Gość Maxx Speed Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 6 minut temu, -_- napisał: Co do pułapek, to bez dokładnych danych, ciężko jest mi wskazać plroblem. Mina wybucha w przypadku gdy: Gracz jest połączony i jest z innego team Tworzy pętle w której sprawdza: Czy gracz jest połączony Czy gracz jest w innym TEAM czy grac jest w odległości mniejszej niż 250.0j Potem blokuje gracza i tworzy timer blokady zgodnie z czasem dla inteligencji Zatrzymuje pętle gdy znajdzie gracza Jak to skończy, tworzy wybuch (animacje wybuchu) i usuwa gracz z innej drużyny wchodzi na minę , ona wybucha i nie zatrzymuje go ani nie pokazuje na czerwono ze wszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) Czy to normalne aby przy +60 Inteligencji w Amadeuszu będę zadawać -11 w Klatkę piersiową a -66 w głowę ? przy +60 INT powinienem zadawać w sumie -22 DMG [11 Mp5 +11 z Int] Edytowane 9 Lutego 2019 przez Tsumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 3 godziny temu, Tsumi napisał: Czy to normalne aby przy +60 Inteligencji w Amadeuszu będę zadawać -11 w Klatkę piersiową a -66 w głowę ? przy +60 INT powinienem zadawać w sumie -22 DMG [11 Mp5 +11 z Int] Już kilka razy była sprawdzana ta klasa i dmg się zgadzał. Nic przy niej robione nie było wiec musi działać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy.@Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern? Edytowane 11 Lutego 2019 przez dratewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Przy wystawieniu Perku na rynku "Czarny Medyk" crashuje serwer Edytowane 11 Lutego 2019 przez Tsumi Błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) 19 godzin temu, dratewka. napisał: Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy. @dratewka. Właściciel Ci odpowiedział co prawdopodobnie jest przyczyną: W dniu 25.01.2019 o 15:27, -_- napisał: To raczej wina nie przeładowania się komend dla celownika. Masz niestandardowy celownik? Edytowane 11 Lutego 2019 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 11 Lutego 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 22 godziny temu, dratewka. napisał: @Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern? Nie chodziło mi dokładnie o sam celownik, a o komendy związane z celownikiem, które przy zmianie celownika mogą u niektórych się zmienić, bo nadpisują pewne wartości. By otrzymać efekt no recoil poza funkcją związana z jego minimalizowaniem, nadpisuje komendy Cytat weapon_accuracy_nospread weapon_recoil_decay1_exp weapon_recoil_cooldown weapon_recoil_decay2_exp weapon_recoil_scale weapon_recoil_decay2_lin weapon_recoil_suppression_shots weapon_recoil_variance weapon_recoil_view_punch_extra Najprawdopodobniej Twoje wartości sa inne niż te, które wpisuje po wyrzuceniu perku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Występuje jakiś błąd związany z VIPEM. Otóż mniej więcej gdzieś w połowie mapy wyłącza się usługa VIP dla graczy którzy ową posiadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) @RyKoS @Blix @-_- Znów problem z klasą Zwinny lecz teraz POWAŻNY, po update cod serwera ta klasa [Zwinny [P]] Leczy się o 10 HP co ileś tam obrażeń... Wyrzuca Broń [ma jakiś tam % na to zauważyłem] ! Rzadko ale tak robi [Oczywiście Bez perku Rozbrojenie] i jeszcze zmienia broń na nóż... Nie da się grać przeciwko tej klasie. Więc proszę o tymczasowe usunięcie bądź zablokowanie tej klasy w celu 100% weryfikacji jej na serwerze testowym. Na ten moment ta klasa jest tak zbugowana że nie idzie grać na serwerze bo 35% SERWERA to owa klasa Zwinny ____________ Każdy kto zada 50 DMG Leczy się o 10 HP [Wszystkie Klasy ! ] ___________ Edytowane 23 Lutego 2019 przez Tsumi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Lutego 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Po prostu restart nie został wykonany po update i się zbugowała klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 problem z leczeniem wystaepuje u wiekszej ilosci klas, nie wiem czy wszystkie ale kilka kolejnych na pewno leczy sie za dmg dodatkowo neomex proponowalbym calkowicie usunac, gdyz 90% strzalow z awp jest odbijanych nie zaleznie od wartosci pancerza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Lutego 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 10 minut temu, adist8 napisał: dodatkowo neomex proponowalbym calkowicie usunac, gdyz 90% strzalow z awp jest odbijanych nie zaleznie od wartosci pancerza Po prostu tak wchodzi losowość. Nie mam na nioą wpływu, stąd zawsze pisałem, że tworzenie klas typowo losowych to głupota i u nas staramy się tego nie robić Co do wcześniejszego, to odpisałem, że 15 minut temu, -_- napisał: Po prostu restart nie został wykonany po update i się zbugowała klasa i około 5 minut temu zrobiłem RR serwera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 to nie jest losowosc, to jest ewidentny bug, jak 1/7 przykladowo moze odbic 9/10 strzalow ? dodatkowo niekiedy jest tak, ze goscia zabije z AWP, ale polowa dmg i tak sie odbija a co do bledu z leczeniem to nadal on wystepuje, kazda klasa ktora zada +50dmg leczy sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Lutego 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 28 minut temu, adist8 napisał: to nie jest losowosc, to jest ewidentny bug, jak 1/7 przykladowo moze odbic 9/10 strzalow ? Dobrze, a więc wskaż mi bug Cytat public Action:OnTakeDamage(victimID, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3]) { if (!IsValidClient(victimID) || !ma_perk[victimID]) { return Plugin_Continue; } if (!IsValidClient(attacker) || GetClientTeam(victimID) == GetClientTeam(attacker)) { return Plugin_Continue; } decl String:weaponname[64]; GetClientWeapon(attacker, weaponname, sizeof(weaponname)); if (StrEqual(weaponname, "weapon_knife") // ----- //) { return Plugin_Continue; } if (GetRandomInt(1, wartosc_perku[victimID]) == 1) { SDKHooks_TakeDamage(attacker, victimID, victimID, damage, damagetype, weapon); return Plugin_Stop; } // ----- // return Plugin_Continue; } Jeżeli w kodzie widzisz // ----- // znaczy to tyle, że jest to ukryty kod, bo nie podam go 1:1 30 minut temu, adist8 napisał: dodatkowo niekiedy jest tak, ze goscia zabije z AWP, ale polowa dmg i tak sie odbija Jeżeli takie coś się zdarza, to należy to zglosić do opiekuna na PW, a on zobowiązany jest do sprawdzenia tego na serwerze testowym. Pancerz neomexowy, notatki itp, sprawdzano na testówce już dłuższy czas temu i od tamtego czasu żadne z opiekunów nie napisał do mnie w tej sprawie. Opiekunami są: @RyKoS i @Blix na ten moment 31 minut temu, adist8 napisał: a co do bledu z leczeniem to nadal on wystepuje, kazda klasa ktora zada +50dmg leczy sie a zmieniła się mapa? Informowałem gracza TSUNAMI Claire na STEAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 tak wiec probl;em z leczeniem zostal wyeliminowany zwinny dalej ma jakas szanse na wyrzucenie broni, co nie powinno sie dziac a pancerz moze odbijac czesciej awp ze wzgledu na inna rzecz, mianowicie jak trafiam z AWP to na czacie pokazuje mi dmg tak jakby dwa razy (w konsoli juz normalnie), dlatego pewnie jest podwojna szansa na odbicie, a nawet jesli goscia sie zabije tym pierwszym dmg albo drugim, to ten ktory sie wyswietla jako kolejny dmg sie odbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) @adist8 13 minut temu, adist8 napisał: tak wiec probl;em z leczeniem zostal wyeliminowany zwinny dalej ma jakas szanse na wyrzucenie broni, co nie powinno sie dziac a pancerz moze odbijac czesciej awp ze wzgledu na inna rzecz, mianowicie jak trafiam z AWP to na czacie pokazuje mi dmg tak jakby dwa razy (w konsoli juz normalnie), dlatego pewnie jest podwojna szansa na odbicie, a nawet jesli goscia sie zabije tym pierwszym dmg albo drugim, to ten ktory sie wyswietla jako kolejny dmg sie odbija Pokazuje podwójnie DMG ponieważ grasz klasą [Snajper] i dodajesz + INT do większego dmg.. wygląda to tak [Dmg AWP] [Dmg z INT] -100 -90 Edytowane 23 Lutego 2019 przez Tsumi Błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 2 godziny temu, Tsumi napisał: @adist8 Pokazuje podwójnie DMG ponieważ grasz klasą [Snajper] i dodajesz + INT do większego dmg.. wygląda to tak [Dmg AWP] [Dmg z INT] -100 -90 no i dlatego snajper jest bardziej podatny na perk pancerz, gdyz przy kazdym strzale jest dmg zadawany 2 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 kolejny bug na snajperze, po wbiciu 75 lv dostalem szanse 1/2 na insta, ale od tego momentu inteligencja przestala dzialac oraz walsciwosci snajpera +40 dmg na start, jesli nie zadziala 1/2 na insta, to dmg nie zaleznie od przydzielonej inteligencji jest taki jak na zwyklym meczu, okolo 100 w cialo (mniej przez wytrzymalosc) i okolo 400 w glowe 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 klasa P Meister osoba grajaca z TEC-9 dostaje po zabojstwie 30 ammo do tej broni 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anonymus1996 2 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) Rodzaj Buga- Klasa - Oszust Opis- Oszust gdy kuca lub stoi w jakimś oknie to tepa przeciwnika tak że nie może on się ruszać. ps. Bardzo rzadko administracja jest jak nadużywają tego. Edytowane 3 Marca 2019 przez Anonymus1996 2 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) @RyKoS @-_- Jest błąd z klasą Pułkownik [P] otóż Za zadanie 50 DMG leczymy się o +10 HP lecz gdy trafimy w głowę zadajemy -/+ 100/150 dmg [Zależy od wytrzymałości] ale wciąż leczymy się o 10 hp pomimo tych 100/150 obrażeń gdy powinniśmy się leczyć 20/30 hp Edytowane 3 Marca 2019 przez Tsumi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 @Tsumi yyy Sprawdzilem to i dziala to poprawnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Może to nie bug z klasa ale też ważny mapa de_dust2 często się buguję i dużo osób nie może wbić normalnie ani przez konsole proponuje usunąć tą mapę, albo jakoś to naprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Bug z klasą Piroman jak i perkiem chodzi o umiejętność podpalenie jak ktoś padnie spalając się to tak jak by wpisal kill w konsoli przeciwnik nie dostaje fraga i expa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 5 Marca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 19 godzin temu, Mahesvara2 napisał: Może to nie bug z klasa ale też ważny mapa de_dust2 często się buguję i dużo osób nie może wbić normalnie ani przez konsole proponuje usunąć tą mapę, albo jakoś to naprawić Pisałem o tym ze speak (podobny problem z tego co widzę) i pukawka wprowadziła poprawki 1 godzinę temu, Mahesvara2 napisał: Bug z klasą Piroman jak i perkiem chodzi o umiejętność podpalenie jak ktoś padnie spalając się to tak jak by wpisal kill w konsoli przeciwnik nie dostaje fraga i expa Perk podpala, a nie spala gracza, a więc nigdy nie zaliczy frag jeśli gracz się spali, bo on go podpala nabojami, a klasa działa, lecz nie wiem jak to wygląda z perkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi