Skocz do zawartości

Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

@Frosty nie rozumiem.

Na podpalenie z fali? Fala ognia podpala w danej okolicy ludzi, a więc jakie 100%?

@_Hades Khazra podpala 14% z broni, a w fali powinno od ostatniej aktualizacji podpalać po każdym użyciu fali, w obrębie osób

3 godziny temu, pozdro495 napisał:

Ja bym zrobił ukłon w strone klas z niewidzialnością
1. Zabojce to widac wszedzie chyba.

2.masz radar i widzisz gdzie kto jest.

3.Bugowanie sie niewidki (na zniewolonym i ninji.)

Jakiś czas pisałem o tym, że pracuje nad zmianą ukrywania broni u graczy

 

Z tym radarem to chodzi CI oto, że każdą niewidzialną osobę widać an radarze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@-_- Khazra zadaje 30dmg z fali w danej okolicy i ma 14% szans na podpalenie ich.

Gracz z awp/scoutem nie ma szans zabić barbarzyńcy, gdy się naładuje, proponuję by pancerze odbijały tak jak u nithalaka, czyli szansa na odbicie a nie 100%

Opisy niektórych klas są zbyt długie i nie starcza ekranu żeby przeczytać, w połowie dowalić enter i gotowe, więcej linijek nie zaszkodzi, w dół jest jeszcze sporo miejsca

Edytowane przez _Hades
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją propozycją by było więcej złota ze sprzedawanych itemów na podstawie ich wartości w sklepie np jeśli item kosztuje 30 złota to kwestia dogadania sie czyli 10%-50% to moje propozycje. w przypadku 10% to dla itemu o wartości 4 w sklepie do kupna żeby dostać chociaż 1 lub im droższy item tym mniej sie dostaje czyli za item o wartości sklepowej 30 dostaje sie 10-20% a za item o wartości sklepowej 4 40% do wszystkiego kwestia dogadania sie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
1 minutę temu, MONATRIX_DxD #RoadToS4 napisał:

Moją propozycją by było więcej złota ze sprzedawanych itemów na podstawie ich wartości w sklepie np jeśli item kosztuje 30 złota to kwestia dogadania sie czyli 10%-50% to moje propozycje. w przypadku 10% to dla itemu o wartości 4 w sklepie do kupna żeby dostać chociaż 1 lub im droższy item tym mniej sie dostaje czyli za item o wartości sklepowej 30 dostaje sie 10-20% a za item o wartości sklepowej 4 40% do wszystkiego kwestia dogadania sie

Tutaj akurat muszę się nie zgodzić. 

1 godzinę temu, _Hades napisał:

Druid

Paladyn

Łowca

Duriel

Khazra

Siewca zagłady

Pustoszyciel

Upadły

Nithalak

trochę przesadzasz z tą długością (nie wiem jaką masz rozdzielczość), ale okej, lekko to skróciłem. Robienie tego w osobnych linijkach też ma swój limit.

Wejdzie wraz z update

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MONATRIX_DxD #RoadToS4 napisał:

Moją propozycją by było więcej złota ze sprzedawanych itemów na podstawie ich wartości w sklepie np jeśli item kosztuje 30 złota to kwestia dogadania sie czyli 10%-50% to moje propozycje. w przypadku 10% to dla itemu o wartości 4 w sklepie do kupna żeby dostać chociaż 1 lub im droższy item tym mniej sie dostaje czyli za item o wartości sklepowej 30 dostaje sie 10-20% a za item o wartości sklepowej 4 40% do wszystkiego kwestia dogadania sie

I tak jest nadmiar złota zawsze, więc bez sensu zaburzać jeszcze bardziej jej gospodarkę.

Poza tym nikt mądry dobrego itemu nie sprzedaje za złoto, a go używa, by się skończyło pewnie tak, że gdyby się item kończył to by dopiero był sprzedawany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Fakel napisał:

Poza tym nikt mądry dobrego itemu nie sprzedaje za złoto, a go używa, by się skończyło pewnie tak, że gdyby się item kończył to by dopiero był sprzedawany.

Większość sprzedaje słabe ity bo po co komuś coś czego nie potrzebuje lub mu psuje rozgrywkę np. Pierścień Zjawy na Ninjy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MONATRIX_DxD #RoadToS4 napisał:

Większość sprzedaje słabe ity bo po co komuś coś czego nie potrzebuje lub mu psuje rozgrywkę np. Pierścień Zjawy na Ninjy

No to dobrze, no i dostaje za to punkt złota, źle? Niech wyrzuci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, -_- napisał:

@Frosty nie rozumiem.

Na podpalenie z fali? Fala ognia podpala w danej okolicy ludzi, a więc jakie 100%?

@_Hades Khazra podpala 14% z broni, a w fali powinno od ostatniej aktualizacji podpalać po każdym użyciu fali, w obrębie osób

Jakiś czas pisałem o tym, że pracuje nad zmianą ukrywania broni u graczy

 

Z tym radarem to chodzi CI oto, że każdą niewidzialną osobę widać an radarze?

Tak każda niewidzialną widać na radarze.
+ jak mowie taki duriel wywali ci kurwa dmg z tego inferno

a spell zniewolonego glaszcze po 40 xD to tez tak troche sad bym powiedzial.

Moje propozycje dla niewidzalnych klas
Zabojca Niewidka na kosia ladowanie 7 sek (zwiekszona ilosc podstawowa gdyz na start ona ssie)
Szansa na podwojny dmg 10% zwieksza sie +inta max (15%) (mozna zrobic to za mane)
Podwójny skok

Ninja myślę ze na aktualna chwile jest dosc zbalansowany.

Zniewolony buff krzyku z 40 do 60 dmg (ewentualnie zwiekszyc przyrost + int)
dodać podwójny skok lub grave. 

Edytowane przez pozdro495
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da rade zrobić żeby umiejętności za złoto zostawały przy reconneccie? Jak się kupi zestaw za 70 golda i zrobi reconnect, czy komuś csa wywali to na nowo trzeba kupować, strasznie dużo golda idzie na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łowca - na szybkość poruszania się bełtów powinna mieć wpływ inteligencja, aktualna prędkość jest dosyć niska mimo, że została zwiększona w poprzedniej aktualizacji. W końcu jest to kusza, nie tak łatwo z niej trafić nawet przy dużej prędkości.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Sprawdziłem wersję z cs 1.6 i faktycznie miał o wiele więcej niż tutaj.

Poprawiłem to, ale nie było tam nic o int, poza DMG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Szansa jest dobra, ponieważ sam grałem na serwerze i zdarzało się, że podrzucano mnie.

Dodam tylko, że w przypadku shotgun'ow ta szansa wpada częściej, bo jest więcej "trafień"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maxx Speed

Nihlathak - kula niebios 

1. czy nie można wprowadzić kuli jako skill klasy , a nie wyciąganie noża +r to zbyt często zajmuje za dużo czasu nawet jeżeli się ma bind 

2. czy jeżeli wybucha kula jak walniemy w ścianę a za nią stoi przeciwnik nie powinien dostawać np 30% dmg z całości , cos na zasadzie granatu ,

mapa eldorado , są cienkie ściany i jeżeli za ścianą stoi ktoś to dostanie jakiś tam dmg z granatu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

1. Można, ale tam jest przybliżenie

2. Obrażenia zadaje w danej okolicy i wpływają na to inne tekstuy. To nie granat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maxx Speed

 

41 minut temu, -_- napisał:

1. Można, ale tam jest przybliżenie

2. Obrażenia zadaje w danej okolicy i wpływają na to inne tekstuy. To nie granat

 

1. tego przybliżenia nikt nie używa , i do tego item jest taki 

2. to było tylko jako przykład do porównania bo sprawdzałem ze jeżeli ktoś jest za ściana to kula już nie zadaje mu obrażeń 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Może i tak, mogę to najwyżej usunąć i dodać strzelanie na noz+r oraz sm_skill

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

59 minut temu, -_- napisał:

Może i tak, mogę to najwyżej usunąć i dodać strzelanie na noz+r oraz sm_skill

W ramach testów możesz ustawic rakiete na skill a potem sie zobaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Leśny napisał:

@Kubaciszew zawsze 2 team może kupić sobie też totem i szanse są wyrównane .
Pozdrawiam Leśny

Ale ogólnie ze względu na poprawę rozgrywki na takich mapach jednak taki zakaz powinien być. Gdyż to na prawdę większego sensu nie ma jak na pooldayu czy wioszce ktoś taki totem palnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności