Majkelooo 0 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Nazwa Klasy: Szpicer Opis: posiada 6-7 rakiet Statystyki: Wit - 5 Kon - 15 Dmg - Int - 20 Broń: fiveseven Uwazam, ze bylaby to bardzo ciekawa klasa, ktora by dała dużo zabawy graczom. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Edycja klasy: Elektryk Opis: Posiada 2 pioruny które biją 60dmg(+int), co 60 lvl +1,przy trafieniu piorunem oślepiaja na 2 sekundy Edytowane 4 Listopada 2018 przez Kubaciszew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fal 15 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Klasa: Murarz Opis: Na 1 lvlu raz na rundę może użyć betonowego ciała na 2 s. Na 60 lvlu 2 użycia, od 125 lvla 3 użycia. 1,5x dmg w ciało poniżej 40hp Statystyki: 0 inteligencji, 30 hp, 30 wytrzymałości, -20 kondycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fal 15 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Edycja klasy Myśliwy [SP] Aktualny stan: Dodatkowy dmg z m4 +7 +10hp za killa oraz pełny magazynek Posiada 2 pułapki, które blokują wroga. 0 int , 30hp, 5 wytrz, 15kondycji Moja propozycja: Dodatkowy dmg z m4 +5 +5hp za killa, +10 za killa w głowę oraz pełny magazynek Posiada ciche kroki. Posiada 1 pułapkę, która blokuje wroga. 0 int, 30hp, 5wytrz, 15kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 Edycja klasy Strzelec Wyborowy Aktualny stan: Ma 1/6 na zamrozenie przeciwnika (trwa 2 sekundy) Podczas zamrozenia zadaje dmg x2 Moja propozycja: Ma 1/6 na zamrożenie przeciwnika (trwa 2 sekundy) Podczas zamrozenia zadaje dmg x2 na 40 lvl ma 1/5 na zamrozenie na 100 lvl podczas zamrozenia zadaje dmg x2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 W dniu 29.10.2018 o 18:46, Majkelooo napisał: posiada 6-7 rakiet Coś dużo tego 😕 W dniu 8.11.2018 o 20:03, matiepl napisał: Edycja klasy Myśliwy [SP] Aktualny stan: Dodatkowy dmg z m4 +7 +10hp za killa oraz pełny magazynek Posiada 2 pułapki, które blokują wroga. 0 int , 30hp, 5 wytrz, 15kondycji Moja propozycja: Dodatkowy dmg z m4 +5 +5hp za killa, +10 za killa w głowę oraz pełny magazynek Posiada ciche kroki. Posiada 1 pułapkę, która blokuje wroga. 0 int, 30hp, 5wytrz, 15kondycji Chyba obecny Myśliwy jest w porządku ( +10 DMG to dość sporo) a duża ilość skilli to nie potrzebne zamieszanie. 7 godzin temu, Kubaciszew napisał: Ma 1/6 na zamrożenie przeciwnika (trwa 2 sekundy) Podczas zamrozenia zadaje dmg x2 na 40 lvl ma 1/5 na zamrozenie na 100 lvl podczas zamrozenia zadaje dmg x2,5 Możemy coś pomyśleć nad tą klasą, żeby ją urozmaicić ale 1/5 na zamrożenie może być trochę za częste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjahack 21 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Klasa: Furiat P Opis: 1/10 na dezorientację, 1,5x dmg poniżej 30hp - ta umiejętność jest bardzo useless, moja propozycja jest usunięcie jej i dodania np za killa +2*dmg do ak47, czyli np zabijemy 3 osoby to dostajemy +6*dmg na rundę, w następnej rundzie nabijamy na nowo. *wartość przykładowa można zmienić. No i klasa podporucznik Ten pancerz, który neutralizuje pociski można przeboleć, ale ten znikajacy celownik to już przesada. Edytowane 13 Listopada 2018 przez ninjahack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) Klasa : Podporucznik Opis :Neutralizuje 2 pociski + dostaje 1 pocisk za zabojstwo max 4 Nowe : Opis Dostaje 2 pociski + dostaje 1 pocisk za zabojstwo ktory neutralizuje 50%dmga. max 2 Edytowane 18 Listopada 2018 przez Kvasek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xVizz 2 Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) Nazwa klasy: Starszy Komandos (P) lub (SP) Opis: 1/1 z lpm, 1/10 z Deagle Statystyki: Wit - 100 HP Inteligencja - 0 Kondycja - 60 Wytrzymałość - 5 Broń: Deagle (można zmienić na coś innego) Edit Zapomniałem dodać, ze by mial 1/1 z lpm, kazdą klasę nie wazne czy ktos odporny na insta kille czy cos tam jeszcze, jedynie item na niego by dzialal. Edytowane 20 Listopada 2018 przez xVizz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 1 godzinę temu, xVizz napisał: Nazwa klasy: Starszy Komandos (P) lub (SP) Opis: 1/1 z lpm, 1/10 z Deagle Statystyki: Wit - 100 HP Inteligencja - 0 Kondycja - 60 Wytrzymałość - 5 Broń: Deagle (można zmienić na coś innego) Mamy już dwie klasy z nożem, ta propozycja to taki trochę Hassasyn :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yedy 1 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Nazwa klasy: MAJOR Broń: Famas, Glock-18, nóż, Smoke Statystyki: INT-0 / DMG-0 / SPEED-5 / HP-110 / WYTZYMAŁOŚĆ-10 Opis: Posiada 1/10 na zadanie 1,5xDMG i 1/6 na spowolnienie przeciwnika (50% podstawowego biegu). Nazwa klasy: SZEREGOWY Broń: PP-Bizon, P250, Nóż Statystyki: INT-0 / DMG-5 / SPEED-0 / HP-110 / WYTZYMAŁOŚĆ-5 Opis Zwiększone DMG z PP-Bizona o 5% i 1/12 na oślepienie przeciwnika. Edytowane 22 Listopada 2018 przez Yedy Edycja zasugerowana przez wypowiedź @RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, Yedy napisał: Nazwa klasy: MAJOR Broń: Famas, Glock-18, nóż, Smoke Statystyki: INT-0 / DMG-0 / SPEED-5 / HP-110 / WYTZYMAŁOŚĆ-10 Opis: Posiada 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180° i 1/6 na spowolnienie przeciwnika (50% podstawowego biegu). Mamy furiata, który ma 1/10 na obrócenie, po co kolejna taka sama klasa ? Edytowane 22 Listopada 2018 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yedy 1 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Teraz, RyKoS napisał: Mamy furiata, który ma 1/10 na obrócenie, po co kolejna taka sama klasa ? Może masz racje można zmienić na 1/10 na 1.5xDMG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majami 26 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Nazwa Klasy: Bandit[SP] Opis: Multijump, +5 DMG, 2 rakietki po 20, niewidzialność na nożu Statystyki: int:5 HP:10 wytrzymałość:0 kondycja:0 DMG:0 Broń: M4A4-s + five seven Nazwa Klasy: Rusher Opis: 1/12 z novy, +10 hp z novy, bhop Statystyki:int:0 zdrowie: 15 wytrzymałość: 10 kondycja: 20 DMG: 0 Broń: Nova, p250 Nazwa Klasy: Dowódca Opis: +5 DMG z M4A4, 1/1 ze smoke, 1/8 oślepienie gracza na 2 sek Statystyki: int: 0 HP:15 wytrzymałość:0 kondycja:5 DMG: 0 Broń: M4A4, five-seven, smoke Nazwa Klasy: Bandit[SP] Opis: Multijump, +5 DMG, 2 rakietki po 20, niewidzialność na nożu Statystyki: int:5 HP:10 wytrzymałość:0 kondycja:0 DMG:0 Broń: M4A4-s + five seven Nazwa Klasy: Dowódca Opis: +5 DMG z M4A4, 1/1 ze smoke, 1/8 oślepienie gracza na 2 sek Statystyki: int: 0 HP:15 wytrzymałość:0 kondycja:5 DMG: 0 Broń: M4A4, five-seven, smoke Nazwa Klasy: Kamikaze Opis: Po zginięciu opuszcza granat 1/2, posiada 2 miny 50DMG (1int=0,5DMG), 10DMG z galil Statystyki: int:0 hp: 20 wytrzymałość: 10 kondycja: 5 DMG:0 Broń: Galil, p250 Nazwa Klasy: Bandit[SP] Opis: Niewidzialność na nożu, 2 rakietki 50DMG (1int=0.5), +7DMG z M4A4-s, multijump Statystyki: int: 5 hp: 15 wytrzymałość: 0 kondycja: 5 DMG: 0 Broń: M4A4-s, p250 Nazwa Klasy: Dowódca Opis: 1/1 ze smoke, +10DMG z M4A4 Statystyki: int: 0 hp: 15 wytrzymałość: 10 kondycja: 0 DMG: 0 Broń: M4A4, five-seven Edytowane 24 Listopada 2018 przez Kematu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 @Kematu 1. Kolor czerowny jest tylko dla Administracji 2. Zakazane jest nabijanie postów w ten sposób, możesz umieszczać kilka propozycji w jednym poście a nie rozbijać to (tak jak tutaj) na trzy posty, używaj opcji "edytuj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Nazwa Klasy: Anioł Opis: Pod Use_Class moze sobie zwiekszac lub zmniejasz grawitacje, ma double jumpa, scout 1/3 Statystyki: int: 0 hp: 20 wytrzymałość: 10 kondycja: 10 DMG: 0 Broń: Scout, tec-9 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Nazwa klasy: Rusher Broń: Nova,p250 Statystyki: kondycja: 40 Opis: Szybki, zadaje Dmg*int z Novy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Nazwa Klasy: Zwinny Opis: Jest bardzo szybki, ma double jump i +5DMG z MP5 Statystyki: int: 0 hp: -10 wytrzymałość: 0 kondycja: 30-40 DMG: 0 Broń: MP5, Tec-9, Flash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 (edytowane) Nazwa: Cybersuit [P] Opis: po użyciu umiejętności znika na 3sec (raz na rundę), dwie rakiety po 60dmg+int oraz ciche kroki Staty: 0/30/10/15 Bron: m4a1-s, mp5 oraz usp-s Dochodzi tutaj problem używania dwóch umiejętności jak na medyku więc trzeba będzie zrobić pod niego drugiego binda. Ew. zamiast tego znikania to można mu dać z 3 skoki i lekko zmniejszoną grawatacje Edytowane 16 Grudnia 2018 przez Sakku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grineee 2 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 W dniu 29.11.2018 o 11:41, K3ndinh0 napisał: Nazwa Klasy: Zwinny Opis: Jest bardzo szybki, ma double jump i +5DMG z MP5 Statystyki: int: 0 hp: -10 wytrzymałość: 0 kondycja: 30-40 DMG: 0 Broń: MP5, Tec-9, Flash Chętnie bym zagrał, ale: - kondycja koniecznie 30... może 35, ale nie więcej; - wydaje mi się, że mac-10 byłby lepszym wyborem, żeby faktycznie trzeba było podejść; - dodałbym jeszcze smoke, chociaż vip i tak dostaje wszystkie :p W dniu 16.12.2018 o 13:21, Sakku napisał: Nazwa: Cybersuit [P] Opis: po użyciu umiejętności znika na 3sec (raz na rundę), dwie rakiety po 60dmg+int oraz ciche kroki Staty: 0/30/10/15 Bron: m4a1-s, mp5 oraz usp-s Dochodzi tutaj problem używania dwóch umiejętności jak na medyku więc trzeba będzie zrobić pod niego drugiego binda. Ew. zamiast tego znikania to można mu dać z 3 skoki i lekko zmniejszoną grawatacje 1. 2stronk 2. statystyk jest pięć 3. z trzema skokami i mniejszą grawitacją taka klasa na max kondzie byłaby nie do złapania. 4. 2stronk, nawet jak na SP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papiez Atleta 4 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Edycja klasy oszust Nazwa Klasy: Oszust Broń: Nova Proponuję zmienić broń u oszusta na innego shotguna np. XM (lub np nie na shotguna tylko MAC10). Powód: Tą klasą i tak nie gra zbyt wiele osób a nova jest bardzo toporna i myślę, że byłoby to o wiele przyjemniejsze w rozgrywce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 (edytowane) 15 minut temu, Papiez Atleta napisał: Edycja klasy oszust Nazwa Klasy: Oszust Broń: Nova Proponuję zmienić broń u oszusta na innego shotguna np. XM (lub np nie na shotguna tylko MAC10). Powód: Tą klasą i tak nie gra zbyt wiele osób a nova jest bardzo toporna i myślę, że byłoby to o wiele przyjemniejsze w rozgrywce. Już od tygodnia, jak się nie mylę, Oszust ma losową broń co rundę. Wystarczy, że klikniesz "e" mając w rękach NOVE. Edytowane 18 Grudnia 2018 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grineee 2 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 56 minut temu, Papiez Atleta napisał: Edycja klasy oszust Nazwa Klasy: Oszust Broń: Nova Proponuję zmienić broń u oszusta na innego shotguna np. XM (lub np nie na shotguna tylko MAC10). Powód: Tą klasą i tak nie gra zbyt wiele osób a nova jest bardzo toporna i myślę, że byłoby to o wiele przyjemniejsze w rozgrywce. Nie dość, że od niedawna oszust ma losową broń, to na dodatek jest to jedyna klasa z novą jako bazową bronią, więc myślę, że lepiej to zostawić. ]*[ Rusher 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Nazwa: Bóg oślepienia Broń: Glock, noż, granat błyskowy Opis: +8 DMG z glock, 1/8 szansa na oślepienie przeciwnika na 2 sekundy (gdy przeciwnik to chuligan - oślepienie nie działa), granat błyskowy ma instakill gdy trafi w przeciwnika. (Klasy i perki dają odporność na instakill) Zastanawiałem się nad jakimś efektem przy strzale w głowę przeciwnika, coś jak 1/3 na oślepienie, gdyż klasa ma tylko pistolet i flash. Statystyki: INT: 0 HP: 20 WYTRZYMAŁOŚĆ: 0 KONDYCJA: 10 SILA: 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Proponowałbym lekką zmianę USP-Majstera, a mianowicie: zmiana umiejętności na 1/3-2-1 z USP po HS na 1/60/100 lvl i ciche kroki. Klasa ma potencjał, podobnie jak Bóg Deagle'a wyróżnia się skillowo na tle innych klas jednak wraz z lvl nie zyskuje kompletnie nic. Inne klasy mimo braku przyrostu obrażeń posiadają karabiny co przekłada się na większą możliwość zdobycia zabójstwa. USP-M musi liczyć na obrażenia krytyczne w głowę co i tak nie gwarantuje killa. Klasa z potencjałem a ogrywana jedynie przez Quotha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi