_Hades 60 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Proponuję by podpalenie z inferno zadawało dmg przez duriela, aktualnie jest tak że gdy się kogoś podpali a ten ma low, to spali się popełniając samobójstwo i pozbawiając nas fraga, a nawet ASYSTY! Jeśli się zmieni na podpalenie tak jak ma Khazra będzie przede wszystkim uczciwie. W dniu 9.01.2018 o 09:35, Fakel napisał: Przecież złota zawsze jest dużo za samą sprzedaż run, to zaburzyło by całkiem gospodarkę. To samo tyczy many, zdobywanie many na tym modzie to robienie questów. Co do ulepszania run, kto chce ulepszy je za złoto. Czy wam serio krok po kroku trzeba tłumaczyć? Można kupić losowy item za $$$, sprzedać go za 1 złota, więc czemu by nie można zrobić skrótu w sklepie kupując bezpośrednio złoto, i w jaki sposób zaburzyłoby to gospodarkę, bo nie rozumiem skoro nic się nie zmieni praktycznie. Do runy to samo - kupowanie iemu -> sell za golda -> naprawa runy - dalej nic się nie zmienia, no z tym że mniej klikania. @FakelJeśli nie wiesz jak jest obecnie to po co piszesz że wg cb jest coś nie potrzebne? A ta opcja jest po to żeby kupić złoto nie tracąc obecnie posiadanego itemu. Odkąd usunięto możliwość kupna expu w sklepie ludzie mają po 16k i nie ma co z tym zrobić, więc dodatkowa opcja w sklepie jest jak najbardziej na + "Co do innego zdania w ogóle nie czaje o co Ci chodzi." Chodzi o to co napisałem na temat duriela? No to głównie chodzi o to że podpalenie jest zbędne pod pewnymi względami ponieważ "kradnie" fragi, u Khazry dzieje się to tak że wpadnie frag. Edytowane 11 Stycznia 2018 przez _Hades 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 20 godzin temu, _Hades napisał: Proponuję by podpalenie z inferno zadawało dmg przez duriela, aktualnie jest tak że gdy się kogoś podpali a ten ma low, to spali się popełniając samobójstwo i pozbawiając nas fraga, a nawet ASYSTY! Jeśli się zmieni na podpalenie tak jak ma Khazra będzie przede wszystkim uczciwie. Czy wam serio krok po kroku trzeba tłumaczyć? Można kupić losowy item za $$$, sprzedać go za 1 złota, więc czemu by nie można zrobić skrótu w sklepie kupując bezpośrednio złoto, i w jaki sposób zaburzyłoby to gospodarkę, bo nie rozumiem skoro nic się nie zmieni praktycznie. Do runy to samo - kupowanie iemu -> sell za golda -> naprawa runy - dalej nic się nie zmienia, no z tym że mniej klikania. Widzę, że Ci trzeba tłumaczyć krok po kroku. Jeśli komuś się nie chce, to niech tego nie robi. Jak dla mnie to nie jest potrzebne, dodatkowa opcja w sklepie za dolary, po co ona? Nie wiem czy teraz jest 100%, że jak sprzedasz item to dostaniesz złoto, ale kiedyś tak nie było. Co do innego zdania w ogóle nie czaje o co Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burmee 45 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) Cześć, chciałbym zaproponować lekki balans w niektórych klasach, tak, aby nie było takich przypadków, że gracze się zniechęcają do gry, gdy widzą, że dana klasa postaci jest wręcz nieśmiertelna. #1: Lord De Seis: Jak wiadomo, jest to klasa premium, więc teoretycznie powinna być "lepsza", ale w taki sposób, aby móc umiejętnie ją wykorzystać, a przy tym, winna być zbalansowana. a) Zaproponowałbym zmniejszenie regeneracji zdrowia z 13 do 9/8 - regeneracja HP jest dość silna jeżeli umiejętnie wykorzystujemy możliwość schowania się po starciu z przeciwnikiem, gdy ten nas obił do niskich wartości HP i możliwości zregenerowania HP, co w kontekście innych klas daje nam dużą przewagę. #2: Zjawa a) Widoczność - Proponowałbym zwiększenie bazowej widoczności do 70/75 PKT, gdyż po rozwinięciu za manę (3krotnie) przy obecnej bazowej wartości czyni go wręcz niewidzialnym z możliwością posiadania broni -> a co za tym idzie, mając dobre miejsce na mapie ma ogromną możliwość do zabijania, a sam przeciwnik w krótkim czasie nie jest w stanie namierzyć jego pozycji. #3: Duriel a) Korzenie - chciałbym zaproponować zmniejszenie długości trwania zakorzenienia z bazowych 3 SEK do 2/1,5 SEK -> jest to dość długi czas unieruchomienia a co za tym idzie, osoba, która zostaje złapana, tak naprawdę jest łatwym kąskiem dla przeciwnika, który ma teoretycznie łatwiejszą szansę na trafienie głowy i zdobycia natychmiastowego kill'a. #4: Mag a) Zamrażające Pociski - aby być obiektywnym, tutaj też można by zmienić długość trwania unieruchomienia do 2/1,5 SEK z bazowych 3 SEK. @edit: Racja, nie wziąłem pod uwagę faktu, iż ładowanie pocisków na Durielu trwa troszkę dłużej, za co przepraszam. Pomysł ze zmniejszeniem do 5sek ładowania brzmi dobrze, jednak długośc trwania "stun'a" dalej wnioskowałbym o zmniejszenie do 2-1.5SEK Edytowane 13 Stycznia 2018 przez Pan Kamil @edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 @Pan KamilJeśli chcesz być obiektywny to może niech duriel laduje korzenie w 5sek tak jak mag, głupotą byłoby stanie na respie 14 sek i zamrażanie na zaledwie 3-4 sek łącznie. Po ulepszeniu ten czas sięga 35 sek może możnaby rzeczywiście skrócić czas lądowania korzeni tak jak u maga do 5 sek, 7 to zbyt długo, a korzenie wcale nie są mocniejsze żeby ładować je aż o 40% dłużej niż pociski zamrazajace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 4 godziny temu, Pan Kamil napisał: #2: Zjawa a) Widoczność - Proponowałbym zwiększenie bazowej widoczności do 70/75 PKT, gdyż po rozwinięciu za manę (3krotnie) przy obecnej bazowej wartości czyni go wręcz niewidzialnym z możliwością posiadania broni -> a co za tym idzie, mając dobre miejsce na mapie ma ogromną możliwość do zabijania, a sam przeciwnik w krótkim czasie nie jest w stanie namierzyć jego pozycji. Zjawa ma aktualnie 105 punktów (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burmee 45 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 4 minuty temu, Op0rNiK0W napisał: Zjawa ma aktualnie 105 punktów (chyba) Pisząc te wszystkie sugestie opierałem się na danych z tematu, który znajduję się na forum, oraz danych pod komendą /klasy na serwerze - jeśli są jakieś niezgodności to przepraszam, nie byłem świadomy, że takowe istnieją. Jednak, chcę wiedzieć, co macie do powiedzenia odnośnie moich sugestii, jeśli będą pozytywnie rozpatrzone liczę, że zostaną wprowadzone na serwer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiktak14 0 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 #1 Sam gram Lordem De Seis i uważam, że 13hp co 3sec to za dużo. 9hp co 3 sec brzmi lepiej. Zbyt duża regeneracja skłania do bardziej pasywnej gry gdzie chowasz się i czekasz na regenerację. #2 Myślę, że bazowa widoczność zjawy jest ok jedynie ulepszenie powinno zostać zmniejszone albo ograniczyć je do max 2. Maksymalnie ulepszona niewidzialność na zjawie + ciemna mapa i zjawa jest zważalna tylko na radarze. #3 jestem jak najbardziej za skróceniem unieruchomienia na durielu. 3sec w 90% kończy się rozstrzelaniem przez ściany albo przez cały przeciwny team. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) To co z tym sklepem? Bo naprawdę nie ma na co hajsu wydawać. Jeszcze raz powtórzę, że losowy item w sklepie kosztuje 8000$ i można go sprzedać za 1 złota, więc równie dobrze można dać 1 złota za 8k bezpośrednio, przydatne gdy posiada się jakiś spoko przedmiot. Spalenie z inferno dalej nie zlicza fragów, tak samo jak podpalenie przez khazrę nie falą ognia (ta działa prawidłowo) lecz bronią, podpalenie z broni u khazry jak i podpalenie z inferno zwyczajnie kradnie fragi. 16 runda http://556292.node97.pukawka.pl/dem-de_eldorado_csgo_b3-1516019880-1516021560.zip to trzeba zmienić! Jeszcze niech korzenie u duriela ładuja się po 5sek tak jak u maga żeby było sprawiedliwie. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez _Hades 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) 7 godzin temu, _Hades napisał: To co z tym sklepem? Bo naprawdę nie ma na co hajsu wydawać. Jeszcze raz powtórzę, że losowy item w sklepie kosztuje 8000$ i można go sprzedać za 1 złota, więc równie dobrze można dać 1 złota za 8k bezpośrednio, przydatne gdy posiada się jakiś spoko przedmiot. Jak najbardziej jestem za dodaniem takiej opcji, @_Hades dobrze pisze. Z własnego doświadczenia wiem (Top1), iż ciężko jest utrzymać rune, dobry item + możliwość kupna złota za $ jest dobrą opcjom lub dodać coś takiego jak, podczas posiadania runy nowo zdobyta automatycznie się sprzedaje czyli dostajemy te 10-25 złota. Coś w tym stylu. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Op0rNiK0W 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Dodam zakup zlota za dolary pod warunkiem, ze wracacmy do poprzedniego modelu serwera, czyli nie ma czegoś takiego, że sprzedaż itemu zawsze daje złoto, a więc dodaje szanse na sprzedaż itemu. Wtedy to będzie jak najbardziej dobrym rozwiązaniem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zerciu 6 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Jak dla mnie po prostu dodajmy sm_sprzedaj i niech zostanie tak jak jest. Niektórym nie chce się sprzedawać przedmiotów, bo to za dużo klikania, a wtedy taki @Suicide Wolf mnie męczy o binda na sprzedaż 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suicide Wolf 9 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) 15 godzin temu, Zerciu napisał: Jak dla mnie po prostu dodajmy sm_sprzedaj i niech zostanie tak jak jest. Niektórym nie chce się sprzedawać przedmiotów, bo to za dużo klikania, a wtedy taki @Suicide Wolf mnie męczy o binda na sprzedaż O tak!! Grajac impem chce zabijac jak najwiecej i nie mam ochoty wchodzic na sklep gdy w kazdej chwili moze jakis enemy mi wyskoczyc, a tankiem to ja nie jestem bo hp mam na 1 heada Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Suicide Wolf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frosty 17 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 21 godzin temu, Zerciu napisał: Jak dla mnie po prostu dodajmy sm_sprzedaj i niech zostanie tak jak jest. Niektórym nie chce się sprzedawać przedmiotów, bo to za dużo klikania, a wtedy taki @Suicide Wolf mnie męczy o binda na sprzedaż Jak najbardziej na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
★★Krecik♥KZM♥ 8 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Też jestem Za + może była by opcja zmniejszenia cen w sklepie za złoto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Masz dobrą runę i już ulepszoną, co robisz? Sellasz itemki żeby utrzymać ją przy żywotności. Co będzie kiedy będzie można kupić ity za dolary? Masz dobrą runę, masz dobry item, kupujesz złoto za dolary, jesteś immortal. Mam ulepszoną runę golden, mogę kupić sobie stalkera latać z Dgl i kupować złoto. Po kilku mapach takiej gry nie dość że zwraca mi się za item to jeszcze ciupciam złoto na naprawę runy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czyli mam rozumieć, że każdy jest za tym by dodać opcje z sm_sprzedaj, tak? Wybaczcie za czas oczekiwania, ale do tego weekendu mam ograniczony dostęp 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Cytuj Siemasz, mam jeden ciekawy pomysł, a jest nim zmiana GILDII na gangi, jako iż na serwerze jest sporo złota, można byłoby to jakoś usprawnić. Więc tak gang można byłoby zalożyć za 100 złota. Czyli: !zaloz - zakladasz gang za 100 zlota Po zalozeniu mamy menu: Tutaj nazwa gangu: Tutaj ilość złota w banku gangu: Tutaj ilość członków: x/x 1. Członkowie [ Lista członków gangu, dostępnych jak i nie dostępnych, oraz wgląd ile kto wpłacił złota do gangu ) 2. Umiejętności [ otwiera się menu z rozwojem gangowych umiejętnoci ] ( każdą umiejętność będzie można maksymalnie ulepszyć 5 razy, każdy poziom bedzie coraz wiecej kosztowac ) 2.1: HP [ Poziom 1: Dodatkowe 5 HP ] (Koszt: 300 złota) [ Poziom 2: Dodatkowe 10 HP ] (Koszt: 1000 złota) [ Poziom 3: Dodatkowe 15 HP ] (Koszt: 1500 złota) [ Poziom 4: Dodatkowe 20 hp] (Koszt: 2000 złota) [Poziom 5: Dodatkowe 25 HP] (Koszt: 2500 złota) 2.2: Regeneracja HP [ Poziom 1: Regeneracja 1 HP ] (Koszt: 400 złota ) itd itd. 2.3: Magiczny nade 2.4: Super Knife 2.5: Super DMG 2.6: Odporność DMG 2.7: SPeed itd. oczywiscie jest to do rozpisania, ogarnalbym to jesli Ci sie to podoba. Co o tym myslisz? Coś podobnego do tego będę w stanie niedługo wykonać, lecz będzie się troszkę różnić. Niestety mam też złą wiadomość, te gangi będą raczej czymś drogim by w jakimś stopniu zachęcić graczy do dłuższej gry. Pracę zaczynam od poniedziałku (takie już poważne), więc proszę do tego czasu określić czy to się Wam podoba czy też nie. Dodatkowo, zauważyłem, że loteria nie jest zbyt często uważana, mimo iż w logach mam sporo zwycięzców. Czy cena tego jest za duża? Może za złoto (większa ilość) byłaby lespsza? - to tylko pytania, niekoniecznie muszę się do odpowiedzi dostosować, bo jednak są tam rzeczy droższe. Czy są jeszcze jakieś inne rzeczy, które nie są "używane"? Jak wygląda sprawa z lvl? Pasuje Wam, że reset lvl jest tak rzadko, a może chcielibyście go szybciej? Jeżeli tak to co jaki czas? Trzeba rozbudować bardziej różnego rodzaju dodatki, które w jakimś stopniu zachęcą graczy do gry, mimo iż np: lvl idzie wolnej 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burmee 45 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Osobiście uważam, że pomysł z resetowaniem LVLa co 3 miesiące, bo tak dowiedziałem się na początku jak tutaj przyszedłem, jest jak najbardziej rozsądne. Ilość EXPa do 30 lvl jest zwiększona więc to nam daje możliwość zgarnięcia dodatkowych punktów do rozwoju postaci na start. Łatwo można zauważyć że wiele przedmiotów nie jest w ogóle używanych przez graczy A są jedynie sprzedawane w sklepie na złoto. Można pomyśleć jak jeusprawnić bądź usunąć i dac nowy . Jeśli jest możliwe to proponowałbym zwiększenie EXPa za TOP3 na mapie do następujących wartości: 1 miejsce: 1500 2 miejsce: 1000 3 miejsce: 500 I uwaga. Dodać aby losowy gracz ktory był obecny na serwerze zgarnął też 500 EXPa. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) 8 godzin temu, -_- napisał: Gangi Jak najbardziej na tak. 8 godzin temu, -_- napisał: Dodatkowo, zauważyłem, że loteria nie jest zbyt często uważana, mimo iż w logach mam sporo zwycięzców. Czy cena tego jest za duża? Może za złoto (większa ilość) byłaby lespsza? - to tylko pytania, niekoniecznie muszę się do odpowiedzi dostosować, bo jednak są tam rzeczy droższe. [NewDiabloMod] Niestety, nic nie wygrałeś/aś Spróbuj jeszcze razy by wygrać super nagrody! - skutecznie odstraszało jeszcze jak mana była za samo siedzenie na serwie, teraz cięzko mane uzbierać nawet na loterie, szczególnie że praktycznie dostaje się tylko za questy (powodzenia w uzbieraniu 150 many, nawet i mając vipa, za same fragi), a po drodze trzeba dropnąć rakiete - co w sumie blokuje robienie questów. 8 godzin temu, -_- napisał: Czy są jeszcze jakieś inne rzeczy, które nie są "używane"? Teraz to na pewno komenda !drop i sprzedanie itemu na targowisku Gildie, miesiąc od resetu juz za kilka dni a na serwie ile osób ma 50 poziom 3? 4? z tego chyba tylko jedna gildia i do tego nie uzywana. Sporo przedmiotów też nie jest używane 8 godzin temu, -_- napisał: Jak wygląda sprawa z lvl? Pasuje Wam, że reset lvl jest tak rzadko, a może chcielibyście go szybciej? Jeżeli tak to co jaki czas? Trzeba rozbudować bardziej różnego rodzaju dodatki, które w jakimś stopniu zachęcą graczy do gry, mimo iż np: lvl idzie wolnej Jak dla mnie to (jeśli się da) resety co 3/4/5 miesięcy i -przez pierwszy miesiąc exp x2 do 30 czyli tak jak jest -drugi miesiąc exp x3 do 20 i x2 do 30 -trzeci exp x4 do 15 x3 do 20 x2 do 30 -czwarty exp x4 do 20 x3 do 25 x2 do 40 -piąty exp x5 do 20 x3 do 30 x2 do 45 Lub cos podobnego, ewentualnie inny balans. Chodzi o to by resety nie były bo miesiącu czy 2 a i nowi gracze szybko nadgonili tych z wyzszym poziomem. +Jakiś item dodający szybkość, coś na wzór aury cienia, "zwiększa szybkość o 40%" @-_-Tylko żeby te gangi nie były od 50 bo dalej nie będzie używane. A jeśli ograniczenie musi być to może być od 30/35/40 poziomu albo po ukończeniu któregoś aktu (jeśli gdzieś takie coś jest to sprawdź jaki postęp questów ludzie mają i na podstawie tego) albo po rozegraniu 1000 rund albo w jeszcze jakiś inny sposób. @SamobójcaZ tym ze dropnięcie rakiety nie jest trudne lecz losowe. Mi np dropła 4 razy rakieta na jednej mapie a mrozik juz sie męczy z tym questem 4 dni. Mało tego, zmieniłem sobie klase na inna w czasie mapy, kupilem losowy item i od razu na czacie "kampiący gargulec" losowość z questami tego typu jest, a nie jakakolwiek trudność. Edytowane 24 Stycznia 2018 przez _Hades 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Oczywiście gang = gildie. Gildie zostaną rozbudowane o coś takiego, ALE nie takiego samego. Podaje przykład, byście mogli się do tego jakoś odwołać i napisać swój komentarz w tej sprawie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
★★Krecik♥KZM♥ 8 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 4 godziny temu, Sir Kamil. napisał: Osobiście uważam, że pomysł z resetowaniem LVLa co 3 miesiące, bo tak dowiedziałem się na początku jak tutaj przyszedłem, jest jak najbardziej rozsądne. Ilość EXPa do 30 lvl jest zwiększona więc to nam daje możliwość zgarnięcia dodatkowych punktów do rozwoju postaci na start. Łatwo można zauważyć że wiele przedmiotów nie jest w ogóle używanych przez graczy A są jedynie sprzedawane w sklepie na złoto. Można pomyśleć jak jeusprawnić bądź usunąć i dac nowy . Jeśli jest możliwe to proponowałbym zwiększenie EXPa za TOP3 na mapie do następujących wartości: 1 miejsce: 1500 2 miejsce: 1000 3 miejsce: 500 I uwaga. Dodać aby losowy gracz ktory był obecny na serwerze zgarnął też 500 EXPa. Bardzo mi się to podoba + żeby dropnięcie "Rakiety" i innych przedmiotów było łatwiejsze lub tańsze (za złoto) w pomijaniu ponieważ zebranie 300zł jest dość trudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) Ale robienie questów ma być trudne Nie chodzi o to przecież, żeby wykonać wszystkie questy w kilka dni Questy to dodatkowa motywacja do gry, no poza wbijaniem lvl'a i rankingu. Co do rozbudowy Gildii jak najbardziej na tak @_Hades wystarczy sprzedawać każdy item, nawet te dobre. Pograć dgl i kupować itemy i idzie zrobić questa w jeden dzień Edytowane 25 Stycznia 2018 przez Samobójca 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Przygotowanie graczy do nowych gildii: EVENT: Od godziny 00:00 dnia 27.01.2018 do 23:59 dnia 29.01.2018. Exp 120% Mana 140% Złoto 140% 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koudeyn 7 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Sorki ale za duzo jest tego zeby wszystkie strony przeczytać, pierwsze co rzuca się w oczyr przy 2v2 3v3 (co jest dosyc czeste) to ze trzeba latac i szukac sie po calej mapie, tym bardziej ze mamy takie klasy jak zabójca, ninja oraz itemy z niewidzialnościa i nie każdy wykonuje cele mapy.... Moja propozycja to plugin umożliwiający wpisanie komendy na "rtv" tylko ze w ich skład wchodzą mapy aim/fy itp chodzi zeby rundy przebiegaly szybko a nie 80% czasu rundy poswiecamy na znalezienie przeciwnika. (opcja na rtv małych map dostępna poniżej 10/8 graczy na serwerze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 1 godzinę temu, Koudeyn napisał: Sorki ale za duzo jest tego zeby wszystkie strony przeczytać, pierwsze co rzuca się w oczyr przy 2v2 3v3 (co jest dosyc czeste) to ze trzeba latac i szukac sie po calej mapie, tym bardziej ze mamy takie klasy jak zabójca, ninja oraz itemy z niewidzialnościa i nie każdy wykonuje cele mapy.... Moja propozycja to plugin umożliwiający wpisanie komendy na "rtv" tylko ze w ich skład wchodzą mapy aim/fy itp chodzi zeby rundy przebiegaly szybko a nie 80% czasu rundy poswiecamy na znalezienie przeciwnika. (opcja na rtv małych map dostępna poniżej 10/8 graczy na serwerze) Co za problem przejśc do terro i sprantować pake? Po co sie szukać ja za pake więcej expa a i do paki też ktoś z ct się przypałęta. Plugin no ok, mozna dodać jakieś mniejsze mapki ale nie aim/fy. Z drugiej strony co szkodzi wpisać rtv i wybrać małą mapę? Choć nie zawsze jest jakaś odpowiednia mapka, !nominate może by załatwiło sprawę. BTW Co przeszkadza zeby dodać !nominate ze jeszcze tego nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi