KonWoy 311 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Proponuję zmniejszyć rozmiar fireballa, gdyż jest on za duży (w ciasnych pomieszczeniach się w ogóle nie sprawdza) oraz ulepszyć Ninję, ponieważ jest on zdecydowanie za słaby (może kompletnie zrobić go niewidzialnym, żeby został tylko nóż, albo 1/2 instakill z prawego w plecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Kiedyś na 1.6 jak grałem na Diablomodzie zawsze było tak. Inteligencja - Zwiększa obrażenia zadane czasami. Siła - Zwiększa życie Zręczność - Zmniejsza obrażenia Zwinnosc- Większą szybkość i zmniejsza obrażenia zadane czarami. Może gdyby zrobić to ostatnie, to skończyło by się narzekanie na pioruny, i resztę skilli. Przecież to Diablomod, jak ktoś.chce grać bez to proponuję FFA.. Nie grałem sługą zniszczenia ale nie jest wcale tak bardzo OP. Błyskawica co 20sekund, dodatkowo nie działa na niewidzialnych graczach więc taki Ninja może załatwić sprawę. Serio, zamiast osłabiać dobre klasy, może lepiej zacząć ulepszać te które dostają od reszty No to zaleta akurat ninji, ale nie rozumiem o co Ci dokładnie chodzi. O przelicznik int? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 not OP rly man. Biegniesz sobie, ptaszki ćwierkają, żądza krwi w tobie płynie i nagle wyskakuje ci Sługa Zniszczenia i BAM 171 DMG kiedy ty masz 115 HP. No coś poszło chyba nie tak zwłaszcza, że to mogło zabierać 80% HP. Po za tym albo ulepszamy klasy albo je nerfimy. Jest masa niegrywalnych klas bo mają kijowe umiejętności. Według mnie np. Ninja powinien mieć 1/1 z kosy i ogarnąć trochę tą grawitację, żeby można było ją włączyć/wyłączyć sm_skill bo to jest denerwujące i w większości ona bardziej przeszkadza niż pomaga. Ah jeszcze tego Ninje strasznie dobrze widać na jasnych mapach. Strasznie dobrze widać? Czy po prostu widać? BO dla mnie to oznacza, że wtedy nie ma w ogóle niewidzialności, czyli nie działa ona. 1/1 Z kosy? Nie no, bardzo mądre :) Tak jak mówię, dodać żeby zwinność zmniejszała obrażenia ze skilli, i będzie dobrze. Tyle że wtedy trzeba przebudować znowu cały silnik, co jest prawie niemożliwe w tej chwili, ponieważ jkest to ponad kilkanaście tysięcy linijek kodu, to nie COD, a NDM. Zamiast robic coś takiego, już lepiej po prostu zmniejszać int, która i tak w wielu przypadkach jest zbyt duża w porównaniu do tego co było kiedyś, więc się zgadzam, że czasem zadaje się duże dmg. @UP 1) Ninja od Zabójcy się różni, i nie porównuj ich nawet bo to nie jest to samo. 2) Jak Ci nie pasuje granie ninją, to kup sobie grawitację na zabójcy 3) Na wszystkich diablo było tak, że zwinność obniżała damage z czarów, dalsza część Twojego posta o statach +/- jest bezsensowna. 4) Nowych klas nie będzie, bo rozmawiałem na ten temat. Rodri, Tobie cały czas coś nie pasuje, latasz swoim druidem który jest OP, i napisałeś posta żeby osłabić sługę bo jedynie on Cię zabijał. (Weżmy pod uwagę fakt, iż na 1.6 Druid miał tylko tymczasowo czar Wilkołak/Szkielet a tu jest on przez całą mapę). Teraz walczysz o 1/1 z kosy na ninja... Bo chcesz nią grać :) Powiem Ci tak, Diablomod zawsze różnił się od Cod'a, i uważam że to bezsensowne żeby -_- robił Fuzję dwóch różnych serwerów tylko dlatego, że Tobie coś nie pasuje. To samo Tyczy się Twojego posta z maną... Ty ze wszystkim chcesz iść na łatwiznę. Dodam tylko, że nie musicie się kłócić oto, a nasz Diablo nie opiera się na tej darmówce z 1.6, jest to inaczej napisany mod Dobrze Panowie, bo widzę duże zainteresowanie serwerem, które też tworzy lekką kłótnie, więc proszę o lekkie przystopowanie i dziękuje oczywiście za to, że chcecie pomagać w rozwoju serwera, ale sprawę balansu postaram się rozwiązać sam, tak jak potrafię, bo nie jestem jakimś zawodowcem, więc zrobię to tak jak potrafię i tak jak myślę, że będzie najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Strasznie dobrze widać? Czy po prostu widać? BO dla mnie to oznacza, że wtedy nie ma w ogóle niewidzialności, czyli nie działa ona. Niewidzialność pod względem TECHNICZNYM działa, czyli postać widać trochę niewyraźnie, ale według mnie to nie sprawia, że postać jest niewidzialna tylko przezroczysta, co przeczy definicji, że postać jest niewidzialna. Odpowiadając na twoje pytania: 1. JA bardzo dobrze widzę taką postać (może dlatego, że mam dobry wzrok). 2. Postać jest przezroczysta ale widzialna. @-_- jeśli chcesz dobre porównanie pod względem technicznym to zobacz jaką widoczność ma ustawiony Ninja a jaką Zniewolony. Według mnie Zniewolony jest niewidzialny, ponieważ nie widać jego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianzwolak 182 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Wiem ze -_- miał sam zdecydować co do balansu dlatego ja napisze tylko swoje zdanie moim zdaniem Klasa zjawa powinna zostać znerfiona bo aktualnie jest to taki ninja z karabinem klasa ta wkurza wielu graczy proponuje znaczne zwiekszenie widzialność Klasa Mag powinna zostać znerfiona ma on za dużo skili tj.Pociski zamrażające widzi niewidzialnych i fireball usunięcia jednej umiejetnośći i danie jej innej klasie Klasa Duruid powinna zostać znerfiona ponieważ przy wiekszej ilość hp kiedy cały czas sie leczy jest praktycznie nie do zabicia Demonolog pwinnien zostać znerfiony ponieważ trudno go zabić a jak już sie zabije to ginie sie od wybuchu Ninja powinien zostać ulepszony ponieważ jesli ktoś ma odrobine wiecej hp to ninja już nawet w plecy go nie może zabić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Godzinę temu, damianzwolak napisał: Wiem ze -_- miał sam zdecydować co do balansu dlatego ja napisze tylko swoje zdanie moim zdaniem Klasa zjawa powinna zostać znerfiona bo aktualnie jest to taki ninja z karabinem klasa ta wkurza wielu graczy proponuje znaczne zwiekszenie widzialność Klasa Mag powinna zostać znerfiona ma on za dużo skili tj.Pociski zamrażające widzi niewidzialnych i fireball usunięcia jednej umiejetnośći i danie jej innej klasie Klasa Duruid powinna zostać znerfiona ponieważ przy wiekszej ilość hp kiedy cały czas sie leczy jest praktycznie nie do zabicia Demonolog pwinnien zostać znerfiony ponieważ trudno go zabić a jak już sie zabije to ginie sie od wybuchu Ninja powinien zostać ulepszony ponieważ jesli ktoś ma odrobine wiecej hp to ninja już nawet w plecy go nie może zabić To ja też wyrażę swoją opinię :) 1) Co do zjawy jak najbardziej się zgodzę, niewidoczność jest zbyt wysoka. 2) Z tym się nie zgodzę, fireball bije dużo o ile ma się więcej w int ALE jego dmg od 1pkt podnosi się o ile pamiętam o *1.5 damage. Ciężko trafić bo często się buguje, i łatwo go uniknąć. Co najwyżej jestem za tym żeby w klasach typu duriel/mag te pociski po załadowaniu miały przykładowo 20% szans na nieurochomienie a nie że pierwszy strzał i nie można się ruszyć. 3) W klasie druid denerwujące jest to, że będąc w terro ma tą redukcję i zwiększone damage przez całą rundę, a nie przez tą minutę czy ileś tam jak na 1.6. Stąd też ten brak balansu w tej klasie.. Bo ogólnie w 1.6 jak widać było że druid się odpalił (ogólnie skin terro zamieniał się wtedy w szkielet) to szło się schować i przeczekać tu tak nie ma. I przykładowo przy 10 strzałach z AK, zadaję mu 178damage, jeśli będzie potrzeba mogę dać screena. (bez trafionej głowy). No a przy full hp idzie wyciągnąć+200hp +leczenie co 3sekundy +mikstura lecznicza. 4) Demonolog został znerfiony pod punktem damage z błyskawicy, jego wybuch po śmierci ma zasięg 100jednostek więc tak naprawdę rozwali tylko ninje... Jestem na nie. 5) Ale przy ciosie w plecy wystarczy rzucić jednocześnie nożem i wtedy jest dodatkowe 40hp. Osobiście uważam że w ninja już nic zmieniać nie trzeba, bo jest git. Sam mam nią 26lvl i jestem zadowolony zarówno z gry, jak i jej balansu. Jedyne co można by zmienić to podnieść jej bazowe hp trochę np. do tych 140pkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Dnia 6.03.2017 o 16:09, R0dr1g3z napisał: Niewidzialność pod względem TECHNICZNYM działa, czyli postać widać trochę niewyraźnie, ale według mnie to nie sprawia, że postać jest niewidzialna tylko przezroczysta, co przeczy definicji, że postać jest niewidzialna. Odpowiadając na twoje pytania: 1. JA bardzo dobrze widzę taką postać (może dlatego, że mam dobry wzrok). 2. Postać jest przezroczysta ale widzialna. @-_- jeśli chcesz dobre porównanie pod względem technicznym to zobacz jaką widoczność ma ustawiony Ninja a jaką Zniewolony. Według mnie Zniewolony jest niewidzialny, ponieważ nie widać jego modelu. Dnia 10.03.2017 o 17:42, damianzwolak napisał: Wiem ze -_- miał sam zdecydować co do balansu dlatego ja napisze tylko swoje zdanie moim zdaniem Klasa zjawa powinna zostać znerfiona bo aktualnie jest to taki ninja z karabinem klasa ta wkurza wielu graczy proponuje znaczne zwiekszenie widzialność Klasa Mag powinna zostać znerfiona ma on za dużo skili tj.Pociski zamrażające widzi niewidzialnych i fireball usunięcia jednej umiejetnośći i danie jej innej klasie Klasa Duruid powinna zostać znerfiona ponieważ przy wiekszej ilość hp kiedy cały czas sie leczy jest praktycznie nie do zabicia Demonolog pwinnien zostać znerfiony ponieważ trudno go zabić a jak już sie zabije to ginie sie od wybuchu Ninja powinien zostać ulepszony ponieważ jesli ktoś ma odrobine wiecej hp to ninja już nawet w plecy go nie może zabić Klasa Zjawa będzie miała dość mocno zwiększoną widoczność. Druid osłabiłem mu regeneracje i HP z fiolki Dodałem ninji szybkość ladowana na nozu Dnia 10.03.2017 o 18:58, Samobójca napisał: To ja też wyrażę swoją opinię :) 1) Co do zjawy jak najbardziej się zgodzę, niewidoczność jest zbyt wysoka. 2) Z tym się nie zgodzę, fireball bije dużo o ile ma się więcej w int ALE jego dmg od 1pkt podnosi się o ile pamiętam o *1.5 damage. Ciężko trafić bo często się buguje, i łatwo go uniknąć. Co najwyżej jestem za tym żeby w klasach typu duriel/mag te pociski po załadowaniu miały przykładowo 20% szans na nieurochomienie a nie że pierwszy strzał i nie można się ruszyć. 3) W klasie druid denerwujące jest to, że będąc w terro ma tą redukcję i zwiększone damage przez całą rundę, a nie przez tą minutę czy ileś tam jak na 1.6. Stąd też ten brak balansu w tej klasie.. Bo ogólnie w 1.6 jak widać było że druid się odpalił (ogólnie skin terro zamieniał się wtedy w szkielet) to szło się schować i przeczekać tu tak nie ma. I przykładowo przy 10 strzałach z AK, zadaję mu 178damage, jeśli będzie potrzeba mogę dać screena. (bez trafionej głowy). No a przy full hp idzie wyciągnąć+200hp +leczenie co 3sekundy +mikstura lecznicza. 4) Demonolog został znerfiony pod punktem damage z błyskawicy, jego wybuch po śmierci ma zasięg 100jednostek więc tak naprawdę rozwali tylko ninje... Jestem na nie. 5) Ale przy ciosie w plecy wystarczy rzucić jednocześnie nożem i wtedy jest dodatkowe 40hp. Osobiście uważam że w ninja już nic zmieniać nie trzeba, bo jest git. Sam mam nią 26lvl i jestem zadowolony zarówno z gry, jak i jej balansu. Jedyne co można by zmienić to podnieść jej bazowe hp trochę np. do tych 140pkt 3. No ja nadal nie otrzymałem modeli do tego, więc nie mam jak tego ogarnac Poprawiłem Demonologa, mianowicie wyrzucanie broni Poprawiono cenę sprzedaży run Dodano komendę !exp Dodano informację o nie wykonywaniu questa co rundę Dodano informację kto ukończył, jaki quest Zablokowano sklep pod koniec rundy Dodano dokładne informacje o runie Usunięto czas pomiędzy używaniem liny upadłego Naprawiono bug z pierścieniem zjawy Dodano exp w sklepie za dolary Zwiększyłem szansę na drop Crimsona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 @-_- wiem, że już o tym pisałem, ale chodzi o tego questa z runą Crimson. Rozumiem, że questy muszą być różnorodne ale ja tego questa nie mogę za nic zrobić. Już bym wolał zdobyć 30 losowych run albo zabić 20 osób w powietrzu bo tej runy nie idzie mi dropnąć i w dodatku to blokuje mi dalsze questy np. zadanie 10000 obrażeń z AWP. Już to bym szybciej zrobił a to jest dalszy quest (czyli teoretycznie trudniejszy). Według mnie nie powinno być questów, które polegają na tym, żeby dropnąć akurat ten przedmiot. Ja dropnąłem chyba z 50 run (jak nie więcej), przy czym każdą sprzedałem i jeszcze kupiłem ponad 6 run (wywaliłem 300 złota) na tego jednego głupiego questa i nadal nie jest skończony. W dodatku ta runa NIGDY mi nie dropneła na ŻADNEJ klasie. To już nie jest kwestia tego, czy ktoś umie grać czy nie tylko to jest walona ruletka, gorsza od totka. Jest 1% szans na to, że po zabiciu kogoś dostanie się runę, tych run jest ponad 10 albo 20 a więc szansa, że dostanie się akurat dobrą runę jest strasznie mała. Więc ponawiam propozycję o zamienienie tego questa na coś innego albo dodanie czegoś takiego jak wchodzi się w opis questa to, żeby pod "3" było coś takiego jak "wykonaj questa za X złota". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Dnia 11.03.2017 o 13:43, -_- napisał: Klasa Zjawa będzie miała dość mocno zwiększoną widoczność. Druid osłabiłem mu regeneracje i HP z fiolki Dodałem ninji szybkość ladowana na nozu 3. No ja nadal nie otrzymałem modeli do tego, więc nie mam jak tego ogarnac Poprawiłem Demonologa, mianowicie wyrzucanie broni Poprawiono cenę sprzedaży run Dodano komendę !exp Dodano informację o nie wykonywaniu questa co rundę Dodano informację kto ukończył, jaki quest Zablokowano sklep pod koniec rundy Będę aktualizował ten post i informował co zostało zmienione (zbyt dużo rzeczy do zrobienia, więc wpis będzie dość mocno rozbudowany Update wejdzie w życie dopiero w niedziele (po 22) Aktualizacja wgrana, info w poście powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Czas zacząć pracować nad kolejnymi poprawkami, a jest nimi Po zmianie klasy, znika nam item (tak było w 1.6) Dodanie expa za podłożenie bomby/rozbrojenie i wygranie rundy - myślę też nad expem za full serwer No i jeszcze myślę nad wymianą, ale to wtedy przekreśla 1 punkt, który mówi o ustawianiu itemów pod klasę, więc nad tym się jeszcze zastanowię Plany na reset Zmiana ilości punktów zamiast 4 będą 2 Zmniejszenie zdobywania expa, ale będą nowe formy zdobywania go (patrz wyżej) To na razie tyle z tych planów. Postaram się też jakoś załatwić ten problem z ładowaniem się umiejętności na klasie IMP/Ninja i bodajże Nihlathak 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 7 minut temu, -_- napisał: Po zmianie klasy, znika nam item (tak było w 1.6) To akurat działa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 1 minutę temu, R0dr1g3z napisał: To akurat działa. Od zawsze czy od wczoraj? Bo ja dodałem wczoraj taką opcję i nie wiem czy niepotrzebnie czegoś nie dopisałem skoro dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) 23 minuty temu, -_- napisał: Od zawsze czy od wczoraj? Bo ja dodałem wczoraj taką opcję i nie wiem czy niepotrzebnie czegoś nie dopisałem skoro dziala Od zawsze, ale skoro dopisałeś to będzie 2 razy działać xD Edytowane 13 Marca 2017 przez R0dr1g3z 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Mógłbyś też zwiększyć trochę exp za questy ewentualnie. Zmienić te rzucane noże na ninja żeby dało się je podnieść jak się nie trafi :) Dodatkowy exp, dla wygranej drużyny Tańsze menu. !sklep dla Vipów o połowę (ten pomysł nie jest mój, ściągnąłem to z innego diablo xD) I również dołączam się do prośby Rodriguez żeby za złoto można było pomijać te questy. Zwiększyć szansę na mane za sprzedaż przedmiotów na 50% p.s: Jeśli za lvl zamiast 4pkt statystyk, będą 2 to znaczy że zwiększy się maksymalny lvl? p.s2: Co ile będzie się odbywać reset poziomów? Edytowane 17 Marca 2017 przez Samobójca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Nastąpił reset serwera Zaktualizowanie zdobywanie expa, a także poprawiłem drop Co do maksymalnego lvl, to będzie ten sam co kiedyś, a reset powinien się odbywać co parę miesięczny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 1) Ogólnie ja jestem za tym, żeby powrócić do tych 4pkt statystyk co lvl ;d Wiem że o tym pisałem ale postaram się to tutaj bardziej rozpisać. W sumie na każdej klasie ilość punktów w statystykach wynosi 600 600:2=300 Więc aby rozwinąć staty na maksa potrzebny byłby 300lvl, tymczasem maksymalny to 126lvl o ile się nie mylę. Więc maksymalnie daje nam to 250pkt statystyk trochę mało ;/ Ogólnie jestem za tym żeby podnieść to do stanu poprzedniego bo expienie nie jest już wcale takie trudne, albo ewentualnie zwiększyć ilość pkt do 3 na poziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Exp jest łatwiejszy, więc ilość statystyk została zmniejszona a ten sam maksymalny poziom jest pewnie po to, żeby nowi gracze też mieli jakieś szanse. Jak dla mnie powinno zostać jak jest tylko dodać jeszcze expa za asysty i byłoby git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonWoy 311 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Proponuję, aby dodać do Andariel'a użycie kuli Plasmy również pod sm_skill Może ulepszyć hak Baal'a pod takim względem, żeby mógł przyciągać również w biegu, albo zastąpić liną Upadłego Oraz dalej apeluję o zmniejszenie Fireball'i/kul Plasm na klasach posiadających tą umiejętność @edit Prosze jeszcze o znerfienie Druida po stronie TT Edytowane 18 Marca 2017 przez KonWoy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) 1) Zwiększyć ilość slotów bo serwer w ten weekend jest praktycznie full pod wieczór 2) Przeprowadzić jakąś sondę czy coś odnośnie tych statystyk czy powrócić do starego systemu kto za/kto przeciw. Dodam, że po rozmowie z graczami jednak większość jest za systemem 4pkt za lvl a nie 2. Rodrigez, ja to najbardziej rozumiem ale jednak rozstrzygnijmy to Demokratycznie. Myślę, że jednak serwer powinno się robić pod wszystkich a nie tylko pod siebie. Reset przyciągnął naprawdę wielu graczy, część z nich jest Diablomoda na którym grałem wcześniej, i oni też się ze mną zgadzają. Do 30lvl'a expi się szybko, więc nowi gracze wcale nie mają tak ciężko, i w sumie łatwiej gra się jak ma się te 4pkt statystyk niż 2 za lvl. 3) Proponuję zwiększyć zasięg teleportu u impa 4) Wgrać nowe mapy (kilka jest w propozycjach) Bo już można pierdzielca dostać jak się cały często samo gra xD ja już na pamięć wiem jaka mapa będzie później. I koniecznie system głosowania na mapy pod koniec rundy jak już wgracie mapy :) Edytowane 19 Marca 2017 przez Samobójca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) 1. Część Zmienienie ładowania szybkości u Ninjy. Proponuję, żeby speed u Ninja ładował się też w trakcie biegu (tam można ustawić limit do 5-10 ładowań MAX). Dlatego, że za każdym razem jak widzę osobę co gra Ninją to stoi na tym walonym respie, albo w jakimś innym skrawku mapy i się ładuje półtorej minuty dopóki nie będzie biegać 5000 km/h. Dla mnie to jest bez sensu bo tylko takie osoby kampią całą mapę i trzeba na nich czekać aż się ruszą bo nikt ich nie zabije jak dobrze się schowają. 2. Część Wprowadzenie nowego systemu przedmiotów. To by polegało na tym, że w grze by były podzielone na 4 grupy: Zwykły (Z), Magiczny (M), Epicki (E) i Legendarny (L). Już teraz jesteśmy w stanie określić jaki przedmiot w grze jest dobry a który nie i w zależności od tego do jakiej grupy by był przypisany dany przedmiot taką by posiadał wytrzymałość (teraz każdy przedmiot ma na starcie 250 wytrzymałości). Teraz jak by to działało: drop, wytrzymałość itp. Szansa na drop przedmiotu po zabiciu kogoś: Zwykły - 100% Magiczny - 35% Epicki - 10% Legendarny - 0,1-1% Otóż to wygląda tak, że na pewno dropniemy przedmiot zwykły, ale mamy np. 10% szans, że dropniemy też epicki przedmiot wtedy przedmiot "słabszy" (zwykły) automatycznie się niszczy i dostajemy przedmiot Epicki. Czyli jeżeli jesteśmy w stanie dostać lepszy przedmiot to taki dostajemy a poprzedni się niszczy (nie tyczy się to jeśli już posiadamy przedmiot, musimy go najpierw wyrzucić). Teraz wytrzymałość, podzielimy jak ja bym to widział (standardowo każdy przedmiot ma 250 wytrzymałości w grze): Zwykły - 1000 wytrzymałości Magiczny - 350 wytrzymałości Epicki - 150 wytrzymałości Legendarny - niezniszczalny, niszczy się po użyciu (zaraz niżej wyjaśnię) Teraz "siła" danej kategorii: Zwykły - typowe śmiecie, które są słabe ale można ich używać jeśli nie ma się czegoś lepszego, oczywiście można też włożyć tam coś mocniejszego np. zepsuta zabawka (po użyciu zamienia się w wabik), magiczny cylinder (stary cylinder magika [taki po prostu opis xD]), zardzewiała zbroja (masz 5% szans na odbicie pocisku) itp. Magiczne - Według mnie mogą to być przedmioty, które są teraz na serwerze oczywiście wywalając niektóre słabsze przedmioty (nie mam listy więc nie jestem w stanie ale wiem, że ja strasznie dużo przedmiotów, które wywalam więc chyba są też jakieś bardzo słabe itemy) Epickie - To będzie wyższa liga, to mogą być przedmioty w rodzaju "Special cs-clasic" (kto wie ten wie co robi ten przedmiot), czy Kolczuga Cathana, można zawsze dodać też jakieś nowe przedmioty np. Miecz Stąpienia (ma się większą grawitacje i na nożu (PPM) szybko się przemieszczamy w wybranym kierunku i przy lądowaniu podbijamy okolicznych wrogów do góry i zadajemy im obrażenia), Zielona Łuska (można ciebie zabić tylko w jedno wybrane przez ciebie miejsce [wcześniej otwiera się menu z wyborami: głowa, noga, ręka, tułów]), Zmartchwystanie (po 3 sekundach, respisz się w tym samym miejscu przy okazji zabijając wszystkich wokół ciebie w promieniu X). Legendarne - Tutaj przedmioty by się niszczyły automatycznie po użyciu tego przedmiotu i te itemy będą robić totalną rozwałkę na mapie. Przykłady takie jak: (już nie będę wymyślać nazw przedmiotów xD tylko opisy) jesteś nieśmiertelny przez 60s, zabijasz wszystkich na mapie (siebie i swoich sojuszników też), każdy kto w ciebie trafi dostaje piorunem i ginie, wydzielasz z siebie truciznę która zadaje 10 obrażeń co 1 sekundę i trwa całą rundę, rozstawiasz niewidzialne miny po całej mapie. Oczywiście te wszystkie efekty działają tylko wtedy kiedy użyjemy przedmiotu i wtedy taki przedmiot się już niszczy. Ah jeszcze WSZYSCY by dostawali informację, że dana osoba otrzymała taki przedmiot i by widziała też opis tego przedmiotu. Można też dodać, notkę kiedy taka osoba używa przedmiotu, żeby mogli chociaż go "unikać" albo zrobić cokolwiek. Myślałem, też nad przedmiotami z kategorii Demoniczny (D) i to byłyby przedmioty, które by polegały na zasadzie, że zabiera np. 50hp a dostaje 50 więcej speeda czy coś takiego. Czyli po prostu +/-, nie musi się koniecznie balansować. Przykładem też jest "Pierścień Zjawy", który daje niewidzialność ale mamy 5 hp. Może to być wszystko np. dostajesz zawsze po 1 punkcie obrażeń (nie ważne z czego), ale masz 5 hp (i wtedy nie działają również efekty, regeneracyjne czyli nie można się uleczyć). Szansa na drop takiego czegoś by wynosiła na początku 20% i z każdym zabitym przeciwnikiem ta szansa by rosła o 1%, czyli po zabiciu 10 osób mamy 30% szans na drop, oczywiście po dropnięciu przedmiotu (D) pozostaje nam taka sama szansa i ona się nie resetuje do końca mapy. Taki przedmiot by miał 300 wytrzymałości. Teraz przejdziemy do systemu "wywalania" itemów, nazwijmy go Kosz. Pod !kosz by wyświetlała się nam informacja ile razy wywaliliśmy dany przedmiot np. Zwykły - 325 Magiczny - 156 Epicki - 38 Wtedy, jeśli mamy coś takiego możemy ulepszyć przedmioty jakie mamy w tym koszu. Czyli za 50 zwykłych itemów ulepszamy je do 1 magicznego i tak by to wyglądało. 50 zwykłych = 1 magiczny 150 magicznych = 1 epicki 100 epickich = 1 legendarny Po ulepszeniu decydujemy się czy chcemy przedmiot mieć czy może wywalić go do kosza, żeby potem ulepszyć sobie np. do przedmiotu epickiego. Jeszcze jedna sprawa związana z koszem. Do kosza nie trafiają przedmioty ZNISZCZONE czyli, te które osiągają 0 wytrzymałości i do kosza (chociaż bardziej jak magazyn to wygląda) nie można wrzucić przedmiotów, które mają mniej niż 85% wytrzymałości oraz w koszu nie może być Demonicznych przedmiotów, ze względu na to, że po wywaleniu ich się niszczą, można je zdobyć tylko przelewając krew. Edytowane 19 Marca 2017 przez R0dr1g3z 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Dnia 18.03.2017 o 09:42, KonWoy napisał: Proponuję, aby dodać do Andariel'a użycie kuli Plasmy również pod sm_skill Może ulepszyć hak Baal'a pod takim względem, żeby mógł przyciągać również w biegu, albo zastąpić liną Upadłego Oraz dalej apeluję o zmniejszenie Fireball'i/kul Plasm na klasach posiadających tą umiejętność @edit Prosze jeszcze o znerfienie Druida po stronie TT Nie rozumiem tego zmniejszenia, co dokładnie zmniejszyć? Jak? Dnia 18.03.2017 o 21:06, Samobójca napisał: 1) Zwiększyć ilość slotów bo serwer w ten weekend jest praktycznie full pod wieczór 2) Przeprowadzić jakąś sondę czy coś odnośnie tych statystyk czy powrócić do starego systemu kto za/kto przeciw. Dodam, że po rozmowie z graczami jednak większość jest za systemem 4pkt za lvl a nie 2. Rodrigez, ja to najbardziej rozumiem ale jednak rozstrzygnijmy to Demokratycznie. Myślę, że jednak serwer powinno się robić pod wszystkich a nie tylko pod siebie. Reset przyciągnął naprawdę wielu graczy, część z nich jest Diablomoda na którym grałem wcześniej, i oni też się ze mną zgadzają. Do 30lvl'a expi się szybko, więc nowi gracze wcale nie mają tak ciężko, i w sumie łatwiej gra się jak ma się te 4pkt statystyk niż 2 za lvl. 3) Proponuję zwiększyć zasięg teleportu u impa 4) Wgrać nowe mapy (kilka jest w propozycjach) Bo już można pierdzielca dostać jak się cały często samo gra xD ja już na pamięć wiem jaka mapa będzie później. I koniecznie system głosowania na mapy pod koniec rundy jak już wgracie mapy :) Nie stać mnie by powiększyć sloty na serwerze 2. To niech Ci gracze pojawią się na forum, bo na ten moment siedzi może z parę osób, w tym sami admini 3. Tyle że dalej da się bugować na nim TXT w pewnych miejscahc, więc nie wiem czy to jest dobrą zmianą 4. Dodam Co do głosowania, to będzie Dnia 19.03.2017 o 13:58, R0dr1g3z napisał: 1. Część Zmienienie ładowania szybkości u Ninjy. Proponuję, żeby speed u Ninja ładował się też w trakcie biegu (tam można ustawić limit do 5-10 ładowań MAX). Dlatego, że za każdym razem jak widzę osobę co gra Ninją to stoi na tym walonym respie, albo w jakimś innym skrawku mapy i się ładuje półtorej minuty dopóki nie będzie biegać 5000 km/h. Dla mnie to jest bez sensu bo tylko takie osoby kampią całą mapę i trzeba na nich czekać aż się ruszą bo nikt ich nie zabije jak dobrze się schowają. 2. Część Wprowadzenie nowego systemu przedmiotów. To by polegało na tym, że w grze by były podzielone na 4 grupy: Zwykły (Z), Magiczny (M), Epicki (E) i Legendarny (L). Już teraz jesteśmy w stanie określić jaki przedmiot w grze jest dobry a który nie i w zależności od tego do jakiej grupy by był przypisany dany przedmiot taką by posiadał wytrzymałość (teraz każdy przedmiot ma na starcie 250 wytrzymałości). Teraz jak by to działało: drop, wytrzymałość itp. Szansa na drop przedmiotu po zabiciu kogoś: Zwykły - 100% Magiczny - 35% Epicki - 10% Legendarny - 0,1-1% Otóż to wygląda tak, że na pewno dropniemy przedmiot zwykły, ale mamy np. 10% szans, że dropniemy też epicki przedmiot wtedy przedmiot "słabszy" (zwykły) automatycznie się niszczy i dostajemy przedmiot Epicki. Czyli jeżeli jesteśmy w stanie dostać lepszy przedmiot to taki dostajemy a poprzedni się niszczy (nie tyczy się to jeśli już posiadamy przedmiot, musimy go najpierw wyrzucić). Teraz wytrzymałość, podzielimy jak ja bym to widział (standardowo każdy przedmiot ma 250 wytrzymałości w grze): Zwykły - 1000 wytrzymałości Magiczny - 350 wytrzymałości Epicki - 150 wytrzymałości Legendarny - niezniszczalny, niszczy się po użyciu (zaraz niżej wyjaśnię) Teraz "siła" danej kategorii: Zwykły - typowe śmiecie, które są słabe ale można ich używać jeśli nie ma się czegoś lepszego, oczywiście można też włożyć tam coś mocniejszego np. zepsuta zabawka (po użyciu zamienia się w wabik), magiczny cylinder (stary cylinder magika [taki po prostu opis xD]), zardzewiała zbroja (masz 5% szans na odbicie pocisku) itp. Magiczne - Według mnie mogą to być przedmioty, które są teraz na serwerze oczywiście wywalając niektóre słabsze przedmioty (nie mam listy więc nie jestem w stanie ale wiem, że ja strasznie dużo przedmiotów, które wywalam więc chyba są też jakieś bardzo słabe itemy) Epickie - To będzie wyższa liga, to mogą być przedmioty w rodzaju "Special cs-clasic" (kto wie ten wie co robi ten przedmiot), czy Kolczuga Cathana, można zawsze dodać też jakieś nowe przedmioty np. Miecz Stąpienia (ma się większą grawitacje i na nożu (PPM) szybko się przemieszczamy w wybranym kierunku i przy lądowaniu podbijamy okolicznych wrogów do góry i zadajemy im obrażenia), Zielona Łuska (można ciebie zabić tylko w jedno wybrane przez ciebie miejsce [wcześniej otwiera się menu z wyborami: głowa, noga, ręka, tułów]), Zmartchwystanie (po 3 sekundach, respisz się w tym samym miejscu przy okazji zabijając wszystkich wokół ciebie w promieniu X). Legendarne - Tutaj przedmioty by się niszczyły automatycznie po użyciu tego przedmiotu i te itemy będą robić totalną rozwałkę na mapie. Przykłady takie jak: (już nie będę wymyślać nazw przedmiotów xD tylko opisy) jesteś nieśmiertelny przez 60s, zabijasz wszystkich na mapie (siebie i swoich sojuszników też), każdy kto w ciebie trafi dostaje piorunem i ginie, wydzielasz z siebie truciznę która zadaje 10 obrażeń co 1 sekundę i trwa całą rundę, rozstawiasz niewidzialne miny po całej mapie. Oczywiście te wszystkie efekty działają tylko wtedy kiedy użyjemy przedmiotu i wtedy taki przedmiot się już niszczy. Ah jeszcze WSZYSCY by dostawali informację, że dana osoba otrzymała taki przedmiot i by widziała też opis tego przedmiotu. Można też dodać, notkę kiedy taka osoba używa przedmiotu, żeby mogli chociaż go "unikać" albo zrobić cokolwiek. Myślałem, też nad przedmiotami z kategorii Demoniczny (D) i to byłyby przedmioty, które by polegały na zasadzie, że zabiera np. 50hp a dostaje 50 więcej speeda czy coś takiego. Czyli po prostu +/-, nie musi się koniecznie balansować. Przykładem też jest "Pierścień Zjawy", który daje niewidzialność ale mamy 5 hp. Może to być wszystko np. dostajesz zawsze po 1 punkcie obrażeń (nie ważne z czego), ale masz 5 hp (i wtedy nie działają również efekty, regeneracyjne czyli nie można się uleczyć). Szansa na drop takiego czegoś by wynosiła na początku 20% i z każdym zabitym przeciwnikiem ta szansa by rosła o 1%, czyli po zabiciu 10 osób mamy 30% szans na drop, oczywiście po dropnięciu przedmiotu (D) pozostaje nam taka sama szansa i ona się nie resetuje do końca mapy. Taki przedmiot by miał 300 wytrzymałości. Teraz przejdziemy do systemu "wywalania" itemów, nazwijmy go Kosz. Pod !kosz by wyświetlała się nam informacja ile razy wywaliliśmy dany przedmiot np. Zwykły - 325 Magiczny - 156 Epicki - 38 Wtedy, jeśli mamy coś takiego możemy ulepszyć przedmioty jakie mamy w tym koszu. Czyli za 50 zwykłych itemów ulepszamy je do 1 magicznego i tak by to wyglądało. 50 zwykłych = 1 magiczny 150 magicznych = 1 epicki 100 epickich = 1 legendarny Po ulepszeniu decydujemy się czy chcemy przedmiot mieć czy może wywalić go do kosza, żeby potem ulepszyć sobie np. do przedmiotu epickiego. Jeszcze jedna sprawa związana z koszem. Do kosza nie trafiają przedmioty ZNISZCZONE czyli, te które osiągają 0 wytrzymałości i do kosza (chociaż bardziej jak magazyn to wygląda) nie można wrzucić przedmiotów, które mają mniej niż 85% wytrzymałości oraz w koszu nie może być Demonicznych przedmiotów, ze względu na to, że po wywaleniu ich się niszczą, można je zdobyć tylko przelewając krew. Ta Twoja druga część, zmusiłaby mnie do edycji CAŁEGO silnika gry, bo Twój pomysł całkowicie wykluczyłby system normalnego perku i jego wytrzymałości. Ja nie wiem czy to ma większy sesn na takim etapie silnika, bo jest tego zbyt dużo bym mógł sobie teraz ot tak to edytować Naprawiono bug z kupowaniem w sklepie podczas rozgrzewki tudzież pod koniec rundy Poprawiono zdobywanie expa za rozbrojenie/plant 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonWoy 311 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 1 godzinę temu, -_- napisał: Oraz dalej apeluję o zmniejszenie Fireball'i/kul Plasm na klasach posiadających tą umiejętność 1 godzinę temu, -_- napisał: Nie rozumiem tego zmniejszenia, co dokładnie zmniejszyć? Jak? Chodzi o rozmiar, mianowicie nie ma możliwości wystrzelenia kuli "przytulając" się do ściany, nawet stojąc tyłem do niej, ponieważ kula zahacza o nią i eksploduje przykładowo stojąc po 1 stronie tunelu na Dust 2 jest niemalże niemożliwe przelecenie kuli na 2 strone (w warunkach "polowych" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Zablokować możliwość gry P90. Chociażby ze względów, iż ta broń jest dużo lepsza niż w 1.6, łatwo ją kontrolować, a osoba z 30lvl+ i p90 przy dupie jest praktycznie nie do zabicia. Miałem dzisiaj taką sytuację, gdy koleś latał tak na aztecku i zadając mu demonologiem 190dmg + wybuch nie dałem rady go zabić. Jest to zbyt lamerskie, a zaraz zbyt OP. Zapewne odstrasza to potencjalnych graczy na tym serwerze. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) Poprawi/ wstawi aktualne opisy klas. Zaktualizować opis "vipa" np. punkt 3. 2x większa szansa na zdobycie kamienia. Kamienie są do ulepszenia klany na serwie nie ma czegoś takiego. Dodać skróty do komend. Poprawić buga z ładowaniem na kosie ( czasami nie działa) . Dodać kevlar+ gełm na start rundy dla każdego/ Vip'a. Dodać coś dla Vip'a gdyż jest teraz nieopłacalny np. dodatkowy podskok, hajs na start ( 2k). Oraz poprawienie wczytywania funkcji vipa np. ustawienie kosy/ rękawiczek gdyż to nie działa. Dodać klan. Zwiększyć szanse na dopniecie złota, zwiększyć wytrzymałość runy lub zrobić bo wytrzymałość runy wolniej spadała. Czas wszelkiego rodzaju klatek unieruchamiających przeciwnika zmniejszyć maksymalnie do 2 sekund np. Duriel 6 sekundo to trochę przesada, trochę to mało powiedziane. Zwiększyć liczbę slotów na serwerze można zacząć od ( 24). Oczywiście jeśli pozwolą na to środki. Wgrać animacje skilli np. fireball, plazma ( fajna opcja widzieć lecącego skilla). Dodać łapanie ninji/ klas z zmniejszona widocznością przez skille np. błyskawice demonologa, hak balla itd. Zablokować dodanie skina do paki lub zablokować zdobywanie punktów na niej ( niszczy ranking) dodać komendę /top15 ( ranking lvl'i), /daj, /wymien. Poprawić pierścień zjawy, dać mu 5 widoczności włącznie z bronią tz. by broń też była przezroczysta gdyż teraz to bezużyteczny item. To samo tyczy się kosy u ninji/ zabójcy. Wgranie 100% na odbicie pocisku u naładowanego barby oraz 100% na zwiększenie dmg u naładowanego paladyna. Dodając to zmniejszyć maksymalną ilość jednorazowych ładunków do 2. Dodać wpływ inteligencji na odległość teleportowania się u impa. Ograniczyć odległość wybuchu po śmieci w itemie o nazwie "Sprawiedliwość Hwanina" aktualna odległość ( cała mapa). Punkty statystyk takie jak adrenalina, grawitacja, zwinność, zręczność za mało dają tz. mając 70 grawitacji skacze na wysokość 1.7 skoku. Zmniejszyć czas czekania na zmianę mapy do 5 sek 20 to zdecydowanie za dużo. Gracze wpisują "rtv" i nie zawsze zapisują się poziomy. Zmniejszyć czas trwania jednej rundy do 2 min + czas na zakup broni. Dodać informacje podczas ulepszania klasy za mane z ilu na ile się ulepsza. Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez Op0rNiK0W 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monka 8 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Poprawic opisy itemow a dokladniej jak item ma w opisie "szansa" to zamienic na dokladniejsza informacje typu 1/2 1/3 itp. A bronie typu p90 autokampy nagev i ta druga do vipa. Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez Monka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi