Cześć, to ja. Przychodzę tutaj z pomysłem zmiany klas na zabawie CodMod. Można więc powiedzieć, że kontynuuję pomysł osobnika powyżej.
Może wrzucę tutaj listę wszystkich klas, może będzie łatwiej wszystko zrozumieć:
1. Snajper (AWP+HE | 150HP)
2. Komandos (Deagle | 100HP | SZYBKI | MNIEJSZA GRAWITACJA)
3. Strzelec Wyborowy (AK47 + SMOKE + HE + KEVLAR | 200HP)
4. Obrońca (M249 + HE + KEVLAR + HEŁM | 250HP)
5. [VIP] Elitarny Snajper (AWP + DEAGLE + HE +KEVLAR + HEŁM | 200HP | CICHE KROKI)
6. [SVIP] Grenadier (M4A1 + HE | 150HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ HE)
Dobra, przechodząc do tego co najważniejsze, to zamiast usuwać/dodawać klasy do tej zabawy, podam propozycję, co można zmienić.
1. Klasa Snajper podobnie co klasa Komandos trochę odstaje od innych. Nie jest łatwo wygrać nią kogoś zabić, a co dopiero wygrać zabawy. Wystarczy, że spotkasz kogoś, kto ma Grenadiera, czy strzelca wyborowego i leżysz. Proponuję dać tej klasie zamiast AWP i granatu, scouta i jakiś szybki pistolet, taki jak tec. Zamiast dawać na siłę pistolet można również dodać menu po wybraniu klasy, gdzie można wybrać sobie własny pistolet. Oprócz broni dodać klasie szybkości, oraz dać jej nieskończoną ilość amunicji, zarówno do głównej broni, jak i do pistoletu.
Snajper (SCOUT + PISTOLET | 200HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ AMUNICJI)
2. O klasie Komandos już wspomniał jeden kolega. No nie da się ukryć, że nie jest za bardzo lubiana wśród graczy i jest zwykle pomijana. Może zamiast deagla dać tej klasie jakąś szybszą broń, z którą można biegać i strzelać? Zwiększyć mu szybkość, bo ona niby jest, ale mało odczuwalna moim zdaniem, to samo z mniejszą grawitacją. Myślę, że HP też można dodać trochę tej klasie.
Komandos (MP9 | 150HP | SZYBKI | MNIEJSZA GRAWITACJA)
3. To jest ta klasa, która jest raczej sama w sobie dosyć mocna, przyjemna i często wybierana, Więc raczej nie wymaga jakichś potężnych zmian.
Strzelec wyborowy (AK47 + SMOKE + HE + HEVLAR | 200HP)
4. Pograłem trochę obrońcą i zauważyłem, że ta klasa jest raczej zbalansowana i podobnie co Strzelec wyborowy nie wymaga dużych zmian. Można mu zmniejszyć HP do 200 a dodać mu np. odporność na upadek czy odporność na DMG z granatów.
Obrońca (M249 + HE + KEVLAR + HEŁM | 200HP | ODPORNOŚĆ NA DMG)
5. O tej klasie trochę myślałem, bo jest klasą VIP. Pomyślałem, że można dać ją jako zwykłą klasę, którą mogą używać też gracze bez żadnej płatnej rangi. Oprócz tego nie wymaga chyba wielkich zmian.
Elitarny Snajper (AWP + DEAGLE + HE +KEVLAR + HEŁM | 200HP | CICHE KROKI)
6. Skoro klasa wyżej miałaby zostać zmieniona z klasy VIP na zwykłą klasę, podobnie powinno być w tym przypadku. Klasa Grenadier zamiast być klasą dla samych SVIP, powinna być dana też jako klasa dla VIP. Klasa jest dosyć silna, ale strasznie papierowa, jak doda się do tego rasę typu Czarny, staje się jeszcze gorsza. Powinna mieć dodany jakiś mocniejszy DMG dla broni i kamizelkę
[VIP] Grenadier (M4A1 + HE + KEVLAR | 150HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ HE)
I generalnie to wszystko, w jednej klasie zmieniło się więcej, w drugiej mniej, ale w każdej coś się znajdzie. Są to oczywiście tylko propozycje i jak coś komuś nie pasuje, może mnie poprawić czy coś, elo.