Zeus446 139 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Dobrze tylko nikt tego nie zgłaszał jak do tej pory więc wolałem się upewnić bo czasem ja mam jakieś błędy na steam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Chciałbym zgłosić bug na klasie kapitan gdy wyrzuci lub ktoś wyrzuci mu awp nie może go podnieść (nie zawsze) Ogólnie nie da się łapać broni, ale poprawię to gdy bedę w stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Ok dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToTylkoJa 115 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Proponuję zmniejszyć atuty klasy "rambo", gdyż jest ona o wiele przesadzona. Zwykli gracze, nawet Ci z dobrym skillem, nie są w stanie ugrać z uw klasą. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Proponuję zmniejszyć atuty klasy "rambo", gdyż jest ona o wiele przesadzona. Zwykli gracze, nawet Ci z dobrym skillem, nie są w stanie ugrać z uw klasą. Podpisuję się pod tym, wcześniej pisałem o tym ale jakoś nikt nie reagował, może jest to premium i ma takie być no ale jak wchodzi Rambo z 100 lvl na graczy z 1-50lvl to nie mają szans. Nawet doświadczony gracz nie jest w stanie zabić tej "krowy" Można przywrócić klasę jaka była wcześniej i to był chyba tropiciel lecz ze względu na małą grywalność ową klasą została wycofana, proponuję dodać na nowo ale trochę ulepszyć Edytowane 11 Marca 2016 przez BoteczeQ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Klasa poprawiona, zmieniono statystyki oraz zamiast 2x wiekszych obrażeń, jest 1.5x 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Chciałbym zgłosić bug na klasie kapitan gdy wyrzuci lub ktoś wyrzuci mu awp nie może go podnieść (nie zawsze) Sprawdź teraz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) No fajnie, że ktoś się tym wkoncu zajął. Bo Jamesa nie widzę już jakiś czas :C @-_- czemu nie jest już opiekunem? Edytowane 11 Marca 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Działa Karol dzięki wielkie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Może teraz jakieś poprawki w klasach i perkach. Czy chcecie bym zablokował jakiś perk na klasie, bo np: z tego powodu jest za mocna lub umiejętność, którą ma klasa jest taka sama jak w perku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Perk Naboje Pułkownika nie działa poprawnie. Obrażenia powinny być większe jeżeli mamy więcej inteligencji natomiast tak się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Na pewno? Ten perk jest napisanie poprawnie, ale na przypadek wgram go jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezyk 25 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Ja zauważyłem, że grając klasami które mają umiejętność cichego chodzenia (defuser i cichy) po zdobyciu perka buty szturmowego i wyrzuceniu go umiejętność cichego chodzenia zanika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) ten perk na klasie cichy jest zablokowany byc moze nie zostal zablokowany na innych klasach Edytowane 12 Marca 2016 przez Zeus446 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Chciałbym zaproponować zablokowanie perku Krytyczne naboje dla klasy Rambo ponieważ sam w sobie na krytyczne uderzenie gdy posiada perk ma bardzo duże szanse na krytyczne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniaa 848 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Proponuje any klasa premium a mianowicie Zeus mogl strzelac piorunami dopiero gdzies po okolo 10 do 15 sekund po rozpoczeciu rundy lub mapy . 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 if(!mozepuscic){client_print(id,print_center,"Blyskawice mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")return PLUGIN_CONTINUE;} No to chyba może ;d Ja zauważyłem, że grając klasami które mają umiejętność cichego chodzenia (defuser i cichy) po zdobyciu perka buty szturmowego i wyrzuceniu go umiejętność cichego chodzenia zanika. if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Kapitan") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Taktyk Wojenny") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Defuser")) jest przecież zablokowane Chciałbym zaproponować zablokowanie perku Krytyczne naboje dla klasy Rambo ponieważ sam w sobie na krytyczne uderzenie gdy posiada perk ma bardzo duże szanse na krytyczne Gotowe 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezyk 25 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Cóż, mówię tylko co zaobserwowałem grając klasą defuser przed ostatnim resetem. Zawsze po wyrzuceniu butów szturmowego umiejętność cichego chodzenia zanikała. Nie jest to jednak błąd z natury tych które psują zabawę i na pewno nie powinien nikomu spędzać snu z powiek. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Proponuje zmienić limit punktów hp jakie możemy rozdać na każdej klasie. Aktualnie jest to 310-315 punktów. Z własnego doświadczenia wiem że gdy wbije max zdrowie to mało kto potrafi zbić całe hp. Proponuje zmniejszyć tak do 200-250. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Tylko że wtedy należałoby dodać te punkty w coś innego, a więc skoro mamy new limit_zdrowia = 265; // zdrowie new limit_inteligencji = 275; // inteligencja new limit_kondycji = 160; // kondycja new limit_wytrzymalosci = 150; // wytrzymalosc Takie statystyki (nie uwzględnia to statystyk klas), to coś z zabranym zdrowiem trzeba zrobić, a więc co? Gdzie włożyć, w jaką statystykę,itd Ja byłbym skłonnym zabrać 25 punktów ze zdrowia i dodać je do wytrzymałościowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Tylko że wtedy należałoby dodać te punkty w coś innego, a więc skoro mamy new limit_zdrowia = 265; // zdrowie new limit_inteligencji = 275; // inteligencja new limit_kondycji = 160; // kondycja new limit_wytrzymalosci = 150; // wytrzymalosc Takie statystyki (nie uwzględnia to statystyk klas), to coś z zabranym zdrowiem trzeba zrobić, a więc co? Gdzie włożyć, w jaką statystykę,itd Ja byłbym skłonnym zabrać 25 punktów ze zdrowia i dodać je do wytrzymałościowy Według mnie zabrac 50 pk z zdrowia rozdac je w wytrzymalosc inta (zaleznosc od klasy ) bo na prawde jesli gracz ma 400 hp+ duzy lvl nie jest w stanie zabic go zwykly gracz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pojebuSek 8 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Według mnie zabrac 50 pk z zdrowia rozdac je w wytrzymalosc inta (zaleznosc od klasy ) bo na prawde jesli gracz ma 400 hp+ duzy lvl nie jest w stanie zabic go zwykly gracz no w sumie zgodzę się, +400 hp to troszkę przesada. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Wszystkim pasuje coś takiego? Jeżeli tak, to ustawiam 215 w zdrowie, a 200 w wytrzyamłość, bo za duża liczba INT raczej będzie złym pomysłem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniaa 848 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Mi tam pasuje jeszcze pancerzyk 1/1 i cud miod malinka Edytowane 13 Marca 2016 przez Reniaa 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi