Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 18 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Ninja na serwerze New Diablo Mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Ninja to klasa która nie ma większych szans na serwerze. Żeby to zmienić radzę zwiększyć dmg z noża na ninji o 30. + rozwój za manę 5 - 250 many Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 1 godzinę temu, Leśny napisał: Ninja to klasa która nie ma większych szans na serwerze. Żeby to zmienić radzę zwiększyć dmg z noża na ninji o 30. + rozwój za manę 5 - 250 many Mysle ze podniesienie dmg narazie starczy żeby potem nerfów nie robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Ludzie właśnie narzekają na tę klasę i można by było powiększyć jednak to dmg z nożyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Albo dmg z nożyków 100+ 1.0 int. albo wbudować 30/40 dmg dodatkowego z normalnego noża (LPM, PPM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Te nożyki mają już zaktualizowane DMG i jego przelicznik dla int Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 W dniu 19.03.2018 o 11:06, Leśny napisał: Albo dmg z nożyków 100+ 1.0 int. albo wbudować 30/40 dmg dodatkowego z normalnego noża (LPM, PPM) 100 to przesada bo nimi nie jest bardzo trudno trafic a mozna ich co 0,75 sekundy rzucac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Ta zmiana, która została wprowadzona według mnie na razie powinna wystarczyć, aczkolwiek dobrze byłoby usunąć ograniczenie czasowe rzucania nożami, gdyż to irytuje, a na 1.6 też było to plusem, bo nie było ograniczenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Nozyki ninjy nie zawsze trafiaja jak sie trafi stał afk na eldorado rzucilem w niego 3 razy i nir dostal ani razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 W dniu 24.03.2018 o 11:57, MeowTO napisał: Nozyki ninjy nie zawsze trafiaja jak sie trafi stał afk na eldorado rzucilem w niego 3 razy i nir dostal ani razu Dziwne, bo z tego co wiem, to z bełtami jest okej, a są zrobione na podobnej zasadzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Zmniejszenie ulepszenia niewidzialności za mane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 O co dokładniej Ci chodzi? O zmniejszenie kosztu ulepszenia czy o zmniejszenie wartości ulepszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 11 minut temu, ziomm napisał: O co dokładniej Ci chodzi? O zmniejszenie kosztu ulepszenia czy o zmniejszenie wartości ulepszenia? Zmniejszenie kosztu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Według mnie to nie jest najlepszy pomysł. Ulepszona ninja jest bardzo słabo widoczna ... po prostu ninja stałaby się za mocna. Dobrze jest jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 30 minut temu, ziomm napisał: Według mnie to nie jest najlepszy pomysł. Ulepszona ninja jest bardzo słabo widoczna ... po prostu ninja stałaby się za mocna. Dobrze jest jak jest. Yy to czemu zjawa dostała zmniejszenie kosztu? Po pierwsze żeby ulepszyć ninje trzeba sporo many a jak ja uzbierać gdy ja musiałem wbić 50 na diablo żeby ulepszyć oślepienie bez 300 many chcę przypomnieć że ninja nie może podnieca broni i niektóre questy z buffami HP $ many odpadają 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Zjawa z tego co pamiętam dostała zwiększenie wartości po ulepszeniu (z -5 na -10 widzialności). Pamiętaj też, że ninja inie zjawa to dwie różne klasy. Jak już to proponuję zmniejszenie kosztu ulepszenia oraz zmniejszenie wartości. Dodać więcej ulepszeń (tak, żeby efekt końcowy był taki sam jak teraz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 13 minut temu, ziomm napisał: Zjawa z tego co pamiętam dostała zwiększenie wartości po ulepszeniu (z -5 na -10 widzialności). Pamiętaj też, że ninja inie zjawa to dwie różne klasy. Jak już to proponuję zmniejszenie kosztu ulepszenia oraz zmniejszenie wartości. Dodać więcej ulepszeń (tak, żeby efekt końcowy był taki sam jak teraz). To jest dobre rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liseq 23 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Nie widzę sensu zmiany kosztu many u ninjy. Bez sensu jest porównywać też do niej zjawę, jak to ładnie wytłumaczył @ziomm. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 moje propozycje; o 50% ciche kroki ma 1/9 na natychmiastowe zabicie z kosy, nie widać go na radarze, 115hp i zeby zwiększyc dmg z nozyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 22 Października 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 13 godzin temu, SharMx1337 napisał: 1/9 na natychmiastowe zabicie z kosy, Po co? To nie ma żadnego sensu, bo bardzo duża rozbieżność - nic to nie da + losowość to głupota i robi straszne zamieszanie. Jak chcesz osiągnąć balans dodając losowść do gry? Klasa będzie miała poprawną niewidzialność i wtedy prześledzę ilość osób nią grającą 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donozor 129 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Dodanie cichych kroków ninji to będzie zbyt OP z połączeniem z jego szybkością. Nie widoczności na radarze powinno być najlepszym wyjściem bo aktualnie się pokazuje całemu przeciwnemu teamowi i dochodzi czasem do takich sytuacji gdy wszyscy szukają ninji na ziemi a on znajduje się gdzieś na wysokościach np na assualt pod mostem i na moście. Plusem widoczności na pewno jest to gdy jakiś no name siedzi na txt to widać go na radarze .Co do dmg to ja z COMBO (LPM, PPM i nożyk) bije 170dmg z 32/75 w adrenaline; no ale najpierw trzeba tym nożykiem trafić. HP można nadrobić crimson co daje 150 ale przynajmniej można przeżyć HS. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IKamisama 1 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 (edytowane) Ja jako osoba co uwielbia Ninja . Jestem za Ty aby ni3 doda2ac mu żadnych cichych kroków ani 1/9 . Dodać jak za 1.6 noze pod komenda. !ninja ( może wybrać tylko 1 jak np na balu lub lowcy) Za i kończęnie 1aktu Regenka 5 hp co 3 sec Za ukończenie 2 20% speeda na nozu Za 3 akt Dodatkowe 35 hp Za 4 akt W plecy bijemy o 30 wiecej I za 5 akt Nuz zadaje dodatkowe 40 dkg Nie pamiętam ile j3st aktów Ale to tylko moj3 przykładowe liczby . Nie jest to jakieś mocno zmieniające gra Ale gdyby tak mógł dostać taki l3kki buff to może by miał szansę na ugranie coś jak jest mało graczy . W przypadku jak by brakowało pomysłu na faktyczne umi3jetnosci tych noze służą pomocą . Edytowane 22 Października 2018 przez IKamisama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 23 Października 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Klasa Ninja będzie tylko ukryta na radarze, tak jak reszta klas, która przy danej widoczności, po prostu nie powinna być widoczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Wiem ze to nie cod ale może by tak dać ninji insta kila? 1/3 z ppm bo jak grasz ninja na ludzi 225hp to po prostu giniesz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 hmmmm.... moze by item gotycki miecz zmienic na instakill. wtedy ninja mialby wieksze szanse pomysl tez nie wydaje sie slaby. moze by zwiekszyc obrazenia na nozach do rzucania. duzo mozliwosci jest ale popieram ze ninja moglby zostac wzmocniony ale w delkatny sposob zeby nagle nie byl zbyt mocny wezmy pod uwage ze ninja z archami to nawet teraz jest kozak 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi