Skocz do zawartości

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maxx Speed
  W dniu 26.01.2019 o 15:53, -_- napisał(a):

Co do pułapek, to bez dokładnych danych, ciężko jest mi wskazać plroblem. Mina wybucha w przypadku gdy:

  1. Gracz jest połączony i jest z innego team
  2. Tworzy pętle w której sprawdza:
    Czy gracz jest połączony
    Czy gracz jest w innym TEAM
    czy grac jest w odległości mniejszej niż 250.0j
  3. Potem blokuje gracza i tworzy timer blokady zgodnie z czasem dla inteligencji
  4. Zatrzymuje pętle gdy znajdzie gracza
  5. Jak to skończy, tworzy wybuch (animacje wybuchu) i usuwa
Rozwiń  

gracz z innej drużyny wchodzi na minę , ona wybucha i nie zatrzymuje go ani nie pokazuje na czerwono ze wszedł  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy to normalne aby przy +60 Inteligencji w Amadeuszu będę zadawać -11 w Klatkę piersiową a -66 w głowę ?

przy +60 INT powinienem zadawać w sumie -22 DMG [11 Mp5 +11 z Int]

Edytowane przez Tsumi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.02.2019 o 18:45, Tsumi napisał(a):

Czy to normalne aby przy +60 Inteligencji w Amadeuszu będę zadawać -11 w Klatkę piersiową a -66 w głowę ?

przy +60 INT powinienem zadawać w sumie -22 DMG [11 Mp5 +11 z Int]

Rozwiń  

Już kilka razy była sprawdzana ta klasa i dmg się zgadzał. Nic przy niej robione nie było wiec musi działać :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy.

@Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern?

Edytowane przez dratewka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.02.2019 o 21:51, dratewka. napisał(a):

Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy.

Rozwiń  

@dratewka. Właściciel Ci odpowiedział co prawdopodobnie jest przyczyną:

  W dniu 25.01.2019 o 14:27, -_- napisał(a):

To raczej wina nie przeładowania się komend dla celownika. Masz niestandardowy celownik?

Rozwiń  

 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 10.02.2019 o 21:51, dratewka. napisał(a):

@Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern?

Rozwiń  

Nie chodziło mi dokładnie o sam celownik, a o komendy związane z celownikiem, które przy zmianie celownika mogą u niektórych się zmienić, bo nadpisują pewne wartości.

By otrzymać efekt no recoil poza funkcją związana z jego minimalizowaniem, nadpisuje komendy

  Cytat

 

weapon_accuracy_nospread

weapon_recoil_decay1_exp

weapon_recoil_cooldown

weapon_recoil_decay2_exp

weapon_recoil_scale

weapon_recoil_decay2_lin

weapon_recoil_suppression_shots

weapon_recoil_variance

weapon_recoil_view_punch_extra

 

Rozwiń  

Najprawdopodobniej Twoje wartości sa inne niż te, które wpisuje po wyrzuceniu perku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występuje jakiś błąd związany z VIPEM. Otóż mniej więcej gdzieś w połowie mapy wyłącza się usługa VIP dla graczy którzy ową posiadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@RyKoS @Blix @-_-

Znów problem z klasą Zwinny lecz teraz POWAŻNY, po update cod serwera ta klasa [Zwinny [P]] Leczy się o 10 HP co ileś tam obrażeń... Wyrzuca Broń  [ma jakiś tam % na to zauważyłem] ! Rzadko ale tak robi [Oczywiście Bez perku Rozbrojenie] i jeszcze zmienia broń na nóż... Nie da się grać przeciwko tej klasie. Więc proszę o tymczasowe usunięcie bądź zablokowanie tej klasy w celu 100% weryfikacji jej na serwerze testowym. Na ten moment ta klasa jest tak zbugowana że nie idzie grać na serwerze bo 35% SERWERA to owa klasa Zwinny

 

 

____________ Każdy kto zada 50 DMG Leczy się o 10 HP [Wszystkie Klasy ! ] ___________

Edytowane przez Tsumi
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z leczeniem wystaepuje u wiekszej ilosci klas, nie wiem czy wszystkie ale kilka kolejnych na pewno leczy sie za dmg
dodatkowo neomex proponowalbym calkowicie usunac, gdyz 90% strzalow z awp jest odbijanych nie zaleznie od wartosci pancerza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 23.02.2019 o 12:58, adist8 napisał(a):

dodatkowo neomex proponowalbym calkowicie usunac, gdyz 90% strzalow z awp jest odbijanych nie zaleznie od wartosci pancerza

Rozwiń  

Po prostu tak wchodzi losowość. Nie mam na nioą wpływu, stąd zawsze pisałem, że tworzenie klas typowo losowych to głupota i u nas staramy się tego nie robić

Co do wcześniejszego, to odpisałem, że 

  W dniu 23.02.2019 o 12:53, -_- napisał(a):

Po prostu restart nie został wykonany po update i się zbugowała klasa

Rozwiń  

i około 5 minut temu zrobiłem RR serwera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest losowosc, to jest ewidentny bug, jak 1/7 przykladowo moze odbic 9/10 strzalow ?

dodatkowo niekiedy jest tak, ze goscia zabije z AWP, ale polowa dmg i tak sie odbija

 

a co do bledu z leczeniem to nadal on wystepuje, kazda klasa ktora zada +50dmg leczy sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 23.02.2019 o 13:21, adist8 napisał(a):

to nie jest losowosc, to jest ewidentny bug, jak 1/7 przykladowo moze odbic 9/10 strzalow ?

Rozwiń  

Dobrze, a więc wskaż mi bug

  Cytat

 

public Action:OnTakeDamage(victimID, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
        if (!IsValidClient(victimID) || !ma_perk[victimID])
        {
                return Plugin_Continue;
        }

        if (!IsValidClient(attacker) || GetClientTeam(victimID) == GetClientTeam(attacker))
        {
                return Plugin_Continue;
        }

        decl String:weaponname[64];
        GetClientWeapon(attacker, weaponname, sizeof(weaponname));
        if (StrEqual(weaponname, "weapon_knife") // ----- //)
        {
                return Plugin_Continue;
        }
        if (GetRandomInt(1, wartosc_perku[victimID]) == 1)
        {
                SDKHooks_TakeDamage(attacker, victimID, victimID, damage, damagetype, weapon);
                return Plugin_Stop;
        }

         // ----- //

        return Plugin_Continue;
}

 

Rozwiń  

Jeżeli w kodzie widzisz

 // ----- //

znaczy to tyle, że jest to ukryty kod, bo nie podam go 1:1

  W dniu 23.02.2019 o 13:21, adist8 napisał(a):

dodatkowo niekiedy jest tak, ze goscia zabije z AWP, ale polowa dmg i tak sie odbija

 

Rozwiń  

Jeżeli takie coś się zdarza, to należy to zglosić do opiekuna na PW, a on zobowiązany jest do sprawdzenia tego na serwerze testowym. Pancerz neomexowy, notatki itp, sprawdzano na testówce już dłuższy czas temu i od tamtego czasu żadne z opiekunów nie napisał do mnie w tej sprawie.

Opiekunami są: @RyKoS i @Blix na ten moment

  W dniu 23.02.2019 o 13:21, adist8 napisał(a):

a co do bledu z leczeniem to nadal on wystepuje, kazda klasa ktora zada +50dmg leczy sie

Rozwiń  

a zmieniła się mapa? Informowałem gracza TSUNAMI Claire na STEAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiec probl;em z leczeniem zostal wyeliminowany

zwinny dalej ma jakas szanse na wyrzucenie broni, co nie powinno sie dziac

a pancerz moze odbijac czesciej awp ze wzgledu na inna rzecz, mianowicie jak trafiam z AWP to na czacie pokazuje mi dmg tak jakby dwa razy (w konsoli juz normalnie), dlatego pewnie jest podwojna szansa na odbicie, a nawet jesli goscia sie zabije tym pierwszym dmg albo drugim, to ten ktory sie wyswietla jako kolejny dmg sie odbija

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adist8

  W dniu 23.02.2019 o 20:35, adist8 napisał(a):

tak wiec probl;em z leczeniem zostal wyeliminowany

zwinny dalej ma jakas szanse na wyrzucenie broni, co nie powinno sie dziac

a pancerz moze odbijac czesciej awp ze wzgledu na inna rzecz, mianowicie jak trafiam z AWP to na czacie pokazuje mi dmg tak jakby dwa razy (w konsoli juz normalnie), dlatego pewnie jest podwojna szansa na odbicie, a nawet jesli goscia sie zabije tym pierwszym dmg albo drugim, to ten ktory sie wyswietla jako kolejny dmg sie odbija

Rozwiń  

Pokazuje podwójnie DMG ponieważ grasz klasą [Snajper] i dodajesz + INT do większego dmg.. wygląda to tak [Dmg AWP] [Dmg z INT] -100 -90

 

Edytowane przez Tsumi
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.02.2019 o 20:49, Tsumi napisał(a):

@adist8

Pokazuje podwójnie DMG ponieważ grasz klasą [Snajper] i dodajesz + INT do większego dmg.. wygląda to tak [Dmg AWP] [Dmg z INT] -100 -90

 

Rozwiń  

no i dlatego snajper jest bardziej podatny na perk pancerz, gdyz przy kazdym strzale jest dmg zadawany 2 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny bug na snajperze, po wbiciu 75 lv dostalem szanse 1/2 na insta, ale od tego momentu inteligencja przestala dzialac oraz walsciwosci snajpera +40 dmg na start, jesli nie zadziala 1/2 na insta, to dmg nie zaleznie od przydzielonej inteligencji jest taki jak na zwyklym meczu, okolo 100 w cialo (mniej przez wytrzymalosc) i okolo 400 w glowe

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj Buga- Klasa - Oszust

Opis-  Oszust gdy kuca lub stoi w jakimś oknie to tepa przeciwnika tak że nie może on się ruszać.

ps. Bardzo rzadko administracja jest jak nadużywają tego.

Edytowane przez Anonymus1996
  • Like 2
  • Haha 2
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS @-_-

 

Jest błąd z klasą Pułkownik [P] otóż Za zadanie 50 DMG leczymy się o +10 HP lecz gdy trafimy w głowę zadajemy -/+ 100/150 dmg [Zależy od wytrzymałości] ale wciąż leczymy się o 10 hp pomimo tych 100/150 obrażeń gdy powinniśmy się leczyć 20/30 hp

Edytowane przez Tsumi
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nie bug z klasa ale też ważny mapa de_dust2 często się buguję i dużo osób nie może wbić normalnie ani przez konsole

proponuje usunąć tą mapę, albo jakoś to naprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bug z klasą Piroman jak i perkiem chodzi o umiejętność podpalenie jak ktoś padnie spalając się to tak jak by wpisal kill w konsoli przeciwnik nie dostaje fraga i expa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  W dniu 4.03.2019 o 19:11, Mahesvara2 napisał(a):

Może to nie bug z klasa ale też ważny mapa de_dust2 często się buguję i dużo osób nie może wbić normalnie ani przez konsole

proponuje usunąć tą mapę, albo jakoś to naprawić

Rozwiń  

Pisałem o tym ze speak (podobny problem z tego co widzę) i pukawka wprowadziła poprawki

  W dniu 5.03.2019 o 13:12, Mahesvara2 napisał(a):

Bug z klasą Piroman jak i perkiem chodzi o umiejętność podpalenie jak ktoś padnie spalając się to tak jak by wpisal kill w konsoli przeciwnik nie dostaje fraga i expa 

Rozwiń  

Perk podpala, a nie spala gracza, a więc nigdy nie zaliczy frag jeśli gracz się spali, bo on go podpala nabojami, a klasa działa, lecz nie wiem jak to wygląda z perkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności