Skocz do zawartości

Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel
W dniu 30.12.2017 o 13:59, Zerciu napisał:

@Suicide Wolf - ta blokada jest ogólnikowa (nie tylko dla MM).  Limity:

  • weapon_decoy wynosi 2,
  • weapon_molotov oraz weapon_incgrenade wynosi 1,
  • weapon_smokegrenade wynosi 1.

____________________________________________________

Co do moich przemyśleń: proponuję ustawić mp_buytime na 35.
Dlaczego 35? Ponieważ (jak dla mnie) osoba, która ma przedmiot z szansą na respawn powinna biec w stronę przeciwnika,
zabić co popadnie, a przy respawnie na SpawnPoint może zakupić ekwipunek i ruszać dalej w polowanie.
Szacując, że taka osoba od momentu FreezeTime zacznie ładować umiejętność oraz czas, na dotarcie do przeciwnika
+ kilku-sekundowa walka; to 35 sekund jest optymalnym i nie za długim czasem zakupu.

____________________________________________________

Sprawa klas:
 

Mag
Obecnie posiadamy kilka klas, które posiadają CC (kontrolę tłumu). DiabloMod powinien cechować się tym,
że każda klasa jest różnorodna. Tak więc proponuję w tej klasie zmianę na taką, jaka była w 1.6.
Patrząc na obecny system widzę 2 warianty:

  1. Mag ładuje na nożu TYLKO Fireball, pasywnie  1/12 (8%) na 2sek. spowolnienie gracza (np. velocity z 250 -> 200)
  2. Mag ładuje na nożu nadal Zamrażające pociski, które również spowalniają gracza na 2sek.  (np. velocity z 250 -> 200)

Nekromanta 
Co do Nekromanty - jak dla mnie jest to typowy support (gracze potwierdzą jak nim gram :3), lecz jego brak możliwości
samoobrony podczas wskrzeszania jest zbyt niekorzystny patrząc na pryzmat innych klas, które są szybkimi mordercami.
Proponuję małą zmianę:

  • Nekromanta podczas wskrzeszania jest unieruchomiony (nadal stoi w miejscu), lecz może strzelać itp.

Duriel
/* Zastanawiam się obecnie nad jakimś sensownym balansem Duriela (edytuję tą linię, gdy coś wymyślę optymalnego) */

Zabójca
Szansa na podrzucenie jest w porządku - problem tkwi w samym podrzuceniu.
Jest ono zbyt mocne - wczoraj grając na rats1337, zostając postrzelonym przez Zabójcę wpadłem ze stolika do Żyrandola!
(Nie - nie jestem akrobatą :O)
Proponuję 2 warianty, z którymi się spotkałem w 1.6:

  1. Zmniejszenie wysokości podrzutu
  2. Zamiast podrzutu, przeciwnik ulega odrzuceniu w tył.

Dobrą opcją też byłoby dodanie cechy z 1.6 - po postrzale z pistoletu ciągnie się za przeciwnikiem zielona smuga na 2sek.
(przydatne w namierzaniu niewidzialnych, gdy nie ma w zespole Maga)

____________________________________________________

Sklep za dolarki:

Exp
Co jakiś czas faktycznie słychać od niektórych graczy, że zdobywanie expa dla nich jest mozolne (nawet dotarcie do 30 poziomu).
Myślę, że poniższa opcja nie będzie kolidować w dalszej rozgrywce, i nie przyczyni się do tzw. fast levelingu. Moja propozycja:

  • Dodanie w sklepie opcji Pakiet doświadczenia (150-1500xp) za kwotę 12000$ (VIP: 10000$) TYLKO dla graczy poniżej 30 poziomu.

Z taką opcją gracze z niskim poziomem będą ewentualnie polować na przedmioty generujące dod. hajs (Arabian Boots, Bronze/Silver/Gold Pack itp.),
lecz przy takim przedziale funkcji rand()%1350+150, jest duża szansa na trafienie tej mniejszej wartości expa. (Szansa na wylosowanie 1500xp wyniesie 1 promil)

Tutaj kolega dodał coś od siebie i czekam na Wasze komentarze. Niektórzy już skomentowali np: EXP, ale chciałbym poznać więcej opinii 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony prosilbym o dodanie komendy na sprzedaz itemu.. i tak kazdy to robi (oprocz mnie burzuas :"D ) a umililo by to gre i nie bylo by miss clickow

A teraz tak:

Sklep xp nie..   , zmiany zabojcy na pewno nie, podrzut zdarza sie bardzo rzadko (to moj main) + Widze na serwerze tylko 1 zabojce @Frosty

32 minuty temu, -_- napisał:

Jest ono zbyt mocne - wczoraj grając na rats1337, zostając postrzelonym przez Zabójcę wpadłem ze stolika do Żyrandola!
(Nie - nie jestem akrobatą :O)

To bylem ja i nie pamietam zadnego zyrandola.. chyba chodzilo ci o miske z woda... gdybys tylko umial strefowac (nwm jak to pisac) to nic by sie nie stalo + podrzut jest w gore a nie na boki. Wiekszosc jak nie wszyscy oprocz cb @Zerciu na serwerze potrafia takie cos zrobic

a i kolega grajac czaly czas nekromanta nie zauwazyl ze mozna strzelic pestke i wtedy anuluje sie wskrzeszanie / radze nic nie zmieniac by nie stal nad cialem i respil typa gdy go ninja probuje zabic.. Jakis balans musi byc

Czas na zakup broni powinien byc nielimitowany.. juz to pisalem dlaczego

27 minut temu, -_- napisał:

Dobrą opcją też byłoby dodanie cechy z 1.6 - po postrzale z pistoletu ciągnie się za przeciwnikiem zielona smuga na 2sek.
(przydatne w namierzaniu niewidzialnych, gdy nie ma w zespole Maga)

To jest juz smieszne... Jedynie co mozna by bylo zrobic z ninja to ustawic limit ladowan lub zrobic klase z naswietleniem i innymi lekkimi boostami by byl wybor miedzy magiem a kimkolwiek innym

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeśli jest limit granatów ustawiony, to nie widzę problemu tak jak @Suicide Wolf by buytime był nielimitowany :)

2. Byłem przy tej sytuacji, i faktycznie to była miska z wodą nie żyrandol. Zabójca jest okej.

3. Z tym expem do 30lvl'a to ciekawy pomysł akurat.

4. Z lekkim buffem maga też w sumie mogę się zgodzić, mało grana klasa :) Zazwyczaj gracze ją wybierają tylko wtedy, kiedy ninje ich drażnią

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Brak limitu kupowania itemów spk.

2. Co do zabójcy jak dla mnie jest ok nwm mało gram tą klasą ponieważ gram aktualnie prawie wszystkimi klasami a zabójcą głównie z noża. Również mam dużego pecha i podrzucam raz na ruski rok.

3. Exp jest spk na większości klas mam po 10 level i co po niektórych 20 czy 30. Jak dlamnie jest dobrze tak jak teraz jest.

4. Mag jest ok nie trzeba bufować posiada stuna na trzy sekundy tak samo jak duriel który doprowadza do szewskiej pasji wielu graczy. Co prawda zamiast dmg na około siebie posiada fireballa który bije na max int około 165dmg. A pozatym jest świetną kątrom na ninje które ostatnio są często więc to tylko kwestia czasu aż zrobi się tych magów więcej na serwerze (już zaczęło ich przybywać).

5. Nekromanta według mnie jest dobry i jestem przeciwny tej zmianie ponieważ przy ulepszeniu za mane czy przy posiadaniu runy opsydiam ta która zmniejsza czas ładowania było by to troche za mocne. 

6. Sklep za dolary moim zdaniem nie jest potrzebny wylewelowałem już tyle klasa i wydaje mi się że wbicie 30 level nie jest trudne.

7. Duriel największym jak dlamnie problemem duriela jest to że stunuje na trzy sekundy w przypadku klas opierających się na dużej mobilności (i nie tylko) jest dużym ciosem ,można było zmienić np. Żeby była jedna trzecia na to żeby korzenie stunowały na 3 s a dwue trzecie że na 1,5s.

Moje propozycje 

Buf kazry nwm czy to tak ma być czy to jakiś bug ale kazra nie podpala za każdym razem z fali ognia co czyni tą klasę troche słabą bo jaki ma sens dać jakie kolwiek punkty w int jeżeli i tak nie podpali i zadamy 20dmg.

 

Danie na tarcze paladyna jedną dziesiatą na odbicie i jeden na trzy na to żeby użyć magicznego pocisku ponieważ taki paladyn może biegać z rewolwerem na full adrenaliny i walić po 200dmg w tłuw czego nie przeżyje większość graczy.

 

Buf siewcy zagłady posiadał by faktycznie posiadał wyżutnie rakiet co w stylu łowcy tylko inna tekstura i strzelał by fire bole 9pięć na start karzdy nastempny za 50int.

Edytowane przez Frosty
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

W jakim sensie nie podpala za każdym razem? Sprawdziłem na botach i zawsze podpalało. Na pewno cel nie był za daleko?
 

Cytuj

Danie na tarcze paladyna jedną dziesiatą na odbicie i jeden na trzy na to żeby użyć magicznego pocisku ponieważ taki paladyn może biegać z rewolwerem na full adrenaliny i walić po 200dmg w tłuw czego nie przeżyje większość graczy.

To właśnie było wcześniej, ale zobaczymy co na to reszta

 

Co do buffa siewcy, to nie wiem. Zależy od reszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, -_- napisał:

W jakim sensie nie podpala za każdym razem? Sprawdziłem na botach i zawsze podpalało. Na pewno cel nie był za daleko?

Nie poprostu dostawali tylko 20 dmg i nie podpalało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wczesniej o tym pomyslec sie nie dalo? Nwm czemu tu zadnego balansu nie ma po roku moda..

na normalnej widocznosci ofc powinien byc invis, ale ten buff z mana? Wogole czemu jest taka mozliwosc by byc all invis na ninji...

Edytowane przez Suicide Wolf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli grając ninją, mam do wyboru, grać za darmo i być prawie niewidocznym, albo zapłacić, być niewidocznym, ale mieć widoczną kosę. Taki wybór jest bez sensu. Jaki jest sens ulepszać ninje, skoro w niczym mi to nie pomożę, bo dalej widać gdzie jestem? To już wolę być ledwo widocznym. Wtedy w ciemnym miejscu mnie nie widać. Mając całkowicie widoczny nóż, praktycznie zawsze widać gdzie jestem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Olwar napisał:

Czyli grając ninją, mam do wyboru, grać za darmo i być prawie niewidocznym, albo zapłacić, być niewidocznym, ale mieć widoczną kosę. Taki wybór jest bez sensu. Jaki jest sens ulepszać ninje, skoro w niczym mi to nie pomożę, bo dalej widać gdzie jestem? To już wolę być ledwo widocznym. Wtedy w ciemnym miejscu mnie nie widać. Mając całkowicie widoczny nóż, praktycznie zawsze widać gdzie jestem.

 

Wiesz jednak powinno być ci coś widać ja grając zabujcą na pierścienu zjawy przed naerfem byłem  tylko widzialny na radaże i uwierz było to op.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Suicide Wolf napisał:

Jesli pierscien by mial cala niewidke i 15 hp ktore naprawde jest 15 bylo by ok..

A i prosze o usuniecie na paladynie odbijanie albo zaczne nim grac i w koncu ludzie zobacza ze jest OP

ok było to że było widać cię tylko na radaże (na niektórych mapach radar nie działa tak dobrze jak na t stworzonych przez walwa) jesteś prawktycznie wykrywalny rozumiem że jak na serwerze jest 20 os  ale jak jest dycha to naprawde zabić jest trudno taką osbe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Granat taktyczny (WH) dla klas - Nithalak/Diablo

+

Ewentualnie, ale to temat do dyskusji zamiana +5damage na latarkę. Wtedy było by to takie połączenie MAG + PALADYN lekkie.

Prezentowało by się to następująco:

NÓŻ - Lustrzane Odbicie (Nie wiem jak to wygląda % z szansą na to odbicie teraz ale sądzę że niewiele)

Latarka

Granat WH

Kula Niebios

Edytowane przez Samobójca
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Sprawdziłem i nikt aktualnie nie ma Nihlathak. Z Diablo mam jeszcze jeden dodatek, ale sam granat fajna opcja dla obu klas - przemyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diablo nie gram bo umiejestnosci ma takie jak za vipa ale ten wh granat to bardzo dobry pomysl ;)

do reszty narazie nie mam zdania :D

 

Ludziom odpowiada nowsza wersja ratsa, proponuje ustawic ja jako ta ktora bedzie w rtv ;)

Glosowanie bylo z 70% na tak gdy serwer byl pelny ;)

Edytowane przez Suicide Wolf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka propozycji:

Sklep za dolary:

7000$ => 1 złota (po dłuższym namyśle stwierdziłem że musi być taniej niż kupienie itemu i sprzedania go)

16000$ => 1 mana

16000$ => ulepszenie runy o 100 wytrzymałości

Dodanie jakiegoś itemu zwiększającego szybkość lub umiejętność za złoto (poza specjalem nic innego nie ma)

@Suicide WolfMoże być tak jak special lub rakieta

Naprawa runy za 50 lub 55 złota

@SamobójcaRunę ulepszyłem tylko dlatego że wcześniej udało mi sie uzbierać złoto ze sprzedaży run. Myślisz że udało mi się uzbierać złoto ze sprzedaży itemków!?

Edytowane przez _Hades
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :D
Co do maga, ktorym glównie gram, to bardziej podoba mi sie pierwszy wariant z magiem z "1.6"
Zamrażające pociski są spoko ale mało "magiczne",  osobiśćie wolałbym bardziej bazowac na fireballach ale dużą rolę może odgrywać sentyment do klas z 1.6  :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Hades 

Nope... Kupowanie wytrzymałości za dolary to kiepski pomysł, złota dostaje się tyle że na coś trzeba je wydawać. 7000$ za złoto też się nie zgodzę, tak jak mówię złoto zdobywa się teraz zbyt łatwo, i nie ma sensu tego jeszcze bardziej ułatwiać. Naprawę runy zwiększyłbym potrzebne złoto a nie zmniejszał.

Zauważ że złoto leci z misji, z przeciwników, i 100% po sprzedaży itemu jak i runy. Tego jest teraz naprawdę dużo. Ulepszyłeś runę 10 razy, i nie było to dla Ciebie problemem a jak dla mnie na taki efekt powinno się zbierać minimum miesiąc.

Co do many to w sumie jestem na tak, ale wtedy trzeba by zwiększyć koszt ulepszeń w takim razie na klasach żeby ludzie nie poulepszali klas na full w tydzień. A co to za problem? Dropisz runę Ethan, jakiś item na hajs i co 3 rundy masz mane.

@Suicide Wolf

W sumie przydatne udogodnienie, ale czy potrzebne to nie wiem.

@Harvas Możesz dodawać punkty w inteligencje i bazować na fireballu, żaden problem. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2018 o 22:47, Suicide Wolf napisał:

kolega grajac czaly czas nekromanta nie zauwazyl ze mozna strzelic pestke i wtedy anuluje sie wskrzeszanie

No to ty chyba nekromantą nie grałeś, jak wskrzeszasz / wysysasz i zaczniesz strzelać, to po stronie klienta może i sobie strzelasz, ale od strony serwera jest to zwyczajnie ignorowane. Dopóki nie klikniesz binda drugi raz, żeby przestać wskrzeszać, to jako nekro jesteś uziemiony i zdany na aim przeciwnika.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, deDuk napisał:

No to ty chyba nekromantą nie grałeś, jak wskrzeszasz / wysysasz i zaczniesz strzelać, to po stronie klienta może i sobie strzelasz, ale od strony serwera jest to zwyczajnie ignorowane. Dopóki nie klikniesz binda drugi raz, żeby przestać wskrzeszać, to jako nekro jesteś uziemiony i zdany na aim przeciwnika.

Widze ze po updacie zmienili to, gdy strzelalem pestke spokojnie moglem puscic seryjke za drugim razem i wszystko bylo ok

 

 

Edytowane przez Suicide Wolf
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2018 o 20:33, _Hades napisał:

Kilka propozycji:

Sklep za dolary:

7000$ => 1 złota (po dłuższym namyśle stwierdziłem że musi być taniej niż kupienie itemu i sprzedania go)

16000$ => 1 mana

16000$ => ulepszenie runy o 100 wytrzymałości

Dodanie jakiegoś itemu zwiększającego szybkość lub umiejętność za złoto (poza specjalem nic innego nie ma)

@Suicide WolfMoże być tak jak special lub rakieta

Naprawa runy za 50 lub 55 złota

@SamobójcaRunę ulepszyłem tylko dlatego że wcześniej udało mi sie uzbierać złoto ze sprzedaży run. Myślisz że udało mi się uzbierać złoto ze sprzedaży itemków!?

Przecież złota zawsze jest dużo za samą sprzedaż run, to zaburzyło by całkiem gospodarkę.

To samo tyczy many, zdobywanie many na tym modzie to robienie questów.

Co do ulepszania run, kto chce ulepszy je za złoto.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększenie maksymalnej ilości posiadanych $ z 16k na 32/64k$ jak wiemy są dostępne rzeczy w sklepie za 16k czyli maxa więc tak trochę lipa wydać wszystko bez pewności wygranej rundy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności