Foxnar 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) Propozycja Klasy Nazwa Klasy:Wsparcie Opis:Posiada wieże strzelniczą (ent_crate_dronegun) , paczki z amunicja (ent_create prop_ammo_box_generic) (Dodatkowe za levele) Statystyki: HP 30 , KON 0 , WYT 0 , INT 5 Broń: mp9 , tec9 Nazwa Klasy:Pilot Opis:Posiada drona (ent_create drone) który pokazuje na mapie graczy w jego pobliżu Statystyki: HP 10 , KON 15 , WYT -10 , INT 0 Broń: P90 , P2000 , tagranade Nazwa Klasy:Farmer Opis:Tworzy kurę (give chiken) która biegnie w stronę przeciwnika ,gdy dotknie przeciwnika zadaje obrażenia zależne od inteligenci ,im większy lvl tym więcej kur Statystyki: HP 10 , KON 5 , WYT -5 , INT 20 Broń: mp7 , usp , smoke Klasy wymyślone na podstawie komend które mogą ułatwić ich tworzenie mam nadzieje że któraś z klas zostanie wzięta pod uwagę . Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez Foxnar 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) Dajcie reset magazynka po killu dla Podporucznika bo ilość amunicji (zważając na obrażenia UMP'a) trochę boli. No i w sumie to same notki nie blokują obrażeń z połowy źródeł, m.in. HS'y czy granaty Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez Sakku 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blavik 8 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) Proponuję wprowadzić jakąś zmianę w klasie zwinny, od kiedy pojawił się hawkeye ta klasa trochę utraciła moim zdaniem. Dla porównania : Klasa: Hawkeye Opis: Raz na 10sek może użyć moduł (niewidzialny przez 2s po użyciu). Statystyki: INT -10 | HP 15 | WYT 0 | KON 15 Bronie: P250 | M4A4 Opis klas jest bardzo podobny z tym, że Hawkeye ma niewidke po skoku + m4a4 jako broń, a na zwinnym +5dmg z maca nie daje zbyt dużo, bo mac bije po 15hp w ciało i po 60-65hp w głowę gdy ktoś ma hełm a mają prawie wszyscy. Stąd moja propozycja, aby dodać np. double jump na zwinnym bądź autoBh, i zmiana broni, np. famas ale +3dmg i co 50lv +3dmg. Klasa: Zwinny [P] Opis: Szybki, zadaje +5 DMG(+5 za +50lvl) z MAC, posiada long jump. Statystyki: INT 10 | HP 15 | WYT 0 | KON 35 Bronie: Revolver | MAC10 Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez Blavik 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blavik 8 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) Klasa: Furiat [P] Opis: Ma 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, +4 DMG na start, gdy ma poniżej 50 HP zadaje +8 DMG. Statystyki: INT 0 | HP 25 | WYT -5 | KON 10 Bronie: Five-Seven | AK47 Tutaj również proponuję zmianę, np. wykasować gdy ma poniżej 50hp zadaje +8dmg, zamiast tego zrobić dostaje +2dmg co 50lv. Oraz może delikatnie zwiększyć szansę na obrót? 1/8? Rzucam takie propozycję, bo moim zdanie te 2 klasy premium na tle innych 2 wyglądają dość blado Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez Blavik 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal095 10 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Proponuje przywrócić Medykowi broń MP9 oraz ulepszyć jego apteczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb!x 9 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 13 godzin temu, Blavik napisał: Klasa: Furiat [P] Opis: Ma 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, +4 DMG na start, gdy ma poniżej 50 HP zadaje +8 DMG. Statystyki: INT 0 | HP 25 | WYT -5 | KON 10 Bronie: Five-Seven | AK47 Tutaj również proponuję zmianę, np. wykasować gdy ma poniżej 50hp zadaje +8dmg, zamiast tego zrobić dostaje +2dmg co 50lv. Oraz może delikatnie zwiększyć szansę na obrót? 1/8? Rzucam takie propozycję, bo moim zdanie te 2 klasy premium na tle innych 2 wyglądają dość blado Jak najbardziej taka zmiana na furiacie przydała by się jeste ZZZAAAA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foxnar 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) Nazwa Klasy:Ninja Opis:Nie słychać jego kroków , long jump , 1/1 w plecy, umiejętność zwiększenia kondycji +10(5kondycji co 20lvl) oraz dodatkowe neutralizowania pocisku przez 2 sekundy Statystyki:INT -10 | HP 10 | WYT 0 | KON 30 Broń:Knife,smoke,flash EDIT: aaa w diablo mode to nie grałem i pomyślałem że to może to być dobra propozycja Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezuli 34 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Foxnar napisał: Nazwa Klasy:Ninja Opis:Nie słychać jego kroków , long jump , 1/1 w plecy, umiejętność zwiększenia kondycji +10(5kondycji co 20lvl) oraz dodatkowe neutralizowania pocisku przez 2 sekundy Statystyki:INT -10 | HP 10 | WYT 0 | KON 30 Broń:Knife,smoke,flash To nie diablo mod wiec daruj sobie takie propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 @Blavik trochę "łapek" zebrałeś. Coś z tym zrobimy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) Klasa : Grom może lekkie ulepszenie bo niewidzialność mało daje Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez Shadow #RoadToSilver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał: Klasa : Grom może lekkie ulepszenie bo niewidzialność mało daje Mało daje? To może podaj jakąś propozycję do tej klasy co można ulepszyć/zmienić. Po to są propozycję żeby je pisać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) To może jedna z tych: Grom - zmniejszyć mu niewidkę - podaczas niewidki nie widać go na radarze - granat odmawia się co 10-25 s - pod use_class widzi przeciwników na radarze przez 2-4 s - ogólnie nie widać go na radarze Ja najbardziej jestem za granatem. Ja daję tylko światełko w głowie dla@RyKoS Na pewno będzie trzeba skorygować moje propozycje ponieważ nie wiem jaki buff byłby najlepszy. (Większość jest wręcz za op) Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez Shadow #RoadToSilver 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał: - pod use_class widzi przeciwników na radarze przez 2-4 s Odpada - tłumaczyłem wielokrotnie 5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał: - ogólnie nie widać go na radarze 5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał: - podaczas niewidki nie widać go na radarze Czy to coś da ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) @RyKoS w sumie nic . Zostało zmniejszenie niewidzialności lub odnowienie he. Nie wiem ile jest aktualnie ustawione na niewidzialności ale myślę że 25-35% nie byłoby aż takie op. Sam uważam że 2 opcja jest lepsza. Idzie tym grantem wykręcić nawet spoko dmg tak z 20-25s odnowienia byłoby niezłe. Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez Shadow #RoadToSilver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Bóg deagla - proponuje wywalić dodatkowy dmg, skoro mamy 1/1 w głowę i dodać w zamian za to odporność na awp. Pozwoli to np peeknąć mid, bez obaw że jakiś wcelowaniec nas zgasi. Also, nie chcę tworzyć nowego postu, proponuję lekko podnieść widzialność w perku zestaw szpiega, bo imo jest on troche zbyt op na pewnych mapach. Picrel.https://imgur.com/a/FHlt2gX 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) Czesc. Klasa specjalista :jest usseles, przypadkowa sytuacja biegnie na mnie komandos dostaje w glowe ze scouta oczywiscie za 100 dmg. Jaki jest ten sens klasy jezeli jest stale 100 dmg ze scouta? Na wyzszych lvlach zeby zabić trzeba trafic 2/3 razy w przeciwnika. Kolejna sytuacja - Ziomek stoi na respie dostaje 2 glowy i nadal stoi dopiero za 3 strzalem go zabilem. Moim zdaniem albo zwiekszyc dmg do 150 w cialo, 200 w glowe. Albo usunac ta klase bo jest usseles! Milego dnia @edit Chcialbym tez poruszyc bron medyka, jest malo osob co graja ta klasa a ten galil w ogole do tej klasy nie pasuje, proponuje powrot do mp9 ! Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Kvasek 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Dodajcie znowu komandora. Klasa była świetna lecz trochę "zakurzona" przez co nikt o niej nie pamiętał. Myślę, że jak wróci w lekko zmodyfikowanej formie to będzie naprawdę fajną opcją w miejsce specjalisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 8 godzin temu, Sakku napisał: Dodajcie znowu komandora. Klasa była świetna lecz trochę "zakurzona" przez co nikt o niej nie pamiętał. Myślę, że jak wróci w lekko zmodyfikowanej formie to będzie naprawdę fajną opcją w miejsce specjalisty Na ten sezon wleci jakas inna klasa z pewnoscia ( a co do Komandora to juz nawet nie pamietam jak on wygladal ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 22 minuty temu, RyKoS napisał: Na ten sezon wleci jakas inna klasa z pewnoscia ( a co do Komandora to juz nawet nie pamietam jak on wygladal ) Miał A4 i bodajże 1/15 na odwrócenie przeciwnika. Do tego widział chyba miny i miał jakiś mały bonus do obrażeń ale ręki nie dam sobie uciąć. Zamiast odwrócenia można dodać oslepienie bądź rozbrojenie z sensownym przelicznikiem i można ją testować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Wsparcie Ogniowe Do usunięcia 4 rakiety po 210 dmg ja podziękuje za taką gre, klasa psuje rozgrywkę na serwerze. Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez Shadow #RoadToSilver 3 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol 3.0 8 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Nazwa: Scouter ; posiada: scout i deagle 1/1 ze scouta : zmniejszona grawitacja int 0 hp 25 wytrztmalosc 10 kondycja 35 dmg 0 Ewentualnie podobal mi sie tez sposob ze poszczegolne klasy mozna bylo grac po wbiciu okreslonego lv na innej klasie czyli np wbija 100lv na komandosie i dostaje dostep do jakiej klasy wbijam 130 i dostaje dostep do nastepnej Fajnie tez byloby zobaczyc jakas klase super premium ktora miala by np ak47 i jakies fajne umiejetnosci Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Karol 3.0 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, Karol 3.0 napisał: Fajnie tez byloby zobaczyc jakas klase super premium ktora miala by np ak47 i jakies fajne umiejetnosci Ciii bo sie dowiedza co planujemy na nowy sezon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szliwierka 0 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Chorąży Krwawienie może kumulować się 2 razy na jednym przeciwniku ponieważ jest słabe w przeciwieństwie do podpalenia u piromana które może zabić kogoś z ~150hp oraz ma większą szanse na wystąpienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rustic 75 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Teraz, szliwierka napisał: Chorąży Krwawienie może kumulować się 2 razy na jednym przeciwniku ponieważ jest słabe w przeciwieństwie do podpalenia u piromana które może zabić kogoś z ~150hp oraz ma większą szanse na wystąpienie. Chorąży i tak daje niezły wycisk z tym krwawieniem zwłaszcza jak podbiegasz i dajesz głowe z maga @szliwierka to już by było lepsze rozwiązanie bo ta kumulacja do 2 razy to już zbyt op. Edytowane 3 Maja 2019 przez Rustic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szliwierka 0 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Można najwyżej jeszcze zrobić tak że zamiast obrażeń co 2,5 s dać 2 s przez 10 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi