Skocz do zawartości

Reset 01.10.2015 - Propozycje, bugi, itd


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Chciałbym zgłosić bug na klasie kapitan gdy wyrzuci lub ktoś wyrzuci mu awp nie może go podnieść (nie zawsze)

Ogólnie nie da się łapać broni, ale poprawię to gdy bedę w stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zmniejszyć atuty klasy "rambo", gdyż jest ona o wiele przesadzona. Zwykli gracze, nawet Ci z dobrym skillem, nie są w stanie ugrać z uw klasą.

Podpisuję się pod tym, wcześniej pisałem o tym ale jakoś nikt nie reagował, może jest to premium i ma takie być no ale jak wchodzi Rambo z 100 lvl na graczy z 1-50lvl to nie mają szans. Nawet doświadczony gracz nie jest w stanie zabić tej "krowy" :D Można przywrócić klasę jaka była wcześniej i to był chyba tropiciel lecz ze względu na małą grywalność ową klasą została wycofana, proponuję dodać na nowo ale trochę ulepszyć :)

Edytowane przez BoteczeQ
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Klasa poprawiona, zmieniono statystyki oraz zamiast 2x wiekszych obrażeń, jest 1.5x

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Chciałbym zgłosić bug na klasie kapitan gdy wyrzuci lub ktoś wyrzuci mu awp nie może go podnieść (nie zawsze)

Sprawdź teraz

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie, że ktoś się tym wkoncu zajął. Bo Jamesa nie widzę już jakiś czas :C

 

@-_- czemu nie jest już opiekunem?

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Może teraz jakieś poprawki w klasach i perkach.

Czy chcecie bym zablokował jakiś perk na klasie, bo np: z tego powodu jest za mocna lub umiejętność, którą ma klasa jest taka sama jak w perku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Na pewno? Ten perk jest napisanie poprawnie, ale na przypadek wgram go jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem, że grając klasami które mają umiejętność cichego chodzenia (defuser i cichy) po zdobyciu perka buty szturmowego i wyrzuceniu go umiejętność cichego chodzenia zanika.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten perk na klasie cichy jest zablokowany  byc moze nie zostal zablokowany na innych klasach

Edytowane przez Zeus446
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zaproponować zablokowanie perku Krytyczne naboje dla klasy  Rambo ponieważ sam w sobie na krytyczne uderzenie gdy posiada perk ma bardzo duże szanse na krytyczne

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje any klasa premium a mianowicie Zeus mogl strzelac piorunami dopiero gdzies po okolo 10 do 15 sekund po rozpoczeciu rundy lub mapy .

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Blyskawice mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}

No to chyba może ;d

 

 

Ja zauważyłem, że grając klasami które mają umiejętność cichego chodzenia (defuser i cichy) po zdobyciu perka buty szturmowego i wyrzuceniu go umiejętność cichego chodzenia zanika.

if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Kapitan") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Taktyk Wojenny") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Defuser"))

 

jest przecież zablokowane

 

 

Chciałbym zaproponować zablokowanie perku Krytyczne naboje dla klasy Rambo ponieważ sam w sobie na krytyczne uderzenie gdy posiada perk ma bardzo duże szanse na krytyczne


Gotowe
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, mówię tylko co zaobserwowałem grając klasą defuser przed ostatnim resetem. Zawsze po wyrzuceniu butów szturmowego umiejętność cichego chodzenia zanikała. Nie jest to jednak błąd z natury tych które psują zabawę i na pewno nie powinien nikomu spędzać snu z powiek.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zmienić limit punktów hp jakie możemy rozdać na każdej klasie. Aktualnie jest to 310-315 punktów. Z własnego doświadczenia wiem że gdy wbije max zdrowie to mało kto potrafi zbić całe hp. Proponuje zmniejszyć tak do 200-250.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Tylko że wtedy należałoby dodać te punkty w coś innego, a więc skoro mamy

new limit_zdrowia = 265; // zdrowie
new limit_inteligencji = 275; // inteligencja
new limit_kondycji = 160; // kondycja
new limit_wytrzymalosci = 150; // wytrzymalosc
Takie statystyki (nie uwzględnia to statystyk klas), to coś z zabranym zdrowiem trzeba zrobić, a więc co? Gdzie włożyć, w jaką statystykę,itd
 
Ja byłbym skłonnym zabrać 25 punktów ze zdrowia i dodać je do wytrzymałościowy 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko że wtedy należałoby dodać te punkty w coś innego, a więc skoro mamy

new limit_zdrowia = 265; // zdrowie
new limit_inteligencji = 275; // inteligencja
new limit_kondycji = 160; // kondycja
new limit_wytrzymalosci = 150; // wytrzymalosc
Takie statystyki (nie uwzględnia to statystyk klas), to coś z zabranym zdrowiem trzeba zrobić, a więc co? Gdzie włożyć, w jaką statystykę,itd
 
Ja byłbym skłonnym zabrać 25 punktów ze zdrowia i dodać je do wytrzymałościowy 

 

Według mnie zabrac 50 pk z zdrowia rozdac je w wytrzymalosc inta (zaleznosc od klasy )  bo na prawde jesli gracz ma 400 hp+ duzy lvl nie jest w stanie zabic go zwykly gracz

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie zabrac 50 pk z zdrowia rozdac je w wytrzymalosc inta (zaleznosc od klasy )  bo na prawde jesli gracz ma 400 hp+ duzy lvl nie jest w stanie zabic go zwykly gracz

 

 

no w sumie zgodzę się, +400 hp to troszkę przesada.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Wszystkim pasuje coś takiego? Jeżeli tak, to ustawiam 215 w zdrowie, a 200 w wytrzyamłość, bo za duża liczba INT raczej będzie złym pomysłem

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności