freunde bobby 202 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) to byłaby wspaniała rozgrywka biegać sobie po mapie.. natrafić na przeciwników.. mieć krytyczne.. i wszystkich ich rozjebać, bo jesteś nieśmiertelny Edytowane 31 Stycznia 2019 przez freunde bobby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 17 godzin temu, RyKoS napisał: Instakill 1/x na pewno odpada bo potem ludzie narzekają 5% na instakill, no rzeczywiście wszyscy będą narzekać. To nie hasasyn, że klasa będzie strzelać z armaty w biegu. Ale w sumie i tak nic na tej klasie sie nie zmieniło dalej tec + kondycja i hs'y za 180 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 4 godziny temu, Quoth napisał: Ale w sumie i tak nic na tej klasie sie nie zmieniło dalej tec + kondycja i hs'y za 180 Hashassyn bije DMG * 1,4 a skoro TEC bije ponad 100 dmg w głowę to tak wychodzi. Ale jak ktoś ma skilla i potrafi TEC'iem bić po głowie to co złego? Dużo lepsze to niż ginąć w ciało jedną pestką + zwykła klasa ma kryta x3 dmg 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Klasa: Elektryk Opis: +5 DMG z Famasa, posiada dwa pioruny które zadają 80 + (int) obrażeń. (Piorun jest single target) Statystyki: INT: -15 HP: 15 WYT: 0 SPEED: 10 Broń: Famas, P250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 20 minut temu, Tsumi napisał: Klasa: Elektryk Opis: +5 DMG z Famasa, posiada dwa pioruny które zadają 80 + (int) obrażeń. (Piorun jest single target) Statystyki: INT: -15 HP: 15 WYT: 0 SPEED: 10 Broń: Famas, P250 Była już taka klasa tylko, że z AUG i Zeusem i tylko jedna osoba z tego grała 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Nazwa Klasy: Alchemik Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/7 na zatrucie przeciwnika (8DMG/0,2int), Statystyki: INT 0 HP 10 WYTRZYMKA 0 KONDYCJA 10 Broń: Famas, P250, HE Nazwa Klasy: Rozbrajacz Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/10 na rozbrojenie przeciwnika, 1/20 na jego obrócenie Statystyki: INT 0 HP 15 WYTRZYMKA 15 KONDYCJA 0 Broń: M4, 5-7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 W dniu 2.02.2019 o 09:48, K3ndinh0 napisał: Nazwa Klasy: Alchemik Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/7 na zatrucie przeciwnika (8DMG/0,2int), Statystyki: INT 0 HP 10 WYTRZYMKA 0 KONDYCJA 10 Broń: Famas, P250, HE Tak się zastanawiam czy to bardziej do NDM nie pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eGaD 12 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Nazwa Klasy: zatruty Opis:(Co robi dana klasa,co posiada) posiada 2 zatrucia działające na zasadzie apteczki ( nasza postawypuszcza 1 kólko i wszyscy w obrębie zostaja otruci) 75 inty +1 zatrucie / +2 dmg do broni głownej / 1/4 na zatrucie z HE / i 10dmg co sekunde przez 4 sekundy 1inta/0.15 dmg do zatrucia Statystyki: INT 5 HP 15 WYTRZYMKA 0 KONDYCJA 5 Broń:M4A4/AUG , FIVESEVEN , HE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubekAthlet 43 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Witam. Chciałbym napisać o dwóch klasach: 1. Chorąży - 1/6 na krwawienie przy wystrzale 5 conajmniej pestek i za duzy zadawany dmg 2. Strzelec Wyborowy - 1/6 na zamrożenie i ten DMG x3 jesli zadziała a zawsze praktycznie wchodzi to jest za duża szansa Myślałbym aby zmiejszyc szanse co najmniej 1. Chorąży - 1/12 i mniejszy DMG 2. SW - 1/8 (2xdmg) To jest moja propozycja co inni na to? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 2 godziny temu, QubekAthlet napisał: 2. SW - 1/8 (2xdmg) Strzelec miał 1/6 oraz x2 dmg to był nie grany prawie, ma x3 obecnie od dwóch lub trzech sezon i dopiero teraz jest problem bo dużo osób zaczęło nim sobie grać... 2 godziny temu, QubekAthlet napisał: Chorąży - 1/12 i mniejszy DMG Dużo osób to mówi więc na pewno będzie mniejsza szansa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubekAthlet 43 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Co do strzelca kazdy powie to chociaz zrobic 1/6 ale dmg x2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Proponuje zmienić trochę klasę [P]Furiat 1. Jego Main Skill czyli 1/10 na obrót zmienić na 1/6 / 1/8 ponieważ rzadko kiedy trafia się ten obrót 2. Na Stałe +6 DMG bez względu na ilość hp 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 A co gdyby usunąć Furiata? hmmmm @Tsumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) @RyKoS Myślę że po zbuffowaniu tej klasy będzie ona nawet grywalna gdy ten obrót będzie działać jak na leży więc chyba nie ma potrzeby tej klasy usuwać. Co myślicie o klasie typu: Nazwa Klasy: Pionek SMG Statystyki: Zdrowie: -10 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 5 Intelekt: -10 Opis: Raz na rundę może użyć umiejętności Niewrażliwość na obrażenia [Trwa 2 sekundy] +Int Bronie: p90, p250 Edytowane 10 Lutego 2019 przez Tsumi Brak mozliwosci napisania drugiego postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedi 1 Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Witam Chciałbym zaproponowac zmiany w Mysliwym [SP] *Dodac M4A4 lub AK - w koncu jest to klasa SuperPremium, więc przydala by sie sensowna broń *zwiększyć mu DMG do 8-10 albo wprowadzic mnożnik jak u hashassyna Myślę, że zmiany te byłyby sensowne, ponieważ klasa wyróżnia się tylko tymi pułapkami, które są według mnie troche useless. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Nazwa klasy: Chemik Broń: p90,glock Statystyki: INT: 15 HP: 5 WYTRZYMAŁOŚĆ: -5 KONDYCJA: 0 DMG: 0 Opis: Jego Smouki zatruwają przeciwników [25 DMG co 1 sec] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Godzinę temu, Tsumi napisał: Jego Smouki zatruwają przeciwników [25 DMG co 1 sec] Dodaliśmy w tym sezonie dwie klasy, któych umiejętnościa jest dmg ( w roznej postaci) od LVL/ INT i widzę, że to się nie przyjmuje wiec raczej zrezygnujemy z dodawania tego typu klas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedi 1 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 W dniu 14.02.2019 o 00:12, bedi napisał: Witam Chciałbym zaproponowac zmiany w Mysliwym [SP] *Dodac M4A4 lub AK - w koncu jest to klasa SuperPremium, więc przydala by sie sensowna broń *zwiększyć mu DMG do 8-10 albo wprowadzic mnożnik jak u hashassyna Myślę, że zmiany te byłyby sensowne, ponieważ klasa wyróżnia się tylko tymi pułapkami, które są według mnie troche useless. Chciałbym dodać jeszcze, że zmiany w tej klasie są potrzebne, bo z tego co zaobserwowałem, jedyną osobą która gra tą klasą to ja. Jest ogromna przepaść pomiędzy Hashassynem a Mysliwym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnuFFy 1 119 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Jak dla mnie usuniecie modulu ze zwinnego. Ta klasa ma zbyt duzo i zbyt szybko sie na mapie porusza z tym modulem. Bez modulu to juz byloby sensowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 7 minut temu, SnuFFy napisał: Jak dla mnie usuniecie modulu ze zwinnego. Ta klasa ma zbyt duzo i zbyt szybko sie na mapie porusza z tym modulem. Bez modulu to juz byloby sensowne. Nie wiem czy jest sens usuwania tego, ponieważ klasa nie zadaje dużo DMG i w otwartej walce jest słaba, przy wyższym lvl'u wygląda to inaczej. Moduł daje możliwość ucieczki w razie czego. Aby zabić trzeba podejść naprawdę blisko, a Rewolwer jest useless 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnuFFy 1 119 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 18 minut temu, PolandBeast napisał: Nie wiem czy jest sens usuwania tego, ponieważ klasa nie zadaje dużo DMG i w otwartej walce jest słaba, przy wyższym lvl'u wygląda to inaczej. Moduł daje możliwość ucieczki w razie czego. Aby zabić trzeba podejść naprawdę blisko, a Rewolwer jest useless No to bym powiedzil predzej ze ty jestes useless jak takie rzeczy piszesz xDDD 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra0505 0 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 @SnuFFy Wbiłeś na serwer może z 3 razy i mówisz że coś do usunięcia, no to tak średnio bym powiedział, wyjebanie modułu= usunięcie klasy bo ta klasa będzie useless, mac z daleka wali po około 15, często mam wrażenie że te +10 dmg to nie działa, jak walcze z klasą o podobnym lvl to bez modułu bym raczej typa nie rozwalił co ma AK albo M4, on mi wywali 2 buły i dead, a ja muszę takich 4-5 by mieć podobny dmg i mówię tutaj o bliskim dystansie, bo na daleko to nawet nie wspominam bo mac to bron na bliski dystans, jedynie ja zabijam z tego rewolweru nie widziałem by ktoś inny tego zbytnio używał. Jak dla mnie jak zostanie usunięty moduł to możecie równie dobrze usunąć tą klasę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) @SnuFFy Klasa Zwinny [P] jest klasą EARLY GAME ! Mówisz że ta klasa jest zbyt OP lecz jak gram ową klasą nie mam żadnych szans na przykład ze strzelecem w. Ta klasa Kontruje w 100% Zwinnego, zauważ że jeśli będzie już MID i potem LATE game to zwinny ma cieżko ponieważ każdy będzie mieć FULL w statystykach typu HP i Wytrzymałość i wtedy ta twoja KLASA OP jest ussles na te tanki. Następna sprawa zauważ że przy dodanym +50 do statystyk DMG zadaję -28 Z BLISKA ! a na odległość nawet nie mam szans z innymi klasami z AK \ M4 \ AWP Moduł jest niezbędnym czynnikiem w tej klasie ! Klasa [Pulkownik [P]] Wymaga zmiany. Dlaczego ? Dodatkowy dmg za lvl okej to jest zbalansowane i grywalne lecz te leczenie za zabójstwo 7 HP to jest żart. Przeciwnicy mają 235 HP a za zabójstwo tego tanka otrzymujemy 7 HP... jest to bezsensu przecież wiadome jest że nie wyjdziemy cało z tej strzelaniny, wykupienie Apteczki na sklepie daje więcej, więc zalecam zmianę w tej rzeczy. Proponuję aby Pułkownik otrzymywał 10-15% Zdrowia za zabójstwo Edytowane 18 Lutego 2019 przez Tsumi Nowa Propozycja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) @RyKoS @Blix Proponuję dodać dla Komandosa [Ciche Kroki] aby był grywalny i częściej wybierany przez grono naszych graczy. Dla zwinnego proponuje jednak zmienić te czyszczenie magazynka 1/15 na zmiane broni dla przeciwnika czyli np. na noz lub pistolet aby były szanse na zabicie zwinnego. (Rozmawialiśmy między graczami o tym na serwerze i większość popiera taką zmianę) Testowałem klasę [Seryjny Zabójca] i problem w tej klasie polega na tym że Krytyczne trafienie rzadko się trafia w przeciwieństwie do x2 DMG w HS więc zalecam o sprawdzenie tej klasy, do porównania Perk Neomexowy Pancerz odbija zawsze co najmniej raz na jeden magazynek przy 1/8 Następna Klasa to Medyk. Dlaczego on ? Hmm galil to trochę słaba broń więc proponuję zamienić Galila na Auga wtedy będzie on bardzo przyjemny do grania + Będzie on nawiązywać do czasów z cs 1.6 gdy medycy posiadali właśnie z Auga Edytowane 20 Lutego 2019 przez Tsumi 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 2 godziny temu, Tsumi napisał: @RyKoS @Blix Proponuję dodać dla Komandosa [Ciche Kroki] aby był grywalny i częściej wybierany przez grono naszych graczy. Dla zwinnego proponuje jednak zmienić te czyszczenie magazynka na 1/15 na zmiane broni dla przeciwnika czyli np. na noz lub pistolet aby były szanse na zabicie zwinnego. (Rozmawialiśmy między graczami o tym na serwerze i większość popiera taką zmianę) Testowałem klasę [Seryjny Zabójca] i problem w tej klasie polega na tym że Krytyczne trafienie rzadko się trafia w przeciwieństwie do x2 DMG w HS więc zalecam o sprawdzenie tej klasy, do porównania Perk Neomexowy Pancerz odbija zawsze co najmniej raz na jeden magazynek przy 1/8 Następna Klasa to Medyk. Dlaczego on ? Hmm galil to trochę słaba broń więc proponuję zamienić Galila na Auga wtedy będzie on bardzo przyjemny do grania + Będzie on nawiązywać do czasów z cs 1.6 gdy medycy posiadali właśnie z Augiem Co do komandosa bym sie wstrzymał Nad resztą pomyslimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi