Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Propozycja Klasy 

Nazwa Klasy:Wsparcie

Opis:Posiada wieże strzelniczą (ent_crate_dronegun) , paczki z amunicja (ent_create prop_ammo_box_generic) (Dodatkowe za levele)

Statystyki: HP 30 , KON 0 , WYT 0 , INT 5

Broń: mp9 , tec9

Nazwa Klasy:Pilot

Opis:Posiada drona (ent_create drone) który pokazuje na mapie graczy w jego pobliżu 

Statystyki: HP 10 , KON 15 , WYT -10 , INT 0

Broń: P90 , P2000 , tagranade

Nazwa Klasy:Farmer

Opis:Tworzy kurę (give chiken) która biegnie w stronę przeciwnika ,gdy dotknie przeciwnika zadaje obrażenia zależne od inteligenci ,im większy lvl tym więcej kur 

Statystyki: HP 10 , KON 5 , WYT -5 , INT 20

Broń: mp7 , usp , smoke

Klasy wymyślone na podstawie komend które mogą ułatwić ich tworzenie mam nadzieje że któraś z klas zostanie wzięta pod uwagę .

Edytowane przez Foxnar
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie reset magazynka po killu dla Podporucznika bo ilość amunicji (zważając na obrażenia UMP'a) trochę boli. No i w sumie to same notki nie blokują obrażeń z połowy źródeł, m.in. HS'y czy granaty

Edytowane przez Sakku
  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję wprowadzić jakąś zmianę w klasie zwinny, od kiedy pojawił się hawkeye ta klasa trochę utraciła moim zdaniem. Dla porównania

Klasa: Hawkeye

Opis: Raz na 10sek może użyć moduł (niewidzialny przez 2s po użyciu).

Statystyki: INT -10 | HP 15 | WYT 0 | KON 15

Bronie: P250 | M4A4

Opis klas jest bardzo podobny z tym, że Hawkeye ma niewidke po skoku + m4a4 jako broń, a na zwinnym +5dmg z maca nie daje zbyt dużo, bo mac bije po 15hp w ciało i po 60-65hp w głowę gdy ktoś ma hełm a mają prawie wszyscy. Stąd moja propozycja, aby dodać np. double jump na zwinnym bądź autoBh, i zmiana broni, np. famas ale +3dmg i co 50lv +3dmg. 

Klasa: Zwinny [P]

Opis: Szybki, zadaje +5 DMG(+5 za +50lvl) z MAC, posiada long jump.

Statystyki: INT 10 | HP 15 | WYT 0 | KON 35

Bronie: Revolver | MAC10

Edytowane przez Blavik
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Furiat [P]

Opis: Ma 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, +4 DMG na start, gdy ma poniżej 50 HP zadaje +8 DMG.

Statystyki: INT 0 | HP 25 | WYT -5 | KON 10

Bronie: Five-Seven | AK47

Tutaj również proponuję zmianę, np. wykasować gdy ma poniżej 50hp zadaje +8dmg, zamiast tego zrobić dostaje +2dmg co 50lv.
Oraz może delikatnie zwiększyć szansę na obrót? 1/8?

 

Rzucam takie propozycję, bo moim zdanie te 2 klasy premium na tle innych 2 wyglądają dość blado :)

Edytowane przez Blavik
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Blavik napisał:

Klasa: Furiat [P]

Opis: Ma 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, +4 DMG na start, gdy ma poniżej 50 HP zadaje +8 DMG.

Statystyki: INT 0 | HP 25 | WYT -5 | KON 10

Bronie: Five-Seven | AK47

Tutaj również proponuję zmianę, np. wykasować gdy ma poniżej 50hp zadaje +8dmg, zamiast tego zrobić dostaje +2dmg co 50lv.
Oraz może delikatnie zwiększyć szansę na obrót? 1/8?

 

Rzucam takie propozycję, bo moim zdanie te 2 klasy premium na tle innych 2 wyglądają dość blado :)

Jak najbardziej taka zmiana na furiacie przydała by się :D jeste ZZZAAAA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nazwa Klasy:Ninja

Opis:Nie słychać jego kroków , long jump , 1/1 w plecy, umiejętność zwiększenia kondycji +10(5kondycji co 20lvl) oraz dodatkowe neutralizowania pocisku przez 2 sekundy

Statystyki:INT -10 | HP 10 | WYT 0 | KON 30

Broń:Knife,smoke,flash

 

EDIT:  aaa w diablo mode to nie grałem i pomyślałem że to może to być dobra propozycja

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Foxnar napisał:

 

Nazwa Klasy:Ninja

Opis:Nie słychać jego kroków , long jump , 1/1 w plecy, umiejętność zwiększenia kondycji +10(5kondycji co 20lvl) oraz dodatkowe neutralizowania pocisku przez 2 sekundy

Statystyki:INT -10 | HP 10 | WYT 0 | KON 30

Broń:Knife,smoke,flash

 

To nie diablo mod wiec daruj sobie takie propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Klasa : Grom

może lekkie ulepszenie bo niewidzialność mało daje 

Mało daje? To może podaj jakąś propozycję do tej klasy co można ulepszyć/zmienić. Po to są propozycję żeby je pisać.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może jedna z tych:

Grom

- zmniejszyć mu niewidkę

- podaczas niewidki nie widać go na radarze 

- granat odmawia się co 10-25 s

- pod use_class widzi przeciwników na radarze przez 2-4 s 

- ogólnie nie widać go na radarze

Ja najbardziej jestem za granatem. 

Ja daję tylko światełko w głowie dla@RyKoS

Na pewno będzie trzeba skorygować moje propozycje ponieważ nie wiem jaki buff byłby najlepszy. (Większość jest wręcz za op) 

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

- pod use_class widzi przeciwników na radarze przez 2-4 s

Odpada - tłumaczyłem wielokrotnie

5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

- ogólnie nie widać go na radarze

 

5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

- podaczas niewidki nie widać go na radarze 

Czy to coś da ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS w sumie nic :D.

Zostało zmniejszenie niewidzialności lub odnowienie he. Nie wiem ile jest aktualnie ustawione na niewidzialności ale myślę że 25-35% nie byłoby aż takie op. Sam uważam że 2 opcja jest lepsza. Idzie tym grantem wykręcić nawet spoko dmg tak z 20-25s odnowienia  byłoby niezłe. 

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bóg deagla - proponuje wywalić dodatkowy dmg, skoro mamy 1/1 w głowę i dodać w zamian za to odporność na awp. Pozwoli to np peeknąć mid, bez obaw że jakiś wcelowaniec nas zgasi.

Also, nie chcę tworzyć nowego postu, proponuję lekko podnieść widzialność w perku zestaw szpiega, bo imo jest on troche zbyt op na pewnych mapach. Picrel.
https://imgur.com/a/FHlt2gX

  • Like 3
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Klasa specjalista :jest usseles, przypadkowa sytuacja biegnie na mnie komandos dostaje w glowe ze scouta oczywiscie za 100 dmg. Jaki jest ten sens klasy jezeli jest stale 100 dmg ze scouta? Na wyzszych lvlach zeby zabić trzeba trafic 2/3 razy w przeciwnika.

Kolejna sytuacja - Ziomek stoi na respie dostaje 2 glowy i nadal stoi dopiero za 3 strzalem go zabilem. 

Moim zdaniem albo zwiekszyc dmg do 150 w cialo, 200 w glowe. Albo usunac ta klase bo jest usseles! :D 

Milego dnia

 

 

 

@edit

Chcialbym tez poruszyc bron medyka, jest malo osob co graja ta klasa a ten galil w ogole do tej klasy nie pasuje, proponuje powrot do mp9 !

Edytowane przez Kvasek
  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodajcie znowu komandora. Klasa była świetna lecz trochę "zakurzona" przez co nikt o niej nie pamiętał. Myślę, że jak wróci w lekko zmodyfikowanej formie to będzie naprawdę fajną opcją w miejsce specjalisty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Sakku napisał:

Dodajcie znowu komandora. Klasa była świetna lecz trochę "zakurzona" przez co nikt o niej nie pamiętał. Myślę, że jak wróci w lekko zmodyfikowanej formie to będzie naprawdę fajną opcją w miejsce specjalisty

Na ten sezon wleci jakas inna klasa z pewnoscia ( a co do Komandora to juz nawet nie pamietam jak on wygladal :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, RyKoS napisał:

Na ten sezon wleci jakas inna klasa z pewnoscia ( a co do Komandora to juz nawet nie pamietam jak on wygladal :) )

Miał A4 i bodajże 1/15 na odwrócenie przeciwnika. Do tego widział chyba miny i miał jakiś mały bonus do obrażeń ale ręki nie dam sobie uciąć. Zamiast odwrócenia można dodać oslepienie bądź rozbrojenie z sensownym przelicznikiem i można ją testować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsparcie Ogniowe

Do usunięcia  4 rakiety po 210 dmg ja podziękuje za taką gre, klasa psuje rozgrywkę na serwerze. 

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
  • Like 3
  • Haha 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa: Scouter ; posiada: scout i deagle 1/1 ze scouta : zmniejszona grawitacja 

int 0 

hp 25

wytrztmalosc 10

kondycja 35

dmg 0 

Ewentualnie podobal mi sie tez sposob ze poszczegolne klasy mozna bylo grac po wbiciu okreslonego lv na innej klasie czyli np wbija 100lv na komandosie i dostaje dostep do jakiej klasy wbijam 130 i dostaje dostep do nastepnej

 

Fajnie tez byloby zobaczyc jakas klase super premium ktora miala by np ak47 i jakies fajne umiejetnosci

Edytowane przez Karol 3.0
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Karol 3.0 napisał:

Fajnie tez byloby zobaczyc jakas klase super premium ktora miala by np ak47 i jakies fajne umiejetnosci

Ciii bo sie dowiedza co planujemy na nowy sezon :) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chorąży

Krwawienie może kumulować się 2 razy  na jednym przeciwniku ponieważ jest słabe w przeciwieństwie do podpalenia u piromana które może zabić kogoś z ~150hp oraz ma większą szanse na wystąpienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, szliwierka napisał:

Chorąży

Krwawienie może kumulować się 2 razy  na jednym przeciwniku ponieważ jest słabe w przeciwieństwie do podpalenia u piromana które może zabić kogoś z ~150hp oraz ma większą szanse na wystąpienie.

Chorąży i tak daje niezły wycisk z tym krwawieniem zwłaszcza jak podbiegasz i dajesz głowe z maga :) 

@szliwierka to już by było lepsze rozwiązanie bo ta kumulacja do 2 razy to już zbyt op.

Edytowane przez Rustic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności