eGaD 12 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) 54 minuty temu, adist8 napisał: czesto jest tak ze jesli na serwerze gra medyk to osoby sa podnoszone, co myslicie o tym, aby po wskrzeszeniu zablokowac umiejetnosci klas, nawet jesli osoba nie zdazyla ich wykorzystac wczesniej, to juz zostala zabita wiec miala na to okazje, a po wskrzeszeniu powinna miec informacje ze "wykorzystales juz w tej rundzie swoja szanse" chodzi mi o takie umiejetnosci jak Oszuta i inne klasy z Use_Class Czyli e.sniper straci swoje 1/1 a inne klasy + do dmg ? Najlepiej to jak sie zrespimy czy coś to z glockiem wstawajmy Pomysł jak dla mnie beznadziejny Edytowane 15 Marca 2019 przez eGaD 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Godzinę temu, eGaD napisał: Czyli e.sniper straci swoje 1/1 a inne klasy + do dmg ? Najlepiej to jak sie zrespimy czy coś to z glockiem wstawajmy Pomysł jak dla mnie beznadziejny chodzi mi o uzycia klasy, tepanie, rakiety, dynamit, miny itp a nie umiejetnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Co? XD Dlaczego mieli by to tracić? Obecnie zrobione jest to tak (na pewno perki, nie mam pewności czy wszystkie klasy), że X ilość dynamitów, min, apteczek, wskrzeszeń jest przeznaczona na rundę i jeżeli je wykorzystacie, umrzecie a ktoś was wskrzesi to nie odświeżą się one bo resetuje się to co RUNDĘ nie respawn. @dratewka. Zgadzam się z @Tsumi. Medykiem obecnie najłatwiej się expi a zrobienie tego o czym mówisz mogło by być ciężkie i niepotrzebne według mnie. Edytowane 15 Marca 2019 przez RyKoS 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Godzinę temu, RyKoS napisał: Co? XD Dlaczego mieli by to tracić? Obecnie zrobione jest to tak (na pewno perki, nie mam pewności czy wszystkie klasy), że X ilość dynamitów, min, apteczek, wskrzeszeń jest przeznaczona na rundę i jeżeli je wykorzystacie, umrzecie a ktoś was wskrzesi to nie odświeżą się one bo resetuje się to co RUNDĘ nie respawn. Tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Kiedyś na dawnym serwerze przedstawiłem propozycję zmiany zdobywania expa przez medyka, o dziwo pomysł przyjęto z entuzjazmem, ale ostatecznie nic z tego nie wyszło bo sieć upadła. Levelup'owanie medykiem jest bardzo żmudne, bo jednak exp za zabójstwa, assysty, miejsca w topce > wskrzeszanie i healowanie. Jeżeli medyk ma być supportem, to moim zdaniem rekompensatą za nieporęczną broń powinno być coś co nazwę 'HEALTH INSURANCE'. Otóż oprócz tego doświadczenia co dostaję teraz, można byłoby uzależnić dodatkowy exp za zabójstwa/asysty/plant/defuse paki, od osoby ożywionej. Przykładowo, gracz A zostaje wskrzeszony przez gracza B, gracz A zabija(dostaje należny exp), a gracz B otrzymuję dzięki temu x% expa gracza A (nad tym trzeba jednak posiedzieć, żeby wyliczyć odpowiednie wartości). Dodatek taki sprawi, że medycy zaczną mądrzej dobierać osoby do wskrzeszenia (pozbędziemy się przypadku, gdzie medyk za wszelką cenę wskrzesza cię w polu walki, byle tylko dostać exp), ale przede wszystkim medyk zacznie dostawać większą ilość expa. Zmiana broni nie jest żadnym rozwiązaniem, bo mp9 < galil, a każda kolejna broń lepsza od galila, będzie zaburzała balans klasy. Jak ja grałem równolegle na starcie kgb i pamiętam, że żaden medyk nie był nade mną w topce, a grałem mało, bo sesja. Byli tylko ci co nie spali po nocach. + tak dobrze się expi medykiem, że jest ich zawrotna ilość w topce x-D Edytowane 15 Marca 2019 przez dratewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 @dratewka. Powiem tylko tyle... Expienie Medykiem jest Zajebiste ! wearly game.. Dlaczego ? Apteczki +XP Wskrzeszenia +XP Asysy/Eliminacje +XP. Medykiem najszybciej osiągniesz 50 lvl po RESECIE ! Sprawdzone w tej edycji bo sam grałem medykiem od 30 do 60 lvl 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karel 6 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Saper. Zacznę od pytania, co takiego ma saper oprócz 3 min, które najczęściej trafiają się widoczne? Nic. Gównianą broń jaką jest MP5 czy tam MP7, widoczne miny. Nic dziwnego, że oprócz mnie gra z tego co kojarzę jedna osoba tą klasą. Oczywiście nie biorę pod uwagę osób, które wybierają Sapera na mapę jaką jest Office. Moją propozycją jest dodanie klasie Saper 5/7 DMG z bazowej broni, zwiększenie szansy na niewidzialną minę albo zmianę broni na FAMAS / GALIL (DLA DZBANÓW: nie chcę wszystkich wyżej wspomnianych rzeczy, a jedną z nich, jest to propozycja typu A albo B albo C). 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerSaL 30 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Proponuję zmienić klase: Wsparcie Ogniowe ponieważ: -Bez rakiet, tak naprawdę wsparcie nic nie zrobi, gdy skończą się rakiety zostaje sama mp5 i five seven gdzie mp5 bije po 15dmg w ciało a w głowe po 60 (Przy max dmg bije po 21dmg w ciało), jeżeli skończą mu się rakiety a będzie miał się strzelać z chłopem co ma z 150/200hp nie ma szansy go zabić. Myślę że, dodanie większego dmg lub zmiana broni w tej klasie była by na + bo w tym momencie idzie jakoś grać ale jeżeli wbiją już te 100+ lvl (zresztą już ciężko kogokolwiek zabić) to Wsparcie jednie będzie mogło zabić osoby z mniejszą ilością hp z rakiet bo tak to nie ma jak kogokolwiek zabić z hp powyżej 150. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 W dniu 17.03.2019 o 20:27, Karel napisał: Saper. Zacznę od pytania, co takiego ma saper oprócz 3 min, które najczęściej trafiają się widoczne? Pomyślimy nad saperem, z pewnością. 3 godziny temu, DerSaL napisał: Proponuję zmienić klase: Wsparcie Ogniowe ponieważ: No nie wiem. Faktycznie nie masz przewagi w walce 1 na 1 gdy wykorzystasz rakiety, ale cos gdy walczysz 1 na 1 mając rakiety? Wtedy twój przeciwnik nie ma szans. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papiez Atleta 4 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 On 3/19/2019 at 7:40 PM, RyKoS said: Faktycznie nie masz przewagi w walce 1 na 1 gdy wykorzystasz rakiety, ale cos gdy walczysz 1 na 1 mając rakiety? Wtedy twój przeciwnik nie ma szans. nie ma sensu zmieniac wsparcia, rakiety nie sa po to zeby n4pierdalac nimi gdzie popadnie, jak sie nie umie ich uzywac logistycznie (wiedziec kiedy jest potrzebna, kiedy uzyc a kiedy mozna zabic bez jej pomocy) to nie narzeka sie na moc tej klasy, no, sytuacja jest inna jezeli ktos jest debilem i robi to co napisalem na poczatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 nie wiem czy to blad czy celowe a moze przypadkowe, ale czasem dosc uciazliwe chodzi o fakt, dajmy na to przyklad, strzelasz sie z wrogiem, nagle przed ciebie wbiega twoj sojusznik i wszystkie twoje strzaly sa praktycznie calkowicie blokowane przez sojuszika, bez zadnej penetracji i nic nie trafiasz wroga, a wrog natomiast moze spokojnie dalej strzelac i trafia dwoch na raz daloby rade jakos to poprawic? wiem ze to moze byc przez friendlyfire i tego zmienic nie mozna, ale sposob blokowania pociskow przez sojusznika jest uciazliwy, dziala to tak jakby byl sojusznik byl "nie skanowalnym" obiektem jesli moge to tak ujac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Ale to już chyba do Valve trzeba bo z tym nic sie nie da zrobic zawsze tak bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 27 Marca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 41 minut temu, adist8 napisał: nie wiem czy to blad czy celowe a moze przypadkowe, ale czasem dosc uciazliwe chodzi o fakt, dajmy na to przyklad, strzelasz sie z wrogiem, nagle przed ciebie wbiega twoj sojusznik i wszystkie twoje strzaly sa praktycznie calkowicie blokowane przez sojuszika, bez zadnej penetracji i nic nie trafiasz wroga, a wrog natomiast moze spokojnie dalej strzelac i trafia dwoch na raz daloby rade jakos to poprawic? wiem ze to moze byc przez friendlyfire i tego zmienic nie mozna, ale sposob blokowania pociskow przez sojusznika jest uciazliwy, dziala to tak jakby byl sojusznik byl "nie skanowalnym" obiektem jesli moge to tak ujac Kiedyś o tym pisałem, że mp_solid_teammates nie obsługuje penetracji pocisków, albo ja nigdzie nie zauważyłem informacji o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Przeniesienie expa Chciałbym aby można było przenieść z każdej klasy i nie tylko jeśli ma się wykupiony P/SP Sytuacja z dnia dzisiejszego, próbuje jak ten głupi przenieść lvl z Hassasyna na Medyka a tu okazuje się, że nie mam SP wykupionego i nie mogę. 😕 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezuli 34 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Rynek Co myślicie o dodaniu dla VIPa możliwości wystawienia na rynku 3 perkow zamiast 1. Nic specjalnego ale vipom by było łatwiej sprzedawać perki czy to przy wykonywaniu misji czy po porostu jak duzo fraguja i maja fajne perki które mogą sprzedać zamiast dropnac. Byłby to kolejny dodatek dla VIPA 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Z tego co pamietam to karol musiałby kompletnie to zmienic bo jak ja miałem opiekuna juz mu proponowałem cos podobnego wiec to odpada @Dezuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 W dniu 29.03.2019 o 20:35, PolandBeast napisał: Przeniesienie expa Chciałbym aby można było przenieść z każdej klasy i nie tylko jeśli ma się wykupiony P/SP Sytuacja z dnia dzisiejszego, próbuje jak ten głupi przenieść lvl z Hassasyna na Medyka a tu okazuje się, że nie mam SP wykupionego i nie mogę. 😕 Każda klasa ma forward odpowiedzialny za jej wybranie. W forward ustalam zmienne typu "ma klasę", itp. Tam też jest sprawdzana flaga. Nie jest to możliwe w aktualnej wersji. Trzeba by było wszystko przepisać na nowo (wszystko co związane z wyborem klasy), a to bezsensu W dniu 9.04.2019 o 21:00, Dezuli napisał: Rynek Co myślicie o dodaniu dla VIPa możliwości wystawienia na rynku 3 perkow zamiast 1. Nic specjalnego ale vipom by było łatwiej sprzedawać perki czy to przy wykonywaniu misji czy po porostu jak duzo fraguja i maja fajne perki które mogą sprzedać zamiast dropnac. Byłby to kolejny dodatek dla VIPA Pisałem, że nie, nie będzie takiej możliwości. Perk zawsze można zmienić, wpisując ponownie $<cena> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 6 godzin temu, Sakku napisał: Mam małe pytanko odnośnie tematu "Granie na serwerze". Za pełny rok jest nagroda miesięczna. Jednak jak liczycie ten rok skoro IP serwera się zmieniło w grudniu i GameMe zresetowało statystyki? Data założenia konta na forum czy jak? Nic się nie zrestartowało, ponieważ GameMe udostępnia opcję zmiany IP. Płacisz za niego na zasadzie jednego serwera, ale nie jest to zakup na IP, a ogólny zakup, a więc można to IP zmieniać Przykład http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/446864 Statystyki Blix zaczynają się od 24/01/2017 http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189761 Quoth od 2016 itd Także nic się nie zrestartowało. Statystyki są cały czas te same. Zmiana IP nic nie zmienia, ponieważ nadpisuje IP w panelu dla danego zakupu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Znaczy nie wiem czy ja mam teraz sklerozę czy jak, ale w grudniu nie zmienialiśmy żadnego IP. W sierpniu, doszło do zmiany na 128TR. Wtedy po kontakcie z pukawką, otrzymałem dedykowany adres IP (by w przyszłości nie martwić się jego zmianą). Od tamtego czasu nie zmieniałem raczej IP, a nawet jeśli, to nie miałoby to sensu skoro serwer stoi na dedykowanym adresie IP. Dodam jeszcze, że po aktualizacji (F2P) została zmieniona jednostka, na której był ulokowany serwer. Pukawka udostępniła mi oddzieloną jednostkę od reszty serwerów ze względu na to, iż aktualizacja spowodowała spore problemy z obciążeniem serwera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Nie podałeś Steam ID, więc nie bardzo mam jak pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFeste 6 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Czy byłaby możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń na vipie podczas podpalenia kogoś? Oprócz tego, że piromanem gra 1/76 osób to pozostawia piromanów i użytkowników perku płonące naboje w tyle podczas zabawy typu jajka oraz jest po prostu irytujące, oczywiście nie wspominając o częstym zaliczaniu samobójstwa gdy podpali się wroga, lecz wydaje mi się, że jest to trudno (jeśli w ogóle) naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Niewiadomo napisał: Czy byłaby możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń na vipie podczas podpalenia kogoś? próbowałeś komendy !dmg ?? @Niewiadomo nie wiem czy do końca zrozumiałem ale postaramy się coś w tej sprawie zdziałać Edytowane 1 Maja 2019 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFeste 6 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Moim problemem jest to, że przez !dmg nie można wyłączyć tego spamu obrażeń z podpalenia, tylko wszystkich. Mi chodzi o pokazywanie obrażeń które zadaje się z broni a bez tych z podpalenia, szczególnie, że na /klasy jest napisane ile bije podpalenie i ile trwa więc nie jest moim zdaniem potrzebny ten spam skoro i tak wyskakuje powiadomienie o podpaleniu kogoś. Poza tym w !dmg można zrobić coś odwrotnego niż bym wolał czyli pokazywanie obrażeń z podpalenia, a nie pokazywanie tych z broni palnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Proponuję naprawienie nadawania broni, albo zmianę pistoletu podporucznika na jakikolwiek. Obecnie jego p2000 jest nieco uciążliwe po stronie CT i w momencie, gdy nie mamy założonej tej broni w eq, po prostu nam ją wyrzuca na początku rundy. Denerwujące jest to z dwóch powodów. Jednym z nich to naboje w podstawowej broni - jest ich 25 i dosyć szybko się kończą, a później zostaje nam, albo szybko przeładować broń, albo rasz z nożem. Drugi powód, to niemożność zmiany broni z perków złoty deagle/miłość tsunami. edit. nie wiem od czego to zależy, ale dziś na duscie2 normalnie dostawałem p2000 do zestawu Edytowane 14 Czerwca 2019 przez dratewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filk 1 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 (edytowane) Obecnie około 10 klas ma M4A1s, a tylko 1 (darmowa) M4A4. Proponowałbym sprawiedliwy podział, aby było po równo siusiaków i zwykłych m4a4. Edytowane 7 Lipca 2019 przez Filk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi