Quoth 22 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 21 godzin temu, Sakku napisał: Proponowałbym lekką zmianę USP-Majstera, a mianowicie: zmiana umiejętności na 1/3-2-1 z USP po HS na 1/60/100 lvl i ciche kroki. Klasa ma potencjał, podobnie jak Bóg Deagle'a wyróżnia się skillowo na tle innych klas jednak wraz z lvl nie zyskuje kompletnie nic. Inne klasy mimo braku przyrostu obrażeń posiadają karabiny co przekłada się na większą możliwość zdobycia zabójstwa. USP-M musi liczyć na obrażenia krytyczne w głowę co i tak nie gwarantuje killa. Klasa z potencjałem a ogrywana jedynie przez Quotha Moim zdaniem lekka zmiana nic nie da, ponieważ: a) ciche kroki nie działają od update dźwiękowego (czyli od dawna) i słychać trzepot ekwipunku (wiec zakradanie się na tył często kończy się reakcja przeciwnika, a tylko tak ta klasa ma szanse zabić kogoś z większą ilościa hp, bo pojedynki frontalne skończą się twoja śmiercią)) b) usp ma zero przebicia pancerza co przekłada się na strzelanie hs'ów po 50/60 hp, 2x dmg z um klasy daje marne 100hp w głowę z klasy która ma pistolet i 12 naboi. c) krytyki naliczane od obrażeń bez +10 dmg, wiec pestka za 17dmg (dmg z bliska) +10 dmg daje 27 dmg, obrażenia przy krytyku to 17x2 +10, daje to 44 zamiast 54 dmg (wiec nie zadajemy nawet podwójnych obrażeń. Darmowy vip w event świąteczny pozwolił mi to odkryć bo widziałem ile zadaje z pestki.) d) nie zabijesz wyższego lvl (mam na myśli to że w 12 nabojach musisz strzelić 3 hs'y i przynajmniej 2 z nich to musi być krytyk z klasy - dla mnie to też i wina braku balansu) e) przez tagowanie od broni klasa włącza abs i nie jesteś już szybki. Nie wiem czy jest sens coś tu do niej proponować, ale dla mnie ta klasa powinna mieć: Zamiast odnowienia amunicji za fraga powinny być zwinne palce, często dochodzi do sytuacji ze wystrzelasz w przeciwnika 12 ammo, a on się odwraca gdy ty ładujesz swoja jedyna broń i padasz. Moja propozycja na balans obrażeń na tej klasie. 1. USP +10 dmg, 1/1 na 2x dmg w głowę. (Tutaj zawsze zadamy ~100 dmg przy strzale w głowę) lub 2. USP +10 dmg, 1/2 na 3x dmg w głowę. (Tutaj nie zawszę, ale mamy 50% szans na ~150 w głowę) Przykład: Strzeliłem 2 razy w głowę przeciwnika, gdy klasa ma 1 to zadamy 200dmg, lecz gdy klasa to 2 to zadamy albo 100, albo 200, albo 300 obrażeń. Pograłem jak kolega napisał trochę tą klasa, gra się przyjemnie, ale skoro mam skilla i strzelam dobrze, to klasa powinna to rekompensować. Niestety nie czuć tego. Z poważaniem Quoth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 28 minut temu, Quoth napisał: Moim zdaniem lekka zmiana nic nie da, ponieważ: a) ciche kroki nie działają od update dźwiękowego (czyli od dawna) i słychać trzepot ekwipunku (wiec zakradanie się na tył często kończy się reakcja przeciwnika, a tylko tak ta klasa ma szanse zabić kogoś z większą ilościa hp, bo pojedynki frontalne skończą się twoja śmiercią)) b) usp ma zero przebicia pancerza co przekłada się na strzelanie hs'ów po 50/60 hp, 2x dmg z um klasy daje marne 100hp w głowę z klasy która ma pistolet i 12 naboi. c) krytyki naliczane od obrażeń bez +10 dmg, wiec pestka za 17dmg (dmg z bliska) +10 dmg daje 27 dmg, obrażenia przy krytyku to 17x2 +10, daje to 44 zamiast 54 dmg (wiec nie zadajemy nawet podwójnych obrażeń. Darmowy vip w event świąteczny pozwolił mi to odkryć bo widziałem ile zadaje z pestki.) d) nie zabijesz wyższego lvl (mam na myśli to że w 12 nabojach musisz strzelić 3 hs'y i przynajmniej 2 z nich to musi być krytyk z klasy - dla mnie to też i wina braku balansu) e) przez tagowanie od broni klasa włącza abs i nie jesteś już szybki. Nie wiem czy jest sens coś tu do niej proponować, ale dla mnie ta klasa powinna mieć: Zamiast odnowienia amunicji za fraga powinny być zwinne palce, często dochodzi do sytuacji ze wystrzelasz w przeciwnika 12 ammo, a on się odwraca gdy ty ładujesz swoja jedyna broń i padasz. Moja propozycja na balans obrażeń na tej klasie. 1. USP +10 dmg, 1/1 na 2x dmg w głowę. (Tutaj zawsze zadamy ~100 dmg przy strzale w głowę) lub 2. USP +10 dmg, 1/2 na 3x dmg w głowę. (Tutaj nie zawszę, ale mamy 50% szans na ~150 w głowę) Przykład: Strzeliłem 2 razy w głowę przeciwnika, gdy klasa ma 1 to zadamy 200dmg, lecz gdy klasa to 2 to zadamy albo 100, albo 200, albo 300 obrażeń. Pograłem jak kolega napisał trochę tą klasa, gra się przyjemnie, ale skoro mam skilla i strzelam dobrze, to klasa powinna to rekompensować. Niestety nie czuć tego. Z poważaniem Quoth Dlatego moja propozycja opiera się na 1/x na HS od lvl. Dzięki temu szansa na zabicie jest a 12 Kül w magazynku wymusza precyzyjne strzały zamiast strzelania fullauto. Ew. zamiast tych cichych kroków można dodać ten reset naboi za fraga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 26 minut temu, Sakku napisał: Dlatego moja propozycja opiera się na 1/x na HS od lvl. Dzięki temu szansa na zabicie jest a 12 Kül w magazynku wymusza precyzyjne strzały zamiast strzelania fullauto. Ew. zamiast tych cichych kroków można dodać ten reset naboi za fraga Z usp nie da się strzelać full auto, na bliski dystans możesz co najwyżej szybciej postrzelać, ale będzie to mało celne w większości sytuacji. Szkoda tylko, że taki pułkownik swoje precyzyjne strzały robi na odpierdol i zabija każdego na 2-3 pociski w klatę. Smuteczek. No właśnie, a usp majster to klasa, która wręcz strzelanie na odpierdol sprowadza do twojego zgonu bo nie masz już pocisków. Z twojej perspektywy problem to obrażenia w głowę (mojej też i nie tylko), ale jeżeli dasz 1/3 lub 1/2 na zabicie w głowę, to nadal jest szansa, że zadasz te 50 dmg w głowę i przeciwnik cie wyśmieje po takim strzale. A patrząc z perspektywy takiego chuligana, to jego średnie obrażenia jak grałem wahały się w granicy 137-152 w główkę - a to klasa z ak47 i diglem, który nawet bez 1/1 w głowę zada 250 obrażeń przy HS. Możemy się starać we 2 coś zmienić w tej klasie, ale w porównaniu do innych klas - ta jest mega słaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 52 minuty temu, Quoth napisał: Z usp nie da się strzelać full auto, na bliski dystans możesz co najwyżej szybciej postrzelać, ale będzie to mało celne w większości sytuacji. Szkoda tylko, że taki pułkownik swoje precyzyjne strzały robi na odpierdol i zabija każdego na 2-3 pociski w klatę. Smuteczek. No właśnie, a usp majster to klasa, która wręcz strzelanie na odpierdol sprowadza do twojego zgonu bo nie masz już pocisków. Z twojej perspektywy problem to obrażenia w głowę (mojej też i nie tylko), ale jeżeli dasz 1/3 lub 1/2 na zabicie w głowę, to nadal jest szansa, że zadasz te 50 dmg w głowę i przeciwnik cie wyśmieje po takim strzale. A patrząc z perspektywy takiego chuligana, to jego średnie obrażenia jak grałem wahały się w granicy 137-152 w główkę - a to klasa z ak47 i diglem, który nawet bez 1/1 w głowę zada 250 obrażeń przy HS. Możemy się starać we 2 coś zmienić w tej klasie, ale w porównaniu do innych klas - ta jest mega słaba. Trzeba myśleć nad instakillem w głowę bo bez niego klasa i tak nie będzie w stanie nic zrobić. Obrażenia krytyczne są dobre na postaci, która ma obrażenie bazowe. USP ich niestety nie ma. Więc sam pomysł "awansu" szansy na 1/x przy HS wydaje się dobrym pomysłem. Kwestia tego, od których lvl'i powinny być zmiany. Grając Pułkownikiem i mając 40 wytrzymałości w głowę z AK dostaję po 65-70 obrażeń. Wydawać by się mogło, że to klasa premium więc powinna być lepsza jednak każda klasa z karabinem może sobie rozdawać po równo w HP/WYT i być podobnie tankowata nadal posiadając obrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Widzę dyskusja sroga a tu już postanowione, że USP MEISTER zostanie połączony z EL PISTOLERO w jedną klasę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 No właśnie jednak nie postanowione Myślimy nad połączeniem dwóch totalnie niegrywalnych klas: Admirał + EL Pistolero lecz El Pistoler bez Deagle No i nie wiemy co zrobić z Hawkeye To 3 najbardziej niegrywalne klasy, a więc przydałoby się coś z nimi zrobić #EDIT Na pewno pojawi się też klasa Obrońca, która blokuje rakiety/miny/dynamit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Co do Admirała to grałem nim w momencie gdy dostał buffa na leczenie a nie miał jeszcze tej szybkostrzelności, wbiłem nim 70lvl więc myślę, że mogę się wypowiedzieć o tej klasie. Aktualnie problemem jej zerowa celność. Nawet na bliskim dystansie ta klasa większość kul nie trafia w cel. Walka na dłuższy dystans to całkowita abstrakcja. Dochodzi do tego jeszcze problem braku obrażeń z famasa - o ile na początku gdy nie ma jeszcze zbyt wielu HP i wytrzymałości to można kogoś zabić. W późniejszym czasie jest tylko ciężej. Klasa sama w sobie jest bardzo fajna. Spora mobilność i możliwość walki całą rundę - problem w tym, że im wyższy lvl tym ciężej się nią gra. Zamiast tej szybkostrzelności proponuję dodać szansę na instakilla np. 1/12 co powinno załatwić sprawę braku obrażeń. Nowy magazynek za killa też na nim fajnie działał. Z tym, że w tym momencie tj. 2 skoki + leczenie + insta + full magazynek nadaje się bardziej na premkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Obecnie doszło do połączenie Zwiadowcy z Admirałem, a szybkostrzelność została zmniejszona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeeN 14 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Zmiana klasy Weteran. Klasa : Weteran [P] Opis : Omija redukcje obrazen przeciwnika,odporny na granaty,odporny na InstaKille. Staty : int:0 HP:30 Wytrz:10 Kond:20 Bron : CZ75A,XM1014 Prosiłbym o drobna zmiane tez klasy pod wzgledem calkowitej NIETYKALNOŚCI na InstaKilla,tłumacze o co mi chodzi: Ogolnie gram Sniperem,czy to premium czy nie i wszytsko polega na tym ze grajac Premium nie jestem w stnie zadac mu jakichkolwiek obrazen(mozna uzywac deagle,prawda?powodzenia zabic typa co ma 200+hp i wytrzymalosc(bo wszyscy robia sie nim na tanka)z deagla,kiedy ten biegnie na cb z XM'em) i moim zdaniem jest to troche smieszne bo kiedy zmienie klase na zwyklego snipera to zabije go bez problemu,w tym rzecz,bo bez sensu jest to ze zwykla klasa moge go zabic a premium mu nic nie zrobi.Co smiesznijesze to z tego co mi wiadomo(nie wbilem jeszcze niczym 100lv to nw) to sniper 100+lv tez ma juz 1/1 i co wtedy sniper 99lv go bd zabijac na 100lv nic mu hp nie zabierze? Moja propozycja jest taka rzeby zamienic mu tą NIETYKALNOŚĆ na InstaKille i dac mu ODPORNOŚĆ na nie tak jak powinno byc. Mozna by zrobic tak zeby Bronie z InstaKilli zadawal normalny DMG albo akurat w przypadku AWP na Sniper[P] ustalic stałe powiedzmy 150hp,zeby wtedy gina na 2hity,nie bedzie to Instakill ale bedzie to sprawiedliwe,Ewentualnie np 50% posiadanego aktualnie hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 @MeeN odsyłam do poczytania tego tematu Tam jest wszystko opisane, wyjaśnione. Powiem tylko tyle, że ten dmg będzie naprawiony, jeżeli już nie jest, nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Klasa : Podpalacz/Piroman Opis : 1/x na podpalenie wroga (szansa może zwiększać się wraz z poziomem) Staty : int:15 HP:20 Wytrz:10 Kond:20 Bron : MAC10, 5-7/glock 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianzwolak 182 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Klasa : Kamikaze Opis : Wybucha po śmierci zadając 100hp +int Staty : int 0 hp 20 wytrz 0 kondycja 10 Bron : sg 553/Aug ,glock 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnuFFy 1 119 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Proponuję znerfić elitarnego snajpera z 1/1 na 1/2 oraz pistol meistera bo 1/3 krytyk to trosze za duza szansa. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) Z tym Pistolem bez przesady. Kolejna próba znerfienia klasy w momencie gdy ją poprawiono do stanu w którym opłaca się tym grać i potrafi zrobić kuku wyższym levelom. z tym elitarnym żartowałem, niech zostanie 1/1 Edytowane 17 Stycznia 2019 przez freunde bobby 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianzwolak 182 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Klasa : Oficer Opis : Posiada Mac-10 5 dmg z niego oraz zwinne palce (nieskończoność ammo) Staty : int 0 hp 10wytrz 0 kondycja 10 Bron mac-10 glock Klasa : Szpieg Opis : Posiada strój przeciwnika oraz 1/6 na respawn na spawnie przeciwnika Staty : int 0 hp 10wytrz 10 kondycja 0 Bron obrzyn usp 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 zwinne palce i +5 dmg XD powodzenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianzwolak 182 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Mac 10 ma tak mało obrażeń ze by nic nie robił bez tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 5dmg, statystyki następne 5 i dodaj sobie do tego późniejsze klanowe z jakimś hp/kondycją na wyższym poziomie ta klasa byłaby zbyt op Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Halo co z tym Podpalaczem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 5 godzin temu, Sakku napisał: Halo co z tym Podpalaczem? Pomyślimy, może być ciekawe W dniu 19.01.2019 o 12:20, damianzwolak napisał: Klasa : Szpieg Tego na pewno nie będzie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 piroman, bizon z dmg i szansą na podpalenie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papiez Atleta 4 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 1 hour ago, freunde bobby said: piroman, bizon z dmg i szansą na podpalenie podpalenie musi miec dmg od inta dodatkowy bo ten perk plonace naboje chya daja (no chyba ze int jest do nich potrzebny tylko nie jest napisane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Klasa: Talib Opis: +5 DMG z AK-47, po śmierci wybucha zadając 25 + (0,5*LVL) obrażeń. Statystyki: INT: -20 HP: 10 WYT: 10 SPEED: 0 Broń: AK-47, Glock ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Klasa: Żołnierz Opis: 1/20 na instakill, 1/10 w głowę. Statystyki: INT: -10 HP: 0 WYT: 0 SPEED: 25 Broń: Galil, Famas, P250 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Klasa: Specjalista Opis: Zadaje przeciwnikowi 5 punktów hp za każdy strzał, który od niego otrzyma. Statystyki: INT: 5 HP: 5 WYT: 5 SPEED: 5 Broń: M4A4, Deagle ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Klasa: Naznaczony Opis: Podrzuca pobliskich wrogów do góry, unieruchamiając ich w powietrzu na 0,5 sekundy. 1/20 na podrzucenie przeciwnika do góry przy strzale. Statystyki: INT: 5 HP: 5 WYT: 0 SPEED: 10 Broń: MP9, Fiveseven 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 9 godzin temu, Quoth napisał: Opis: 1/20 na instakill, 1/10 w głowę. Instakill 1/x na pewno odpada bo potem ludzie narzekają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmakos 0 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Nazwa Klasy: Nieśmiertelny Opis: Co rundę ma 3 sekundy nieśmiertelności (Use_class) Statystyki: INT: 0 HP: 0 Wytrzymalosc: 0 Kondycja: 15 DMG: 0 Broń: MAC-10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi