Frosty 17 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Proponuje dać khazaże 100% na podpalenie z fali. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 @Frosty nie rozumiem. Na podpalenie z fali? Fala ognia podpala w danej okolicy ludzi, a więc jakie 100%? @_Hades Khazra podpala 14% z broni, a w fali powinno od ostatniej aktualizacji podpalać po każdym użyciu fali, w obrębie osób 3 godziny temu, pozdro495 napisał: Ja bym zrobił ukłon w strone klas z niewidzialnością 1. Zabojce to widac wszedzie chyba. 2.masz radar i widzisz gdzie kto jest. 3.Bugowanie sie niewidki (na zniewolonym i ninji.) Jakiś czas pisałem o tym, że pracuje nad zmianą ukrywania broni u graczy Z tym radarem to chodzi CI oto, że każdą niewidzialną osobę widać an radarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) @-_- Khazra zadaje 30dmg z fali w danej okolicy i ma 14% szans na podpalenie ich. Gracz z awp/scoutem nie ma szans zabić barbarzyńcy, gdy się naładuje, proponuję by pancerze odbijały tak jak u nithalaka, czyli szansa na odbicie a nie 100% Opisy niektórych klas są zbyt długie i nie starcza ekranu żeby przeczytać, w połowie dowalić enter i gotowe, więcej linijek nie zaszkodzi, w dół jest jeszcze sporo miejsca Edytowane 17 Lutego 2018 przez _Hades 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Musisz podać mi przykład takich opisów klas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Druid Paladyn Łowca Duriel Khazra Siewca zagłady Pustoszyciel Upadły Nithalak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONATRIX_DxD #RoadToS4 7 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Moją propozycją by było więcej złota ze sprzedawanych itemów na podstawie ich wartości w sklepie np jeśli item kosztuje 30 złota to kwestia dogadania sie czyli 10%-50% to moje propozycje. w przypadku 10% to dla itemu o wartości 4 w sklepie do kupna żeby dostać chociaż 1 lub im droższy item tym mniej sie dostaje czyli za item o wartości sklepowej 30 dostaje sie 10-20% a za item o wartości sklepowej 4 40% do wszystkiego kwestia dogadania sie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 1 minutę temu, MONATRIX_DxD #RoadToS4 napisał: Moją propozycją by było więcej złota ze sprzedawanych itemów na podstawie ich wartości w sklepie np jeśli item kosztuje 30 złota to kwestia dogadania sie czyli 10%-50% to moje propozycje. w przypadku 10% to dla itemu o wartości 4 w sklepie do kupna żeby dostać chociaż 1 lub im droższy item tym mniej sie dostaje czyli za item o wartości sklepowej 30 dostaje sie 10-20% a za item o wartości sklepowej 4 40% do wszystkiego kwestia dogadania sie Tutaj akurat muszę się nie zgodzić. 1 godzinę temu, _Hades napisał: Druid Paladyn Łowca Duriel Khazra Siewca zagłady Pustoszyciel Upadły Nithalak trochę przesadzasz z tą długością (nie wiem jaką masz rozdzielczość), ale okej, lekko to skróciłem. Robienie tego w osobnych linijkach też ma swój limit. Wejdzie wraz z update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 3 godziny temu, MONATRIX_DxD #RoadToS4 napisał: Moją propozycją by było więcej złota ze sprzedawanych itemów na podstawie ich wartości w sklepie np jeśli item kosztuje 30 złota to kwestia dogadania sie czyli 10%-50% to moje propozycje. w przypadku 10% to dla itemu o wartości 4 w sklepie do kupna żeby dostać chociaż 1 lub im droższy item tym mniej sie dostaje czyli za item o wartości sklepowej 30 dostaje sie 10-20% a za item o wartości sklepowej 4 40% do wszystkiego kwestia dogadania sie I tak jest nadmiar złota zawsze, więc bez sensu zaburzać jeszcze bardziej jej gospodarkę. Poza tym nikt mądry dobrego itemu nie sprzedaje za złoto, a go używa, by się skończyło pewnie tak, że gdyby się item kończył to by dopiero był sprzedawany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONATRIX_DxD #RoadToS4 7 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 16 minut temu, Fakel napisał: Poza tym nikt mądry dobrego itemu nie sprzedaje za złoto, a go używa, by się skończyło pewnie tak, że gdyby się item kończył to by dopiero był sprzedawany. Większość sprzedaje słabe ity bo po co komuś coś czego nie potrzebuje lub mu psuje rozgrywkę np. Pierścień Zjawy na Ninjy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 3 minuty temu, MONATRIX_DxD #RoadToS4 napisał: Większość sprzedaje słabe ity bo po co komuś coś czego nie potrzebuje lub mu psuje rozgrywkę np. Pierścień Zjawy na Ninjy No to dobrze, no i dostaje za to punkt złota, źle? Niech wyrzuci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro495 11 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) 20 godzin temu, -_- napisał: @Frosty nie rozumiem. Na podpalenie z fali? Fala ognia podpala w danej okolicy ludzi, a więc jakie 100%? @_Hades Khazra podpala 14% z broni, a w fali powinno od ostatniej aktualizacji podpalać po każdym użyciu fali, w obrębie osób Jakiś czas pisałem o tym, że pracuje nad zmianą ukrywania broni u graczy Z tym radarem to chodzi CI oto, że każdą niewidzialną osobę widać an radarze? Tak każda niewidzialną widać na radarze. + jak mowie taki duriel wywali ci kurwa dmg z tego inferno a spell zniewolonego glaszcze po 40 xD to tez tak troche sad bym powiedzial. Moje propozycje dla niewidzalnych klas Zabojca Niewidka na kosia ladowanie 7 sek (zwiekszona ilosc podstawowa gdyz na start ona ssie) Szansa na podwojny dmg 10% zwieksza sie +inta max (15%) (mozna zrobic to za mane) Podwójny skok Ninja myślę ze na aktualna chwile jest dosc zbalansowany. Zniewolony buff krzyku z 40 do 60 dmg (ewentualnie zwiekszyc przyrost + int) dodać podwójny skok lub grave. Edytowane 18 Lutego 2018 przez pozdro495 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Da rade zrobić żeby umiejętności za złoto zostawały przy reconneccie? Jak się kupi zestaw za 70 golda i zrobi reconnect, czy komuś csa wywali to na nowo trzeba kupować, strasznie dużo golda idzie na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrakePoons 2 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Łowca - na szybkość poruszania się bełtów powinna mieć wpływ inteligencja, aktualna prędkość jest dosyć niska mimo, że została zwiększona w poprzedniej aktualizacji. W końcu jest to kusza, nie tak łatwo z niej trafić nawet przy dużej prędkości. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 23 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Sprawdziłem wersję z cs 1.6 i faktycznie miał o wiele więcej niż tutaj. Poprawiłem to, ale nie było tam nic o int, poza DMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrakePoons 2 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Zabójca: Zwiększenie bazowej szansy na podrzucenie przeciwnika. Pograłem nim chwile i zauważyłem, że podrzucenie wchodzi dosyć rzadko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Szansa jest dobra, ponieważ sam grałem na serwerze i zdarzało się, że podrzucano mnie. Dodam tylko, że w przypadku shotgun'ow ta szansa wpada częściej, bo jest więcej "trafień" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Nihlathak - kula niebios 1. czy nie można wprowadzić kuli jako skill klasy , a nie wyciąganie noża +r to zbyt często zajmuje za dużo czasu nawet jeżeli się ma bind 2. czy jeżeli wybucha kula jak walniemy w ścianę a za nią stoi przeciwnik nie powinien dostawać np 30% dmg z całości , cos na zasadzie granatu , mapa eldorado , są cienkie ściany i jeżeli za ścianą stoi ktoś to dostanie jakiś tam dmg z granatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 1. Można, ale tam jest przybliżenie 2. Obrażenia zadaje w danej okolicy i wpływają na to inne tekstuy. To nie granat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 41 minut temu, -_- napisał: 1. Można, ale tam jest przybliżenie 2. Obrażenia zadaje w danej okolicy i wpływają na to inne tekstuy. To nie granat 1. tego przybliżenia nikt nie używa , i do tego item jest taki 2. to było tylko jako przykład do porównania bo sprawdzałem ze jeżeli ktoś jest za ściana to kula już nie zadaje mu obrażeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Może i tak, mogę to najwyżej usunąć i dodać strzelanie na noz+r oraz sm_skill Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxxspeed 6 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 59 minut temu, -_- napisał: Może i tak, mogę to najwyżej usunąć i dodać strzelanie na noz+r oraz sm_skill W ramach testów możesz ustawic rakiete na skill a potem sie zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Proponuje by dodac do regulaminu zakaz stawiania totemu trujacego na malych mapach. gra wtedy jest bez sensu bo 1 team ma po 60 hp a drugi po 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 @Kubaciszew zawsze 2 team może kupić sobie też totem i szanse są wyrównane .Pozdrawiam Leśny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 1 godzinę temu, Leśny napisał: @Kubaciszew zawsze 2 team może kupić sobie też totem i szanse są wyrównane .Pozdrawiam Leśny Ale ogólnie ze względu na poprawę rozgrywki na takich mapach jednak taki zakaz powinien być. Gdyż to na prawdę większego sensu nie ma jak na pooldayu czy wioszce ktoś taki totem palnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaszczka 14 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Dodanie zakazu używania wszystkich totemów na BS i respach i zakaz zabijanie na respach przez 15-10 sekund żeby można było się załadować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi