Quoth 22 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, -_- napisał: Te 3-4x totalnie zniszczyło grę, 1x spowodowało, że gracze z wyższymi lvl i tak nie mogli nic ugrać, bo lvl nie miał dużego znaczenia w samej rozgrywce I tego teraz brakuje na serwerze, przy 100lvl masz 100pkt, wiec albo dajesz full hp, albo dajesz trochę tego i tego. Ewentualnie wprowadź osłabienie statystyk na tyle, aby 100lvl nie stawał się z automatu terminatorem. (a to będzie trudne bo masz i tak dużo pkt do dyspozycji.) Obecnie na 150 lvl masz juz full hp/wyt/kondycje, a przy 1x miałbyś do podziału statystyki i nie mógłbyś być jednocześnie szybki i odporny. No i perki wtedy odgrywałyby większe znaczenie na serwerze nawet na wyższych lvl'ach bo nie grałbyś zawsze z takimi samymi statystykami, tylko często dostosowywałbyś się do perku. Osobiście to bym wywalił tą wytrzymałość ze statystyk i zostawił ją w perkach. 1 godzinę temu, -_- napisał: Kondycja powinna pozwalać biegać szybko klasom, które są do niej przystosowane, a reszcie powinna dawać lekkiego boosta, a jak to teraz wygląda? Ciężko to osiągnąć chociażby przez tagowanie broni, staty w klasach zawsze można zwiększyć i przy 1pkt za lvl gra będzie przyjemna 1 godzinę temu, -_- napisał: Ja uważam, że na serwerze głównym problemem jest DMG, którym powinno się zająć w pierwszej kolejnosci, bo to on powoduje, że potem nowym graczom nie chce się grać. No i wytrzymałość. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez Quoth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) 39 minut temu, Quoth napisał: I tego teraz brakuje na serwerze, przy 100lvl masz 100pkt, wiec albo dajesz full hp, albo dajesz trochę tego i tego. Ewentualnie wprowadź osłabienie statystyk na tyle, aby 100lvl nie stawał się z automatu terminatorem. (a to będzie trudne bo masz i tak dużo pkt do dyspozycji.) Kompletnie wyklucza to z gry niedzielnch graczy. Wbić 50 lvl, żeby mieć te +50 HP? Po drugie sam właściciel napisał, że było już kiedyś 1x za lvl i nie zdało to egzaminu Teraz bierzemy się za balans dmg oraz statystyk. Zobaczymy co z tego wyjdzie Edytowane 8 Stycznia 2019 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Godzinę temu, Quoth napisał: I tego teraz brakuje na serwerze, przy 100lvl masz 100pkt, wiec albo dajesz full hp, albo dajesz trochę tego i tego. Ewentualnie wprowadź osłabienie statystyk na tyle, aby 100lvl nie stawał się z automatu terminatorem. (a to będzie trudne bo masz i tak dużo pkt do dyspozycji.) Właśnie o tym piszę, że mam takie plany i wchodzą powoli w życie, lecz na testówce i dla Wytrzymałości/Kondycji/DMG Poprawiłem większość perków, poprawiłem instakill dla klas/perków by sumowały się z silnik COD. Poprawiłem granaty z VIP i poprawiam też statystyki, lecz to trzeba dobrze przemyśleć, ponieważ nie mogę brać pod uwagę wszystkiego oddzielnie. Muszę liczyć to tak, by pasowało w sytuacji: KLASA DMG + PERK DMG + KLAN DMG + STATYSTYKA DMG i to samo z wytrzymałością. Na pewno DMG będzie miało mniejszy przelicznik w statystyce, wytrzymałość też. Nie będzie już 0.5 DMG przy full wytrzymalosci (jesli wróg nie ma DMG), a 0.65, czyli 35% MAX, a DMG nie będzie dawać 0.375, a 0.15 (na razie takie mam plany, może to ulec zmianie) Wtedy wyglądać to będzie tak Jeśli gracz nie ma wytrzymki, to wrog ma DMG, to zadaje mu nie x1.375, a x1.15 (czyli nie 137.5%, a 115% obrażeń) Jeśli gracz ma wytrzymałość, a wróg nie ma DMG, to zadaje mu nie x0.5, a x0.65 (czyli z 50% na 65% obrażeń) Jeżeli gracz ma wytrzymałość, a wróg ma DMG, to zadaje mu nie x0.875, a x0.8 Lecz to są plany i to co podałem, to wartości przy FULL, a jeśli ktoś chce sobie obliczyć jak to dokładnie wygląda, to jest to prosta matematyka DMG - 0.0075 Wytrzymałość - 0.005 Mnożysz przez ilość pkt w statystyce i wychodzi całość Tak to aktualnie wygląda. Po moich zmianach wyglądałoby to tak DMG - 50*0.003 Wytrzymałość - 0.0045 Tak jak napisałem wyżej, to nie jest pewne. Może się to jeszcze zmienić, bo będę musiał przetestować to z klasami/perkami/klan DMG Godzinę temu, Quoth napisał: Ja uważam, że na serwerze głównym problemem jest DMG, którym powinno się zająć w pierwszej kolejnosci, bo to on powoduje, że potem nowym graczom nie chce się grać. No a wytrzymałość, to nie DMG? xD Pisząc DMG, nie miałem na myśli statystyki DMG, a obrażeń, a więc chodziło mi o wszystko co z tym związane. Przelicznik INT dla DMG, przelicznik LVL dla DMG, statystyke DMG oraz wytrzymałość, itp Resztę wyjaśniłem w obu postach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mohammadpourkarkaragh 3 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Co do samego lvl pisałem już o tym w osobnym temacie, ale przeniosło się to po części tutaj. Kilka faktów: - na dzień dzisiejszy lider pod względem lvl-a ma przewagę na drugim w stawce o jakieś 30 poziomów - przepaść - lider ten nad dziesiątym w tabeli (spośród wielu grających graczy DZIESIĄTYM GRACZEM POD WZGLĘDEM LVL-A) ma przewagę 100 leveli - to mówi samo za siebie - nie znam rekordu, ale byłem świadkiem jak ten lider na mapie wyrabia 80 fragów (przebijając drugiego na serwie o jakieś 60) - wyczynem godnym zapamiętania była by dla mnie przewaga 15, a tu mówimy o 4-krtoności takiego wyczynu. W związku z tym: 21 godzin temu, -_- napisał: 3-4x 1x no i aktualne 2x Te 3-4x totalnie zniszczyło grę, 1x spowodowało, że gracze z wyższymi lvl i tak nie mogli nic ugrać, bo lvl nie miał dużego znaczenia w samej rozgrywce Chciałbym dowiedzieć się, co oznacza stwierdzenie "gracze z wyższymi lvl i tak nie mogli nic ugrać"? Nie wykręcali 30 fragów co mapę? Kończyli grę w środkowej/dolnej części tabeli? No jeżeli celem ma być śrubowanie rekordów pod 100 fragów to ja dziękuję za taką grę, bo 1 się cieszy a reszta ginie. To się dzieje właśnie teraz, w czasach punktów statystyk x2/lvl. Normą powinno być coś koło 30 kilku fragów/mapę - względnie wyrównana rozgrywka, a nie postrach przed dominatorem. To ciągle tylko moja opinia. 21 godzin temu, -_- napisał: Dlatego statystyki powinny zostać osłabione, bo na serwerze nie da się grać nie przez ten przelicznik 2 do 1, a przez to, że albo trafiasz na gościa, który ma pełen zestaw (wytrzymałość +HP) i Ty z małym lvl nie masz szans, albo trafiasz na gościa, który lata z pułkownikiem oraz nabojami pułkownika i wali Ci po nawet 60-70 DMG Tu się tylko nie zgodzę, bo to jest najzwyczajniej ze sobą powiązane. Mniejsza statystyka to mniejsza przewaga tego "wypełnionego". Prawdą jest, że można z tym walczyć w taki sposób jak został opisany. W dniu 8.01.2019 o 10:30, Quoth napisał: Klasy, które potrzebują inteligencji na 50 poziomie mają już jej 100, co wystarcza im aby zabijać na 1 rakiete, mine, strzał z awp, czy czego sobie one tam życzą. Ja bym powiedział raczej, że klasy które nie są od inteligencji maja bardziej utrudnioną rozgrywkę, gdyż nie rozwijają z lvl'em swoich obrażeń. Także nie trzeba zmieniać maksymalnych statystyk, chyba, że priorytetem na serwerze jest osiągniecie max'a w każdej statystyce. P.S. Jeżeli cod mod polega na lvl'u, a jedyne, co ma wspólnego ta modyfikacja z call of duty to pomysł na klasy i nic więcej. (w cod'ie nie gra lvl, a klasy każdy robi sobie sam.) Zgodzę się, że nawet gracz z maksymalnym lvl-em nie powinien mieć punktów, by rozdać to w każdą umiejętność, a stawać przed dylematem w co dalej dodawać pomimo swojego lvl (mając np. 70% punktów potrzebnych do wypełnienia limitu). Wracając - chciałbym, by rozgrywka była bardziej wyrównana, w lvl nikt aż w takim stopniu nie odstawał. Można to zrobić za pomocą zwiększenia wymaganego exp-a na każdy kolejny lvl (co mogłoby wpłynąć też na wydłużenie sezonu ). Na szybko jeszcze - 1.3 predkosci przy 100 pktach kondycji? Nie odczułem by dawało to jakąś niezwykłą przewagę. Komandosami tu nikt nie gra, a na wielu cod-ach potrafi ta klasa śmigać o wiele szybciej. Kwestię dmg/wytrzym podzielam, a jak się względem czegoś nie wypowiedziałem, to nie wiem lub się zgadzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 5 minut temu, Mohammadpourkarkaragh napisał: Co do samego lvl pisałem już o tym w osobnym temacie, ale przeniosło się to po części tutaj. Kilka faktów: - na dzień dzisiejszy lider pod względem lvl-a ma przewagę na drugim w stawce o jakieś 30 poziomów - przepaść - lider ten nad dziesiątym w tabeli (spośród wielu grających graczy DZIESIĄTYM GRACZEM POD WZGLĘDEM LVL-A) ma przewagę 100 leveli - to mówi samo za siebie - nie znam rekordu, ale byłem świadkiem jak ten lider na mapie wyrabia 80 fragów (przebijając drugiego na serwie o jakieś 60) - wyczynem godnym zapamiętania była by dla mnie przewaga 15, a tu mówimy o 4-krtoności takiego wyczynu. No to teraz wytłumacz mi czy gracz grający godzine, równa się graczowi, który gra 17 godzin. Jak uważasz? Ja uważam, że nie równa się http://classicffa.gameme.com/players/csgo6 Statystyki graczy http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/897929 - 40k PKT. On 5 dni grał więcej niż 10h, a w pewnym momencie nawet +17h. To mówi samo za siebie i nie powinno się go traktować jak resztę, jeśli spędza aż tyle czasu na serwerze. Betonowy potrafi grac i też grał sporo i nadal trochę gra. Też musimy wziąć pod uwagę, to że XP sam w sobie jest dobry i to nie on jest powodem, a to że pewne klasy są lepsze i o tym cały czas pisze i jeśli wałkujemy ciągle temat klas, to jest to bezsensu, bo naipsałem, że TAK JEST. Sam to zauważłem grając z Betonowym i Pandą. Ja nie zamierzam karać ludzi za to, że grają tyle godzin na serwerze, bo każdy właściciel serwera chciałby, by ludzie z jego serwera nie wychodzili i grali non stop. Jeśli ktoś Ci powie, że nie, to jest kłamcą. Serwera nie zakłada się po to by można było na niego patrzeć, a by grali na nim ludzie. Nie ma co się oszukiwać 9 minut temu, Mohammadpourkarkaragh napisał: Chciałbym dowiedzieć się, co oznacza stwierdzenie "gracze z wyższymi lvl i tak nie mogli nic ugrać"? Nie wykręcali 30 fragów co mapę? Kończyli grę w środkowej/dolnej części tabeli? No jeżeli celem ma być śrubowanie rekordów pod 100 fragów to ja dziękuję za taką grę, bo 1 się cieszy a reszta ginie. To się dzieje właśnie teraz, w czasach punktów statystyk x2/lvl. Normą powinno być coś koło 30 kilku fragów/mapę - względnie wyrównana rozgrywka, a nie postrach przed dominatorem. To ciągle tylko moja opinia. 1 pkt na 1lvl? Jeśli tak, to wygląda sprawa jasno. Gracz z takim lvl, przy takim przeliczniku prawie nic nie zdobywa za LVL i nie ma sporej różnicy, liczy się wtedy nie XP, a po prostu fart lub sama umiejętność gry. Trzeba wziąć pod uwagę, że to COD, nie FFA, a więc skill jest ważny, lecz nie powinien być głównym czynnikiem. Jeśli zrobimy z serwera 1pkt=1lvl, to sam LVL przestanie mieć znaczenia, a więc po co nazwa COD skoro to żaden COD? Oczywiście mowimy o modyfikacji, a nie o grze COD. Modyfikacja ma na celu wymusić na graczach rozbudowę postaci by stawać się lepszym. Nie może być sytuacji, w której gościu z 100 LVL nie daje sobie rady z typkami 1-30, bo nie byłoby sensu wbijania XP 2pkt na lvl to jest najlepsza możliwa opcja, ponieważ daje przewagę LVL i niekoniecznie niszczy grę inny przy dobrze ustalonym przeliczniku (teraz przyznałem, ze ten przelicznik nie jest dobry, bo dominują klasy z DMG/Wytrzymałością). Napisałem też, że wziąłem się za to i to rozpisałem 12 minut temu, Mohammadpourkarkaragh napisał: Zgodzę się, że nawet gracz z maksymalnym lvl-em nie powinien mieć punktów, by rozdać to w każdą umiejętność, a stawać przed dylematem w co dalej dodawać pomimo swojego lvl (mając np. 70% punktów potrzebnych do wypełnienia limitu). #define MAX_WYTRZYMALOSC 100 #define MAX_KONDYCJA 100 #define MAX_ZDROWIE 100 #define MAX_INTELIGENCJA 150 #define MAX_DMG 50 Nie da się mieć fulla przy 201 LVL 13 minut temu, Mohammadpourkarkaragh napisał: Wracając - chciałbym, by rozgrywka była bardziej wyrównana, w lvl nikt aż w takim stopniu nie odstawał. Jak mam wyrównać rozgrywkę, gdy typek gra po 17h, a pewnie 99% nawet nie przegrało więcej niż 6h? Mam go banować czy jak? Nie da się wyrównać rozgrywki gdy jedna osoba gra godzinę, a druga prawie cały dzień. Ja uważam, że zrobione jest wszystko co można by nadganiać z takim LVL pod takie klasy. Czemu? Gdy gracz zabija innego gracza, kod sprawdza czy ofiara ma wyzszy lvl. JEŚLI TAK, to wykonuje odpowiednie obliczenia, które zwiększają poziom tej osoby, a więc Jesli 1 lvl zabije 100 LVL, to zdobędzie o wile więcej XP aniżeli wyższy LVL, dlatego uważam, że to co mogłoby być zrobione, jest zrobione. Nie mogę ustalić czegoś takiego, że raptem 1 lvl zabija 100 i wbija 50 LVL, bo ludzie przestaną walczyć o topke, bo nie będzie ona NICZYM specjalnym, skoro można aż tak duży lvl nabić wbijając 2 tygodnie po resecie ot tak. Najlepszym przykładem jesteś tego Ty: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/715806 (to chyba Twój GameMe) Patrz na swoją ilość sesji, a na opornikowa lub Betonowego @Quoth to samo http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189761 Patrzcie ile Wy przegraliście od początku sezonu, a ile oni. To jest gigantyczna różnica, zwłaszcza jeśli chodzi o Opornikowa Cytat Można to zrobić za pomocą zwiększenia wymaganego exp-a na każdy kolejny lvl (co mogłoby wpłynąć też na wydłużenie sezonu ). a niby teraz nie ma? #define CZYNNIK_WZROSTU_XP 100 poziom*poziom*czynnik_wzrostu Każdy poziom zwiększa wymagany XP. Tak to jest obliczane 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Pozwolę odnieść się do twojej wypowiedzi. 5 godzin temu, -_- napisał: Ja nie zamierzam karać ludzi za to, że grają tyle godzin na serwerze, bo każdy właściciel serwera chciałby, by ludzie z jego serwera nie wychodzili i grali non stop. Jeśli ktoś Ci powie, że nie, to jest kłamcą. Serwera nie zakłada się po to by można było na niego patrzeć, a by grali na nim ludzie. Nie ma co się oszukiwać Powiem ci jak ja to widzę, wchodzę na serwer - przychodzi gość co zamiata wszystkich i nie można go zabić - wychodzę z gry pod koniec mapy bo tylko się wkurwiam. A że taki gość cały czas napierdala to gram przez to bardzo rzadko, bo po co mam się wkurwiać? Ja sam jak bym miał 150 lvl to chętnie bym wchodził na serwer i nawet bym nie schodził poniżej 100 fragów na mape bo bym zamiatał wszystkich pod dywan. Tu jest właśnie problem, rozumiem jeszcze jakbym był ciotą i nie potrafił grać, ale problem w tym, że strzelam ludziom po 2 hs'y albo po 10 kulek, ale gość zanim padnie jeszcze zabije ze 3-4 osoby to dostanę wtedy asystę za marną ilość exp'a. Plus: a) pierwszy tydzień od resetu nie wejdę na serwer bo full b) jak już wejdę to z reguły widać kto będzie w topce po tygodniu. Obecny sezon - jestem w top 20, a nawet nie mam 50 lvl na żadnej klasie - głownie dlatego, że klasy którymi dotychczas grałem nie robią nic na wyższym lvl'u i trzeba było grać inną. (Ale zakładam, że 60 lvl w życiu bym nie dobił) No i oczywiście ktoś kto ma vipa będzie grał mniej niż ten bez vipa i będzie do przodu, więc porównanie czasowe graczy nie ma tutaj żadnego sensu. 5 godzin temu, -_- napisał: #define MAX_WYTRZYMALOSC 100 #define MAX_KONDYCJA 100 #define MAX_ZDROWIE 100 #define MAX_INTELIGENCJA 150 #define MAX_DMG 50 Nie da się mieć fulla przy 201 LVL Zakładając, że gram chuliganem to nie potrzebuje inteligencji, więc mam wszystko max +50 inta na 201 lvl, czyli na 175lvl tak na prawdę kończy się rozwój klasy. A nawet nie potrzebujesz kondycji żeby wozić cały serwer więc tak na prawdę sprawę można zamknąć na 125lvl. Dlatego dla mnie system 2 pkt za lvl ssie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 zablokowanie nominacji ostatnich 10 map ciągła kolejność grania tych samych map jest denerwująca od map z piaskiem do office, no kurwa // -_- Oznaczam @RyKoS @Blix 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 8 godzin temu, Quoth napisał: Powiem ci jak ja to widzę, wchodzę na serwer - przychodzi gość co zamiata wszystkich i nie można go zabić - wychodzę z gry pod koniec mapy bo tylko się wkurwiam. A że taki gość cały czas napierdala to gram przez to bardzo rzadko, bo po co mam się wkurwiać? Przecież o tym piszę od początku. Czemu mam powielać to samo skoro sam w tym temacie napisałem jasno już co o tym sądzę. Cały czas w temacie piszę o tym, że na serwerze nie istnieje balans, że wyższe LVL totalnie dominują, zwłaszcza klasy PREMIUM. Cały czas wałkuje jeden i ten sam temat, czyli to, że na serwerze trzeba zaktualizować obrażenia, a przez obrażenia rozumiem wszelkiego rodzaju perki/klasy, statystykę DMG, wytrzymałość, dmg z klanu, itp. Dodałem też, ze kondycja nie jest przystosowana w taki sposób by dawać szansę klasom typowo do niej przystosowanym. Wybacz, ale dalszej części nawet nie skomentuje, bo wymieniłem tutaj już dość sporo postów, w których odniosłem się rzeczowo do tego o czym pisano, a i tak dalej piszecie w taki sposób jakbym uważał, że na serwerze jest okej i nic nie zamierzam zmieniać. Powiem tak, Od poniedziałku do teraz przesiedziałem już chyba z 8h przy tym serwerze i zmieniłem to co podałem, lecz Wy patrzycie na to jednostronnie pod Wasze klasy lub perki i nie odnosicie się do tego ogólnie. Ja, żeby puścić nowy sezon muszę sprawdzić perki i klasy w różnych wariantach, tak by mieć pewność, że każda będzie z każdą współgrać. Dodatkowo doszło sporo zmian czysto technicznych, które wymagają sprawdzenia, więc to nie jest tak, że nikt nic nie robi i czeka na cuda. Te zmiany, które podam niżej, to zmiany głównie dla Was, ale jest ich o wiele więcej, bo nie o wszystkim trzeba pisać skoro i tak nie będzie potrzebne Wam to do szczęścia Cytat Zestaw Skrytobojcy - Zmniejszono DMG Zestaw Strzelca - Zmniejszono DMG Zestaw Rushera - Zmniejszono DMG Zestaw Obroncy - Zmniejszono DMG Wytrenowany Rekrut - Zwiększono przedział Wytrenowanie Sanitarne - Zmniejszono HP Kontrakt - Więcej XP Tytanowe Naboje - Zmniejszono przedział Trucizna Rudzielca - Dodano informację o zatruciu Złoty Deagle zmniejszono DMG dodatkowy Tajemnica Wojskowa - zwiększono ilość wytrzymałości Tajemnica KGB - mniejsza ilość HP za kill Pijany Donozor - oślepienie jest stałe, a staty lekko mniejsze Naboje Pulkownika - Zmniejszono przelicznik Naboje Krwiopijcy - Zmniejszono przedział Moc SMG - zmniejszono DMG Mefedron - zwiększono szansę na użycie Hardcore - Zmniejszono DMG Poprawiono TOP mapy Zmieniono system zliczania XP dla bomby/hostow/zabojstw/smierci/assysty Poprawiono przelicznik statystyk Poprawiono instakill Poprawiono statystyki klas Pulkownik - zmniejszono HP w regeneracji oraz przelicznik Zwiadowca - zmniejszono HP w regeneracji KGB - zmniejszono HP za kill oraz obrażen Amadeusz Zmniejszono przelicznik DMG z MP5, a zwiększono z HE VIP poprawiono dodatkowe dolary za plant/defuse Większość tych zmian, zwłaszcza ze statystykami, to zmiany, które można w przyszłości poprawić jesli będą złe, lecz w takiej formie są dobre i się sprawdzają, ale ja sam też nie jestem w stanie wszystkiego sprawdzić ot tak. Wszystko może jeszcze ulec zmianie. 8 godzin temu, Quoth napisał: Zakładając, że gram chuliganem to nie potrzebuje inteligencji, więc mam wszystko max +50 inta na 201 lvl, czyli na 175lvl tak na prawdę kończy się rozwój klasy. Zakładając, że gram hashasynem, można jasno powiedzieć, że na aktualnym serwerze nie potrzebuje rozdawać prawie nic w kondycje i inteligencje, bo i tak 100 to MAX jaki można wyciągnać przy tej klasie by mieć full kondycji, a inteligencja mi nie potrzebna. Idźmy takim tokiem myślenia, a nigdy nie dojdziemy do konsensu w tej sprawie Napisano jasno Cytat Zgodzę się, że nawet gracz z maksymalnym lvl-em nie powinien mieć punktów, by rozdać to w każdą umiejętność , a stawać przed dylematem w co dalej dodawać pomimo swojego lvl (mając np. 70% punktów potrzebnych do wypełnienia limitu). Czyli odniosłem się prawidłowo do tego co napisano. Ba, dodam, że to co piszesz odnośnie inteligencji jest nietrafione, ponieważ na tej klasie mając inteligencję i naboje pułkownika można na 150 lvl wyciągać już naprawdę dobry DMG, a więc dochodzimy do tego, kto, jak rozwija statystyki i do czego dąży, a więc to co piszesz jest poniekąd błędne, bo można zastosować różne warianty zwłaszcza do klasy, która dostaje +DMG 8 godzin temu, Quoth napisał: A nawet nie potrzebujesz kondycji żeby wozić cały serwer więc tak na prawdę sprawę można zamknąć na 125lvl. Dlatego dla mnie system 2 pkt za lvl ssie. Chcesz mi powiedzieć, że gracz TOP2 w tej chwili na serwerze nieumiejętnie rozwija swoją postać? Betonowy z tego co widzę po bazie, nie ma pełnej wytrzymałości, a za to ma prawie pełną kondycję, po co? Według tego co piszesz, lepszym rozwiązaniem byłoby władować całość w wytrzymałość. Rozwinięcie kondycji jest dobre dla klas z DMG, które posiadjaą dobry perk, albo samą klasę (jednak pułkownik jest lepszym od chuligana) i dzięki temu gościu robi takie statystyki, bo jest w stanie szybko dobiec do respa wroga. Nie mów mi, że raptem zrobisz te same statystyki bez kondycji skoro w tym czasie ktoś inny dobiegnie do wroga i go zabije. Pisałem wyżej, że byłem świadkiem gry Betonowego, który rozwalał cały zespół wroga, bo potrafił szybko dobiec do nich. Bez tej kondycji nie robiłby takich statystyk (mówię bez tej kondycji, a nie władowania statystyk, bo równie dobrze może sobie wziąć perk na kondycje i mieć podobną sytuację) Wszystko tak naprawdę zależy od rozgrywki i to co piszesz ma sens i nie mówię, że nie masz racji, lecz Ty piszesz tak, jakby Twój sposób był jedynym sprawdzonym, a tak nie jest. 1 pkt = 1 lvl nie ma sensu ze względu na to, iż ta różnica jest niewielka wtedy. Raz, że przy aktualnym serwerze, gdybym nie zmienił przelicznika statystyk, klas/perków, to one by nic prawie nie dawały, a dwa, że ze statystykami już się bawiliśmy od początku tego serwera i jeszcze były pewne zmiany za czasów Majuna, więc to nie jest tak, że nikt nigdy tego nie sprawdził i nie mieliśmy odzwierciedlenia w rzeczywistości. 1 pkt to za mało by lvl był dominującym czynnikiem w rozgrywce, no chyba że zmienimy przelicznik statystyk, ale wiesz co to oznacza? Zmiana 1 pkt = 1lvl, to nie zmiana tylko tego, a zmiana każdej klasy. Wszystko trzeba by było pisać od nowa, zaczynając od statystyk klas, a kończąc na samych przelicznikach czy to statystyk, czy klas czy perków, itd. To nie jest tylko zmiana punktów i jeśli ktoś tak uważa, to jest ignorantem i nie ma pojęcia o modyfikacji na której aktualnie gra. No i tutaj ważne też jest przyzwyczajenie ludzi do takiego systemu. 2 pkt = lvl to najlepszy możliwy schemat, a skoro jest inaczej, to nie rozumiem czemu od czaów 1.6 każdy serwer dobrze prosperujący korzystał z tego systemu, a nie tak jak mówisz z 1pkt = 1 lvl. Takie coś ma sens tylko na serwerach albo wysoko lvl, albo takich, które są typowymi hardami, gdzie w grę wchodzi skill na równi z lvl. Ja uważam, że COD jest modyfikacją polegającą na dominacji lvl, a nie dominacji skillowej, zwłaszcza gdy w grę wchodzi serwer typowo COD, a nie jakiś HARD czy Easy. Reasumując Od początku rozmowy cały czas informuje o tym, iż zauważam problem, wcześniej także go zauważałem, lecz nie grałem na serwerze i decyzja należała do opiekunów. Nie jestem fanem tego typu zagrań jakie oferuje ten COD i uważam, że było/jest tam wiele zbędnych lub źle zrobionych rzeczy (wiele z nich i tak już poleciało w ostatnim czasie). Na ten moment uważam jednak, że problemem nie jest system punktów, a obrażenia, które niszczą rozgrywkę. Powinno się go limitować, a nie pozwalać na to by gościu z klasą premium cisnął nawet po 60 DMG z jednego strzału, a nawet jeśli tyle nie ciśnie to Ty jako świeżak nic mu nie zrobisz, bo 50% obrażeń, które zadajesz, jest niczym gdy ktoś ma na dodatek 200 HP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikerooo 0 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Witam. Gram tutaj od ledwie 3-4 edycji ale jednak graczem też jestem więc się wypowiem w temacie. Od razu chciałbym zaznaczyć że moja wypowiedź jest tylko opinią, tym samym nie chce na siłę wymusić zmian, skrytykować serwera czy coś podobnego. Gram i widzę co mnie denerwuje i co bym zmienił więc się wypowiadam: A więc moim zdaniem są głównie 3 rzeczy które (bynajmniej mnie) denerwują: długość (a właściwie krótkość) sezonu, maksymalny poziom i zbyt ogromna przewaga wysokiego poziomu na niskim. Zaczynając od długości sezonu to te około 2-3 tygodni to trochę przymało - dobrze nie zdążę zapoznać się z klasą, podexpić jej i ukazuje się informacja że za kilka dni reset a więc moja motywacja do gry spada no bo w sumie po co jak za kilka dni wszystko zacznie się od nowa. Jeśli chodzi o maksymalny poziom to właściwie czego on jest tak wysoki przy tak krótkim sezonie? Przecież nawet osoba grająca naprawdę dużo, praktycznie nie jest w stanie go osiągnąć. (O ile w ogóle coś takiego zdarzyło się na tym serwerze?) Uważam że trzeba go obniżyć, ustanawiając tym samym jakąś barierę expienia i tym samym zniwelować zbyt ogromną przewagę nad niższymi poziomami. Właśnie, jeśli chodzi o tą przewagę, ja rozumiem że można uważać że COD jest po to żeby expić i że jak ktoś siedzi całymi dniami i wbija duży poziom to ma mieć przewagę ale czy ma to sens jeśli z taką osobą praktycznie nie da się grać i większość serwera to denerwuje albo nawet sprawia że ludzie wychodzą czy też całkowicie odpuszczają granie na codzie? Ale żeby nie było że tylko wyrażam swoją opinie, odwołam się do tych zmian opisanych w powyższym poście Karola: Właściwie zmiany dotyczą tylko zmniejszeniu dmg wszystkiemu co się da ale czy w jakikolwiek sposób to pomoże? Czy jakąkolwiek różnice zrobi 150 poziomowi to że będzie miał o 5 mniej dmg z perku? Przecież to w żaden sposób nie zmieni przepaści między poziomami. Nie ma żadnych dużych zmian ogólnych co do leveli, stat, expa a te kilka punktów dmg z przedmiotów czy klasy przecież rozgrywki nie zmienią a chyba zbyt duża przewaga poziomu jest powodem dla którego w ogóle ta dyskusja trwa? Zdaję sobie sprawę że całego systemu nie da się przerobić od tak w jednej chwili ale można by to przecież rozłożyć w czasie, potestować, posprawdzać bo jeśli będzie się powtarzała sytuacja z tego sezonu że zdarzy się osoba która ma dużo czasu i trochę chęci i znowu zrobi taką przewagę to bynajmniej dla mnie znowu gra skończy się po kilka dniach bo taka gra polegająca na kombinowaniu jak zabić jednego gracza z najwyższym poziomem albo uciekanie od niego nie ma sensu. Moją propozycją zmian było by wydłużenie sezonu do miesiąca i zmniejszenie max poziomu do np. 101, może ewentualnie jakieś delikatne spowolnienie expa. Dlaczego tak? Na takim maksymalnym poziomie ma się 200 stat a więc nie da się wymaksować wszystkiego, trzeba się skupić na konkretnych statach, pod konkretny styl gry a nie mieć full wszystkiego. Na takim poziomie i tak karało by się niskie levele ale już 60-70 mogły by zacząć rywalizować co by znacznie wyrównało rozgrywkę a nawet pozwoliło łatwiej wybić się graczom od zera. Tym samym pozwoliło by to na wydłużenie sezonu. Może ktoś powiedzieć że no spoko tylko co z ludźmi którzy wbiją ten max 101? W sumie to nic, i tak przy aktualnych ustawieniach 100 level wbija kilka osób przez cały sezon a po 120-130 leveluje się tak wolno że kolejne poziomy praktycznie nie robią różnicy, dlaczego więc by nie pograć na maksymalnych? Chyba po to jest ten max żeby go wbić i mieć przewagę nad niskimi, a nie po to żeby był liczbą nie do osiągnięcia. Poza tym chyba lepiej zadowolić większość serwera która i tak nie dobije 101 poziomu niż tą garstkę która go osiąga a i tak wydaje mi się że w większości takie osoby nie miały by nic przeciwko. Jeszcze krótko podsumuję że przecież w grach w których się expi chodzi o to żeby w końcu ten maksymalny poziom osiągnąć i wymaksować postać. I wcale tego nie musi dokonywać 1 osoba. Już nie mówiąc że to CS więc ma przy okazji chodzić o strzelanie. Ustawienie bariery maksymalnego poziomu zbalansowało by znacznie siłę klasy, zachowując przewagę nad niskimi poziomami. Poza tym jeśli ktoś spędza na serwerze dużo więcej czasu to po prostu będzie miał dużą przewagę na początku sezonu więc również nie straci. A i tak do tej pory setne levele dobijali nieliczni więc nie wydarzy się żaden wielki przewrót w mechanice a nastąpi zniwelowanie tej zbyt dużej przewagi ludzi z 110+ poziomami. Taka moja opinia, fajnie jak ktoś przeczytał a jeszcze fajniej by było jakby się jakoś do tego odwołał. Pamiętajcie że to tylko opinia i propozycja zmian. Nie obrażę się też jak komuś się nie spodoba i skrytykuje bo to tylko gra i ma sprawiać przyjemność a w tym sezonie lub jeśli sytuacja się powtórzy to również w następnych, bynajmniej mi tej radości nie sprawiała przez brak balansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 10 minut temu, ikerooo napisał: Moją propozycją zmian było by wydłużenie sezonu do miesiąca i zmniejszenie max poziomu do np. 101 Czyli równie dobrze to samo co zmienić 2 pkt na 1 pkt za lvl. W obu przypadkach zmniejszasz przepaść pomiędzy wysokim, a niskim lvl. Tylko, że 101 lvl to dla niektórych może być za mało. Ktoś pewnie pomyśli, że jestem zwolennikiem 1 pkt za lvl, osobiście też preferuje 2 pkt za lvl bo można sobie rozwinąć jedna statystykę na niskim poziomie, lecz pomysł z 1 pkt za lvl automatycznie balansuje sam aspekt różnicy lvl, który jest jednym z głównych problemów. 6 godzin temu, -_- napisał: Ba, dodam, że to co piszesz odnośnie inteligencji jest nietrafione, ponieważ na tej klasie mając inteligencję i naboje pułkownika można na 150 lvl wyciągać już naprawdę dobry DMG, a więc dochodzimy do tego, kto, jak rozwija statystyki i do czego dąży, a więc to co piszesz jest poniekąd błędne, bo można zastosować różne warianty zwłaszcza do klasy, która dostaje +DMG To co pisałem odnosiło się do czystej klasy bez perka. Jasne jest, że z perkiem awp snajper piorytetem staje się kondycja, z nabojami inteligencja żeby zabijać każdego na 2-3 pestki i poczuć te obrażenia. Pograsz z hulkiem to zobaczysz jak ludzie do ciebie strzelają, a ty nie tracisz dużo hp i ich zabijesz. 6 godzin temu, -_- napisał: Chcesz mi powiedzieć, że gracz TOP2 w tej chwili na serwerze nieumiejętnie rozwija swoją postać? Betonowy z tego co widzę po bazie, nie ma pełnej wytrzymałości, a za to ma prawie pełną kondycję, po co? A ty rozwinąłbyś wytrzymałość jak i tak nikt cie nie zabija bo ty zabijasz na 2-3 pestki? Gracz na serwerze sam mówił, że nie ma max wytrzymki bo myślał, że inteligencja daje mu dmg na klasie. Ale to akurat nie ma żadnego znaczenia. 6 godzin temu, -_- napisał: 2 pkt = lvl to najlepszy możliwy schemat, a skoro jest inaczej, to nie rozumiem czemu od czaów 1.6 każdy serwer dobrze prosperujący korzystał z tego systemu, a nie tak jak mówisz z 1pkt = 1 lvl. Chyba na innych serwerach graliśmy Ja grałem na serwerze gdzie był 1 pkt za lvl, za to co 40 lvl'i na klasie dostawałeś awans i miałeś powiedzmy +20 do kluczowych statystyk klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 2 godziny temu, Quoth napisał: A ty rozwinąłbyś wytrzymałość jak i tak nikt cie nie zabija bo ty zabijasz na 2-3 pestki? Gracz na serwerze sam mówił, że nie ma max wytrzymki bo myślał, że inteligencja daje mu dmg na klasie. Ale to akurat nie ma żadnego znaczenia. No to powiem tak, większych bzdur nie słyszałem Jak może nie być max wytrzymki skoro w kodzie zawsze limituje przeliczniki by nie doszło do tzn błędu? Teraz na serwerze można mieć MAX 0.5x, nie ważne czy masz 200 wytrzymałości, 100 czy 1000. Maksymalna wartość to 0.5x, a DMG 0.375, a więc przy skracaniu się ich wychodzi 0.125x redukcji DMG, a więc jeśli atakujący ma full DMG, a obrońca full wytrzymałości to zadaje 0.875x 2 godziny temu, Quoth napisał: Chyba na innych serwerach graliśmy Ja grałem na serwerze gdzie był 1 pkt za lvl, za to co 40 lvl'i na klasie dostawałeś awans i miałeś powiedzmy +20 do kluczowych statystyk klasy. 2 godziny temu, Quoth napisał: każdy serwer dobrze prosperujący Nie przypominam sobie by jakikolwiek serwer COD z 200-400 LVL miał 1 pkt = 1lvl i był poniżej 1000 miejsca w rankingu GT, a uwierz, że za czasów sprzedawania dość dużej ilości reklam na moim boost pod serwery 1.6, miałem styczność z dużą masą COD'ow, od jakiś typowo zarobkowych, gdzie liczył się wkład pieniężny, po typowe HARD, które nigdy nie miały tak dużej mocy przebicia co serwer zwykły, nazwijmy to medium z 200-400. CO jak co, ale jeśli chodzi o 1.6, to wiem bardzo dobrze jak to wygląda z rankingami, bo przy serwerach działam bardzo długo, a w CS:GO? W CS:GO wysoki poziom trzymały 3 serwery, AS (który nie istnieje od dobrego czasu, chyba z 2 lata) i tam było to samo oraz SG i my, to wie chyba każdy kto choć trochę interesował się statystykami serwerów 2 godziny temu, Quoth napisał: A ty rozwinąłbyś wytrzymałość jak i tak nikt cie nie zabija bo ty zabijasz na 2-3 pestki? Gracz na serwerze sam mówił, że nie ma max wytrzymki bo myślał, że inteligencja daje mu dmg na klasie. Ale to akurat nie ma żadnego znaczenia. Tylko że Ty napisałeś Cytat A nawet nie potrzebujesz kondycji żeby wozić cały serwer więc tak na prawdę sprawę można zamknąć na 125lvl. 3 godziny temu, ikerooo napisał: Jeszcze krótko podsumuję że przecież w grach w których się expi chodzi o to żeby w końcu ten maksymalny poziom osiągnąć i wymaksować postać. I wcale tego nie musi dokonywać 1 osoba. Już nie mówiąc że to CS więc ma przy okazji chodzić o strzelanie. Ustawienie bariery maksymalnego poziomu zbalansowało by znacznie siłę klasy, zachowując przewagę nad niskimi poziomami. Poza tym jeśli ktoś spędza na serwerze dużo więcej czasu to po prostu będzie miał dużą przewagę na początku sezonu więc również nie straci. A i tak do tej pory setne levele dobijali nieliczni więc nie wydarzy się żaden wielki przewrót w mechanice a nastąpi zniwelowanie tej zbyt dużej przewagi ludzi z 110+ poziomami. Tyle, że uważam tak samo, lecz jak chcesz zachować coś takiego skoro na serwerze istnieje taka dysproporcja wywołana tym, iż nie ma żadnego balansu i limitu dla obrażeń? Można albo robić za IronMan, albo za Rambo i o tym cały czas piszę. Już wcześniej uważałem, że to co wchodzi, nie jest za dobre, ale podobno tego chcieli gracze i są tego wyniki, które można zauważyć na serwerze. Jedyną opcją gry na serwerze jest zakup PREMIUM lub uganianie się za dobrym perkiem, a tak nie powinno być. I zgodzę się z tym co pisał @Mohammadpourkarkaragh. Przewaga takiego osobnika w TOPCE jest zbyt duża i psuje grę innym, bo po 2 tygodnia gra na serwerze jest już totalnie nieopłacalna, jeśli zaczynamy od nowa, bez żadnego lvl na start Żeby się z Wami dalej nie sprzeczać, ustalę dwie rzeczy Na serwerze zostajemy przy schemacie 2 pkt = 1 lvl Maksymalny poziom klasy to 201 i nie ulegnie zmianie na 101, 50, 10, 1000, 50000 Jeszcze tylko powtórzę jedną rzecz Ważne jest dla mnie Wasze zdania, dlatego wymieniam z Wami te poglądy w temacie, a nie zrzucam to na barki opiekunów, lecz musicie zdać sobie sprawę z tego, że nie na wszystko można się godzić. Jeżeli chcecie swego rodzaju HARD, ok, podobny serwer mam, który na ten moment stoi, bo nie mam na niego czasu, ale nie zrobię z tego serwera czegoś, co przypominać będzie bardziej grę skillową od typowej walki lvl'owej. Ja sam pisałem, że wolę pograć na takim ala HARD, lecz z doświadczenia wiem, że takie serwery NIGDY nie miały siły przebicia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asd 3 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 (edytowane) To może i ja napiszę swój pomysł jak ja widzę wyrównanie. Aktualnie niższe poziomy dostają zwiększony exp za fraga ( kiedyś zabiłem bota wonsza testując jakąś klasę na 1 lvl gdy on miał 100+ i dostałem 950 exp ), to dlaczego nie zrobić by też czegoś takiego w drugą stronę ? Tylko tutaj pojawia się problem, że wysokie poziomy przy zabijaniu kogoś z 1 lvl dostawały by praktycznie zerowe punkty xp, dlatego mam pomysł żeby uzależnić to nieco inaczej . Serwer na początku mapy, albo nawet raz dziennie w zależności od obciążenia, liczyłby średnią arytmetyczną powiedzmy top50 lvl na serwerze . Mając taką średnią, odpowiednio exp za fraga dla danej osoby byłby mniejszy. Dodatkowo uzależniając ilość otrzymywanego exp od kwadratu tej średniej uzyskamy krzywą która na początku jest łagodna, a potem drastycznie rośnie. Aktualnie lider cały czas ucieka reszcie, pomimo że z każdym poziomem potrzebuje więcej exp, myślę że dobre zależności pozwoliłyby utrzymać takiej osobie jakiś poziom przewagi (a jaki może być lepszy parametr jak sredni poziom), ale trudno byłoby go powiększać i tutaj widzę korzyści dla obu stron, wydaje mi się że lepiej jest powiedzmy przez miesiąc grać z poziomem np. o 40 większym od reszty + do tego trafiać na większą ilość nowych graczy ( zakładam że balans przyniesie więcej nowych graczy ), niż przez tydzień grać z przewagą 100 poziomów i robić co się chce, co też chyba w pewnym momencie robi się nudne, mam wrażenie że w tedy ten 'trud' który ktoś włożył w zdobycie danego poziomu pozwoli dłużej nim pograć. Aktualnie przy posiadaniu większego poziomu gdy zabijamy dostajemy chyba 60 exp + ponad 1 monetę ( takie mam wrażenie że dostaje wiecej monet niż 1 za frag ). Zakładając że ktoś robi 60 fragów to dostaje 3,6k exp za fragi, około 2k za monety ( jeżeli kupi exp ) i (tutaj też już nie pamiętam ) ale bodajże w okolicach 3k exp za topkę. Czy ten exp za topkę nie jest przesadzony ? zakładając że wynosi 3k to tak jakby zrobić 50 fragów więcej . Tutaj tez istnieje możliwość ograniczenia tego ze względu na level, im większy masz poziom od średniej tym mniejszy exp za monety , mniejszy exp na koniec mapy . Oczywiście jestem również za zmniejszeniem znaczenia dmg, ale to też może by pomogło Edytowane 10 Stycznia 2019 przez asd 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 W dniu 10.01.2019 o 16:46, asd napisał: takie mam wrażenie że dostaje wiecej monet niż 1 za frag 1 moneta za fraga, 2 monety za headshoota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papiez Atleta 4 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 A czy nie lepiej byłoby ustawić lvl max jako 100, pozmieniac pod ta zmiane przeliczniki, statystyki itp i zeby edycja trwala tyle samo za kazdym razem? Tak, zeby gracze mogli przy wiekszym zapale i checiach nabic te kilka klas na max poziom w trakcie edycji, pobawic sie (100 lvl to wedlug mnie optymalna ilosc maksymalnego poziomu tak zeby nikt nie plakal jaki to ktos jest dobry ale tez zeby nie bylo placzu od ludzi spedzajacych po 10h na serwerze ktorzy nabijaja po 120+), no i zeby kazdy wiedzial kiedy mniej wiecej kiedy reset, zalozmy ze bylby on co 2 lub 3 miesiace a czasem, max poziomem i dlugoscia edycji mozna przeciez manipulowac tak zeby to wszystko sie ladnie zgrywalo. Nie wiem czy to mialoby sens z waszego punktu widzenia ale z mojego po przeczytaniu wielu komentarzy tutaj odnosze wrazenie ze to byloby najlepsze rozwiazanie. (oczywiscie tez do tego potrzebne bylyby zmiany w skillach, perkach itp ale to juz zostalo wyczerpane kompletnie w komentarzach wyzej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlessU 6 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Proponuje delikatnie zmienić "Generała". Otóż strasznie irytujące jest odradzanie się tuż po śmierci, kiedy na twoim spawnie przeważnie już krążą sępy czekające tylko na darmowego fraga. Proponuje dać mu szansę odrodzenia 1/5 pod przycisk umiejętności klasy, która działa maksymalnie 2 razy na rundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asd 3 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 W generale denerwujące jest też to że odradza się po końcu rund, a jak nim grałem często mi się to zdarzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 czy ta zmiana z minami myśliwego jest celowa, czy zastępcza? chodzi mi o podświetlenie samego modelu po wdepnięciu w minę myśliwego, a nie tak jak wcześniej to działało czyli pokazywanie delikwenta na zasadzie granatu wh proponuje zmienić też nieco jego dmg z +5 na +7, tą klasą praktycznie nikt nie gra przez jej ostatni nerf i ludziom bardziej opłaca się brać bardziej Furiata, bo Pułkownik jest też rzadziej grany przez najgorszą dla niego zmianę czyli danie mu m4a4 zamiast ak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 W dniu 22.01.2019 o 00:29, BlessU napisał: Proponuje delikatnie zmienić "Generała". Otóż strasznie irytujące jest odradzanie się tuż po śmierci, kiedy na twoim spawnie przeważnie już krążą sępy czekające tylko na darmowego fraga. Proponuje dać mu szansę odrodzenia 1/5 pod przycisk umiejętności klasy, która działa maksymalnie 2 razy na rundę. W sumie ciekawy pomysł, lecz czy to nie bęzdie wtedy Zwiadowca V2? W dniu 22.01.2019 o 07:58, asd napisał: W generale denerwujące jest też to że odradza się po końcu rund, a jak nim grałem często mi się to zdarzało Tam jest szansa losowa W dniu 28.01.2019 o 16:44, freunde bobby napisał: czy ta zmiana z minami myśliwego jest celowa, czy zastępcza? chodzi mi o podświetlenie samego modelu po wdepnięciu w minę myśliwego, a nie tak jak wcześniej to działało czyli pokazywanie delikwenta na zasadzie granatu wh proponuje zmienić też nieco jego dmg z +5 na +7, tą klasą praktycznie nikt nie gra przez jej ostatni nerf i ludziom bardziej opłaca się brać bardziej Furiata, bo Pułkownik jest też rzadziej grany przez najgorszą dla niego zmianę czyli danie mu m4a4 zamiast ak Zostało to już poprawione + osłabiono np: Furiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) Hmm dobrze by było aby było możliwe zobaczyć swoje oferty perków na rynku oraz możliwość wystawienia max 5 perków. Druga rzecz, nie rzadko wchodzą na serwer gracze anglojęzyczni jednakże mają problem (wiadomo) z PL Infersem COD lecz jeśli by dodać opcje [Wybierz język Infersu COD] [ENG / PL] to serwer zdobył by jeszcze więcej nowych graczy. Dlaczego o tym piszę ? Jeśli zagraniczni gracze wbijają na nasz serwer to znaczy że jest zainteresowanie naszym serwerem lecz nie potrafią sobie oni poradzić z PL Infersem COD dlatego nie zostają oni na dłużej na owym serwerze. Hmm i trzecia sprawa Potrzebny jest buff dla graczy grający Klasą "OSZUST" otóż Oszuści nie otrzymują żadnego EXPA za podmianę graczy ! Więc nic nie otrzymują za tą podmianę (Tylko inni gracze z teamu "Kille") dlatego proponuję a nawet zalecam dodać +EXP za podmianę graczy dla klasy OSZUST Edytowane 15 Lutego 2019 przez Tsumi błąd 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedi 1 Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Chciałbym zaproponować, aby zwykły członek klanu mógł sprawdzić, kto należy do klanu i kto jest liderem oraz "zastępcą". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 @RyKoS @Blix @-_- Okej tym razem będzie o czymś innym Po pierwsze chcę porozmawiać o naszym "Rynku", więc nowo wprowadzony dział / zakładka [2] Moje Oferty nie działa poprawnie, już wyjaśniam dlaczego. Otóż gdy klikamy właśnie w te nasze wystawione perki pokazuje nam jedynie [Cenę] za jaką wystawiliśmy perk i jakieś znaczki zamiast nazwy wystawionego perku. Następna sprawa to [Możliwość Sprzedaży Perku za Dolary] gdy mamy już wystawiony perk nie możemy wystawić następny i często oddajemy ten perk dla jakiegoś gracza albo wyrzucamy, dlatego można by wprowadzić opcję w sklepie [Sprzedaj Perk] 8000 $ za perk powyżej 70% Wytrzymałości perku oraz 4000 $ za poniżej 70% Wytrzymałości perku. Teraz trochę o Klanach Miło by było jeśli każdy gracz mógłby sprawdzić członków klanu czyli np. /clan --> 3. [Ranking Klanów] potem Klikamy i tam znów Klikamy np. w Jakiś klan a potem wyświetla nam się lista członków klanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeeN 14 Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 (edytowane) Ja chcialbym tylko zaproponowac aby klasa oszust nie mogla tepac ostatnije zywej osoby,nie daje to szans na jakiegos clutcha czy cos,jak zostaje sam na 5-6 to mam prawo jakos sprobowac zagrac anie tylko myslec gdzie jest oszust zeby nie złapal mnie swoim tepnieciem ,a tam juz 3 wcelowanych i szanse na zrobienie czego kolwiek marne.. (OSZUST)Zablokowac mu tepanie jak zostal ostatni zywy przeciwnik-taka moja propozycja. @edit oraz zabierzcie mu mozliwosc tepania na malych mapach,ewentualnie zrespa do respa,wiocha,dd2long niegrywalne Edytowane 27 Lutego 2019 przez MeeN 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majami 26 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Proponuje przywrócenie medykowi jego dawnej broni czyli MP9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnuFFy 1 119 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 7 minut temu, Kematu napisał: Proponuje przywrócenie medykowi jego dawnej broni czyli MP9 po pierwsze to ten post do Propozycji Klas, a po drugie to polecam grac czyms innym jak chcesz fragowac bo ta klasa nie jest od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 czesto jest tak ze jesli na serwerze gra medyk to osoby sa podnoszone, co myslicie o tym, aby po wskrzeszeniu zablokowac umiejetnosci klas, nawet jesli osoba nie zdazyla ich wykorzystac wczesniej, to juz zostala zabita wiec miala na to okazje, a po wskrzeszeniu powinna miec informacje ze "wykorzystales juz w tej rundzie swoja szanse" chodzi mi o takie umiejetnosci jak Oszuta i inne klasy z Use_Class 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi