ziomm 164 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Jeżeli jest taka możliwość to proponuję rozdzielić umiejętności medyka na dwa osobne bindy. Aktualnie i ożywianie i apteczki są na jednym bindzie i często jak chcę kogoś ożywić to zużywam niepotrzebnie apteczki. Również występują sytuacje odwrotne ... podczas strzelania się z przeciwnikami gdy chcę użyć apteczki to odradzam sojusznika, ponieważ stoję blisko niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Komenda !exp Z takiej komendy raczej się korzysta podczas śmierci, żeby sprawdzić swoje statyski, ale ona wtedy nie działa (pokazuje niby statystyki osoby, którą się obecnie obserwuje, ale raczej nie działa tak jak powinna). Misje: Z obecnych 3 kategorii zrobiłbym dwie (z jednej dostawało by się dolary oraz exp, z drugiej natomiast monety oraz exp), 3 kategoria były by to misje nocne dostępne od północy do 7 rano, a czwarta ostatnia to misje dla VIP'ów (nagrody z 3 oraz 4 kategorii do ustalenia) Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebula1 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 NIe ma żadngo tematu n temat poprawek co do reguaminu (lub nie zauważyłem) prosze uwzględnic w regulaminie (jeśli jest to zabronione) -Stackowanie min -Stawianie min w przejściach (jeśli ktoś nie potrafi przeskoczyc) Stawianie min na płaskich połączeniach schodów (półpiętro) stawianie min na skrzyniach prowadzących do okien itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 (edytowane) Proponuje poprawić balans drużyn na serwerze bo aktualnie albo go nie ma albo jest ujowy. Adminow nie da sie doprosić zeby jakos sprobowali je zbalansowac bo wola krzyczec JD. @Edit Nie wrzucam, Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez Kvasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 @Kvasek ale proszę nie wrzucać wszystkich do jednego worka Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTR_Gaunter 3 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Zdematerializowanie min, albo jakaś komenda na noblock, samo slapnięcie się, żeby nie dało się w nich kogokolwiek zablokować, tak samo z apteczkami. Dodanie możliwości ściszenia rs w menu /rs, gdyż aktualnie da się go tylko włączyć i wyłączyć. Przy wyborze klasy po raz pierwszy po wejściu na serwer zmienia tylko statystyki, a umiejętności nie zalicza. Jeżeli winą jest faktycznie rozgrzewka, to może warto by było włączyć umiejętności już na rozgrzewce - nie wiem, nie znam się. Mając vipa zdarzyło się, że zostałem przeniesiony przez autobalans. Mapa de_dust (zwykły dust) powoduje u graczy spadki fps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nect 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 (edytowane) Zwiadowca: Dodalbym mu blokadę że dopiero use_class aktywować będzie można po osiągnięciu 60% maxymalnego zdrowia albo poniżej 50% bo czasami wciśnie się to przez przypadek i automatycznie z całego HP spada nam do polowy i wydaje mi się że lepsza by była dla niego broń typu AUG lub SSG, bardziej pasowała by do umiejętności klasy. Chodzi mi o taktykę gdzie bijesz się z kimś zaraz cofasz na respawn i zabijasz go od tyłu a gdyby wróg był daleko to bardzo by się przydało przybliżenie które właśnie jest w tych broniach Edytowane 23 Sierpnia 2018 przez nect 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruchy175 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Propozycja zmiany klasy/mechaniki gry dla Amadeusza. Aktualnie ta klasa dostała duży upgrade dzięki nowej broni, wiec i wielu ludzi zaczęło tym grać. Problem z HE jest taki, że w momencie gdy zwykły granat zadałby 1hp, od Amadeusza na 20-30 lvl zabiera 140+, a ludzie bez przerwy dokupują granaty. Jest to kompletnie bez sensu. Tak wiec mam 2 propozycje: - zmniejszyć DMG z granatów - zablokować możliwość dokupienia drugiego HE na rundę. Polecam przemyśleć jakąś zmianę. Ludzie wchodzą na serwer patrzą co się dzieje, wyzywają i wychodzą. W ten sposób nie narobicie sobie zbyt wielu nowych graczy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisZor 8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Dodanie Generałowi aby po zabójstwie dostawał pełny magazynek 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strajker 7 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Propozycja dotycząca klasy el pistolero Klasa może otrzymać perk z bronią ale broni z owego perku już nie . Słyszałem iż ma to zablokowane co w mojej opinii jest totalnie bez sensu i odstrasza ludzi od tej klasy bo grać przez całą edycję tylko i wyłącznie z pistoletem jest nudne i nie atrakcyjne . Moja propozycja to odblokować tej klasie bronie z perków. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz Norek 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 *Propozycja* Sporo graczy ma dużo niewykorzystanych monet , można by dodać pare klas za właśnie wcześniej wspomniane monety tak jak to było w 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strajker 7 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Zmiana na Forum Spis klas na forum znacznie odbiega od obecnego na serwerze przydałoby się go zaktualizować ułatwi to także pisanie jakichkolwiek propozycji dotyczących zmian balansu klas 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 55 minut temu, Sakku napisał: Jeżeli chcecie nerfić medyka to roponuję zabranie mu wskrzeszania i stworzenie osobnej klasy Nekromanta, która mogłaby ożywiać sojuszników To jest cod mod czy Diablo mod?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Sakku napisał: Ja tylko proponuję jak mogą znerfić medyka. Nazwa zależy od nich. A skoro umiejętność jest już dodana na serwer to nie widzę w tym nic dziwnego, żeby wrzucić ją do nowej klasy Co do nerfa to zmiana broni i zmniejszenie HP 150 to przesada 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Sakku napisał: Ja tylko proponuję jak mogą znerfić medyka. Nazwa zależy od nich. A skoro umiejętność jest już dodana na serwer to nie widzę w tym nic dziwnego, żeby wrzucić ją do nowej klasy Znaczy wiecie. Medyk to klasa ogólna i tak to powinno wyglądać. Medyk powinien być kimś kto leczy ludzi na serwerze, a wiec wskrzeszenie i apteczki fajnie z tym współgrają Wszystko zostało zmniejszone o 1 (2,3,4 zamiast 3,4,5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisZor 8 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Jeżeli chcecie znerfić medyka to dajcie mu cooldown na apteczki aby nie mógł rzucać wszystkich w ciągu 1 sekundy a np. rzuca apteczkę i zanim rzuci kolejna musi poczekać albo aż 1 zniknie albo 2 sekundy. Mocny nerf ale wtedy medyk byłby prawdziwym supportem a nie terminatorem który ma 300 hp i leczy sobie 200hp na sekundę. Z drugiej strony każda klasa wyexpiona jest dobra nawet obserwator którym gra 1 osoba na cały serwer na takim 80lvl będzie mocny i co wtedy też nerfy będą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Chcesz mi powiedzieć, że 3 apteczki oraz 3 wskrzeszenia na start to dobra wartość? Tutaj nie chodzi o nerfienie dobrej postaci, a takiej, która jest dość często używana i nie ma się co dziwić. TE 3 apteczki robią grę i dlatego najwięcej osób (według bazy +20 LVL) gra właśnie tą klasą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Może resetować medykowi skille w nowej rundzie, a nie co spawn? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strajker 7 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) W mojej ocenie sytuacji medyk jako nie liczna z klas ma bardzo wysokie podstawowe statystyki które już robią pewno rodzaju robotę do tego dochodzi jeszcze spoko skill set , który jak przeczytałem wyżej resetuje się przy odrodzeniu więc : Moja propozycja zmniejszenie medykowi trochę podstawowych statystyk i dodanie blokady na maks 3 wskrzeszenia w jednej rundzie Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Strajker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dobrze, to zrobimy tak Ustawię oczywiście blok pomiędzy apteczkami na (nie wiem) 3 sekundy (?). Zmniejszę statystyki i dodam resetowanie się jego skilli po nowej rundzie. Sprawdzimy jak zmieni się rozgrywka po takim zabiegu PS: Dodałem informacje o przerwie na serwerze (jutro 18:00) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 2 godziny temu, -_- napisał: Może resetować medykowi skille w nowej rundzie, a nie co spawn? To dobry pomysl tak jak kupowanie u amadeusza +1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) @-_- Mam małe pytanko. Jeśli gracz x nominowal mapę y i ta mapa została wybrana przez resztę graczy, to czy gracz y może dostać za to jakąś nagrodę w postaci xp/monet? Edytowane 15 Września 2018 przez HanRayS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Proponuje całkowity rebuild statystyk kondycji, tak żeby ograniczyć punkty dane w kondycję do maksymalnie 50, oczywiście dla klas komandos/hasasyn takie ograniczenie by nie obowiązywało. Obecnie ludzie biegają już na 40 poziomie jak pojebani, a biorąc pod uwagę, że na serwerze jest sporo klas z pmami, jest do dosyć, hmm.. kiepskie. Dodatkowo byłby to taki też buff dla wyżej wymienionych klas, bo już nie tak łatwo mógłbyś uciec od nożowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 16 minut temu, dratewka. napisał: Proponuje całkowity rebuild statystyk kondycji Rebuild nie jest zlym pomyslem, ale zablokowanie kondycji na 50 to chyba przesada. Fakt klasa z PM'em i maksem kondycji biega tak szybko, ze nie mozna jej trafic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkedherun 32 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Proponuje zrobić tak by klasa Komandos nie dostawała spowolnienia od strzału, bo właściwe jak trafi cię ktoś raz to jest już po tobie 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi