MAUPISZON 90 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Reset jak najszybciej❤ ponieważ już mało graczy gra z powodu wysokich lvl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 8 godzin temu, liseq napisał: Mana to jakiś żart, w ciagu calego sezonu da się za nią ulepszyć max tylko raz bo zebranie 200 pkt to już wyczyn. Kiedyś lepiej to działało i zachęcało ludzi do wbijania na serwer. Kiedy? Przed tą edycją? Czy jeszcze wcześniej? Przecież kiedyś właśnie ta mana to było przekleństwo i ludzie po miesiącu mieli wymaksowaną postać, to jak lepiej działało i zachęcało skoro właśnie przez to odchodzili ludzie, bo uważali, że nie mają szans z osobą, która ma wymaksowaną postać? Powiedz mi kiedy dokładnie tak działało, bo ostatnie 2 sezony, to był właśnie problem z mana, który powodował, iż ludzi po miesiącu, mając wymaksowanego zabójcę, robili cały serwer. 8 godzin temu, liseq napisał: Exp za $ Nie będzie żadnego exp za dolary. Po 1, da się to w łatwy sposób bugować Po 2, dolary można nabijać sobie na graczach, niezależnie kiedy się gra 8 godzin temu, liseq napisał: Odblokować bizona, skoro taka pompa jest dostępna to nie rozumiem problemu dlaczego jest on zabroniony. Bizon został zablokowany, ponieważ niektórzy zamiast mózgu mają orzeszek i nie potrafią pojąć, że ta broń nie służy do tego by spamować IN_ATTACK 23 minuty temu, Shadow #RoadToSilver napisał: Reset jak najszybciej❤ ponieważ już mało graczy gra z powodu wysokich lvl Pisałem o tym, ale nikt tego tematu nawet nie podjął, a ja jeżeli chcę rozbudować gildie, muszę zrobić reset lvl. Pompy zostały przecież osłabione 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Wracam do sprawy itemu Spojrzenia Meduzy. Proponuję skrócić czas jego działania do 2 sekund. Powód? Obecnie jest 5 sekund i po prostu w sytuacji 1vs1 ktoś z tym itemem ma praktycznie 100% szans na zabicie przeciwnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Okej, skrócę do 3 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Proponuję zwiększenie kosztu zakupu itemu "rakieta" w sklepie za złoto. Poza tym item chyba zadaje zbyt duże obrażenia (60+1.5 od int) przy krótkim czasie oczekiwania (10 sekund). Więc możnaby wydłużyć czas oczekiwania na kolejne użycie itemu. :) Propozycja nr 2: Proponuję zablokować możliwość wykupu przez daną klasę "swojej" umiejętności w sklepie za złoto. Przykładem mogą być magiczne pociski na paladynie. Po zakupie otrzymuje 1 pocisk zadający + 100% obrażeń i ma możliwość naładowania następnych. Donozor testował i pierwsze trafienie łączy 2 pociski (ze sklepu i jeden swój naładowany). 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Godzinę temu, ziomm napisał: Propozycja nr 2: Proponuję zablokować możliwość wykupu przez daną klasę "swojej" umiejętności w sklepie za złoto. Przykładem mogą być magiczne pociski na paladynie. Po zakupie otrzymuje 1 pocisk zadający + 100% obrażeń i ma możliwość naładowania następnych. Donozor testował i pierwsze trafienie łączy 2 pociski (ze sklepu i jeden swój naładowany). Te umiejętności za złoto są celowo po to, by sobie można było również dopasować pod umiejętności klasy. Ale skoro pociski np. sie bugują z paladynem, to jakoś trzeba to zablokować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donozor 129 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 @WOJTASIK Cwaniakowi właśnie o to chodzi by zablokować czytaj uważniej. Strzał z rewolwera R8 ,z specjal classic +20%dmg ,z magiczny pocisk +100%dmg ,z magiczny pocisk(kupiony) +100%dmg i adrenalina 28/140*100%dmg zadają: W ciało: Damage Given to "Lush" - 431 in 1 hit W głowę: Damage Given to "hihi" - 1781 in 1 hit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 W dniu 20.05.2018 o 12:52, Donozor napisał: @WOJTASIK Cwaniakowi właśnie o to chodzi by zablokować czytaj uważniej. Czytam uważnie, jednak Ty chyba tego nie robisz. Wytłumaczę Ci jak chłop krowie na miedzy, cwaniak chce, żeby zablokować kupno umiejętności za złoto, klasom, które daną umiejętność posiadają np: Scavenger ma chyba +5 dmg czy tam -5 dmg redukcji, no to jaki sens jest blokować mu możliwość kupna tego dodatkowego dmg czy redukcji? Po to właśnie to jest, a skoro pociski się bugują jak kupi się je na paladynie, to wystarczy tylko paladynowi zablokować kupno pocisków za złoto, bo nie rozumiem po co blokować każdej klasie daną umiejętność do kupienia za zloto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) No dobra to niech blokują te umiejętności tak jak ty chcesz 😛 ... przy okazji można zablokować lub naprawić wyższy skok za złoto, bo na ninji nic nie daje, magowi możliwość naświetlania, bo po co ma kupować jak już ma w klasie. Edytowane 21 Maja 2018 przez ziomm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Dlaczego wy piszecie że magiczny pocisk jest zbugowany!? Przecież tak on ma działać, że gdy się kogoś trafi to jest szansa na większy dmg. Skoki ninji skoro wyższy skok to na ninji też powinno dodać w grawitke zamiast ustawiać na wartość jaką ma ninja jak zapewne jest teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 W dniu 19.05.2018 o 17:03, ziomm napisał: Proponuję zwiększenie kosztu zakupu itemu "rakieta" w sklepie za złoto. Poza tym item chyba zadaje zbyt duże obrażenia (60+1.5 od int) przy krótkim czasie oczekiwania (10 sekund). Więc możnaby wydłużyć czas oczekiwania na kolejne użycie itemu. Propozycja nr 2: Proponuję zablokować możliwość wykupu przez daną klasę "swojej" umiejętności w sklepie za złoto. Przykładem mogą być magiczne pociski na paladynie. Po zakupie otrzymuje 1 pocisk zadający + 100% obrażeń i ma możliwość naładowania następnych. Donozor testował i pierwsze trafienie łączy 2 pociski (ze sklepu i jeden swój naładowany). Ok, powiększone do 15 sekund 2. Zgłaszał mi to @Donozor i tak, zostanie to zablokowane w taki sposób, żeby się to po prostu nie bugowało, bo jednak jak klasa kupuje te samą umiejętność, to jest to bezsensu. Jeszcze taki mały update: Jeżeli napisane jest, że to skill danej klasy, to logicznym jest, że może to nie działać na danej klasie, ponieważ: Taki skill ninji, powoduje spadek Grawitacji i kod na 1.6 oraz tutaj działał na zasadzie sprawdzenia czy ma klase lub ten skill, nie łączyło się to, zwłaszcza, że obsługiwana jest osobna statystyka dla grawitacji. To samo skill maga, itd. Jeżeli ktoś kupuje taki skill, to jest to jego wina i uważam, że skoro to skill Twojej klasy, to nie musisz tego kupować. Na pewno zostanie to naprawione w przypadku pewnych błędów, które zgłoszono mi na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) Proponuję zmienić item "Żelazna pięść Hsarusa" (czy jakoś tak ;P). Aktualnie on zwiększa obrażenia zadane w plecy (dosłownie kilka punktów). Nigdy nie widziałem, żeby ktokolwiek używał tego itemu, więc można go ulepszyć na jakieś 20-40 dmg w plecy lub natychmiastowe zabicie ? (1/7-1/8?). Uważam również, że powinniśmy zablokować granaty odłamkowe na małych mapach. Serce griswolda, które daje dosyć dużą szansę na natychmiastowe zabicie jest dostępne w sklepie za złoto i na takich mapach jak snow czy poolstay można robić po 150 fragów ... Jeżeli jest 6 i mniej graczy to dobrze byłoby, żeby następne głosowanie na mapę było z małymi mapami. Często jest tak, że gracze zmieniają mapę za pomocą "malamapa" i po zagraniu mapy następna to eldorado czy inferno. Wtedy znowu gracze piszą malamapa ... Jak już jesteśmy przy tym to de_awe nie jest małą mapą :). Jeżeli jest to możliwe to proponuję dodać item "loteria", który miałby bardzo małą szansę na drop. Ten item umożliwiałby nam jednokrotne skorzystanie z loterii. Może dodatkowo jakiś item z odpornością na umiejętności ? Szansa na zdobycie coś w stylu specjala? Musimy również wziąć się za reklamację serwera, ponieważ graczy coraz mniej i kiepsko to wygląda (ja często jak mam ochotę pograć to nikogo nie ma). Może jakieś konkursy? Eventy podwajające exp czy złoto/manę. Przydałaby się również jakaś zachęta na udzielanie się na forum, ponieważ w dziale NDM coraz mniej się dzieje, a czasami ludzie mają dobre pomysły, które można nagradzać. Może jakiś konkurs na zaprojektowanie swojej klasy, którą autor mógłby grać w tym sezonie, a w następnym stałaby się ogólnodostępna? Oczywiście wszystko pod okiem opiekuna ^^. Jak na razie tyle mi przyszło do głowy Edytowane 18 Czerwca 2018 przez ziomm 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Co do itemku, nie wszystkie są dobre, sporo jest na sprzedaż za złoto, bo są syfiaste, ale jest to celowe, bo nie może być łatwo w zdobywaniu dobrych itemków. Jeśli chodzi o małe mapy, jest to dobry pomysł i postaramy się go wprowadzić ;d Co do itemku loteria, myślę, że to by też mogło zaburzyć trochę gospodarkę, bo jednak można tam wygrac prawie 2k złota za jednym razem. Szansa na zdobywanie itemków jest taka sama, tylko że jest ich ponad 100 i to jaki item otrzymamy to loteria, a co do tych odporności to ciekawa propozycja i postaramy się coś wykombinować. Jeśli chodzi o graczy, to głównie zauważcie co się dzieje z cs;go, każde serwery tracą graczy, z 500k graczy w grze, zrobiło się 350k, są straszne spadki graczy na aktualny moment, więc nie mamy na to wpływu, jedynie możemy dalej działać by zachęcać graczy do gry na naszym serwerze. Co do eventów, jeden dzisiaj już będzie zapowiedziany, a co do wynagradzania za udzielanie się na forum, to za dobre pomysły, zgłaszane błędy Karol wynagradzał, z tego co wiem sprawa co do tego nadal jest otwarta. Z tym zaprojektowaniem klasy nie bardzo rozumiem, chodzi Ci o to, że dana osoba tą klasę zaprojektuje, a my ją mamy wprowadzić tylko dla tej osoby? Jeśli tak, to ta opcja odpada bo nowych klas nie będzie, jest ich zbyt dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) Z tą klasą chodziło mi bardziej o ogłoszenie konkursu (właśnie na zaprojektowanie najciekawszej i najoryginalniejszej klasy) i zwycięzca miałby możliwość przetestowania jej podczas tego sezonu. Może tak zrobić osobny temat na propozycje itemów, żeby nie robić tutaj syfu ? Byłyby dwa wzory: na zmianę itemu i na nowy item. Bardziej czytelnie byłoby. Można też urozmaicić rozgrzewkę. Jak na razie są tylko z deaglem, nożem i granatami. Może niech losuje ze wszystkich broni. No i od siebie dodałbym, żeby nie było możliwości wyboru klas na rozgrzewkę. Edytowane 18 Czerwca 2018 przez ziomm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Właśnie ta rozgrzewka miała to coś za czasów 1.6, że wczytywała się normalnie klasa i można było nawet już podczas rozgrzewki runę dropnąć, a walka była na losowe bronie, już dawno miałem to w głowie, żeby coś z tym zmienić. Co do klasy, to nie będziemy wprowadzać nowych, gdyż teraz gracze mają ból głowy, jaką klasę wybrać. Myślę, że 25 klas to jest dosyć sporo. Co doo konkursów i eventów to dzisiaj postaram się jeden ogłosic. Jeśli chodzi o tematy, to masz rację, Karol widzę lubi mieć wszystko w jednym temacie, aczkolwiek ja wole mieć każdą propozycję jako osobny temat, jest wtedy czytelniej. Od teraz wszystkie propozycje składacie w tym dziale, tworząc nowy temat. https://forum.cs-classic.pl/forum/566-ogólne/ A dyskusje dotyczące czegokolwiek na diablo oczywiście w dziale "Dyskusje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 To ostatnia prosta jeśli chodzi o błędy i poprawki w klasach Dzisiaj planuje wgrać resztę, zwłaszcza party Są klasy, w których nadal trwa ankieta: Proszę o Waszą opinię, ponieważ zamierzam zakończyć dzisiaj głosowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Daloby rade zablokowac bindowanie pod mouse 1/2 ? Chodzi oto ze demonolog i sluga spamuja bindami i jak tylko znajdzie sie ktos w celowniku to dostaje piorunem.. inne klasy nie maja takiej mozliwosci bo jak uzyja bindu to kula badz plazma poleci w sciane. z piorunem daje to przewage ogromna. Dalej uwazam ze przelicznik inta jest za duzy dla klas grajacych pod skille. mozeby ograniczyc ilosc max int do jakiejs stalej? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 bind "mouse1" "+attack; sm_skill" ------ to jest ten bind:/ btw czyjest mozliwosc zwiekszenia mu cooldawnu do 35 sek? chodzi mi o demonologa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Sprawdzanie klawiszy na nic się zda, bo przy tym bind najpierw wysyła informacje dla skilla, a więc skrypt nie odnotuje ataku Dostępne opcje: Zmniejszenie DMG Większy cooldown Ostatnio magiczne skille dostały po dupie (z tym atakiem przez ścianę), więc tutaj też warto coś dodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) tu chodzi glownie o pioruny. moze by tak ograniczyc punkty int do demonologa i slugi ? hmm bo i tak szybko sie laduje nastepny strzal Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez meroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 48 minut temu, -_- napisał: Sprawdzanie klawiszy na nic się zda, bo przy tym bind najpierw wysyła informacje dla skilla, a więc skrypt nie odnotuje ataku Dostępne opcje: Zmniejszenie DMG Większy cooldown Zmniejszenie maksów dla statystyki INT Ostatnio magiczne skille dostały po dupie (z tym atakiem przez ścianę), więc tutaj też warto coś dodać No to zaktualizowane i przeniesione do odpowiednich klas w formie ankiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 dodajmy item gotycki miecz do sklepu. ninje sa zadka klasa a item ten moglby im sporo pomoc przeciwko klasom powyzej 200hp. Proponuje za 10-15 zlota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PortiZ 219 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Dodanie spawn protection po wskrzeszeniu nekromanta i potki...spawnkilerzy zawsze grają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) Proponuje dać sklep z runami. 1 wybrana runa - 300golda. Kolejna rzecz to kupowanie expa za dolki tak jak jest to na cod 2001. I na koniec jakis moze limit ladowania ninji do 10 bo po 15 to moge cala mape obleciec w kilka sekund i skoro dostal bufa i ludzie mają problem bo klasa stała sie grywalna jako tako to moze takie cos mega pomoc Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez SharMx1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 2 godziny temu, SharMx1337 napisał: Proponuje dać sklep z runami. 1 wybrana runa - 300golda. Kolejna rzecz to kupowanie expa za dolki tak jak jest to na cod 2001. I na koniec jakis moze limit ladowania ninji do 10 bo po 15 to moge cala mape obleciec w kilka sekund i skoro dostal bufa i ludzie mają problem bo klasa stała sie grywalna jako tako to moze takie cos mega pomoc Kupowania XP nigdy nie będzie, a co do wybranej runy, to tutaj też muszę odmówić, bo wiem jak to się skończy. Dobrze dobrana runa do klasy, to mocna przewaga, a pamiętajmy też o nowych graczach, którzy będą dostawać po dupie Co do ninji, to najlepiej jakbyś to dodał w temacie z ninja, bo zamierzam zrobić głosowanie związane z nim 7 godzin temu, PortiZ napisał: Dodanie spawn protection po wskrzeszeniu nekromanta i potki...spawnkilerzy zawsze grają Zrobimy tak, że gracz po respawnie od nekromanty, będzie dostawał np: 30% DMG przez 2 sekundy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi