Skocz do zawartości

[Propozycje] Klas


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, Sakku napisał:

Proponowałbym lekką zmianę USP-Majstera, a mianowicie: 

zmiana umiejętności na 1/3-2-1 z USP po HS na 1/60/100 lvl i ciche kroki. Klasa ma potencjał, podobnie jak Bóg Deagle'a wyróżnia się skillowo na tle innych klas jednak wraz z lvl nie zyskuje kompletnie nic. Inne klasy mimo braku przyrostu obrażeń posiadają karabiny co przekłada się na większą możliwość zdobycia zabójstwa. USP-M musi liczyć na obrażenia krytyczne w głowę co i tak nie gwarantuje killa. Klasa z potencjałem a ogrywana jedynie przez Quotha

Moim zdaniem lekka zmiana nic nie da, ponieważ:

a) ciche kroki nie działają od update dźwiękowego (czyli od dawna) i słychać trzepot ekwipunku (wiec zakradanie się na tył często kończy się reakcja przeciwnika, a tylko tak ta klasa ma szanse zabić kogoś z większą ilościa hp, bo pojedynki frontalne skończą się twoja śmiercią))

b) usp ma zero przebicia pancerza co przekłada się na strzelanie hs'ów po 50/60 hp, 2x dmg z um klasy daje marne 100hp w głowę z klasy która ma pistolet i 12 naboi.

c) krytyki naliczane od obrażeń bez +10 dmg, wiec pestka za 17dmg (dmg z bliska) +10 dmg daje 27 dmg, obrażenia przy krytyku to 17x2 +10, daje to 44 zamiast 54 dmg (wiec nie zadajemy nawet podwójnych obrażeń. Darmowy vip w event świąteczny pozwolił mi to odkryć bo widziałem ile zadaje z pestki.)

d) nie zabijesz wyższego lvl (mam na myśli to że w 12 nabojach musisz strzelić 3 hs'y i przynajmniej 2 z nich to musi być krytyk z klasy - dla mnie to też i wina braku balansu)

e) przez tagowanie od broni klasa włącza abs i nie jesteś już szybki.

Nie wiem czy jest sens coś tu do niej proponować, ale dla mnie ta klasa powinna mieć:

Zamiast odnowienia amunicji za fraga powinny być zwinne palce, często dochodzi do sytuacji ze wystrzelasz w przeciwnika 12 ammo, a on się odwraca gdy ty ładujesz swoja jedyna broń i padasz.

Moja propozycja na balans obrażeń na tej klasie.

1. USP +10 dmg, 1/1 na 2x dmg w głowę. (Tutaj zawsze zadamy ~100 dmg przy strzale w głowę)

lub

2. USP +10 dmg, 1/2 na 3x dmg w głowę. (Tutaj nie zawszę, ale mamy 50% szans na ~150 w głowę)

Przykład: Strzeliłem 2 razy w głowę przeciwnika, gdy klasa ma 1 to zadamy 200dmg, lecz gdy klasa to 2 to zadamy albo 100, albo 200, albo 300 obrażeń.

Pograłem jak kolega napisał trochę tą klasa, gra się przyjemnie, ale skoro mam skilla i strzelam dobrze, to klasa powinna to rekompensować. Niestety nie czuć tego.

Z poważaniem

Quoth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Quoth napisał:

Moim zdaniem lekka zmiana nic nie da, ponieważ:

a) ciche kroki nie działają od update dźwiękowego (czyli od dawna) i słychać trzepot ekwipunku (wiec zakradanie się na tył często kończy się reakcja przeciwnika, a tylko tak ta klasa ma szanse zabić kogoś z większą ilościa hp, bo pojedynki frontalne skończą się twoja śmiercią))

b) usp ma zero przebicia pancerza co przekłada się na strzelanie hs'ów po 50/60 hp, 2x dmg z um klasy daje marne 100hp w głowę z klasy która ma pistolet i 12 naboi.

c) krytyki naliczane od obrażeń bez +10 dmg, wiec pestka za 17dmg (dmg z bliska) +10 dmg daje 27 dmg, obrażenia przy krytyku to 17x2 +10, daje to 44 zamiast 54 dmg (wiec nie zadajemy nawet podwójnych obrażeń. Darmowy vip w event świąteczny pozwolił mi to odkryć bo widziałem ile zadaje z pestki.)

d) nie zabijesz wyższego lvl (mam na myśli to że w 12 nabojach musisz strzelić 3 hs'y i przynajmniej 2 z nich to musi być krytyk z klasy - dla mnie to też i wina braku balansu)

e) przez tagowanie od broni klasa włącza abs i nie jesteś już szybki.

Nie wiem czy jest sens coś tu do niej proponować, ale dla mnie ta klasa powinna mieć:

Zamiast odnowienia amunicji za fraga powinny być zwinne palce, często dochodzi do sytuacji ze wystrzelasz w przeciwnika 12 ammo, a on się odwraca gdy ty ładujesz swoja jedyna broń i padasz.

Moja propozycja na balans obrażeń na tej klasie.

1. USP +10 dmg, 1/1 na 2x dmg w głowę. (Tutaj zawsze zadamy ~100 dmg przy strzale w głowę)

lub

2. USP +10 dmg, 1/2 na 3x dmg w głowę. (Tutaj nie zawszę, ale mamy 50% szans na ~150 w głowę)

Przykład: Strzeliłem 2 razy w głowę przeciwnika, gdy klasa ma 1 to zadamy 200dmg, lecz gdy klasa to 2 to zadamy albo 100, albo 200, albo 300 obrażeń.

Pograłem jak kolega napisał trochę tą klasa, gra się przyjemnie, ale skoro mam skilla i strzelam dobrze, to klasa powinna to rekompensować. Niestety nie czuć tego.

Z poważaniem

Quoth

Dlatego moja propozycja opiera się na 1/x na HS od lvl. Dzięki temu szansa na zabicie jest a 12 Kül w magazynku wymusza precyzyjne strzały zamiast strzelania fullauto. Ew. zamiast tych cichych kroków można dodać ten reset naboi za fraga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Sakku napisał:

Dlatego moja propozycja opiera się na 1/x na HS od lvl. Dzięki temu szansa na zabicie jest a 12 Kül w magazynku wymusza precyzyjne strzały zamiast strzelania fullauto. Ew. zamiast tych cichych kroków można dodać ten reset naboi za fraga

Z usp nie da się strzelać full auto, na bliski dystans możesz co najwyżej szybciej postrzelać, ale będzie to mało celne w większości sytuacji.

Szkoda tylko, że taki pułkownik swoje precyzyjne strzały robi na odpierdol i zabija każdego na 2-3 pociski w klatę. Smuteczek.

No właśnie, a usp majster to klasa, która wręcz strzelanie na odpierdol sprowadza do twojego zgonu bo nie masz już pocisków.

Z twojej perspektywy problem to obrażenia w głowę (mojej też i nie tylko), ale jeżeli dasz 1/3 lub 1/2 na zabicie w głowę, to nadal jest szansa, że zadasz te 50 dmg w głowę i przeciwnik cie wyśmieje po takim strzale.

A patrząc z perspektywy takiego chuligana, to jego średnie obrażenia jak grałem wahały się w granicy 137-152 w główkę - a to klasa z ak47 i diglem, który nawet bez 1/1 w głowę zada 250 obrażeń przy HS.

Możemy się starać we 2 coś zmienić w tej klasie, ale w porównaniu do innych klas - ta jest mega słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Quoth napisał:

Z usp nie da się strzelać full auto, na bliski dystans możesz co najwyżej szybciej postrzelać, ale będzie to mało celne w większości sytuacji.

Szkoda tylko, że taki pułkownik swoje precyzyjne strzały robi na odpierdol i zabija każdego na 2-3 pociski w klatę. Smuteczek.

No właśnie, a usp majster to klasa, która wręcz strzelanie na odpierdol sprowadza do twojego zgonu bo nie masz już pocisków.

Z twojej perspektywy problem to obrażenia w głowę (mojej też i nie tylko), ale jeżeli dasz 1/3 lub 1/2 na zabicie w głowę, to nadal jest szansa, że zadasz te 50 dmg w głowę i przeciwnik cie wyśmieje po takim strzale.

A patrząc z perspektywy takiego chuligana, to jego średnie obrażenia jak grałem wahały się w granicy 137-152 w główkę - a to klasa z ak47 i diglem, który nawet bez 1/1 w głowę zada 250 obrażeń przy HS.

Możemy się starać we 2 coś zmienić w tej klasie, ale w porównaniu do innych klas - ta jest mega słaba.

Trzeba myśleć nad instakillem w głowę bo bez niego klasa i tak nie będzie w stanie nic zrobić. Obrażenia krytyczne są dobre na postaci, która ma obrażenie bazowe. USP ich niestety nie ma. Więc sam pomysł "awansu" szansy na 1/x przy HS wydaje się dobrym pomysłem. Kwestia tego, od których lvl'i powinny być zmiany. Grając Pułkownikiem i mając 40 wytrzymałości w głowę z AK dostaję po 65-70 obrażeń. Wydawać by się mogło, że to klasa premium więc powinna być lepsza jednak każda klasa z karabinem może sobie rozdawać po równo w HP/WYT i być podobnie tankowata nadal posiadając obrażenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No właśnie jednak nie postanowione 

 

Myślimy nad połączeniem dwóch totalnie niegrywalnych klas:
Admirał + EL Pistolero lecz El Pistoler bez Deagle

 

No i nie wiemy co zrobić z Hawkeye

To 3 najbardziej niegrywalne klasy, a więc przydałoby się coś z nimi zrobić

 

 

#EDIT
Na pewno pojawi się też klasa Obrońca, która blokuje rakiety/miny/dynamit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Admirała to grałem nim w momencie gdy dostał buffa na leczenie a nie miał jeszcze tej szybkostrzelności, wbiłem nim 70lvl więc myślę, że mogę się wypowiedzieć o tej klasie. Aktualnie problemem jej zerowa celność. Nawet na bliskim dystansie ta klasa większość kul nie trafia w cel. Walka na dłuższy dystans to całkowita abstrakcja. Dochodzi do tego jeszcze problem braku obrażeń z famasa - o ile na początku gdy nie ma jeszcze zbyt wielu HP  i wytrzymałości to można kogoś zabić. W późniejszym czasie jest tylko ciężej. Klasa sama w sobie jest bardzo fajna. Spora mobilność i możliwość walki całą rundę - problem w tym, że im wyższy lvl tym ciężej się nią gra. Zamiast tej szybkostrzelności proponuję dodać szansę na instakilla np. 1/12 co powinno załatwić sprawę braku obrażeń. Nowy magazynek za killa też na nim fajnie działał. Z tym, że w tym momencie tj. 2 skoki + leczenie + insta + full magazynek nadaje się bardziej na premkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

                                Zmiana klasy Weteran.

Klasa : Weteran [P]

Opis : Omija redukcje obrazen przeciwnika,odporny na granaty,odporny na InstaKille.

Staty : int:0 HP:30 Wytrz:10 Kond:20

Bron : CZ75A,XM1014

 

Prosiłbym o drobna zmiane tez klasy pod wzgledem calkowitej NIETYKALNOŚCI na InstaKilla,tłumacze o co mi chodzi:

Ogolnie gram Sniperem,czy to premium czy nie i wszytsko polega na tym ze grajac Premium nie jestem w stnie zadac mu jakichkolwiek obrazen(mozna uzywac deagle,prawda?powodzenia zabic typa co ma 200+hp i wytrzymalosc(bo wszyscy robia sie nim na tanka)z deagla,kiedy ten biegnie na cb z XM'em) i moim zdaniem jest to troche smieszne bo kiedy zmienie klase na zwyklego snipera to zabije go bez problemu,w tym rzecz,bo bez sensu jest to ze zwykla klasa moge go zabic a premium mu nic nie zrobi.Co smiesznijesze to z tego co mi wiadomo(nie wbilem jeszcze niczym 100lv to nw) to sniper 100+lv tez ma juz 1/1 i co wtedy sniper 99lv go bd zabijac na 100lv nic mu hp nie zabierze?

 

Moja propozycja jest taka rzeby zamienic mu tą NIETYKALNOŚĆ na InstaKille i dac mu ODPORNOŚĆ na nie tak jak powinno byc.

Mozna by zrobic tak zeby Bronie z InstaKilli zadawal normalny DMG albo akurat w przypadku AWP na Sniper[P] ustalic stałe powiedzmy 150hp,zeby wtedy gina na 2hity,nie bedzie to Instakill ale bedzie to sprawiedliwe,Ewentualnie np 50% posiadanego aktualnie hp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MeeN odsyłam do poczytania tego tematu 

Tam jest wszystko opisane, wyjaśnione. Powiem tylko tyle, że ten dmg będzie naprawiony, jeżeli już nie jest, nie jestem pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym Pistolem bez przesady.  Kolejna próba znerfienia klasy w momencie gdy ją poprawiono do stanu w którym opłaca się tym grać i potrafi zrobić kuku wyższym levelom. 

z tym elitarnym żartowałem, niech zostanie 1/1

Edytowane przez freunde bobby
  • Like 3
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa : Oficer

Opis : Posiada Mac-10 5 dmg z niego oraz zwinne palce (nieskończoność ammo)

Staty :  int 0 hp 10wytrz 0 kondycja 10

Bron mac-10 glock

 

Klasa : Szpieg

Opis : Posiada strój przeciwnika oraz 1/6 na respawn na spawnie przeciwnika

Staty :  int 0 hp 10wytrz 10 kondycja 0

Bron  obrzyn usp

 

  • Haha 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Sakku napisał:

Halo co z tym Podpalaczem?

Pomyślimy, może być ciekawe

W dniu 19.01.2019 o 12:20, damianzwolak napisał:

Klasa : Szpieg

Tego na pewno nie będzie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, freunde bobby said:

piroman, bizon z dmg i szansą na podpalenie

podpalenie musi miec dmg od inta dodatkowy bo ten perk plonace naboje chya daja (no chyba ze int jest do nich potrzebny tylko nie jest napisane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Klasa: Talib

Opis: +5 DMG z AK-47, po śmierci wybucha zadając 25 + (0,5*LVL) obrażeń.

Statystyki:

INT: -20

HP: 10

WYT: 10

SPEED: 0

Broń: AK-47, Glock

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Klasa: Żołnierz

Opis: 1/20 na instakill, 1/10 w głowę.

Statystyki:

INT: -10

HP: 0

WYT: 0

SPEED: 25

Broń: Galil, Famas, P250

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Klasa: Specjalista

Opis: Zadaje przeciwnikowi 5 punktów hp za każdy strzał, który od niego otrzyma.

Statystyki:

INT: 5

HP: 5

WYT: 5

SPEED: 5

Broń: M4A4, Deagle

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Klasa: Naznaczony

Opis: Podrzuca pobliskich wrogów do góry, unieruchamiając ich w powietrzu na 0,5 sekundy. 1/20 na podrzucenie przeciwnika do góry przy strzale.

Statystyki:

INT: 5

HP: 5

WYT: 0

SPEED: 10

Broń: MP9, Fiveseven

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Nieśmiertelny

Opis: Co rundę ma 3 sekundy nieśmiertelności (Use_class)

Statystyki: INT: 0     HP: 0     Wytrzymalosc: 0     Kondycja: 15     DMG: 0

Broń: MAC-10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności