego tematu nawet nie podjął, a ja jeżeli chcę rozbudować gildie, muszę zrobić reset lvl.

 

Pompy zostały przecież osłabione

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do sprawy itemu Spojrzenia Meduzy. Proponuję skrócić czas jego działania do 2 sekund. Powód? Obecnie jest 5 sekund i po prostu w sytuacji 1vs1 ktoś z tym itemem ma praktycznie 100% szans na zabicie przeciwnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuję zwiększenie kosztu zakupu itemu "rakieta" w sklepie za złoto. Poza tym item chyba zadaje zbyt duże obrażenia (60+1.5 od int) przy krótkim czasie oczekiwania (10 sekund). Więc możnaby wydłużyć czas oczekiwania na kolejne użycie itemu. :)

Propozycja nr 2:

Proponuję zablokować możliwość wykupu przez daną klasę "swojej" umiejętności w sklepie za złoto. Przykładem mogą być magiczne pociski na paladynie. Po zakupie otrzymuje 1 pocisk zadający + 100% obrażeń i ma możliwość naładowania następnych. Donozor testował i pierwsze trafienie łączy 2 pociski (ze sklepu i jeden swój naładowany).

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ziomm napisał:

Propozycja nr 2:

Proponuję zablokować możliwość wykupu przez daną klasę "swojej" umiejętności w sklepie za złoto. Przykładem mogą być magiczne pociski na paladynie. Po zakupie otrzymuje 1 pocisk zadający + 100% obrażeń i ma możliwość naładowania następnych. Donozor testował i pierwsze trafienie łączy 2 pociski (ze sklepu i jeden swój naładowany).

Te umiejętności za złoto są celowo po to, by sobie można było również dopasować pod umiejętności klasy.

Ale skoro pociski np. sie bugują z paladynem, to jakoś trzeba to zablokować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WOJTASIK Cwaniakowi właśnie o to chodzi by zablokować czytaj uważniej.

Strzał z rewolwera R8 ,z specjal classic +20%dmg ,z magiczny pocisk +100%dmg ,z magiczny pocisk(kupiony) +100%dmg i adrenalina 28/140*100%dmg zadają:
W ciało: Damage Given to "Lush" - 431 in 1 hit
W głowę: Damage Given to "hihi" - 1781 in 1 hit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.05.2018 o 12:52, Donozor napisał:

@WOJTASIK Cwaniakowi właśnie o to chodzi by zablokować czytaj uważniej.

Czytam uważnie, jednak Ty chyba tego nie robisz.

Wytłumaczę Ci jak chłop krowie na miedzy, cwaniak chce, żeby zablokować kupno umiejętności za złoto, klasom, które daną umiejętność posiadają np: Scavenger ma chyba +5 dmg czy tam -5 dmg redukcji, no to jaki sens jest blokować mu możliwość kupna tego dodatkowego dmg czy redukcji? Po to właśnie to jest, a skoro pociski się bugują jak kupi się je na paladynie, to wystarczy tylko paladynowi zablokować kupno pocisków za złoto, bo nie rozumiem po co blokować każdej klasie daną umiejętność do kupienia za zloto

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to niech blokują te umiejętności tak jak ty chcesz 😛 ... przy okazji można zablokować lub naprawić  wyższy skok za złoto, bo na ninji nic nie daje, magowi możliwość naświetlania, bo po co ma kupować jak już ma w klasie. 

Edytowane przez ziomm
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego wy piszecie że magiczny pocisk jest zbugowany!? Przecież tak on ma działać, że gdy się kogoś trafi to jest szansa na większy dmg. Skoki ninji skoro wyższy skok to na ninji też powinno dodać w grawitke zamiast ustawiać na wartość jaką ma ninja jak zapewne jest teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 19.05.2018 o 17:03, ziomm napisał:

Proponuję zwiększenie kosztu zakupu itemu "rakieta" w sklepie za złoto. Poza tym item chyba zadaje zbyt duże obrażenia (60+1.5 od int) przy krótkim czasie oczekiwania (10 sekund). Więc możnaby wydłużyć czas oczekiwania na kolejne użycie itemu. :)

Propozycja nr 2:

Proponuję zablokować możliwość wykupu przez daną klasę "swojej" umiejętności w sklepie za złoto. Przykładem mogą być magiczne pociski na paladynie. Po zakupie otrzymuje 1 pocisk zadający + 100% obrażeń i ma możliwość naładowania następnych. Donozor testował i pierwsze trafienie łączy 2 pociski (ze sklepu i jeden swój naładowany).

Ok, powiększone do 15 sekund

2. Zgłaszał mi to @Donozor i tak, zostanie to zablokowane w taki sposób, żeby się to po prostu nie bugowało, bo jednak jak klasa kupuje te samą umiejętność, to jest to bezsensu.

 

Jeszcze taki mały update:

Jeżeli napisane jest, że to skill danej klasy, to logicznym jest, że może to nie działać na danej klasie, ponieważ:

Taki skill ninji, powoduje spadek Grawitacji i kod na 1.6 oraz tutaj działał na zasadzie sprawdzenia czy ma klase lub ten skill, nie łączyło się to, zwłaszcza, że obsługiwana jest osobna statystyka dla grawitacji. To samo skill maga, itd. Jeżeli ktoś kupuje taki skill, to jest to jego wina i uważam, że skoro to skill Twojej klasy, to nie musisz tego kupować.

Na pewno zostanie to naprawione w przypadku pewnych błędów, które zgłoszono mi na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Proponuję zmienić item "Żelazna pięść Hsarusa" (czy jakoś tak ;P). Aktualnie on zwiększa obrażenia zadane w plecy (dosłownie kilka punktów). Nigdy nie widziałem, żeby ktokolwiek używał tego itemu, więc można go ulepszyć na jakieś 20-40 dmg w plecy lub natychmiastowe zabicie ? (1/7-1/8?).

 

Uważam również, że powinniśmy zablokować granaty odłamkowe na małych mapach. Serce griswolda, które daje dosyć dużą szansę na natychmiastowe zabicie jest dostępne w sklepie za złoto i na takich mapach jak snow czy poolstay można robić po 150 fragów ... 

 

Jeżeli jest 6 i mniej graczy to dobrze byłoby, żeby następne głosowanie na mapę było z małymi mapami. Często jest tak, że gracze zmieniają mapę za pomocą "malamapa" i po zagraniu mapy następna to eldorado czy inferno. Wtedy znowu gracze piszą malamapa ...  Jak już jesteśmy przy tym to de_awe nie jest małą mapą :).

Jeżeli jest to możliwe to proponuję dodać item "loteria", który miałby bardzo małą szansę na drop. Ten item umożliwiałby nam jednokrotne skorzystanie z loterii.

Może dodatkowo jakiś item z odpornością na umiejętności ? Szansa na zdobycie coś w stylu specjala?

Musimy również wziąć się za reklamację serwera, ponieważ graczy coraz mniej i kiepsko to wygląda (ja często jak mam ochotę pograć to nikogo nie ma). Może jakieś konkursy? Eventy podwajające exp czy złoto/manę.  Przydałaby się również jakaś zachęta na udzielanie się na forum, ponieważ w dziale NDM coraz mniej się dzieje, a czasami ludzie mają dobre pomysły, które można nagradzać.

Może jakiś konkurs na zaprojektowanie swojej klasy, którą autor mógłby grać w tym sezonie, a w następnym stałaby się ogólnodostępna? Oczywiście wszystko pod okiem opiekuna ^^.

 

Jak na razie tyle mi przyszło do głowy :)

 

Edytowane przez ziomm
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do itemku, nie wszystkie są dobre, sporo jest na sprzedaż za złoto, bo są syfiaste, ale jest to celowe, bo nie może być łatwo w zdobywaniu dobrych itemków.

 

Jeśli chodzi o małe mapy, jest to dobry pomysł i postaramy się go wprowadzić ;d

 

Co do itemku loteria, myślę, że to by też mogło zaburzyć trochę gospodarkę, bo jednak można tam wygrac prawie 2k złota za jednym razem.

 

Szansa na zdobywanie itemków jest taka sama, tylko że jest ich ponad 100 i to jaki item otrzymamy to loteria, a co do tych odporności to ciekawa propozycja i postaramy się coś wykombinować.

 

Jeśli chodzi o graczy, to głównie zauważcie co się dzieje z cs;go, każde serwery tracą graczy, z 500k graczy w grze, zrobiło się 350k, są straszne spadki graczy na aktualny moment, więc nie mamy na to wpływu, jedynie możemy dalej działać by zachęcać graczy do gry na naszym serwerze. Co do eventów, jeden dzisiaj już będzie zapowiedziany, a co do wynagradzania za udzielanie się na forum, to za dobre pomysły, zgłaszane błędy Karol wynagradzał, z tego co wiem sprawa co do tego nadal jest otwarta.

 

Z tym zaprojektowaniem klasy nie bardzo rozumiem, chodzi Ci o to, że dana osoba tą klasę zaprojektuje, a my ją mamy wprowadzić tylko dla tej osoby? Jeśli tak, to ta opcja odpada bo nowych klas nie będzie, jest ich zbyt dużo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą klasą chodziło mi bardziej o ogłoszenie konkursu (właśnie na zaprojektowanie najciekawszej i najoryginalniejszej klasy) i zwycięzca miałby możliwość przetestowania jej podczas tego sezonu. 

Może tak zrobić osobny temat na propozycje itemów, żeby nie robić tutaj syfu ? Byłyby dwa wzory: na zmianę itemu i na nowy item. Bardziej czytelnie byłoby.

Można też urozmaicić rozgrzewkę. Jak na razie są tylko z deaglem, nożem i granatami. Może niech losuje ze wszystkich broni. No i od siebie dodałbym, żeby nie było możliwości wyboru klas na rozgrzewkę.

Edytowane przez ziomm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ta rozgrzewka miała to coś za czasów 1.6, że wczytywała się normalnie klasa i można było nawet już podczas rozgrzewki runę dropnąć, a walka była na losowe bronie, już dawno miałem to w głowie, żeby coś z tym zmienić. Co do klasy, to nie będziemy wprowadzać nowych, gdyż teraz gracze mają ból głowy, jaką klasę wybrać.  Myślę, że 25 klas to jest dosyć sporo. Co doo konkursów i eventów to dzisiaj postaram się jeden ogłosic. Jeśli chodzi o tematy, to masz rację, Karol widzę lubi mieć wszystko w jednym temacie, aczkolwiek ja wole mieć każdą propozycję jako osobny temat, jest wtedy czytelniej. 

 

Od teraz wszystkie propozycje składacie w tym dziale, tworząc nowy temat.

https://forum.cs-classic.pl/forum/566-ogólne/

A dyskusje dotyczące czegokolwiek na diablo oczywiście w dziale "Dyskusje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • WOJTASIK zablokował(a) ten temat
  • 1 rok później...
  • Właściciel

To ostatnia prosta jeśli chodzi o błędy i poprawki w klasach

Dzisiaj planuje wgrać resztę, zwłaszcza party

 

Są klasy, w których nadal trwa ankieta:

 

Proszę o Waszą opinię, ponieważ zamierzam zakończyć dzisiaj głosowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odblokował(a) ten temat

Daloby rade zablokowac bindowanie pod mouse 1/2 ? Chodzi oto ze demonolog i sluga spamuja bindami i jak tylko znajdzie sie ktos w celowniku to dostaje piorunem.. inne klasy nie maja takiej mozliwosci bo jak uzyja bindu to kula badz plazma poleci w sciane. z piorunem daje to przewage ogromna. Dalej uwazam ze przelicznik inta jest za duzy dla klas grajacych pod skille. mozeby ograniczyc ilosc max int do jakiejs stalej?

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Sprawdzanie klawiszy na nic się zda, bo przy tym bind najpierw wysyła informacje dla skilla, a więc skrypt nie odnotuje ataku

Dostępne opcje:

  • Zmniejszenie DMG
  • Większy cooldown

Ostatnio magiczne skille dostały po dupie (z tym atakiem przez ścianę), więc tutaj też warto coś dodać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu chodzi glownie o pioruny. moze by tak ograniczyc punkty int do demonologa i slugi ? hmm bo i tak szybko sie laduje nastepny strzal

Edytowane przez meroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
48 minut temu, -_- napisał:

Sprawdzanie klawiszy na nic się zda, bo przy tym bind najpierw wysyła informacje dla skilla, a więc skrypt nie odnotuje ataku

Dostępne opcje:

  • Zmniejszenie DMG
  • Większy cooldown
  • Zmniejszenie maksów dla statystyki INT

Ostatnio magiczne skille dostały po dupie (z tym atakiem przez ścianę), więc tutaj też warto coś dodać

No to zaktualizowane i przeniesione do odpowiednich klas w formie ankiety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dać sklep z runami. 1 wybrana runa - 300golda. Kolejna rzecz to kupowanie expa za dolki tak jak jest to na cod 2001. I na koniec jakis moze limit ladowania ninji do 10 bo po 15 to moge cala mape obleciec w kilka sekund i skoro dostal bufa i ludzie mają problem bo klasa stała sie grywalna jako tako to moze takie cos mega pomoc

Edytowane przez SharMx1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
2 godziny temu, SharMx1337 napisał:

Proponuje dać sklep z runami. 1 wybrana runa - 300golda. Kolejna rzecz to kupowanie expa za dolki tak jak jest to na cod 2001. I na koniec jakis moze limit ladowania ninji do 10 bo po 15 to moge cala mape obleciec w kilka sekund i skoro dostal bufa i ludzie mają problem bo klasa stała sie grywalna jako tako to moze takie cos mega pomoc

Kupowania XP nigdy nie będzie, a co do wybranej runy, to tutaj też muszę odmówić, bo wiem jak to się skończy. Dobrze dobrana runa do klasy, to mocna przewaga, a pamiętajmy też o nowych graczach, którzy będą dostawać po dupie

Co do ninji, to najlepiej jakbyś to dodał w temacie z ninja, bo zamierzam zrobić głosowanie związane z nim

7 godzin temu, PortiZ napisał:

Dodanie spawn protection po wskrzeszeniu nekromanta i potki...spawnkilerzy zawsze grają

Zrobimy tak, że gracz po respawnie od nekromanty, będzie dostawał np: 30% DMG przez 2 sekundy

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności