AskerPL 61 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Nazwa Klasy: Kamikadze Opis: Ma 1/3 szanse na rundę że odrazu po umarciu wybuchnie jego ciało zadając 60 dmg (+1DMG/INT) Statystyki: INT: 10 HP: 10 WYTRZYMAŁOŚĆ: 15 KONDYCJA: 5 DMG: 0 Broń: AUG P250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 22 minuty temu, AskerPL napisał: Nazwa Klasy: Kamikadze Opis: Ma 1/3 szanse na rundę że odrazu po umarciu wybuchnie jego ciało zadając 60 dmg (+1DMG/INT) Chyba juz za duzo mamy tych wybuchow na serwerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Trochę mojego pierdolenia na temat grywalności po ostatnich zmianach. Podporucznik. Tak jak w kiedyś pisałem, że podporucznik jest naprawdę spoko opcją, tak w tym sezonie zrobiliście z niej kompletne gówno, które pewnie podzieli losy chuligana/kgb. Odporność na instakille - spoko, tylko po ostatnim update jest to raczej odporność na jeden instakill. Ukrywanie celownika po zablokowaniu insta. Poważnie? Mam się cieszyć, że komandosowi zniknie celownik i dzięki temu mnie nie zabije? Esnajperowi co zniknie? Scope? XD Dodatkowo ma gównoumpa, który jednak przed zmianą radził sobie dobrze w sytuacjach 1v1 przez właśnie znikanie celownika przeciwnikom i nastakowanym neutralizacjom, a teraz? Przegrywa się niemal każdy pojedynek. Poprzedni podporucznik, pomimo przebijania neutralizacji przez hasasyna/scouta/awpsnajper, nieporównywalnie lepszy od tego co jest teraz. Bóg deagla, ehhh. Jedyna klasa, która potrafi sprawić mi satysfakcję ze strzelania, dostaje w tym sezonie rykoszetem. Pojawiają się dwie klasy, które całkowicie potrafią kontrować i wykluczyć tę klasę z gry, a opiekun boi się dodać odporność na dmg od zwykłego snajpera, bo olaboga co to będzie, jak snajperki bendo zabijacxD (całkowicie pomijając kwestię, że taki snajper jak ma deagla, to sobie może onehitować w głowę osoby z <160hp?, bo tak dużo bije dgl) Chciałem przed resetem przedstawić propozycję buffa dla boga, ale teraz zastanawiam się, czy jest sens, skoro ktoś może sobie wziąć specjalistę i ruchać mnie w każdej sytuacji. Nie mam nic do tego serwera, ani do osób nim zarządzających(chociaż pewnie czasami takie sprawiam wrażenie, za co przepraszam), ale nie rozumiem dlaczego czasami robicie sobie pod górkę. 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) 3 godziny temu, dratewka. napisał: Bóg deagla, ehhh. Jedyna klasa, która potrafi sprawić mi satysfakcję ze strzelania, dostaje w tym sezonie rykoszetem. Pojawiają się dwie klasy, które całkowicie potrafią kontrować i wykluczyć tę klasę z gry, a opiekun boi się dodać odporność na dmg od zwykłego snajpera, bo olaboga co to będzie, jak snajperki bendo zabijacxD (całkowicie pomijając kwestię, że taki snajper jak ma deagla, to sobie może onehitować w głowę osoby z <160hp?, bo tak dużo bije dgl) Chciałem przed resetem przedstawić propozycję buffa dla boga, ale teraz zastanawiam się, czy jest sens, skoro ktoś może sobie wziąć specjalistę i ruchać mnie w każdej sytuacji. Według mnie specjalista powinien dostać nerfa na głowe, można mu ustawić redukcje head shotów na 70-90 % żeby taki np. Bóg deagla miał coś do powiedzenia na serwerze Edytowane 4 Maja 2019 przez Shadow #RoadToSilver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnuFFy 1 119 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Jezeli opiekun mialby nerfic klase, tylko dlatego ze kontruje ona inną, to ponad połowa klas powinna takiego nerfa dostać. Jedynego nerfa jakiego powinien dostać specjalista to na dmg. Ta inta daje tak dużo, że 20 lvlowy specjalista na full incie zabija mnie na +-50 lvlu z 202hp na hita. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) 2 godziny temu, SnuFFy napisał: Jezeli opiekun mialby nerfic klase, tylko dlatego ze kontruje ona inną, to ponad połowa klas powinna takiego nerfa dostać. Jedynego nerfa jakiego powinien dostać specjalista to na dmg. Ta inta daje tak dużo, że 20 lvlowy specjalista na full incie zabija mnie na +-50 lvlu z 202hp na hita. No tutaj akurat kłamiesz, bo ja mając 35 level, przy full inty biję po 160. Więc potrzeba jeszcze 40 punktów tj. 20 leveli. Tutaj wydaję mi się, że nie będzie złotego środka, tak jak przy każdej snajperce na codzie. Z jednej strony taka klasa będzie zmorą nowych graczy, bo będą padali od tego scouta na strzał, a z kolei ciężko będzie cokolwiek ugrać przeciwko komuś, kto ma full statystyk hp i bonusy hp z klanu. Co do betonowej głowy - okej - do czasu gdy dochodzi do takich sytuacji, gdzie ktoś stoi sobie za murkiem/skrzynką i wystaje mu tylko głowa. Edytowane 4 Maja 2019 przez dratewka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 1. Zamienić Pułkownika z E.snajperem (Chodzi o rodzaj Premki) 2. Zabrać neutralizacje HS na Specjaliście i obniżyć DMG=int / Zmienić DMG=INT na zwykłym snajperze. 3. Sprawdźcie czy wytrzymałość, bądź niektóre bronie zadają poprawny DMG (np.Aug) 4. Zmienić działanie zamrażania u Strzelca np. 1s działania i 2s cooldown'u. 5. Pułkownikowi dać tak jak kiedyś było, dmg/lvl i 10hp nie stakujące się za zabicie. 6. Zwiększyć widoczność Komandosa/Zamienić niewidkę na np. Moduł Odrzutowy bądź odpałkę do MS. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rustic 75 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Teraz, Shinatobe napisał: 1. Zamienić Pułkownika z E.snajperem (Chodzi o rodzaj Premki) 2. Zabrać neutralizacje HS na Specjaliście i obniżyć DMG=int / Zmienić DMG=INT na zwykłym snajperze. 3. Sprawdźcie czy wytrzymałość, bądź niektóre bronie zadają poprawny DMG (np.Aug) 4. Zmienić działanie zamrażania u Strzelca np. 1s działania i 2s cooldown'u. 5. Pułkownikowi dać tak jak kiedyś było, dmg/lvl i 10hp nie stakujące się za zabicie. 6. Zwiększyć widoczność Komandosa/Zamienić niewidkę na np. Moduł Odrzutowy bądź odpałkę do MS. 1. Pułkownik dopiero co został zmieniony na SP więc odpada. 2. Obnizyc dmg mozna ale neutralizacji nie ma mowy bo wtedy z dobrej klasy zrobi się szajs. 3. Tutaj się zgodze. 4. Tutaj to wgl strzelec powinien mieć szanse 1/10 tak jak furiat bo działa to na tej samej zasadzie że tu i tu nic nie zrobisz jak im to siądzie. 5. Tu się nie wypowiem. 6. Komandos z modułem? bez szans dla innych graczy wtedy A co do e-snajpera trzeba troche pokombinować bo naprawdę robi się bagno szczególnie teraz jak ludzie wbijają na nim lvl i maksują samą kondycje bo nic więcej im nie trzeba ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Wywalcie z Specjalisty tą betonową głowę bo to są chyba żarty, żeby darmowa klasa była lepsza niż taki myśliwy. Tak więc: wywalić betonową i zejść z przelicznikami do 0,5dmg/1int, bo to chyba ma być klasa wspierająca a nie snajperska (szczególnie, że na wielu mapach ustawi się za ścianą i karabinem można w niego strzelać a snajperki 1/1 mogą mu czochrać włosy); Wywalić miny na Myśliwym - i tak nikt ich nie używa - no chyba, że przez przypadek kliknie sobie binda, a w miejsce tego dodać np. ciche kroki 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnuFFy 1 119 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 W sumie to dobra propozycja z tym myśliwym. To w końcu jest SP czy jakaś gówno klasa, A NIE SORY SPECJALISTA JEST OP Krótko mówiąc, dodać mu te ciche kroki, dać JESZCZE więcej dmg z m4/zwiększyć początkowe staty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Jak wy bardzo chcecie zmienić ciekawą klase nah Pierwsza opcja Myśliwy - zmienić mu z 2 na 3 sek tej pułapki, zmienić broń na AUG i +2DMG (50lvl/+2DMG) Druga opcja Myśliwy - zmienić przelicznik inteligencji z 0.05 na 0.15/0.2, zostawić M4A1-s +5DMG (50lvl/+3DMG) EDIT: Co do specjalisty jedynie powinno się zmienić przelicznik na niższy bo to "wyglądało" jak Scout 1/1 Edytowane 5 Maja 2019 przez PolandBeast 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fame 19 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Nazwa Klasy: Scouter(SP) Opis: Posiada 1/1 ze scouta. Podwójny skok. Statystyki: 15 HP, -15 inteligencji, 0 wytrzymałości, 15 kondycji, 0 DMG Broń: SCOUT, bez pistoletu 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonder1 0 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Odswiezenie starej klasy. Nazwa:Najemnik Opis:Dostaje co runde 500-1500$ Moze kupic dowolna bron Za killa dostaje 10hp Statystyki: -15 int 10 hp 0 wytrzymalosci 0 speeda Bronie:Glock/usp Edit:Przepraszam za brak polskich znakow ale nie posiadam ich Edytowane 5 Czerwca 2019 przez wonder1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oh chylkyyy 10 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Nazwa Klasy: Scouter Opis: Posiadasz Scouta (120+0,7dmg/int) Widocznośc mniej niż połowa, obniżona grawitacja. Statystyki: int - 0 hp - 20 wytrzymalosc - 10 kondycja - 10 dmg - 0 Broń: SSG 08, USP-S 4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol 3.0 8 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Nazwa Klasy: Chemik / Rudzielec Opis:posiada 1/7 70+lvl 1/6 szansy na otrucie przeciwnika (przy otruciu 3 razy 20dmg) (0.8+int) statystyki int - 0 hp 25 wytrzymalosc 15 kondycja 10 dmg 5 bron jakis pm lub pompa , five seven oczywiscie ten dmg za + int mozna zmienic Edytowane 11 Czerwca 2019 przez Karol 3.0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modliszka 0 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Nazwa: Duch kapitana Opis: Może wskrzesić 2 sojuszników na rundę (+1 wskrzeszenie co 40lvl) <== to się wiąże z zabraniem tego skilla medykowi, jest mniej widoczny (przecież jest duchem), ma +4 DMG z dual beretek. Statystyki: HP: 90 Wytrzymałość: -10 Inteligencja: 20 Kondycja: 25 Bronie: UMP-45 lub M4A4, dual beretas, 2x flashbang Myślę, że powinna powstać taka klasa, bo medyk i tak ma sporo skilli, a taka opcja spowodowałaby większy wybór u graczy. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c4.seys 4 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Nazwa Klasy: Szpieg Opis: 30% na pojawienie się w respie enemy, ciche kroki (jeśli scout to skalowanie *int lub dmg bazowe i co 40lvl się o X zmienia) Statystyki: int 0 siła 5 wytrzymałość 10 kondycja 30 Broń: xm/scout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c4.seys 4 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Elitarny Snajper: zmienić mu 1/1 przy HS, 120 + x*int i druga broń do awp Snajper: tak jak jest, ale żeby na 150 int nie miał 1/1 tylko samo skalowanie z inta, a żeby na max bił powiedzmy 180/200 ? Irytujące to jest, że ktoś wbija powiedzmy 100 150 lvl a pierdolnie taki elitarny 30lvl strzałem w ucho i cyk frag.. od razu do spinających pośladów elitarnych - co z tego że premium? Bardziej rakowej klasy w życiu nie widziałem.. możesz siedzieć, nabijać poziom a wyjdzie Ci 1/1 i nic nie masz do gadania niech się chociaż wysili i jebnie hs lub dobije sporo inta Zwinny: usunąć mu niewidkę z modułu lub zmniejszyć ilość do 2/3x na rundę. Pamiętam jak miał rozbrojenie i nie było chyba dodatkowego dmg z uzi, samo dodanie tego było by wystarczające. 2 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Krwiopijaca odnawia 5hp/30% przy strzale reffil ammo +3 dmg (co 60lvl) HP 20 kondycja 15 Bronie Mp7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol 3.0 8 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 58 minut temu, Shadow #RoadToSilver napisał: Krwiopijaca odnawia 5hp/30% przy strzale reffil ammo +3 dmg (co 60lvl) HP 20 kondycja 15 Bronie Mp7 Na moje oko to nie ma co dawać jeszcze jednej klaasy ktora sie leczy bo jest: medyk pułkownik +perki takie jak zestaw leczniczy czy naboje krwiopijcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonder1 0 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Striker Za zabojstwo dostaje pelny magazynek 10 int=1dmg z teca hp 10 wytrzymalosc 5 bronie: Bizon tec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9778249 1 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Nazwa Klasy: Bardziej Elitarny Snajper(super premium) Opis:(Co robi dana klasa,co posiada) Mniej widoczny podczas kucania, posiada 2x skok, 1/1 z Awp, +5dmg z Deagle Statystyki: Int 0, Wit 15, Wyt -5, Kon -25, Dmg 0. Broń: Awp, Deagle 1 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majami 26 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Nazwa Klasy: Bandit Opis: 1/6 na oślepienie gracza na 1,5 sek (+0,01/INT), +5DMG z p250 Statystyki: Int 0, Wit 15, Wyt 5, Kon 10, Dmg 0. Broń: M4A4, p250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeX 1 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Nazwa Klasy: Rusher Opis: Ma 1/8 szans na natychmiastowe zabicie, Co 50 lvl szansza wzrasta o 1/10. 50lvl+ 1/7 100lvl+ 1/6 150lvl+ 1/5 200lvl+ 1/4. Lub posiada stały przelicznik 1/7 ale posiada ubranie wroga. Statystyki: Int -5, Wit 0, Wyt 0, Kon 45, Dmg 0. Broń: XM1014, P250, 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 (edytowane) Klasa: Krwiopijca ( 2 propozycja) Opis :Regneruje 20-30% hp przy strzle Po otrzymaniu dmg otrzymuje rage na 3-4s. Podczas rage ekran lekko jest czerwony lub jego model i ma +5dmg (+2 co 75 lvl) Broń : XM rewolwer Statystyki: int 0 wit 15 wyt 0 kon 15 dmg 0 Edytowane 22 Czerwca 2019 przez Shadow #RoadToSilver 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi